Seizoenskaarten SFEERVAK

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Dat ik moet staan zie ik juist als een voordeel...
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

ja precies vind het alleen maar mooi dat ik kan staan.
Nieuw Noord
Fanatic 4-ever
Forumicoon

!

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik denk dat iedereen dat heeft, ik zal hier in de buurt ook nog proberen wat vrienden enthousiast te maken, 77 euri is niks voor zo'n vak!

Maar ik denk dat de 800 zeker wel gehaald worden, er zijn altijd nog mensen die liever even een poosje wachten...
Corruption is everywhere, fight it!
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Jeroen schreef:Dat ik moet staan zie ik juist als een voordeel...
Ben ik helemaal met je eens. Staan is veel leuker. Alleen het bedrag 145 € is nog redelijk veel. Er zijn zeker meer mensen die het anders zien. Dat mag maar dit is mijn mening. :D
:mrgreen:

:stan:
kingvak13
Bankzitter

Bericht door kingvak13 »

Arnoud schreef:Brief op de dag van ontvangst meteen geretourneerd. Met de mededeling dat ik geen plaats neem in het NN vak.
Ook ik heb meteen de brief geretourneerd dat ik niet plaatsneem in het vak. Ik steun de iniatieven van Nieuw Noord en vind het leuk om tijdens Amstel Cup of Europa Cup wedstrijden wel in het sfeervak te staan. Maar om een seizoenskaart voor het sfeervak te nemen, daar zitten voor mij teveel nadelen aan. Ik vind het juist prettig vaste plaatsen te hebben, zodat je verzekerd bent van goede plaatsen zonder dat je al een uur vantevoren aanwezig moet zijn. Ook mijn 2 oudere broers zien het niet zitten om elke wedstrijd te staan. (leuke zin :)) Maar goed, als het even kan blijven we op onze huidige plaatsen zitten (vak13), tenzij het sfeervak ook in 13 komt, dan verhuizen we naar het vak naast het sfeervak en kunnen we toch nog meezingen! :) (Want ook wij ergeren ons aan de oorverdovende stiltes :cry: in het ALS!)

Ik ben ook erg benieuwd of het sfeervak vol komt met die 800 man. Ik ben bang dat er toch nog wel een tegenvallende hoeveelheid van de Nieuw Noorders (net als ik) niet een seizoenskaart willen in het nieuwe sfeervak. Maar ik hoop natuurlijk wel dat het volkomt en dat er zelfs zoveel animo voor is, dat NN gewoon nog een vak nodig heeft om aan de vraag te kunnen voldoen! :D

Ik denk overigens dat de relatief lage prijs (tov de prijs voor een zitseizoenkaart) wel behoorlijk drempelverlagend kan zijn en dan vooral de prijs voor tot 14 of tot 17 jaar is erg aantrekkelijk! Positief dus, want dat zou betekenen dat er veel (nieuwe) jeugd in het vak komt en als die eenmaal besmet zijn met het NN-virus, dan blijven ze dat de rest van hun leven! Goed toekomstperspectief dus! :D
Wicky de Viking
Invaller

Bericht door Wicky de Viking »

Akkrum fan schreef: Ben ik helemaal met je eens. Staan is veel leuker. Alleen het bedrag 145 € is nog redelijk veel. Er zijn zeker meer mensen die het anders zien. Dat mag maar dit is mijn mening. :D
:mrgreen:

:stan:
Ook ik vind € 145 nog een heel bedrag. Had dat eerlijk gezegt niet verwacht. Des al niet te min neem ik uiteraard wel plaats in het SFEERVAK
jeroentjeheerenveen
Invaller

Bericht door jeroentjeheerenveen »

he jammer dat ik nau straks net 18 moet worden
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Bliksem
Bankzitter

Bericht door Bliksem »

Ik vraag mij af waarom bepaalde personen 145 euro voor een seizoenkaart nogal veel vinden?
Zouden jullie misschien kunnen vertellen waarop jullie dit baseren?

Ik denk dat je niet bij veel EREdivisie clubs een seizoenkaart kunt kopen voor dit bedrag.

Conclusie: Gewoon doen dus! :stan:
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

JustPeter schreef:Ik vraag mij af waarom bepaalde personen 145 euro voor een seizoenkaart nogal veel vinden?

Ik denk dat je niet bij veel EREdivisie clubs een seizoenkaart kunt kopen voor dit bedrag.

idd ik snap er ook niks van.Wat betalen die mensen nu dan?ik vind het een schijntje :D
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik vind het juist prettig vaste plaatsen te hebben, zodat je verzekerd bent van goede plaatsen zonder dat je al een uur vantevoren aanwezig moet zijn.
Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet. Je loopt met z'n drieën het vak op en gaat naast elkaar staan. Na verloop van tijd zie je dat bepaalde groepen mensen bij elkaar gaan staan in het vak. Dat moet gewoon groeien.

