Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan-4-life
Invaller

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Bericht door Feanfan-4-life »

Deze producten komen morgen in de shop! Momenteel is het assortiment nog enigszins beperkt, de komende weken zal dit constant worden uitgebreid.
Enigzins beperkt? :o Ik vind het anders al een aardig groot assortiment en ik ben zeker van plan om zo'n mooie mok te bestellen :D
Royce_SCH
Wereldspeler

Bericht door Royce_SCH »

Dit ziet er goed uit en ook leuk dat jullie het aanbieden aan de fans. De meeste producten vind je niet zo in de Feansjop, ipv van 110% Feanfan nu 110% anti Grunn. Sommigen houden ervan, anderen niet. Ik hou wel van een beetje proveceren.

Een aantal dingen die mij opvallen:
- Veel anti producten(volgens mij meer anti dan pro)
- Shirtjes met Pride of the north, waarom geen SC Heerenveen of SCH Pride of the north? Dat lijkt mij wat mooier en duidelijker. Bijvoorbeeld dit shirt: http://www.frisianpride.nl/viewpage.php?page_id=11. Heerenveen, Groningen, Veendam, Emmen, DKV? Iemand die het shirt ziet denkt niet meteen aan Heerenveen.
- Dure broekjes met jako erop
- Shirtjes met alleen tekst op voorkant, beide kanten zou ook mooi zijn(Wellicht volgt dit later nog).

Voor de rest heb er niks op aan te merken. Ga zo door :wink:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Royce_SCH schreef: Een aantal dingen die mij opvallen:
- Veel anti producten(volgens mij meer anti dan pro)
- Shirtjes met Pride of the north, waarom geen SC Heerenveen of SCH Pride of the north? Dat lijkt mij wat mooier en duidelijker. Bijvoorbeeld dit shirt: http://www.frisianpride.nl/viewpage.php?page_id=11. Heerenveen, Groningen, Veendam, Emmen, DKV? Iemand die het shirt ziet denkt niet meteen aan Heerenveen.
- Dure broekjes met jako erop
- Shirtjes met alleen tekst op voorkant, beide kanten zou ook mooi zijn(Wellicht volgt dit later nog).
- Het assortiment moet op lange termijn uit meer Heerenveen dan anti gaan bestaan, maar we zijn het nog aan het uitbreiden.
- De shirts met PRIDE OF THE NORTH kunnen op de achterkant voorzien worden van de opdruk HEERENVEEN. Ook dit zal in de toekomst komen.
- De inkoopprijs van de kleren, alsmede de jako broekjes, zorgen voor de verkoopprijs. Buiten de prijs om vond ik het wel toepasselijk dat het jako broekjes zijn :wink:
- Er zijn al enkele producten aan twee kanten bedrukt, voor dit geldt ook in de toekomst zullen er veel meer dubbelzijdig bedrukte producten te koop zijn.

Voor de rest ben ik benieuwd naar dingen die mensen momenteel nog in de shop missen, want veel kan geregeld worden!
Laatst gewijzigd door drika746 op 05-01-2009 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
NN4ever
Selectiespeler

Bericht door NN4ever »

Mooi zo''n FP lijn! Bij die hoodeds/sweaters die jullie aanbieden had ik alleen wel de Old English stijl gekozen, zoals ze ook bij http://www.supporterskleding.nl hebben. Dat heeft toch wat meer vind ik, maar het is zeker leuk wat jullie allemaal aanbieden, vooral die mokken :mrgreen:
1. Heerenveen
2. Familie
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

NN4ever schreef:Mooi zo''n FP lijn! Bij die hoodeds/sweaters die jullie aanbieden had ik alleen wel de Old English stijl gekozen, zoals ze ook bij http://www.supporterskleding.nl hebben. Dat heeft toch wat meer vind ik, maar het is zeker leuk wat jullie allemaal aanbieden, vooral die mokken :mrgreen:
Het is voor ons momenteel (nog) niet mogelijk in Old English aan te bieden, wij zijn daar wel over in gesprek!
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Zitten leuke filmpjes tussen. Alleen een Fifa gooi onder de naam FrisianPrideTV? En dan ook nog op amateurniveau? Shame you! ;)
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Is de supporters interview een toegevoegde waarde voor op de site ? Graag zijn wij hier benieuwd naar omdat we ook andere ideeen in gedachten hebben maar eerst de reactie's hier op willen hebben.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Fotoverslag Feyenoord uit staat online. In de loop van de week zou er iets nieuws op forzaheerenveen.nl komen.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Op de clubsite staat nu een mooi filmpje over van Puyvelde.
Hierin krijgen we een andere grote passie van hem te zien, namelijk muziek. Hij heeft zelfs wat in een bandje gespeeld en opgetreden. Met dan natuurlijk een biertje erbij en veel plezier.
Vond het wel erg geinig dat hij beetje half verbaasd zegt dat Sibon veel oude nummers kent :lol:
Bij enkele spelers moet hij dan ook een liedje bedenken dat hij bij de speler vind passen.

