Speelschema oefenpotjes
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Jezus rodion, irritante moraalridder. In wat voor wereld leef jij? Alleen omdat het hier om hveen-fans gaat zit je te zaniken over hoe verschrikkelijk het is dat deze zichzelf verdedigen. Als je met een groep te stappen bent en iemand van jullie krijgt tikken, begin je dan ook met deze zinloze praatjes ipv je maten te helpen?
-
- Wereldspeler
Zitten we in een soort en met internetprogramma van 'Punked' of zo?
Je kunt toch niet serieus zijn, rodion? Hoe kortzichtig en vol met vooroordelen kun je zijn? Mijn opmerking was puur sarcastisch bedoeld. De opmerking 'waar twee partijen bij betrokken zijn, zijn twee schuldig' is een drogargument. Het gaat dus niet altijd op. Of eigenlijk nooit, want je kunt het nooit zo stellen. Misschien zijn er mensen geweest die niet juist gehandeld hebben. Zou kunnen. Ik ben er ook niet bij geweest. Maar het is niet raar, dat er maar één partij schuldig is.
En tja, je reactie over Zwolle slaat helemaal nergens op. Daar was in eerste instantie maar één schuldige en dat was de spoorwegpolitie. Daar is niet eens een discussie over mogelijk; het is een feit. 83 van de 86 zijn immers vrijgesproken en de 3 die zijn aangeklaagd, zijn aangeklaagd n.a.v. handelingen na de fout van de spoorwegpolitie.
Je kunt toch niet serieus zijn, rodion? Hoe kortzichtig en vol met vooroordelen kun je zijn? Mijn opmerking was puur sarcastisch bedoeld. De opmerking 'waar twee partijen bij betrokken zijn, zijn twee schuldig' is een drogargument. Het gaat dus niet altijd op. Of eigenlijk nooit, want je kunt het nooit zo stellen. Misschien zijn er mensen geweest die niet juist gehandeld hebben. Zou kunnen. Ik ben er ook niet bij geweest. Maar het is niet raar, dat er maar één partij schuldig is.
En tja, je reactie over Zwolle slaat helemaal nergens op. Daar was in eerste instantie maar één schuldige en dat was de spoorwegpolitie. Daar is niet eens een discussie over mogelijk; het is een feit. 83 van de 86 zijn immers vrijgesproken en de 3 die zijn aangeklaagd, zijn aangeklaagd n.a.v. handelingen na de fout van de spoorwegpolitie.
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
- De Tike Utd
- Invaller
- Contacteer:
Maak nou geen ruzie om een mening van iemand die het niet met jullie eens is.
Als jullie zo zeker zijn dat Rodion niet gelijk heeft, laat hem dan lekker blaten. Ik was NIET in Melle, maar het venijn waarmee op Rodions opmerkingen wordt gereageerd doet mij haast denken dat de Heerenveensupporters toch iets hebben uitgevreten.
Als jullie zo zeker zijn dat Rodion niet gelijk heeft, laat hem dan lekker blaten. Ik was NIET in Melle, maar het venijn waarmee op Rodions opmerkingen wordt gereageerd doet mij haast denken dat de Heerenveensupporters toch iets hebben uitgevreten.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
- Arnoud
- Wereldspeler
Is dat wel een juiste weergave van de gang van zaken ? Ze zijn volgens mij helemaal niet voorgekomen - niet aangeklaagd - dus ook niet vrijgesproken. De zaak tegen hen was, dacht ik, geseponeerd. Dat zegt dus niets over schuld of onschuld maar alles over de onmogelijkheid van het OM de zaak "rond " te krijgen. (niemand was immers bereid een ander te verlinken).83 van de 86 zijn immers vrijgesproken
Als ik me vergis graag dan de juiste gang van zaken.
-
- Superster
- Contacteer:
Misschien moet je het omdraaien, de felheid waarmee gereageerd wordt betekend juist dat het niet de "schuld" van de heerenveners is.De Tike Utd schreef:Ik was NIET in Melle, maar het venijn waarmee op Rodions opmerkingen wordt gereageerd doet mij haast denken dat de Heerenveensupporters toch iets hebben uitgevreten.
-
Verified
- Forumicoon
Verbeek accepteer axceuses Bruggink:
Arnold Bruggink werd zaterdag al na een half uur gewisseld, na een uitbarsting in de richting van Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek. Die accepteerde even later in de kleedkamer zijn excuses. De aanvallende middenvelder reageerde een paar keer zijn frustraties af op de scheidsrechter. Dat kwam hem op een terechtwijzing van trainer Gertjan Verbeek te staan: ,,Bruggink, nog één keer zo'n reactie en ik haal je eruit.''
