Seizoenskaarten SFEERVAK

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Lennart schreef:Over het sfeervak heb ik nog niets gehoord?
Dit topic heeft op dit moment 14 bladzijden en dan beweer jij dat je nog niets gehoord hebt over het sfeervak?
Knap. :lol:
Anti anti. :)
NNfanatic
Invaller

Bericht door NNfanatic »

Lennart schreef:Ik heb me al een aardige tijd geleden aangemeld voor het sfeervak (1,5 maand geleden?) en ik heb mij NN pasje ook al een maand ofzo binnen. Over het sfeervak heb ik nog niets gehoord? Komt dit nog of moet ik even een mailtje sturen naar NN?
Ja ik zou dan maar even een mailtje sturen! als je nog in het sfeervak wil volgend seizoen! Heel raar dat je eigenlijk nog niks hebt gekregen :stan:
hoorn1987
Jeugdspeler

Bericht door hoorn1987 »

lennart bel gewoon de club op en zij kijken wel in het register voor je. En owja het was week 21 :P dus dat wordt dus volgende week.. bedankt!
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

NieuwNoord zit in de 'lift'. We komen dr aan :stan:
SCH
NNfanatic
Invaller

Bericht door NNfanatic »

TORCIDA schreef: beste mensen,

het is prettig als nn leden antwoorden geven op vragen omtrent aanmeldingen etc maar wellicht is het verstandig om op een reactie van NN bestuursleden te wachten alvorens aan te geven dat je anders maar ff moete mailen oid.

Als je van NN de gegevens hebt gekregen en het coupon hebt geretourneerd aan NN zorgen wij ervoor dat deze gegevens bij Heerenveen terechtkomen, zij zullen dit verwerken en in orde maken, houdt er rekening mee dat op dit moment het erg druk is en het op z`n minst 1.5 maand kan duren voordat je reactie krijgt, maar voordat het seizoen begint heeft iedereeen die in het NN vak zijn seizoenkaart, dit kan nog tot 13 augustus geregeld worden alvorens je de kans loopt een wedstrijd te missen!
Oke je hebt wel beetje gelijk TORCIDA maar mailen kan toch nooit kwaad?
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

En voor mensen die al langere tijd een seizoenskaart hebben, zoals mij ik heb me aangemeld al lange tijd geleden voor NN vak en wou graag een acceptgiro ontvangen voor mijn seizoenkaart die komen ook nog dus?
NN gekkenhuis
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Ik heb direct geantwoord dus we moeten nu gewoon ff afwachten , dan doen we dat maar :D
NN gekkenhuis
Lennart
Bankzitter

Bericht door Lennart »

Mensen, ik heb mijn acceptgiro binnen :D...

Alleen :oops: Mijn vader heeft er ook een gekregen :S hij is alleen niet lid van NN en hij heeft zich niet voor sfeervak opgegeven.. :?:

Maarjah hij wil toch wel mee dus heb ik voor de meeste wedstrijden meteen vervoer :D, ik zal hem nu even opgeven voor NN.
St James' Park!!!
Jesper
Invaller

Bericht door Jesper »

Je had toch ook naar Heerenveen een aanvraging gestuurd, heb je die niet op je vaders naam gedaan ofzo?
Wat?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Mijn betaling is al gedaan door SC Heerenveen, dus daar ben ik van af.. Uhm.. Wanneer kunnen we de seizoenskaart in de brievenbus verwachten?? :stan:
SCH
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

[quote="Súrhusterfeanfans"]Mijn betaling is al gedaan door SC Heerenveen [quote]

Goh das makkelijk, een club die jou kaart betaald. Heb al jaren een kaart maar is nog nooit door heerenveen betaald.
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Had natuurlijk wel zo'n acceptgiro ingevuld..
SCH
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Hoeveel plaatsen zijn er nog over voor het sfeervak?
Een onderschrift: wat is dat?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

. Wanneer kunnen we de seizoenskaart in de brievenbus verwachten??
SCH
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Surhusterfeanfans niet zo ongeduldig.Voor het nieuwe seizoen begint heb je je kaart binnen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

Blijkbaar zijn ze zo blij dat ik geen machtiging heb afgegeven, dat ze nu maar twee acceptgirokaarten hebben gestuurd, weet je toch weer waarom je € 5,- korting krijgt bij een automatische incasso...
Het bedrag op de acceptgiro mag niet worden aangepast staat er. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik € 0,10 teveel overmaak (wat goed kan, op één van de acceptgiro's staat niet eens een bedrag, maar dan nog, ik betaal toch via de computer, dus op de acceptgiro hoeft niets aangepast te worden).

Geen idee of het al ergens gepost is, maar blijft de gracht ter hoogte van vak 10 eigenlijk geheel open, of wordt rondlopen voorkomen door hekken?
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

Piet schreef:
Geen idee of het al ergens gepost is, maar blijft de gracht ter hoogte van vak 10 eigenlijk geheel open, of wordt rondlopen voorkomen door hekken?
denk dat die hekken er wel weg gaan is immers geen uitvak meer.
sc Heerenveen 4 ever schreef:Hoeveel plaatsen zijn er nog over voor het sfeervak?
ongeveer 150 plaatsen zijn er nog vrij (weet niet 100% zeker)
Nieuw Noord
NNfanatic
Invaller

Bericht door NNfanatic »

Ze hebben het fout afgeschreven met het geld weet iemand ergens waar ik die fout kan melden (een email adres?)
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ze hebben het fout afgeschreven met het geld weet iemand ergens waar ik die fout kan melden
Even contact op nemet met diegene die het geld van jouw rekening heeft afgeschreven. De afdeling kaartverkoop van sc Heerenveen. Het telefoonnummer is te vinden op http://www.nieuwnoord.org (even in het nieuwsarchief kijken)
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

dit gok ik omdat er laatst 600 verkocht waren dus zal nu wel weer wat bij zijn.
Nieuw Noord
Jurruh
Basisspeler

Bericht door Jurruh »

Hoe zit het met de reacties van SC Heerenveen? Hebben de meesten al een antwoordkaart/seizoenskaart oid ontvangen of hebben veel nog niets gehoord? Voor mij geldt het laatste..
scheerenveen_meid
Jeugdspeler

Bericht door scheerenveen_meid »

tzal denkik nog wel ff duren..
zal wel ong. in Juli/ Augustus zijn..;)
Wanneer de zomervakantie bezig is
Poke
Invaller

Bericht door Poke »

Heb op mijn bankafschrift gezien dat het geld inmiddels is afgeschreven dus ga er van uit dat er vanzelf wel berichtgeving vanuit Heerenveen komt. Maar idd, dat zal wel zo rond augustus worden schat ik!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

Bij mij is ook alles rond, nu wachten op de seizoenkaart en we gaan losss!
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Ik las in de laatste NoordNieuws dat er mensen zijn die de contributie nog niet betaald hebben, daar hoor ikzelf ook bij, wil dus daarom zo snel mogelijk het bedrag overmaken, maar hoeveel bedraagt de contributie? En op welk rekening nummer dient het gestort te worden :oops:
SCH
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Súrhusterfeanfans schreef:Ik las in de laatste NoordNieuws dat er mensen zijn die de contributie nog niet betaald hebben, daar hoor ikzelf ook bij, wil dus daarom zo snel mogelijk het bedrag overmaken, maar hoeveel bedraagt de contributie? En op welk rekening nummer dient het gestort te worden :oops:
9 euro :) maar nummer weet ik zo niet.
Plaats reactie