Uiteindelijk is voetbal wel zijn grootste passie maar muziek een zeer goede tweede waar hij ook niet zonder zou kunnen.
geert.
Superster

Bericht door geert. »

forca hveen schreef:Op de clubsite staat nu een mooi filmpje over van Puyvelde.
Hierin krijgen we een andere grote passie van hem te zien, namelijk muziek. Hij heeft zelfs wat in een bandje gespeeld en opgetreden. Met dan natuurlijk een biertje erbij en veel plezier.
Vond het wel erg geinig dat hij beetje half verbaasd zegt dat Sibon veel oude nummers kent :lol:
Bij enkele spelers moet hij dan ook een liedje bedenken dat hij bij de speler vind passen.

Uiteindelijk is voetbal wel zijn grootste passie maar muziek een zeer goede tweede waar hij ook niet zonder zou kunnen.
Misschien een beetje off-topic, maar toch. Een tijdje geleden stond er in de Feanfan een mooi artikel over Chris in. Over zijn leven hier en zijn leven in België.
Laatst gewijzigd door geert. op 23-01-2009 20:45, 2 keer totaal gewijzigd.
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door frisian-viking »

De laatste tijd zijn wij, van ForzaHeerenveen.nl, druk bezig geweest met een aantal nieuwe dingen voor op de website.
Op dit moment hebben we een aantal nieuwe menu-items op de site. Zo vind je aan de linkerkant van het scherm een kopje downloads waar regelmatig nieuwe avaters en wallpapers zullen worden toegevoegd. Verder is er nog een kopje krantenknipsels waar krantenknipsels van vroeger en nu zijn te vinden.

Ook voor de leden zijn er een aantal nieuwe dingen. Zo kun je je eigen profiel bijhouden. En het profiel van andere leden bekijken. Bij het profiel kun je ook een avater kiezen die binnenkort zichtbaar zal zijn bij de reacties.

Toekomst
Ook nu zijn we al weer druk bezig met nieuwe dingen voor op de site. Zo wordt er onder andere gewerkt aan een systeem waarbij je elke week de spelers kunt beoordelen.
Tot zover de updates op Forzaheerenveen.nl dus neem snel een kijkje

www.forzaheerenveen.nl
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Er was toch ook een site die de filmpjes van Het zijn de mensen van Heerenveen erop zouden zetten. Daar was ik wel erg benieuwd naar. Heb die uitzendingen toen wel gezien maar zou dat graag nog eens terug willen zien.

Met Brian Tevreden :lol:
FORZA SC HEERENVEEN
geert.
Superster

Bericht door geert. »

forca hveen schreef:Op de clubsite staat nu een mooi filmpje over van Puyvelde.

Waar staat dit filmpje? Ik kan het namelijk niet vinden :)
SCH-FAN
Wereldspeler

Bericht door SCH-FAN »

Heb het gezien op eredivisielive. Hij kan goed gitaar spelen. Van Puyvelde lijkt mij ook wel iemand die ervoor zorgt dat de sfeer in de groep goed is/blijft.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Heerenveen SC
Nieuw talent

Bericht door Heerenveen SC »

geert. :

http://sc-heerenveen.nl/web/show/id=149 ... entid=8957
Heb hem zelf al op eredivisielive gezien, die man kan echt mooi spelen! Ook wel leuk dat zijn kinderen en vrouw er gewoon bij zijn. Zo zie je écht iets meer dan alleen de man op het veld.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Erg leuk stukje !
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Zou op FP tv komen maar wanneer je die site gaat bekijken is er niks te vinden. Je kan de uitzendingen ook niet meer terug kijken of wat dan ook. Iemand die meer van die site af weet of weet wanneer de uitzendingen erop komen.

