Online Soccer Manager

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Noord
Bankzitter

Bericht door Noord »

Ik ben er niet rouwig om dat je Engelaar verkocht hebt. Zn eerste 2 doelpunten heeft hij al voor mij gemaakt in de afslachtpartij tegen Volendam, 8-0!
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Zo zie net dat ik inderdaad F'noord op 0-0 heb gehouden en een knappe 0-3 overwinning tegen RKC heb geboekt.

De hete adem van RBC voel ik in mijn nek. Fopper mag nog gaan oppassen met twee van zulke managers achter zich :wink:
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zoals ik verwachte begin ik punten te morsen, speel steeds gelijk.
Sta nu nog 4 punten los van de nr 2.
Lang leve het censuur
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Heb het weer eens geproberd, maar wat een k*t spel. na 20 minuten tegen 9(!) man(2x rood), 15 minuten voor tijd 1-0 voor(tegen inmiddels 8 man) en vervolgens met 1-2 verliezen.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Doe je toch iets fout
Lang leve het censuur
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

ik sta niet echt bovenin, maar als je o.a. verliest van de koploper(die alles nog gewonnen heeft) met 1-0 in de 89e minuut, doe je het wel redelijk dacht ik.

Heb redelijke spelers op papier, als dat niet zo was, had ik strak onderaan gestaan.

Wie scoort er nu 2 keer met 8 man(terwijl bijna wekelijks een verdediger van 'mijn' ploeg in het elftal van de week staat)
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Heert-Jan schreef:Heb het weer eens geproberd, maar wat een k*t spel. na 20 minuten tegen 9(!) man(2x rood), 15 minuten voor tijd 1-0 voor(tegen inmiddels 8 man) en vervolgens met 1-2 verliezen.
Ach jongetje toch!!! Wat heb je het ook zwaar.

Volgende keer niet op "hard" spelen. Ik weet niet welk schoppers team je hebt, maar die ene rode kaart was onterecht. Die kan dan ook terug gedraaid worden door middel van een mail naar de moderator.
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Bedankt Fotze!

Ik zal mijn tegenstander doorgeven dat HIJ niet op hard moet spelen :lol:

hattrick ole
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Kan je reactie wel begrijpen Heert, zo is bij mij wel eens de speler die na 4 minuten uit is gevallen de man van de wedstrijd geworden. En tot gisteren kon ik niet echt scoren en ineens scoor ik 8X tegen Vitesse. Dus hierbij hoop ik ook mijn spitsenprobleem opgelost te hebben Fotze. Ben dus helemaal los :wink: . Maar jij en en die voor mij onbekende manager van RBC doen het ineens wel goed. Ligt dat aan de managers????
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Riemer,

Ik weet niet of het aan de manager ligt. Waarschijnlijk zal dat wel het geval zijn trouwens. :?

Even afkloppen vast, maar het gaat idd niet slecht met FC U en RBC op dit moment. Je had idd een goede score van 8-0. Maar of je aan het einde van het seizoen nog boven mij staat?????

Ik moet toegeven dat er vaak spelers geblesseerd uitvallen en er veel gele kaarten vallen. Gelukkig heb ik een brede selectie :cry: . Geen wisselkeeper. 1 verdediger wissel, en een paar spitsen...
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

21 NAC Breda RBC Roosendaal - -
22 Ado Den Haag NAC Breda - -
23 NAC Breda SC Heerenveen - -
24 FC Utrecht NAC Breda

In 4 wedstrijden tegen 3 forumers, kom ik dat goed door, heb ik een goeie kans kampioen te worden.
Lang leve het censuur
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zoals verwacht ging RBC op traningskamp.
Een trainingskamp zorgt ervoor dat je team zich 50% meer inzet.
Verloor dus vanacht met 0-2 van RBC, gekkeboel ook weer blij, maar zoals al voorspeld zal ik geen kampioen worden met het team NAC, simpelweg duurt het seizoen te lang voor de spelers.
Sta nu gedeeltelijk eerste met Feyenoord.
Lang leve het censuur
Noord
Bankzitter

Bericht door Noord »

Een goede voorbereiding is het halve werk Cross :blbl:
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Goede voorbereiding heeft er geen donder mee te maken, als ik tegen jou een trainingskamp had belegd was t 8-0 voor mij geweest.
Salitant detail is dat ze bij mij opgegaan zijn aan de top ploegen op dat moment.
Lang leve het censuur
Noord
Bankzitter

Bericht door Noord »

Nounou Cross, beetje rustig mag ook wel; Het is tenslotte maar een spelletje :mrgreen:

