Seizoenskaarten SFEERVAK

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

In die brief staat ook dat ze vanaf 1 juni gaan afschrijven...

Naar mijn weten stond dat ook in mijn brief, dat ze in week 21 zouden afschrijven. Komt wel goed, even afwachten dus.[/quote]
SCH
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

''Pippi'' Nilsson schreef: In mijn brief stond wel duidelijk, dat het Geld in week 21 afgeschreven zou worden..
Het is bij mij ook nog niet afgeschreven, komt allemaal wel goed.. :wink:
Ben vandaag even bij Ticketing langsgeweest. De automatische incasso is een week uitgesteld, zal dus een dezer dagen moeten plaatsvinden. Geen enkele reden om ons zorgen te maken.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Ik zit niet zo zeer in over het geld, als ze het geld laten staan is niet erg. Als ik mijn kaart maar krijg :wink:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

sf-NN schreef:Ik zit niet zo zeer in over het geld, als ze het geld laten staan is niet erg. Als ik mijn kaart maar krijg :wink:
Dus als heerenveen van jou rekening 300 euries afhaald vind je het best :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Zullen we het dan maar bij het standaard tarief houden :wink:
elp
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door elp »

Dus die brief moet er al zijn. Ik heb nog niets gezien.... Ik ben wel verhuisd (per april) maar heb het doorgegeven aan NN, de club en de sup.club. Alleen van NN heb ik een bericht terug gekregen. De club heb ik nog twee keer gemaild of het wel doorgekomen was maar ook daarvan heb ik niks gehoord, vreemd.....
Eala Frisia!
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Niet meteen in paniek raken. :roll:
Ik heb ook nog geen brief ontvangen en ik denk verder nog niemand hier anders had er vast wel iemand over begonnen.
Anti anti. :)
elp
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door elp »

Dan blijft het alsnog vreemd dat de club niet reageerd op mails... :?:
Eala Frisia!
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

De club mailt nooit terug ( heb ik ook slechte ervaring mee). Moet je even bellen
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

sf-NN schreef:De club mailt nooit terug ( heb ik ook slechte ervaring mee). Moet je even bellen
Mijn ervaring is dat je meestal wel binnen 2 a 3 werkdagen een reactie hebt.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ik kreeg na 2 a 3 weken een mail terug ... maar ik had ook een paar moeilijke woorden gebruikt. De betalingen worden volgende week door de club verwerkt, volgens mij hebben we thuis wel een briefje gekregen ... al stond er meer in over de sportstad dan de seizoenskaart.
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Weet iemand toevallig ook hoeveel seizoenskaarten er voor komend seizoen zijn verkocht voor het NN vak! Is dit uitverkocht of zijn er ook nog losse kaarten voor te krijgen?
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Losse kaartverkoop voor het NN vak bestaat niet
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Feanfan schreef:Weet iemand toevallig ook hoeveel seizoenskaarten er voor komend seizoen zijn verkocht voor het NN vak! Is dit uitverkocht of zijn er ook nog losse kaarten voor te krijgen?
Volgens mij is het uitverkocht.
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Gewoon afdeling ticketing bellen, als ik het zo hoor zijn er volgens mij nog wel plaatsen.
jasperio
Jeugdspeler

Bericht door jasperio »

Mijn ervaring is dat nieuw noord niet terug mailt en dat ik hierdoo nog nooit op dat nieuw noord forum ben geweest... wat ik erg jammer vindt :cry:
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

jasperio schreef:Mijn ervaring is dat nieuw noord niet terug mailt en dat ik hierdoo nog nooit op dat nieuw noord forum ben geweest... wat ik erg jammer vindt :cry:
We behandelen anders redelijk snel de meldingen die binnenkomen. Vooral bij inlog problemen.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

jasperio schreef:Mijn ervaring is dat nieuw noord niet terug mailt en dat ik hierdoo nog nooit op dat nieuw noord forum ben geweest... wat ik erg jammer vindt :cry:
Mijn login was binnen een paar uur geregeld toen het niet helemaal lekker liep ... dus mijn ervaringen zijn beter. Weet je zeker dat je naar het goede adres hebt gemailed ?
broekster
Bankzitter

Bericht door broekster »

Ik heb nog een vraagje, Ik krijg allemaal verschillende antwoorden. Hopelijk kunnen jullie mij duidelijkheid verschaffen. Een seizoenskaart voor NN, moet je dan lid zijn van NN...?? Ik heb dus wel een kaart aangevraagd voor NN bij de club, maar ben ''nog'' geen lid van NN, maakt dat dan wat uit..?
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Waarom bel je niet gewoon met Nieuw Noord?
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Het schijnt niet verplicht te zijn. Maar als je niet lid bent van NN kunnen er op den duur geen sfeer acties enz meer worden gehouden. Dus ik zou zeggen word gewoon lid die 5 euro kan er ook nog wel af!!!
broekster
Bankzitter

Bericht door broekster »

Ja ik ben nog wel van plan lid te worden, binnenkort. Maar ik wou het vast even weten.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Je hoeft geen lid te zijn van Nieuw Noord om een seizoenskaart aan te vragen in het Nieuw Noord vak. Echter wordt dat wel op prijs gesteld. Je steunt ons daarmee in sfeeracties etc. En voor dat die 11 euro per jaar hoef je het ook niet te laten vind ik.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

>En je krijgt dann ook nog eeen mooie noord nieuws in de bus :D
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

En 10% korting in de fean shop 8) kortom 1 en al voor deel dus word gewoon lid! :mrgreen:
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Vrieskist schreef:Je hoeft geen lid te zijn van Nieuw Noord om een seizoenskaart aan te vragen in het Nieuw Noord vak. Echter wordt dat wel op prijs gesteld. Je steunt ons daarmee in sfeeracties etc. En voor dat die 11 euro per jaar hoef je het ook niet te laten vind ik.
Het is niet verplicht maar goed het lijkt me op zich wel logisch in een sfeervak staan en lid zijn, vind toch wel erg vreemd mocht dit niet zo zijn. Bovendien krijg je ook nog korting toch als je lid bent.
NN gekkenhuis
axl
Nieuw talent

Bericht door axl »

Ook als je niet in het sfeervak zit moet je natuurlijk gewoon lid worden.
Leeroy Echteld is een superheld!!!!!!!!!!!!
broekster
Bankzitter

Bericht door broekster »

Ik ben ook van plan om zeker lid te worden. 10% korting had ik al maarja... 8) Voor dat beetje geld gaak et wel doen hoor..!! Ik vind dat NN altijd geslaagde acties heeft dus ik word gewoon lid :D
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

axl schreef:Ook als je niet in het sfeervak zit moet je natuurlijk gewoon lid worden.
Heb je helemaal gelijk in, heb dus ook vorige week gewoon het formulier ff ingevuld op de site. :wink:
Ik vind die sfeeracties helemaal top en wil daar graag aan bijdrage. Ik zit in vak 18 en heb er prachtig zicht op.
Dus jongens van de tifo's, mijn complimenten voor de acties van vorig jaar en succes voor het komende seizoen!! :D
superfries1 en 2
Nieuw talent

seizoenskaart?

Bericht door superfries1 en 2 »

wie weet of er nog seizoenskaarten te koop zijn?ik heb gehoord nog genoeg maarjah dat kan ik me niet voorstellen, want wie wil er nou niet op NN staan

ER IS ER MAAR 1, EN DAT IS SC-HEERENVEEN
Plaats reactie