Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sch4-live
Wereldspeler

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Bericht door sch4-live »

Je kan altijd de wedstrijd in de url intypen.
Maar hou ook niet echt van de nieuwe foto pagina, vindt het andere mooier.
Currahee
Wereldspeler

Bericht door Currahee »

het is een test die nieuwe foto pagina. Na de voorbereiding wordt het geevalueert en dan beslist hij of het zo blijft of dat het oude terug komt.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Als je gewoon de pijltjestoetsen gebruikt ben je zo door de foto's heen. Het is even wennen, maar de foto's zijn er wel mooier op geworden.
Op naar het volgende seizoen....
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

sch4-live schreef:Je kan altijd de wedstrijd in de url intypen.
Je hebt gelijk. Zelf zou ik daar nooit opgekomen zijn, maar op die manier zijn inderdaad veel foto's van de seizoenen 05/06 en 06/07 handmatig terug te halen.
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door frisian-viking »

Nieuwe layout www.forzaheerenveen.nl

Vandaag heeft www.forzaheerenveen.nl een nieuw uiterlijk gekregen. Al enkele maanden werd er achter de schermen hard gewerkt om de site te verbeteren. De vorige layout was al weer wat ouder en voldeed ook niet meer helemaal. Het nieuwe uiterlijk is in bijna alle browsers goed te zien. Verder heeft de database een update gekregen waardoor het binnenkort mogelijk is om van alle wedstrijden meer statistieken te bekijken (doelpuntenmakers, kaarten en wissels)
Ook is het nu mogelijk om smilies bij reacties te gebruiken. Ook op het gebied van zoekmachine optimalisatie is het een en ander verbeterd.
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

Dit jaar heeft http://www.forzaheerenveen.nl een eigen voorspel competitie opgesteld. Hierbij kun je de uitslagen van de wedstrijden van Heerenveen voorspellen. Voor elke goede uitslag zijn 5 punten te verdienen en ook het goed voorspellen van het aantal doelpunten van thuis- of uitclub leveren punten op net als het juist voorspellen van winst/gelijk/verlies.

Omdat we enkele sponsoren hebben is het dit jaar ook mogelijk om een prijzenpakket samen te stellen. Er zal een prijzenpakket komen voor de winnaar van de competitie. Wat er allemaal in het pakket komt is nog niet bekend maar zal zo spoedig mogelijk op de pagina verschijnen waar ook de uitslagen kunnen worden voorspeld.
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

Moet je dan gelijk alle wedstrijden voorspellen? Of kun je dat ook per wedstrijd doen.
Dus zeg maar.. de voorspelling voor komende vrijdag tegen Roda JC moet voor 31 juli 15:00u binnen zijn.. ik noem ff een deadline.
Oh ja.. heb het net even geprobeerd, maar als ik dan een voorspelling wil veranderen zie ik mijn "oude" voorspelling niet terug.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Je kan per wedstrijd voorspellen.
Flying Tilster
Forumicoon

sch4-live schreef:Je kan per wedstrijd voorspellen.
Inmiddels heb ik al even PB contact gehad met Flying Frisian en alles is nu goed :lol:
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Ontwerp het nieuwe Frisian Pride spandoek!
AlgemeenFrisian Pride is aan een nieuw spandoek toe. En dan kun jij ontwerpen! Vanaf heden kunnen ontwerpen voor een nieuw spandoek worden ingestuurd naar FrisianPride@gmail.com.
De leden van FP kunnen het beste ontwerp kiezen en dit zal ons nieuwe doek worden! Voorwaarde is dat Frisian Pride in het ontwerp verwerkt zit en het niet over één speler maar over sc Heerenveen gaat. Doe mee en zie jouw doek terug in het stadion.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Bij dat spandoek waar moet ik dan aan denken ?

Reclame voor de site zoals www.frisianpride.nl

Of gewoon : Voorbeeld : Super Heerenveen ofzo.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

zoiets? :wink:

Afbeelding
Flying Tilster
Forumicoon

visje schreef:wie zit er anno 2009 nog op een toolbar te wachten..

maak een windows vista of 7 "gadget"

toolbars zijn zo niet meer gewenst door gebruikers..
Altijd handig onder XP. (Bovendien mag Windows 7 zich eerst bewijzen, alvorens ik dat op mijn PC'tje zet. Vista sla ik helemaal over, want dat is te bagger voor woorden. Dus.. ja.. ik zit nog op een toolbarretje te wachten. Thnx. Ane. Altijd handig. Alle sites die "belangrijk" zijn op een rijtje.

En Visje.... een "normale" PC gebruiken zit nog echt niet te wachten op die commerciële meuk van Microsoft.
Dus voordat deze jongen Windows 7 heeft aangeschaf, dan zijn we 2 jaar verder.

Thnx.
Wiggs
Wereldspeler

Bericht door Wiggs »

Feanfan.nl is stil bliven staan in de tijd
Het is niet onwaarschijnlijk dat Roy Beerens komende zondag in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam gewoon inzetbaar is. Nog in de eerste helft van de bekerwedstrijd bij SDC Putten (0-7) werd de vleugelaanvaller woensdag vervangen door Luciano Narsingh vanwege een blessure, maar ernstig lijkt het kwetsuur niet te zijn. “We denken dat het meevalt”, zo liet sc Heerenveen-trainer Trond Sollied na afloop weten aan sc Heerenveen-TV.
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Wiggs schreef:Feanfan.nl is stil bliven staan in de tijd
Die sjansen zijn in elk geval koet benoet!
visje
Invaller

Bericht door visje »

Flying Tilster schreef: En Visje.... een "normale" PC gebruiken zit nog echt niet te wachten op die commerciële meuk van Microsoft.
Dus voordat deze jongen Windows 7 heeft aangeschaf, dan zijn we 2 jaar verder.