De reactie van de speler was ook langs de kant te horen: ,,Haal me er dan uit in plaats van dat geouwehoer de hele tijd.'' Gertjan Verbeek had toen geen keuze meer: ,,Meneer Bruggink, douchen.'' In de rustraccepteerde de trainer de excuses van Bruggink. ,,Ik zet er een streep onder, ik kon me zijn emotie wel voorstellen'', zegt de trainer maandag in de Leeuwarder Courant. Toch zat de uitbarsting van de speler hem niet helemaal lekker: ,,Hij wil als een belangrijke jongen worden gezien. Dan moet hij dus ook zijn verantwoordelijkheid nemen. Juist een speler als Bruggink moet een voorbeeldfunctie vervullen.''
Arnold Bruggink werd zaterdag al na een half uur gewisseld, na een uitbarsting in de richting van Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek. Die accepteerde even later in de kleedkamer zijn excuses. De aanvallende middenvelder reageerde een paar keer zijn frustraties af op de scheidsrechter. Dat kwam hem op een terechtwijzing van trainer Gertjan Verbeek te staan: ,,Bruggink, nog één keer zo'n reactie en ik haal je eruit.''
De reactie van de speler was ook langs de kant te horen: ,,Haal me er dan uit in plaats van dat geouwehoer de hele tijd.'' Gertjan Verbeek had toen geen keuze meer: ,,Meneer Bruggink, douchen.'' In de rustraccepteerde de trainer de excuses van Bruggink. ,,Ik zet er een streep onder, ik kon me zijn emotie wel voorstellen'', zegt de trainer maandag in de Leeuwarder Courant. Toch zat de uitbarsting van de speler hem niet helemaal lekker: ,,Hij wil als een belangrijke jongen worden gezien. Dan moet hij dus ook zijn verantwoordelijkheid nemen. Juist een speler als Bruggink moet een voorbeeldfunctie vervullen.''
- Piet
- Invaller
Ja, hallo, zo kunnen we nog wel even, of je bent schuldig, want veroordeeld, of je bent niet schuldig, want niet veroordeeld (met overigens nog iets met een transactie daar tussenin). Als het OM de zaak geseponeerd heeft dan ben je dus onschuldig (voor de wet).Arnoud schreef: Is dat wel een juiste weergave van de gang van zaken ? Ze zijn volgens mij helemaal niet voorgekomen - niet aangeklaagd - dus ook niet vrijgesproken. De zaak tegen hen was, dacht ik, geseponeerd. Dat zegt dus niets over schuld of onschuld maar alles over de onmogelijkheid van het OM de zaak "rond " te krijgen. (niemand was immers bereid een ander te verlinken).
Als ik me vergis graag dan de juiste gang van zaken.
Veel mensen zouden graag zien dat opsporingsdiensten meer bevoegdheden kregen om vaker mensen veroordeelt te krijgen, maar dan blijven er nog steeds geseponeerde zaken over. Dan zijn er natuurlijk nog steeds mensen die zeggen dat er mensen wel degelijk schuldig zijn, hoewel het bewijs niet "rond" te krijgen is, wat een onzin.
Laatst gewijzigd door Piet op 01-08-2005 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- wald pyk
- Wereldspeler
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
[rodion negeer modus aan]
GJ heeft nog een behoorlijke klus te klaren. Het spel van afgelopen zaterdag was ver beneden peil. Ik heb een groot gedeelte van de voorbereiding gevolgd, maar als ik twee of drie goede combinaties tussen Samaras en Huntelaar heb gezien dan is het veel. Huntelaar is ongelukkig op het middenveld. Zo'n jongen hoort, mijn inziens, als diepste spits te spelen. In de buurt van de goal is hij veel gevaarlijker dan wanneer hij, zoals nu tijdens voorbereiding, vanaf het middenveld moet komen. Daarnaast is het ontbreken van Bosvelt en Norregaard op dit moment echt een gemis. Er kan niet aan het middenveld worden gebouwd, terwijl dat wel hard nodig is na het vertrekken van enkele belangrijke spelers.
[/rodion negeer modus uit]
Volgende keer even een bronvermelden. Is wel zo netjes voor de LC en abelenstra.com.Verbeek accepteer axceuses Bruggink:
GJ heeft nog een behoorlijke klus te klaren. Het spel van afgelopen zaterdag was ver beneden peil. Ik heb een groot gedeelte van de voorbereiding gevolgd, maar als ik twee of drie goede combinaties tussen Samaras en Huntelaar heb gezien dan is het veel. Huntelaar is ongelukkig op het middenveld. Zo'n jongen hoort, mijn inziens, als diepste spits te spelen. In de buurt van de goal is hij veel gevaarlijker dan wanneer hij, zoals nu tijdens voorbereiding, vanaf het middenveld moet komen. Daarnaast is het ontbreken van Bosvelt en Norregaard op dit moment echt een gemis. Er kan niet aan het middenveld worden gebouwd, terwijl dat wel hard nodig is na het vertrekken van enkele belangrijke spelers.