Alvast bedankt
FORZA SC HEERENVEEN
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Oke mooi!

Ik kan niet wachten tot ik deze uitzendingen weer terug kan kijken. Prachtig met topper Brian Tevreden :lol:
FORZA SC HEERENVEEN
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Weer een update op www.forzaheerenveen.nl Het is vanaf nu ook mogelijk om spelers te beoordelen. Dit kun je doen door elke speler een cijfer te geven na de wedstrijd. Je moet hiervoor ingelogd zijn om te voorkomen dat er misbruik van wordt gemaakt. Ik zou zeggen kijk snel op de site, maak een account aan als je die nog niet hebt en beoordeel de spelers.
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Weer iets nieuws op www.forzaheerenveen.nl.
Het gaat ditmaal om een voorspelcompetitie. Tot het einde van het seizoen blijft het een demo versie om te kijken of alles werkt zodat volgende jaar bij het starten van de competitie alles vlekkeloos werkt.
In principe moet alles nu ook gewoon werken. Je kunt voorspellingen plaatsen als je bent ingelogd.
www.forzaheerenveen.nl
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Erg leuk !

Fotoverslag ajax staat waarschijnlijk Vanavond online binnenkort ook weer iets nieuws op forzaheerenveen.nl !
ellntj
Jeugdspeler

Arnór Smárason fansite

Bericht door ellntj »

Na een aantal jaren geen fansite te hebben gemaakt, ben ik sinds vorige week bezig met het opbouwen van een nieuwe: de fansite over Arnór Smárason. Ik vind dat hij een site verdiend die bijgehouden word nu hij steeds meer speelminuten krijgt en ook steeds meer doelpuntjes mee pikt.

Nu lijkt het me leuk wat informatie/foto's/meningen van supporters erop te zetten. Ik weet niet in hoeverre dit leuk is om te lezen, maar de foto's komen sowieso van pas.

Dus heb je een foto van jou samen met Arnór, of alleen van hem, zou ik die heel graag willen hebben. Ideeën voor de site zijn ook van harte welkom!

Groetjes Ellen
(binnenkort zal ik de link posten. Eerst de site op orde maken voor alle hooggeëerde gasten, haha ;)!)
SuperTrond
Jeugdspeler

Bericht door SuperTrond »

Zie dat fean online ook een nieuwe site heeft. Ziet er wel mooi uit.
NN4ever
Selectiespeler

Bericht door NN4ever »

Eindelijk online dus!
1. Heerenveen
2. Familie
BlueWhiteDynamite
Bankzitter

Bericht door BlueWhiteDynamite »

Ziet er mooi uit!
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Mijn complimenten ! Erg mooie en actuele site Feanonline. Houden zo ! :D :D :D :D :D :D
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Vadertje, wat gaat de tijd toch vlug....

De officiële clubsite van december 1998.
Wéér uit!!!!
ellntj
Jeugdspeler

Re: Arnór Smárason fansite

Bericht door ellntj »

ellntj schreef:Na een aantal jaren geen fansite te hebben gemaakt, ben ik sinds vorige week bezig met het opbouwen van een nieuwe: de fansite over Arnór Smárason. Ik vind dat hij een site verdiend die bijgehouden word nu hij steeds meer speelminuten krijgt en ook steeds meer doelpuntjes mee pikt.

Nu lijkt het me leuk wat informatie/foto's/meningen van supporters erop te zetten. Ik weet niet in hoeverre dit leuk is om te lezen, maar de foto's komen sowieso van pas.

Dus heb je een foto van jou samen met Arnór, of alleen van hem, zou ik die heel graag willen hebben. Ideeën voor de site zijn ook van harte welkom!

Groetjes Ellen
(binnenkort zal ik de link posten. Eerst de site op orde maken voor alle hooggeëerde gasten, haha ;)!)
www.rooie-sok.nl/arnor-smarason
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Een fotoverslag van PSV - Heerenveen staat online.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Op Feanfan.nl kan je nu je top 5 wedstrijden aller tijden doorgeven. Misschien wel leuk om te zien wat daar uit komt.

http://www.feanfan.nl/index.php?id=34&a ... richt=1273
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie