Dug-out (online-CM)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Hoe worden je spelers geselecteerd voor Oranje? Ik zie dat er bij het team van jong Oranje spelers rondlopen met mindere waarde dan een CC speler.
Mijn top middenvelder(19 jaar) heeft een rating van 19, terwijl er spelers van 14 bij lopen in het nationale team.
Zit Van Basten hier soms achter?
Mijn top middenvelder(19 jaar) heeft een rating van 19, terwijl er spelers van 14 bij lopen in het nationale team.
Zit Van Basten hier soms achter?

Wie moet er kapot?
-
- Jeugdspeler
Ik denk niet dat Van Basten hier iets mee te maken heeft. Je weet toch dat de heer JC de grote man is achter het Nederlands Elftal.
Vanavond moet Meshuggah FC weer aan de bak. Weer drie punten aan het totaal toevoegen. Vorige week week gewonnen van Steviestuta FC met 2-0. Totdantoe medekoploper met mijn ploegje.
Vanavond moet Meshuggah FC weer aan de bak. Weer drie punten aan het totaal toevoegen. Vorige week week gewonnen van Steviestuta FC met 2-0. Totdantoe medekoploper met mijn ploegje.
"Nothing is true, everything is permitted"
-
- Superster
-
- Superster
-
- Superster
- Mika- Bo
- Nieuw talent
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Superster
-
- Wereldspeler
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
Fotze,
Om te trainen heb je een coach nodig. Om deze te krijgen moet je ernaar zoeken. Druk op “search” en vervolgens op “coach”. Je zult standaard 20 pagina’s zien. Vink bij “set filter” “unemployed” aan. Je kan ook wat details invoeren wat betreft de kwaliteiten van de coach op bepaalde gebieden.
Om een aanbod te doen aan de coach, druk op z’n naam en ga naar “send offer”. Je krijgt dan een scherm waar je een aanbod kan doen. Er staat hoeveel hij per week verdient en hoeveel hij bij het tekenen van het contract krijgt. Je kan het besten geven wat de coach vraagt of iets meer, maar bied nooit heel hoge dingen als je het niet kan betalen!
In 1-3 dagen zal je bericht krijgen of de coach komt of niet. Als hij ej niet geaccepteerd heeft, bestaat de kans dat een andere manager hoger geboden heeft. Als hij geaccepteerd heeft, kan je hem laten werken met bepaalde spelers op een bepaald niveau (rustig, hard etc.). Selecteer wel de specialiteit van de trainer uit. Als hij scoort op aanval, laat hem dan ook aanvallers trainen.
Hoe snel (en waarbij) een speler stijgt of dealt hangt af van het talent van de speler, de kwaliteiten van de coach en de positie van de speler (een aanvaller krijgt andere dingen erbij dan een keeper). Ook leeftijd is van belang. Eccentricity, influence, aggression en team work veranderen weinig tot niets, Reflexes gaat ook sneller omhoog bij een keeper dan bij een middenvelder. Een keeper krijgt weer weinig tot niets bij passing.
General training : alles een beetje.
Goalkeeping: reflexes, one-on-ones en handling.
Defence: heading, tackling en marking.
Midfield: passing, crossing en creativity.
Attack: shooting, long shots en dribbling
Fitness: Houdt je spellers fit.
Youth training: training voor de jeugd.
P.S. Sommige eigenschappen, zoals positiespel worden bij alle spelers getraind, behalve bijv. fitness.
Om te trainen heb je een coach nodig. Om deze te krijgen moet je ernaar zoeken. Druk op “search” en vervolgens op “coach”. Je zult standaard 20 pagina’s zien. Vink bij “set filter” “unemployed” aan. Je kan ook wat details invoeren wat betreft de kwaliteiten van de coach op bepaalde gebieden.
Om een aanbod te doen aan de coach, druk op z’n naam en ga naar “send offer”. Je krijgt dan een scherm waar je een aanbod kan doen. Er staat hoeveel hij per week verdient en hoeveel hij bij het tekenen van het contract krijgt. Je kan het besten geven wat de coach vraagt of iets meer, maar bied nooit heel hoge dingen als je het niet kan betalen!
In 1-3 dagen zal je bericht krijgen of de coach komt of niet. Als hij ej niet geaccepteerd heeft, bestaat de kans dat een andere manager hoger geboden heeft. Als hij geaccepteerd heeft, kan je hem laten werken met bepaalde spelers op een bepaald niveau (rustig, hard etc.). Selecteer wel de specialiteit van de trainer uit. Als hij scoort op aanval, laat hem dan ook aanvallers trainen.
Hoe snel (en waarbij) een speler stijgt of dealt hangt af van het talent van de speler, de kwaliteiten van de coach en de positie van de speler (een aanvaller krijgt andere dingen erbij dan een keeper). Ook leeftijd is van belang. Eccentricity, influence, aggression en team work veranderen weinig tot niets, Reflexes gaat ook sneller omhoog bij een keeper dan bij een middenvelder. Een keeper krijgt weer weinig tot niets bij passing.
General training : alles een beetje.
Goalkeeping: reflexes, one-on-ones en handling.
Defence: heading, tackling en marking.
Midfield: passing, crossing en creativity.
Attack: shooting, long shots en dribbling
Fitness: Houdt je spellers fit.
Youth training: training voor de jeugd.
P.S. Sommige eigenschappen, zoals positiespel worden bij alle spelers getraind, behalve bijv. fitness.