Thnx.
de een noemt het commerciële meuk.. de ander vooruit gang..
en als jij nog 2 jaar blijft verder hobbelen op xp dan hoop ik dat je geen belangrijke data op je pc hebt staan want de ondersteuning voor xp zal geen 2 jaar meer gaan duren..
waardoor het een steeds grote tijdbom aan het worden is.

bij het maken van windows vista had microsoft inderdaad het nog een beetje hoog in de bol.. echter is dat bij windows 7 allemaal opgelost, en is het een goed en stabiel "commerciële meuk van Microsoft" product.

en om alle belangrijke en makkelijke sites bij elkaar te hebben bestaat er tegenwoordig een werkbalk favorieten kan je iedere site zo aan toevoegen en zelf bepalen welke site's jij belangrijkvind..

Want als je voor iedere "belangrijke sites" bij elkaar een werkbalk moet hebben blijft er weinig beeld over voor de site :)
Flying Tilster
Forumicoon

Denk dat Microsoft het nog wel even blijft ondersteunen. Bedrijven zijn m.i. niet zo happig om in deze tijd van economische malheur nieuwe besturingssoftware aan te schaffen die ook nog belachelijk duur is. Bovendien zijn er nog genoeg bedrijven die echt nog niet zo heel lang overgestapt zijn naar XP. Ook dat zal een reden geweest zijn dat Vista een flop werd.
Bovendien laten bedrijven zich echt niet opdringen dat ze moeten overstappen naar Windows 7. Zolang bedrijven vasthouden aan XP zal Microsoft daar echt nog wel ondersteuning aan geven. Doen ze dit niet dan stappen veel bedrijven over naar andere besturingssytemen en dat kan Microsoft zich ook niet veroorloven.

Over het algemeen ben ik met het aanschaffen van software redelijk behoudend.
Laat Microsoft eerst maar eens bewijzen weer een goed besturingssysteem te maken, waarbij ook alle 3rd party software ondersteund wordt. Pas dan zal ik de overstap gaan maken, niet eerder.

Maar dat de overstap er in de toekomst zal komen dat is wel zeker. Alleen wanneer.. als er weer eens een nieuw PC'tje moet komen. Maar dat zal nog wel even duren de huidige 2 voldoen prima aan mijn eisen. :wink:
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Flying Tilster schreef:En wat betreft die gadget is natuurlijk altijd een goed idee.
Laten we de discussie hier houden over de websites en aangehangen toolbars/gadgets etc. Er is een topic in Offtopics waar verder gediscussieerd kan worden over computers systemen.
Ladies and gentleman: We've got him!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

De terugblik op de week op abelenstra.com, een aanrader!

Erg leuke stukjes, humor en cynisme.

Aan de schrijver ga hier mee door!

Aan ander lees de stukjes het is de moeite waard!
Spijt heb je morgen maar!
bdb
Selectiespeler

Bericht door bdb »

Dank je! zeer handig!
Flying Tilster
Forumicoon

Mooie site. Is wel 100x beter dan de officiele clubsite. 8)
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Binnenkort schrijft één speler van sc Heerenveen geschiedenis door het duizendste Eredivisiedoelpunt voor de Friese club te scoren. De teller staat nu op 988 maar de duizendste treffer zal ongetwijfeld nog in dit seizoen worden gemaakt.
Opnieuw een foutje van de clubsite. Ik weet niet of ze handmatig zijn gaan tellen, maar het zijn er toch echt vijf meer.

Op o.a. Koningvoetbal.nl staat de actuele lijst.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Komt er dan nog aanvallende versterking, zo zeker ben ik er niet van dat we nog 12 goals maken.
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Abelenstra.com heb ik lange tijd gevolgd en als prettige supporterssite ervaren. De site is op een gegeven moment uit de lucht gegaan, maar onlangs was hij plotseling weer terug. Zojuist wilde ik een kijkje gaan nemen, maar werd ik na het intikken van 'abelenstra.com' doorverwezen naar nota bene een twitterpagina...

Is het nu echt voorbij voor abelenstra.com? Hoewel ik het huidige feanonline.nl een meer dan volwaardige opvolger vind, zou ik dat toch wel jammer vinden.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Daar ben ik wel bang voor ja. Abelenstra.com was een fantastische website, ook met betrouwbare geruchten. Kwam eigenlijk uit het niets tevoorschijn, helaas was het afglijden wel heel duidelijk. Na meerdere malen een herstart te hebben geprobeerd vrees ik dat we weinig meer van deze site gaan vernemen. Met Feanonline.nl en Feanfan.nl heb je weliswaar twee goede/actuele websites, maar een goede site zal nooit misstaan.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

feanonline.nl ziet het al niet meer zitten:
Sinds dinsdagavond zijn er problemen met onze webserver. Hierdoor is de site zeer slecht te bereiken. Wij werken er hard aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

De redactie.
blauwekater
Invaller

Bericht door blauwekater »

Superfries88' schreef:Daar ben ik wel bang voor ja.
Zojuist weer eens gekeken sinds lange tijd. En hij is weer online. Ook met nieuws van vandaag!
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Ziet er best netjes uit ja. Ook met een forum, maar of er behoefte is een nog een forum vraag ik mij af.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Ane Lenstra schreef:Geheel vernieuwde Frisian Pride
We hebben inmiddels scheerenveen.supporterswereld.nl ook weer in de lucht. :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Tip aan Frisian Pride mensen, het uiterlijk van de website is wel goed. Maar de nieuwsstukjes zijn altijd zo kort, besteed daar eens wat extra aandacht aan.
Plaats reactie