Speelschema oefenpotjes
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Basisspeler
Doe ik ook!! In Zwolle was ik niet aanwezig, dus kan daar niet over oordelen. Heb echter WEL heel veel reisjes meegemaakt met Heerenveen waar af en toe werd geknokt. Dat was meestal in de eerste divisie!! Met name Go Ahead Eagles uit was altijd een feest. Toen lag de schuld ook wel vaak bij ons. Nu zijn de Heerenveensupporters een stuk rustiger als in die tijd. Keurige brave mensen zoals het eigenlijk hoort!! Alleen hoef je je niet te laten slaan. Ik zou ook terug meppen!!!
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Basisspeler
Sommige mensen kunnen slecht lezen hier op het forum. Jammer hoor. Heb ik geschreven dat ik heb gevochten???? Ben nergens trots op, alleen zijn de tijden wel een beetje veranderd!!! Misschien hadden de meesten hier op het forum toen helemaal nog niet van SCH gehoord!!!! Die goeie ouwe tijd is verdwenen evenals het voetbal in de thuiswedstrijden. Er valt de laatste twee seizoenen bar weinig te genieten. Hopelijk wordt dat dit jaar weer anders!!!
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Forumicoon
Misschien moet je het dan toch wat beter uitleggen. Tot nu toe ben jij de enige die je eigen berichten snapt. Als je schrijft over 'die goeie oude tijd' naar de Eagles, kan ik ook niet anders dan concluderen dat je dat wel mooi vond.
Verder lul je je helemaal klem over dat verdedigen en slaan als een vriend geslagen wordt, want precies dat is nu juist in Melle gebeurd. Maar goed daar heb je je al voor verontschuldigd dus wat dat betreft even goede vrienden.
Verder lul je je helemaal klem over dat verdedigen en slaan als een vriend geslagen wordt, want precies dat is nu juist in Melle gebeurd. Maar goed daar heb je je al voor verontschuldigd dus wat dat betreft even goede vrienden.
-
- Basisspeler
Klopt Jeroen, dat van in Melle heb ik me voor verontschuldigd. Daar kon ik niet goed genoeg over oordelen. Met die "goeie ouwe tijd" bedoel ik niet alleen de de vechtpartijen hoor. Alleen hoort het er soms wel bij. En meestal is het inderdaad de andere partij die begint. De Heerenveen-supporter hoeft echter niet altijd vrij gepleit te worden. Denk aan de busreis zwolle - heerenveen waar we met zijn allen naar de kantine van het oude stadion werden gebracht omdat de bussen waren vernield!!! Zoiets gebeurd altijd wel eens een keer. Zo kan ik wel meer voorbeelden noemen. In het algemeen kan worden gesteld dat de heerenveen supporter weinig kattekwaad uithaald en zo hoort het natuurlijk ook. Naar een aantal uitwedstrijden durf ik niet eens te gaan omdat de thuisclub altijd bezig is om ons uit te lokken. Laat maar denk ik dan. Een beetje duidelijk hoop ik zo!
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Ik weet niet of het ook de bedoeling is dat we oefenpotjes van de beloftes hier ook bespreken, maar ik zie net dat ze woensdag tegen het Nationaal Team van de VS spelen. Wordt daar echt de WK selectie mee bedoeld zeg maar, of is dat ook een jeugd/belofte team?
En zelf intussen al gevonden, naar wat beter speurwerk dan dat ik eerst had gedaan, het is het US national team U-17
En zelf intussen al gevonden, naar wat beter speurwerk dan dat ik eerst had gedaan, het is het US national team U-17
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
-
- Superster
rodion schreef: Denk aan de busreis zwolle - heerenveen waar we met zijn allen naar de kantine van het oude stadion werden gebracht omdat de bussen waren vernield!!! !
Tjonge jonge jonge.. zat jij wel in die bus?? Er is welgeteld toen 1 tl buis vernield.. de rest is gewoon uitgedraaid! En het ging maar om 1 bus.
De buschauffeur heeft zelfs nog na die tijd toegeven nog nooit zulke leuke mensen in zijn bus gehad te hebben.
Maar hierover hoeven we ook niet in discussie te gaan, want iedereen heeft toch een andere mening...
Wie moet er kapot?
-
Verified
- Forumicoon
Goed!
Bolton uit de laatste test voor de competitie. Gertjan zal dan ook met de basis aantreden denk ik, uitgezonderd blesures.
Bolton is ook de sterkste tegenstander uit de oefencampagne denk ik. Vorig jaar net CL gemist achter de twee teams uit Liverpool. Veel grote namen ook nog:
Okocha, Campo Pedersen, jaskaliaanen etc en een prachtig stadion..
Bolton uit de laatste test voor de competitie. Gertjan zal dan ook met de basis aantreden denk ik, uitgezonderd blesures.
Bolton is ook de sterkste tegenstander uit de oefencampagne denk ik. Vorig jaar net CL gemist achter de twee teams uit Liverpool. Veel grote namen ook nog:
Okocha, Campo Pedersen, jaskaliaanen etc en een prachtig stadion..
-
- Superster
zaterdag zal ik het wel zien in het Reebok Stadium. Wat ik begrepen heb, is dat één tribune helemaal leeg blijft vanwege renovatie. Dat is natuurlijk wel jammer.
Kaarten zijn beschikbaar vanaf 12 - 14 pond...
Ik verwacht dat wij rond een uur of 12.00 in Bolton zijn... Wie gaan er nog meer naar toe?
Kaarten zijn beschikbaar vanaf 12 - 14 pond...
Ik verwacht dat wij rond een uur of 12.00 in Bolton zijn... Wie gaan er nog meer naar toe?
Wie moet er kapot?
- Jelmert
- Bankzitter
- Contacteer:
-
- Invaller
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
- Arnoud
- Wereldspeler
65ste minuut Nilsson voor Yildirim. Stand nog steeds 0-1 - Waterman schijnt inderdaad goed te keepen. Bolton is al aan z'n 5de wissel.
76ste minuut - 1-1 Waterman kansloos bij een kopbal na corner.
76ste minuut - 1-1 Waterman kansloos bij een kopbal na corner.
Laatst gewijzigd door Arnoud op 06-08-2005 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Superster