Net alsof er tussen wel of geen trainingskamp zo'n verschil zit. Wees ook een eerlijke verliezer!
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zeg ik wat verkeerd dan? Ik heb al eerder aangegeven dat je 50% sterker bent 1 wedstrijd door een trainingskamp.
Een spel of geen spel fanatiek ben ik er wel in.
Sta in de andere competitie gelukkig nog bovenaan met heerenveen.
Lang leve het censuur
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

hmmmmm...... :upto:

Ik heb ook nog een trainings kamp en een besloten training in voorraad. Nu zie ik dat NAC binnen kort op bezoek komt.... maar eens even een opsparen voor deze wedstrijd.
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

En dan komt Heerenveen kort daarna ook nog langs, 1e wedstrijd ook al gewonnen. Worden zware tijden voor Cross en NAC.
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Riemer schreef:En dan komt Heerenveen kort daarna ook nog langs, 1e wedstrijd ook al gewonnen. Worden zware tijden voor Cross en NAC.
Als je vanaf het begin af aan bovenaan staat en maar blijft roepen dat je niet kampioen wordt... dan heb je niet alleen gelijk Cross.

Je team spirit neemt af van deze negatieviteit van de trainer. Ik heb nl. een paar van je spelers benaderd om voor Utrecht te spelen en ze zijn dolblij! Tevens heb ik de spelers van NAC op dit forum gewezen. De teleurstelling was van de sms af te lezen die ik ontving van je keeper.

Misschien haal je nog UEFA CUP met Nac :wink:
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Heb net een verhelderend gesprek gehad met mijn spelers, alleen met bobson kon ik er niet uitkomen de rest wil met me door. iig tot na Utrecht en Heerenveen.
Lang leve het censuur
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

En na de 4-0 overwinning op Zwolle gaat het voor de wind met FC U. nog 10 punten achter op Heerenveen en NAC heeft 2 punten laten liggen.

Helaas heeft RBC ook verloren, maar vanuit concurrentie oogpunt vindt deze manager dat niet erg. Ben blij om te horen dat het gespek met de spelers van NAC heeft geholpen.

Iedereen mag scoren tegen FC U, behalve Bobson. Deze speler staat volgend jaar nl. onder contract in Utrecht
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Rbc Heeft een pak slaag gekregen, Utrecht laat 2 punten liggen en ik heb van de Spelers van Heerenveen gehoord dat coach Fopper de zak gaat krijgen na de 2-0 nederlaag bij NAC ;)
Lang leve het censuur
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Cross79 schreef:Rbc Heeft een pak slaag gekregen, Utrecht laat 2 punten liggen en ik heb van de Spelers van Heerenveen gehoord dat coach Fopper de zak gaat krijgen na de 2-0 nederlaag bij NAC ;)
Pas maar op Cross, heb gisteren in het Mandemakers stadion gehoord dat Utrecht vanavond op scherp staat en dat ze hun coach Fotze een betere avond willen bezorgen dan gisteren.
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Riemer schreef:Pas maar op Cross, heb gisteren in het Mandemakers stadion gehoord dat Utrecht vanavond op scherp staat en dat ze hun coach Fotze een betere avond willen bezorgen dan gisteren.
Ik kan dit alleen maar be-amen. Na tactisch overleg met Fopper is er besloten om op trainingskamp te gaan voor deze wedstrijd. Utrecht zal alles uit de kast halen om de 2-0 nederlaag van vriendenclub Heerenveen te wreken. Er schijnt een speciaal kinder vak ingesteld te zijn naast het uitvak.

Ennuhh... de kassa's zijn gesloten vanavond voor NAC supporters. Dus je zult het moeten doen met die 7 bussen van je.
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

FC Utrecht NAC Breda 0 1
Gezien de uitslag niet veel aan de hand, ik had niet anders verwacht ;) Opvallend detail is dat mijn speler die volgend seizoen vertrekt naar FC Utrecht Bobson in de 2e minuut de enige treffer maakte, hij wildezich in de picture spelen, daarom heb ik hem maar opgesteld, anders kom ik nooit van hem af ;)

Ajax RBC Roosendaal 3 0

Tsja.... RBC Hobbeld leuk mee verder niet.

SC Heerenveen Ado Den Haag 2 1

Coach Fopper Heeft na de 2-0 nederlaag zn mannen flink op hun donder gegeven, ze wonnen weer een wedstrijd, al is het tegen de Hagenezen waar ik nog 0-0 tegen speelde.

