Nieuwe Feanfan en Brief

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jaap F. schreef:Dat zinnetje "niet razen en schreeuwen om het lawaai" is niet al te slim gekozen.
Dat zinnetje komt rechtsstreeks uit de mond van de voorzitter. Meende een keer op de radio, maar kan ook de krant of de feanfan zijn geweest.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

dutchproud schreef: bericht verwijderd
Laten we de discussie wel zuiver houden en niet op de persoon gaan spelen. Ik waardeer het zeer dat De Tike hier komt om zijn mening te geven, laten we dan vooral normaal blijven reageren. Een stevige discussie mag, maar als er op de persoon gespeeld gaat worden zullen deze berichten verwijderd worden.
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Jeroen, bij dat laatste bericht van jou sluit ik mij graag aan.
Wat mij betreft: discussie gesloten.
Nu maar afwachten hoe vol het NN-vak wordt en of het wat met het FFF wordt.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
MJP
Nieuw talent

Bericht door MJP »

De Tike Utd schreef:Waarom het FeanFanFak op zuid? 'k Weet niet. Maar waarom niet? .
Waarom op ZUID? Nou om ze binnen een paar wedstrijden weggejaagd te hebben. Lekker naast het uitvak. Krijgen ze bier, vuurwerk etc. van de uitsupporters van Feyenoord, Utrecht etc. over zicht heen. Die gasten kunnen straks met nog meer komen dan ze tot nu toe kwamen.

SC Heerenveen stelt zich wederom als een amateurclub op (en dat zal n.a.w. altoijd zo blijven).
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Kijk, zo'n opmerking van MJP, daar zakt me de broek van af. Wat een arrogantie en misplaatst superioriteitsgevoel. Gun ieder zijn eigen voetbalavondje. Maar daar begrijp jij kennelijk niks van. Zucht.
Abe lives on in De Tike!
BBB
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door BBB »

Jammer dat je deze discussie gesloten noemt DTU. Als je overtuigd bent van je eigen (on)gelijk is er geen reden een discussie uit de weg te gaan. Volgens mij zitten er een aantal hele nuttige bijdragen bij. Ik had nog zo gehoopt op een antwoord op de vraag wie dit idee ingebracht heeft... Jij weet het, ik denk het te weten maar een definitief antwoord ontbreekt. Of zijn er in dit kader misschien weer spreekverboden opgelegd (Brekking, 26-1-2005)?
Ik ruik corruptie...
J Stam
Nieuw talent
Contacteer:

verdeling

Bericht door J Stam »

Superfries88' schreef:Ze willen die blaadjes wel populair maken, ik krijg zojuist 3 in de brievenbus :urgs:
Ja, ik heb er 2 gehad, weet ook niet waaraan ik dat te danken heb...
Bier op z'n Grolsch...
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Het feit dat de feanfans om ze maar een naam te geven een eigen vak krijgen vind ik hulde..Ok je vaart mee op iemand anders zn ideeen maar dat is niet verboden.NN heeft hun op een idee gebracht zo kun je het noemen.Maar dat ze dan vervolgens de mensen die willen staan een beetje afschilderen als mindere supporters[Je kan hier lang over discusieren maar daar is iedereen het over eens....het staat er gewoon]daar kan ik gewoon niet tegen.............Op deze manier zaai je tweestrijd.En dit is niet de eerste keer volgens mij.......
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
janwillem23
Jeugdspeler

Bericht door janwillem23 »

ik ben mischien nu een btje ergens anders over :roll: maare ik wil niet bij die feanfans op zuid, ik kom liever bij julie op noord, hoe heb ik de meeste kans om bij jullie te komen gewoon aanmelden ofzo ergens?

Jullie zijn tenminste luidruchtig :P

:stan:
Eens Sco/Heerenveen Altijd Sco/Heerenveen
Jaap F.
Erelid

Bericht door Jaap F. »

De Tike Utd schreef:Kijk, zo'n opmerking van MJP, daar zakt me de broek van af. Wat een arrogantie en misplaatst superioriteitsgevoel. Gun ieder zijn eigen voetbalavondje. Maar daar begrijp jij kennelijk niks van. Zucht.
Natuurlijk zitten aan beide kanten mensen die domme dingen roepen, dat hou je toch.

Maar NN schrijft dit soort dingen tenminste niet in een officiele brief 8)
janwillem23
Jeugdspeler

Bericht door janwillem23 »

nEe ik vind dit ook eigenlijk wel een beetje beroerd en heeel erg lullig voor NN :huh:
Eens Sco/Heerenveen Altijd Sco/Heerenveen
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

ik kom liever bij julie op noord, hoe heb ik de meeste kans om bij jullie te komen gewoon aanmelden ofzo ergens?
Heel verstandig :wink: Meld je aan op http://www.nieuwnoord.org !
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Afbeelding
Johnny '86
Wereldspeler

TE goed! :lol:

:stan:
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Ik weet niet wie het idee heeft opgevat een FFF te creeren. Is wat mij betreft ook geen relevante vraag. Sommige donateurs/bestuursleden van de supp.club hebben dit kennelijk aangekaart cq zijn hier warm voor gemaakt. Kan gebeuren. Het ene initiatief rijdt het andere niet in de wielen. Die mening blijf ik houden, omdat het duidelijk om verschillende soorten Heerenveensupporters gaat. De één staat lever en de ander zit liever. Hier geen waardeoordeel over wat beter of midner is. Alleen de constatering dat we gelukkig niet allemaal hetzelfde zijn. Gun een ander zijn pleziertje (stoel of staanplaats).
Abe lives on in De Tike!
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Nou volgens mij kunnen beter alle supportersclubs samen gaan werken. Dan kan het mischien allemaal nog beter worden en de sfeer acties nog mooier. :P
Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

Als het zo simpel is om de supportersclub zover te krijgen dat die zich inspant voor een extra/speciaal vak. Waarom bestaat Nieuw Noord dan? Of: waarom heeft de suppclub zich dan niet (zichtbaar) actief bemoeid met de invoering van een vak met staanplaatsen?
Joho
Selectiespeler

Bericht door Joho »

In het topic na-apen vond ik de reacties op het idee van een FF vak erg overdreven en op frustratie berustend.