[/rodion negeer modus uit]
-
- Invaller
Ik zou zeggen bel de uitbaters van de kroegen en betreffende restaurants even op, dan krijg je 100% zeker bevestigt dat wij NIKS maar dan ook echt helemaal NIKS hebben gedaan. En wat voor belang hebben jij en Rodion erbij om de groep te veroordelen. En ik vind dit niet het geven van je mening maar dit is gewoon smaad.De Tike Utd schreef:Maak nou geen ruzie om een mening van iemand die het niet met jullie eens is.
- Arnoud
- Wereldspeler
Beste Piet, als het OM een zaak seponeert is dat omdat het OM de mening toegedaan is dat het bewijs van schuld niet te leveren is. Niet-schuldig in juridisch opzicht wil niet per definitie zeggen "onschuldig".
Maar waar het omgaat is mijn vraag of de weergave van "feiten" die Roelof doet de juiste is. Dus met name aan Roelof om te reageren.
Maar waar het omgaat is mijn vraag of de weergave van "feiten" die Roelof doet de juiste is. Dus met name aan Roelof om te reageren.
Laatst gewijzigd door Arnoud op 01-08-2005 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- the rockII
- Selectiespeler
Wat een gezeik zeg om een vechtpartijtje van nog geen minuut. Wij werden aangevallen door een paar simpatieke Duitsers. Hierbij zijn een paar klappen gevallen, zijn er een paar verdedigend teruggegeven en vloog er een stoel door de lucht.
In een gemiddeld Fries dorp gebeurt zoiets op een zaterdagavond 2x
O ja...het was erg gezellig in Melle. Overigens was Die Mediahalle wel een leuke tent in tegenstelling tot wat veel Duitsers ons vertelden. Misschien 3 Turken gezien. Waarschijnlijk vinden die Duisters dat al een hele tent vol Turken
.
In een gemiddeld Fries dorp gebeurt zoiets op een zaterdagavond 2x

O ja...het was erg gezellig in Melle. Overigens was Die Mediahalle wel een leuke tent in tegenstelling tot wat veel Duitsers ons vertelden. Misschien 3 Turken gezien. Waarschijnlijk vinden die Duisters dat al een hele tent vol Turken

-
- Superster
- Contacteer:
- the rockII
- Selectiespeler
-
- Forumicoon
-
- Superster
- Contacteer:
- the rockII
- Selectiespeler
-
- Forumicoon
-
- Basisspeler
Ik heb gezegd dat ik wellicht over de situatie in Melle te snel heb geoordeeld als je goed leest. Alleen het gebeuren in die trein vorige seizoen was wel degelijk wat anders. Daar blijf ik bij mijn standpunt en hebben ook de heerenveensupporters schuld. En nee, ik ben geen heilig boontje. Laten we deze discussie maar stoppen, want we worden het toch niet eens. Mooi overigens dat de irritatie tussen Bruggink en Verbeek zo snel was opgelost.
-
- Wereldspeler
-
- Invaller
Nee, ik wil die discussie niet stoppen!!! Jij beweert iets wat niet waar is en daar kan ik me ontzettend boos om maken, dus kom nu maar even met bewijzen.rodion schreef:Ik heb gezegd dat ik wellicht over de situatie in Melle te snel heb geoordeeld als je goed leest. Alleen het gebeuren in die trein vorige seizoen was wel degelijk wat anders. Daar blijf ik bij mijn standpunt en hebben ook de heerenveensupporters schuld. En nee, ik ben geen heilig boontje. Laten we deze discussie maar stoppen, want we worden het toch niet eens. Mooi overigens dat de irritatie tussen Bruggink en Verbeek zo snel was opgelost.
-
- Superster
- Contacteer:
rodion schreef:Ik heb gezegd dat ik wellicht over de situatie in Melle te snel heb geoordeeld als je goed leest.
Ga ff vechten ofzo.Wicky de Viking schreef: Nee, ik wil die discussie niet stoppen!!! Jij beweert iets wat niet waar is en daar kan ik me ontzettend boos om maken, dus kom nu maar even met bewijzen.

Graaijax Hamsterdam!!
-
- Invaller
-
- Superster
- Contacteer:
- De Tike Utd
- Invaller
- Contacteer:
Wicky schreef:
Smaad? Heb ik je ergens valselijk van bejegend? Hooguit dat je te lange tenen hebt.
Hoor je mij ''de groep'' (wat een eng woord) veroordelen? Nee-nee, nu slaat je fantasie op hol.En wat voor belang hebben jij en Rodion erbij om de groep te veroordelen. En ik vind dit niet het geven van je mening maar dit is gewoon smaad.
Smaad? Heb ik je ergens valselijk van bejegend? Hooguit dat je te lange tenen hebt.
Abe lives on in De Tike!