Ik ben van mening dat staand sfeer maken veel beter gaat dan wanneer je zit.[/list]
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

Ook ik heb meteen de brief geretourneerd dat ik niet plaatsneem in het vak.
(Want ook wij ergeren ons aan de oorverdovende stiltes in het ALS!)
Dan moet je vooral ergens anders gaan zitten...
Als jij je eraan ergerd, kun je er toch zelf ook iets aan doen? :wink:
Akkrum fan
Invaller

JustPeter schreef:Ik vraag mij af waarom bepaalde personen 145 euro voor een seizoenkaart nogal veel vinden?

Nou… ten eerste moet je staan(niet er maar toch). En ten tweede er kunnen meer mensen in dus ik had verwacht dat het toch wel iets goedkoper zou zijn.

Zo zie ik er tegen aan!! :bfriend:
Maar ik ben vast de enige. :wink:
kingvak13
Bankzitter

Bericht door kingvak13 »

Eastermar schreef: Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet. Je loopt met z'n drieën het vak op en gaat naast elkaar staan. Na verloop van tijd zie je dat bepaalde groepen mensen bij elkaar gaan staan in het vak. Dat moet gewoon groeien.
Ik vind het gewoon relaxed dat je verzekerd bent van je eigen plaatsen, zeg maar. Er staan 3 stoeltjes, die voor je gereserveerd zijn en die dus mooi vrij blijven, ook al blijf je iets langer in de gracht of kantine hangen om een bakkie te drinken.

Het is 1 van de redenen om niet een seizoenkaart voor het sfeervak te nemen, net als het feit dat wij liever niet elke competitiewedstrijd de hele tijd staan.

Maar goed, zo is onze mening en ik wilde dit alleen even posten zodat men ook de andere kant van het verhaal kent (dat niet alle leden van Nieuw Noord in het vak zullen plaats nemen en waarom daarvoor gekozen is).
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Ik heb gisteren de papieren ontvangen.
Kan ik nou ook gewoon een seizoenskaartkaart aanvragen?
dutchproud
Invaller
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

waarom zeuren sommigen er over om een heel wedstrijd te staan. :?: :?:
Is dat nou zo erg of zo
ik vind dat alleen maar prettiger om te staan.

Je zou bijna denken dat ze dan geen conditie hebben om een hele wedstrijd te staan :P .

Maar ja......... tis net wat je zelf prettiger vind he :lol:
Ik vind het 'gewoon' dat je bij elke wedstrijd gaat staan :roll:
Never Change a Winning Team !!
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

Satyricon schreef:Ik heb gisteren de papieren ontvangen.
Kan ik nou ook gewoon een seizoenskaartkaart aanvragen?
als je de papieren van nieuw noord hebt ontvangen en je wild in het vak stuur ze dan weer terug en je hoord dan wel weer van nieuw noord hoe en wanneer je je kaart krijgt
Nieuw Noord
Skip
Invaller

Bericht door Skip »

kingvak13 schreef:
Ben het helemaal met kingvak 13 eens!
Moet trouwens komend seizoen verhuizen en heb gekozen voor vak 14, dicht naast het sfeervak, maar toch een eigen (zit)plaats. Ik had ook wel willen staan, maar mijn meeverhuizende buurmannen niet, en dan is vakkie 14 een mooi alternatief. Had liever in 13 gezeten, maar dat vak konden we niet kiezen. Waarschijnlijk omdat dat later het NN-vak wordt. Prima, dan zitten we er straks echt naast. Kingvak 13, kom dan ook maar mooi naar 14, overijsselaars onder elkaar... :wink: Welke vak 24-ers verhuizen nog meer naar 14?

Daarnaast heeft Kingvak 13 een zeer goed punt wat betreft de jeugdige supporters. T wordt tijd voor wat vers jong bloed op de tribunes!

Tenslotte, ff lekker mierenneuken: ik vind de benaming koffiekansupporters onterecht en onjuist, er zijn namelijk ook fanatieke fans die een koffiekan meenemen....! Of daar alleen koffie inzit is de vraag, maar toch....
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Skippybal schreef:Tenslotte, ff lekker mierenneuken: ik vind de benaming koffiekansupporters onterecht en onjuist, er zijn namelijk ook fanatieke fans die een koffiekan meenemen....! Of daar alleen koffie inzit is de vraag, maar toch....
Koffiekansupporter die er ook koffie in hebben :wink: . Maar die 145 euri vind ik niet veel, in de gouden gids zijn er nog clubs waar je meer moet betalen. Laat staan als je jeugdkorting hebt.
Corruption is everywhere, fight it!
jeroentjeheerenveen
Invaller

Bericht door jeroentjeheerenveen »

