Pfff... Wat een gedoe allemaal zeg. Ik ben net terug van een mini-vakantie, vandaar de late reactie. Ben blij dat ik door omstandigheden vanuit Amsterdam ben gereisd, 't geluk is met de dommen

. Ik zat lekker op de oosttribune tussen de Arnhemse koffiekanners en vond het uitvak al opvallend leeg. Had toen echter nog geen flauw benul wat er aan de hand was.
De wedstrijd was eerder spannend dan goed, Heerenveen was inderdaad veel beter maar vergat de wedstrijd te beslissen. Uiteindelijk moest Vonk de punten nog veiligstellen. Een paar opvallende dingen:
- Kaartje oosttribune (op de middenlijn): kosten Euro 10. (Vergelijk dat eens met de Euro 21 die je daar in Heerenveen voor neer moet tellen).
- Gehoord op de tribune: "Heerenveen is veel feller en fanatieker, 't kan dus wel!"
Dan de problemen met de terugreis: wat een sukkels, daar gaat ons vrij vervoer! Ik ben nu duidelijk genuanceerder, maar vrees dat het ondanks de goede bedoelingen lsatig zal worden om de publieke opninie te veranderen. Tegenwoordig denkt iedereen er het zelfde over: relschoppers, probleemkinderen en wie dan ook, moeten keihard worden aangepakt om Randstad-taferelen te voorkomen. Slechts een heel klein precentage verdiept zich verder in de gang van zaken. De rest zal alleen de eerste beeldvorming onthouden.
Maar desalniettemin: heel veel succes bij het zuiveren van onze/jullie naam!
G.S.V.V. The Knickerbockers