Competitiestand
1. Feyenoord 51
2. NAC Breda 51
3. Ajax 42
4. PSV 42
5. SC Heerenveen 41
6. NEC 38
7. FC Twente 38
8. Willem II 38
9. AZ 35
10. RKC Waalwijk 32
11. FC Utrecht 29
12. FC Zwolle 24
13. RBC Roosendaal 24
14. Roda JC 23
15. Fc Groningen 22
16. Vitesse 22
17. Ado Den Haag 15
18. Volendam 15

De doelstellingen die gehaald moeten worden zijn:
1. Ado Den Haag Den Haag € 400.000,- 15e
2. Ajax Amsterdam € 2.500.000,- 1e
3. AZ Alkmaar € 900.000,- 9e
4. Feyenoord Rotterdam € 2.000.000,- 1e
5. Fc Groningen Groningen € 650.000,- 12e
6. SC Heerenveen Heerenveen € 1.100.000,- 4e
7. NAC Breda Breda € 825.000,- 6e
8. NEC Nijmegen € 825.000,- 6e
9. PSV Eindhoven € 2.250.000,- 1e
10. RBC Roosendaal Roosendaal € 550.000,- 12e
11. RKC Waalwijk Waalwijk € 600.000,- 9e
12. Roda JC Kerkrade € 900.000,- 4e
13. FC Twente Enschede € 900.000,- 12e
14. FC Utrecht Utrecht € 825.000,- 6e
15. Vitesse Arnhem € 1.200.000,- 10e
16. Volendam Volendam € 325.000,- 15e
17. Willem II Tilburg € 750.000,- 9e
18. FC Zwolle Zwolle € 400.000,- 15e

Het zit er allemaal nog in.

de aankomende wedstrijden zijn:

Wedstrijden volgende week
Roda JC vs Ajax
FC Twente vs SC Heerenveen
Willem II vs RKC Waalwijk
Ado Den Haag vs PSV
AZ vs Vitesse
Fc Groningen vs Feyenoord
NAC Breda vs Volendam
NEC vs FC Utrecht
RBC Roosendaal vs FC Zwolle
Lang leve het censuur
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Een keurige 0-1 overwinning in Nijmegen behaald. Tevens blijkt dat NAC niet wil praten over een overgang van Peto naar Utrecht.

"wat een sfeer in het stadion afgelopen week. Ik zou dolgraag voor die club willen spelen. Jammer dat het bestuur niet wil mee werken aan een overgang naar utrecht" was het teleurgesteld commentaar van Peto.

Tevens wist hij te melden: "ik zal minder motivatie tonen op de training en in wedstrijden, wie weet is er dan te praten".
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Goh na de nederlaag tegen NAC horen we je hier niet op het forum ;) maar nu het hoogste woord.
Ik heb Peto weer terug op de mid mid positie vanavond tegen de koploper, win ik sta ik weer eerste, speel ik gelijk hebben we nog steeds even veel punten, en verlies ik, tsja dan loopt Feyenoord uit met 3 punten.
Verder kan ik zeggen dat ik met petto gesproken heb vanmiddag, zijn antwoord nadat ik mijn verhaal had gedaan was.

"Trainer u heeft gelijk dat als de club vind dat ik 5 miljoen nog wat waard ben, en er een club komt die maar 5 miljoen wil betalen, u me niet verkoopt.
Ook dank ik u dat u mij het vrtrouwen geeft, NAC is een mooie club en ik wil Europees halen met NAC."

Hij blijft dus.

Wel heeft de trainer besloten Gudelj en Bobson geen nieuw contract te geven, ze staan op de lijst
Lang leve het censuur
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

En wederom een knappe 2-0 overwinning met Fc U. Helaas laat NAC het nu tijdelijk echt afweten. Fopper heeft een knap resultaat tegen AJAX neergezet.

Nog maar 8 puntjes Fopper en FC U is je voorbij. Jammer dat je Edu niet wil verkopen, die gozer zou uitstekend passen in het aanvals systeem van Utrecht. Verder maar even een trainingskamp opslaan tegen mij denk ik zo.
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

In mijn andere competitie ben ik vanacht Kampioen geworden met Heerenveen, dus het kan wel.
Ik sta nog 2e en kan nog potten breken met NAC, we wachten rustig af.
Lang leve het censuur
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Vanavond een alles of niets wedstrijd tegen Heerenveen. Heb in ieder geval een besloten training gekozen en tevens een verrassende opstelling. 8)

Indien Fopper wint, gun ik hem dat van harte. Na de 1-4 overwinning afgelopen woensdag kan ik dat er heus nog wel bij hebben. :?
Plaats reactie