Ik vind het knapper om 90 minuten te blijven zitten!
Maar opzich niet verkeerd dat anderen dicht bij het nn vak gaan zitten, je hoeft natuurlijk niet te staan om veel lawaai te gaan maken, en als de wedstrijd er aanleiding toe geeft gaan mensen als skibbybal ook wel ff mee en blijven wat langer staan.
Na een goal bijvoorbeeld.
Zou zeggen mensen die net zoals skibbybal zijn zoek een pelk op de noord tribune!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

ik heb altijd nog gestaan in het stadion en ook wel eens helemaal alleen als enigste in een heel vak vol met mensen,
Ik wil dus staan en daarom ga ik ook mee naar het sfeervak,en ik ben voor meer sfeer in het stadion, dus ik doe lekker mee.
En de prijs maakt mij niet uit al zou de kaart 2 x zo duur zijn ik ga er toch heen.
Dat die nu goedkoper wordt is leuk mee genomen, maar had voor mij niet gehoeven.
Voor die centen kan ik weer wat meer sfeer verhogende artikelen aanschaffen :stan:
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Als het een beetje meezit komen er dus straks ongeveer 800 man (en vrouw) te staan.
Hoe zit dat bij andere clubs.
Hoeveel fanatieken (leden) hebben andere clubs zoals Vitesse, Roda JC, AZ, Utrecht en noem maar op.
Hebben we dan veel of weinig supporters of doen we relatief leuk mee.
Wie zou dat weten?
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

bij utrecht heb je de bunnikside dat was altijd een groot feest daar(volgens mij is dat nu wel wat minder)daar had je denk ik de hele zuid kant wel vol mee gekregen zoveel aanhang was/is daar.
voor de rest weet ik niet hoeveel de andere clubs hebben,maar volgens mij doen we wel leuk mee maar in iedergeval word de sfeer veel beter dan nu :stan:
Nieuw Noord
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Arnoud schreef:Brief op de dag van ontvangst meteen geretourneerd. Met de mededeling dat ik geen plaats neem in het NN vak. Ik wil zitten op een plek waar ik het voetbal het beste volgen kan, en dat is op de lange zijde (Oost in mijn geval) zo dicht mogelijk naar de middenlijn toe. Maar ja, ik ben ook alleen lid van NN omdat ik het streven naar een eigen vak heb willen ondersteunen. Als het vak er is zal ik waarschijnlijk ook mijn lidmaatschap opzeggen. Financieel steunen kan altijd ook op een andere manier (vraagje aan het Bestuur: denken jullie nog na over de mogelijkheid donateur te worden ?).
Hé, dat was mijn tekst. :mrgreen:
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

voor de wedstrijd tegen new castle heb ik een banner gemaakt en akkrum-fan ook en er gaan nog een paar mee met banner nou is mijn vraag krijg ik die wil mee het stadion in???
of moet ik dit eerst bij de club melden ofzo?je zult net zien dat je zo'n mongool van een steward je er niet in laat met die banner omdat er een stok aan zit en je daar wel iemand mee kan doodslaan he :mrgreen:
Nieuw Noord
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ligt er aan wat voor stok je er aan hebt zitten. Bij gewoon PVC buis zullen ze niet moeilijk gaan doen lijkt me. En anders moet je gewoon even melden dat het om Nieuw Noord banners gaat. Komt het altijd goed joh!
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

het is gewoon vrij dik pvc buis dan komt het dus wel goed
Nieuw Noord
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

Ik verbaas me er over dat zoveel mensen het prettig vinden om op het laatste moment in het stadion te komen en hun vaste stekkie op te zoeken. Noem me een oude lul, maar in het oude ALS waren we bij top wedstrijden rond half 6 al in het stadion. Wilde je een goede (staan) plaats hebben moest dat gewoon. De belevenis was toen zo veel groter dan nu.

Ik ben dan ook een voorstander van het laten vervallen van stoelnummers op de korte zijden. Of in eerste instantie in een aantal vakken. Naast het sfeervak dus nog meer vakken waar de plaats die je krijgt afhangt van hoe laat je er bent. Dan heb je eerder meer mensen in het stadion en neem van mij aan dat het voor de sfeer ook uitstekend zal werken!!! Gewoon een questie van warm draaien.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Akkrum fan
Invaller

Even een vraagje????? Zijn er nog meer mensen die ook snippers hebben gemaakt. Want als ik de enige ben die dat heeft dan hebben we niet echt veel !!!! :| Dit zou ik graag even willen weten dan kan ik misschien nog meer maken. :upto:
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Uhhh...moet nu elk topic over bandieri gaan?
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Hoe komt het nu als het vak niet helemaal vol komt. Gaan de overblijvende kaarten dan in de losse verkoop en zijn die dan dus ook beschikbaar voor niet :stan: leden ???
Losse verkoop lijkt mij een goede zaak omdat er zeker fanatieke aanhangers zijn die niet een seizoenkaart kunnen kopen maar wel eens in de zoveel tijd een wedstrijd willen zien.
Plaats reactie