-
- Superster
Bij mij gaat trainen juist als een speer, elke week wel meerdere spelers van het eerste die overall beter worden en dan heb ik het nog niet eens over de jeugd.
Het is trouwens aan te raden om een trianer te nemen die een niet al te hoge rating heeft, als je een trainer neemt van level 25 traint die even snel als een trainer van level 40 ... maar hij kost maar een fractie. Trainers die specifiek op een bepaalde kwaliteit trainen kunnen 100% van hun rating trainen, waar trainers die algemeen trainen maar 80% van hun rating in die kwaliteit trainen.
Een trainer van level 20 kan een speler niet beter maken wanneer deze een rating heeft die hoger is dan 20 (dit is bij een specifieke trainer, bij algemeen zou dit op maximaal level 16 zijn)
Het is trouwens aan te raden om een trianer te nemen die een niet al te hoge rating heeft, als je een trainer neemt van level 25 traint die even snel als een trainer van level 40 ... maar hij kost maar een fractie. Trainers die specifiek op een bepaalde kwaliteit trainen kunnen 100% van hun rating trainen, waar trainers die algemeen trainen maar 80% van hun rating in die kwaliteit trainen.
Een trainer van level 20 kan een speler niet beter maken wanneer deze een rating heeft die hoger is dan 20 (dit is bij een specifieke trainer, bij algemeen zou dit op maximaal level 16 zijn)
-
- Superster
Ok thanks mannen.
Ik heb 5 trainers, waarvan 1 (naar mijn mening) redelijk ok is. Ik heb elke trainer op zijn specifieke kwaliteit aan het trainen gezet.
Maar ik zie soms dat mijn middenvelder op overall rating keepen omhoog gaat. Dat vind ik vreemd.
Verder heb ik niet veel commentaar op het trainen
Ik heb 5 trainers, waarvan 1 (naar mijn mening) redelijk ok is. Ik heb elke trainer op zijn specifieke kwaliteit aan het trainen gezet.
Maar ik zie soms dat mijn middenvelder op overall rating keepen omhoog gaat. Dat vind ik vreemd.
Verder heb ik niet veel commentaar op het trainen

Wie moet er kapot?
-
- Jeugdspeler
Weer een nieuwe gebruiker erbij, die de friezen kan vertegenwoordigen: Ik
Team name The Mercurians FC
Short name Mercurians
Stadium The Pitch (1450/1450)
Rating 10
Manager Rubberducky
Status Online
Last active 31-10-2006
League
Club ID 19268 - Link
Nu nog een league:P en even aan de weg timmeren dus!
Hoeveel sponsorgeld kregen jullie als beginners?
Team name The Mercurians FC
Short name Mercurians
Stadium The Pitch (1450/1450)
Rating 10
Manager Rubberducky
Status Online
Last active 31-10-2006
League
Club ID 19268 - Link
Nu nog een league:P en even aan de weg timmeren dus!
Hoeveel sponsorgeld kregen jullie als beginners?
-
- Superster
-
- Superster
Dugout-online teams:
Eerste Divisie A:
8452 - River City F.C. (Gearard)
8888 - Suburban Army (1920)
Eerste Divisie B:
8868 - Dragidium Frisia (vlqrt)
8872 - La Doce (Jeroen)
Hoofdklasse D:
9262 - Langezwaag (Arie de Boer)
Hoofdklasse E:
8876 - Coraggio (Johnny '86)
9032 - VikingsBW (Superfries88')
Hoofdklasse F:
8991 - Rich Boys (The_Hunter)
Hoofdklasse G:
3969 - Fluisterwoud - (Satyricon)
8866 - Camataru Captains (Aaron H.)
8894 - Meshuggah FC (Franco)
Hoofdklasse H:
8870 - Kruis Soccer Panters (Ebiede)
8871 - Nobono United (vanderwel)
8884 - goodison boys (Squerrel)
8896 - DVVA (Fulton)
1e Klasse I:
8919 - the angels (Hakansson)
8939 - Football Club de Frisians (Gerrits)
12050 - frisian flyers (Mika- Bo)
12223 - 1.fc Spursveen (H-J)
1e Klasse II:
8989 - Hielpen Radicals (Camataru)
1e klasse XIII:
4762 - Grutte Pier FC - (Frisian Viking)
Geen competitie
19268 - The Mercurians FC (Popovic)
18854 - Frisianstars (Frisian4life)
- Mika- Bo
- Nieuw talent
welkom popovic, je zit dus in de 1ste klasse I.
leuk voor je maar je hebt het nu tegen de trotse koploper en ik ben niet van plan om die plaats nog te gaan inleveren.
we komen elkaar misschien nog tegen in de competitie
succes je start op een niet zo goede plaats in de competitie.
wij spelen nog een keer tegen elkaar en wel op 7-11 van dit jaar.
ik geef geen kadootjes ivm mijn aanstaande kampioenschap!!!!!!
leuk voor je maar je hebt het nu tegen de trotse koploper en ik ben niet van plan om die plaats nog te gaan inleveren.
we komen elkaar misschien nog tegen in de competitie
succes je start op een niet zo goede plaats in de competitie.
wij spelen nog een keer tegen elkaar en wel op 7-11 van dit jaar.
ik geef geen kadootjes ivm mijn aanstaande kampioenschap!!!!!!
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
-
- Jeugdspeler
-
- Wereldspeler