Het staat op diverse plaatsen vermeld Zoals het in de laatste Noord Nieuws en natuurlijk op dit forum. Ik kan je wel zeggen dat het tussen de 1 en de 2000 zit
Als het echt vol moet, is het misschien nog een idee om de mensen te benaderen die op de wachtlijst staan..Probleem is dat dit misschien niet altijd 'sfeermakers' zijn..
Dat vak komt wel vol dat weet ik zeker.
Er zijn nog genoeg mensen in het stadion die misschien nog niet weten wat NN precies inhoudt.
Als die mensen dan in de eerste paar thuis wedstrijden zien wat NN doet misschien komen die er dan ook wel bij.
En ok we hebben dan al een paar keer zon vak gehad maar dat was met amstel cup en europees en misschien denken ze dan wel dat het een speciale wedstrijd is en dat er dan alleen maar een sfeervak is.
We zullen zien maar dat vak komt vol
Dus zegt het voort zegt het voort...
Vol komt het zeker wel op Noord
Twijfelaars kom op,
Tijd voor gebulder van onze eigen spion-kop
Als heerenveen scoort!
Spijt me wel, maar als je nu nog 200 man kan bergen, komt het nooooooooit vol!
Iedereen die wil staan, heeft zich al ingeschreven... En ja, ook de twijfelaars
HUNTELAAR schreef:Spijt me wel, maar als je nu nog 200 man kan bergen, komt het nooooooooit vol!
Iedereen die wil staan, heeft zich al ingeschreven... En ja, ook de twijfelaars
zoals torcida al zegt er moeten nog maar 100 dus dat valt nog mee.
idd, zo zullen er zeker nog de nodige supporters zijn die 1st willen afwachten wat het NN-vak nu precies inhoudt. Zo weet ik dat er mensen zijn die 1st willen kijken of er geen rotzooi van komt. Wanneer de juiste sfeer blijft zullen er zeker meerdere aanmeldingen volgen.
Poke schreef:idd, zo zullen er zeker nog de nodige supporters zijn die 1st willen afwachten wat het NN-vak nu precies inhoudt. Zo weet ik dat er mensen zijn die 1st willen kijken of er geen rotzooi van komt. Wanneer de juiste sfeer blijft zullen er zeker meerdere aanmeldingen volgen.
Bij vorige NN vakken is er ook geen gedonder geweest. Wanneer is er uberhaupt gedonder geweest bij heerenveen? Behalve die Groningers afgelopen seizoen.
Eerst afwachten vind ik een beetje onzin, ze zijn dit jaar sowieso wel bij een van de europese wedstrijden geweest, dan maak je mij niet wijs dat je niet weet wat NN is. Ik weet niet of het al eerder in dit topic besproken is, maar als het vak niet uitverkocht raakt, zijn van de winter halve seizoenskaarten dan niet wat?
Fanatic 4-ever schreef:Eerst afwachten vind ik een beetje onzin, ze zijn dit jaar sowieso wel bij een van de europese wedstrijden geweest, dan maak je mij niet wijs dat je niet weet wat NN is. Ik weet niet of het al eerder in dit topic besproken is, maar als het vak niet uitverkocht raakt, zijn van de winter halve seizoenskaarten dan niet wat?
Jij vindt dat onzin, maar ja, dat wil natuurlijk niet zeggen dat anderen dat ook vinden!
Raar, wij hebben vandaag weer papieren gekregen om het vak in te vullen en dergelijke. Wel met de melding dat we volgend jaar seizoenskaarten hebben. Deze papieren hebben we alleen al is opgestuurd :S
Jurruh schreef:Raar, wij hebben vandaag weer papieren gekregen om het vak in te vullen en dergelijke. Wel met de melding dat we volgend jaar seizoenskaarten hebben. Deze papieren hebben we alleen al is opgestuurd :S
Wat te doen?
Gewoon ff bellen met afdeling kaart-verkoop dan komen jullie er vast wel uit!