Ik moet nu zeggen dat ik de brief van FF erg ontactvol vind en dat hiermee onnodig olie op het vuur gegooid wordt. Hieruit blijkt dat FF niet beseft welke gevoelns er bij leden van NN bestaan of er wordt bewust een prikkie uitgedeeld.

Ik denk dat het tijd wordt voor een verhelderend gesprek, waarin het gemeenschappelijke doel centraal staat.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

De Tike Utd schreef:Jeroen, bij dat laatste bericht van jou sluit ik mij graag aan.
Wat mij betreft: discussie gesloten.
Ik vind de discussie nou juist niet gesloten. Ik zou het waarderen als je nog op mijn eerdere epistel zou kunnen ingaan.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ik denk niet dat NN zozeer moeite heeft met het feit dat FF een eigen vak wil, maar meer met de manier waarop FF zich manifesteerd.
NN heeft jaren voor een eigen vak gevochten en nu het eindelijk voor elkaar is, komt FF met een zeer tendentieuze brief die naar alle seizoenkaarthouders gaat. Dit gekoppeld met meerdere andere acties (feanfan.nl bijvoorbeeld) zet kwaad bloed bij veel forum leden.
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Forza schreef:Als het zo simpel is om de supportersclub zover te krijgen dat die zich inspant voor een extra/speciaal vak. Waarom bestaat Nieuw Noord dan? Of: waarom heeft de suppclub zich dan niet (zichtbaar) actief bemoeid met de invoering van een vak met staanplaatsen?
Dat is wel waar. Maar als het toch zo ver komt dat er wel een apart FF vak komt dan kunnen ze net zo goed proberen samen te gaan werken. :wink: Of zie ik dat nou helemaal fout! :bfriend:
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Wat zou het eigenlijk niet fantastisch zijn als NieuwNoord en de supportersvereniging gewoon gingen samenwerken?

Geen onduidelijkheid;
geen ruzie;
grotere groep bijelkaar;
veel meer geld;
veel meer lawaai;
iedereen kan staan als ie dat wil;
iedereen kan zitten als ie dat wil;
veel meer sfeeracties.

Als dat geld van de supportersvereniging nou eens wat meer in de supporters gestoken wordt (sfeeracties) dan het domweg aan te bieden aan de club, wat zou dat toch mooi zijn. Droom of misschien ooit werkelijkheid?
Johnny '86
Wereldspeler

Als dat geld van de supportersvereniging nou eens wat meer in de supporters gestoken wordt (sfeeracties) dan het domweg aan te bieden aan de club, wat zou dat toch mooi zijn.
Tsjah Roelof, áls...
Ik ben zeer benieuwd in hoeverre de supportertsvereniging nou ECHT wil bijdragen aan sfeeracties, we'll see.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Fluffy schreef: Tsjah Roelof, áls...
Ik ben zeer benieuwd in hoeverre de supportertsvereniging nou ECHT wil bijdragen aan sfeeracties, we'll see.
Een hele grote Univé vlag ;) ... lekker gesponsert enzo.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Fluffy schreef: Tsjah Roelof, áls...
Als het doel van de supportersclub is om geld in de club te pompen, dan doen ze het goed.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Die titel van de brief: Echte feanfans zitten achter Heerenveen, vind ik echt om te kotsen! Zijn mensen die staan dan geen echte fans? Zij bepalen dus wie echte fans zijn en wie niet.....
Het idee achter twee vakken vind ik zo slecht nog niet, maar de manier waarop de supportersclub het brengt is wel erg denigrerend richting NN.
Ik zie ze al zitten met zijn allen.......... :P Onbewogen en vooral geen lawaai maken om het lawaai maken! Zoudeh ze tijdens de wedstrijd ook gaan bingoen? :P
GW
Bankzitter

Bericht door GW »

Waar maken we ons toch druk om. NN krijgt zijn eigen vak en misschien FF ook. Laat ieder zich bij aansluiten bij wie ze willen. Of zijn de NNers bang dat al die genen die al een jaren uitkijken naar hun eigen staanvak, nu ineens liever in het zitvak plaats nemen? Ik denk van niet. Dus laat de mensen die wel in het FF vak willen, hun gang gaan. Ik stel voor ook het 5MEW vak (5 minuten eerder weg vak) oprichten en het GZ Vak (grote zeur vak) zodat elk soort supporter bij elkaar kan zitten en niemand zich aan elkaar hoeft te ergeren. We komen ten slotte voor het zelfde, alleen iedereen beleeft het op zijn manier.
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

waar komt dat vak van hun dan?
Nieuw Noord
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Net ff dat interview gelezen met GJV gelukkig denk hij er anders over....ook geen echte feanfan dus :wink:
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

rolandos schreef:waar komt dat vak van hun dan?
Als je de moeite even neemt om het artikel te lezen, zal je zien dat er "op zuid" staat.
Anti anti. :)
Gesloten