Verlengen seizoenskaart!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Wereldspeler
Re: Verlengen seizoenskaart!
En het zou mij niet verbazen als er ook nog de nodige mensen zijn die contact opnemen met de club omdat ze hun seizoenkaart 'vergeten' zijn te verlengen en bang zijn nu hun plaats kwijt te raken.
- jeewee
- Basisspeler
Klopt inderdaad. Wel benieuwd hoe het gaat van "als ik naar dat en dat plekje verhuis, kan ik voor mijn ........ er nog een kaart naast krijgen", die zouden ze dan ook gelijk moeten kunnen verkopen.AMDJ schreef: ↑18-06-2025 11:10 Veel verhuizers maar die gaan helaas niet meer meetellen in het aantal seizoenkaarten dat er zijn verkocht.
Verwacht dat er veel richting lange zijden of Noord zullen verhuizen, zorgt wellicht dat er op Zuid mooie plekken naast elkaar beschikbaar komen voor mensen die overwegen een seizoenkaart te nemen aankomend seizoen.
.-
- Trevorp
- Invaller
Bijna 3 uur in de wacht gestaan voor een verplaatsing (niet gelukt). Grappig dat er eerst een volledig foutief aantal wachtenden wordt aangeven om je hoopvol te stemmen. Er stonden 5 wachtenden voor mij, daarna ineens 39. Later nog eens geprobeerd met hetzelfde effect.
Ik denk dat dit al met al wel ietsjes beter kan.
Het goede nieuws is dat er niet veel meer beschikbaar is (op mooie plekken in ieder geval) .
Het goede nieuws is dat er niet veel meer beschikbaar is (op mooie plekken in ieder geval) .
-
- Nieuw talent
Het slechte nieuws: als het STA-vak wordt uitgebreid, zullen er ongetwijfeld mensen (ik verwacht toch een aantal honderd) een nieuw plekje wensen, naast elkaar. Waar moeten mensen die met z'n 2,3 of 4'en naast elkaar willen dan naartoe?Trevorp schreef: ↑18-06-2025 12:05 Bijna 3 uur in de wacht gestaan voor een verplaatsing (niet gelukt). Grappig dat er eerst een volledig foutief aantal wachtenden wordt aangeven om je hoopvol te stemmen. Er stonden 5 wachtenden voor mij, daarna ineens 39. Later nog eens geprobeerd met hetzelfde effect.
- Frisian Viking
- Superster
Had gehoopt dat ze na gister wel even een nieuwe tussenstand hadden gecommuniceerd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Invaller
Denk niet dat het echt paniek was alleen meer "jammer" dat men niet eerder verlengd aangezien het bij andere clubs wel erg snel is gegaan.Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑17-06-2025 11:34 Mooi aantal! Communiceert ook lekker zo: 13.000 van de 16.000 kaarten. Hopelijk geeft dat nog wat meer druk om andere mensen binnen te halen.
De paniek bij sommige forumleden - en gelukkig voor ons allemaal - niet gegrond dus achteraf!
Maar hoe dan ook, prachtig om te zien dat er zoveel al verlengd hebben......ik ben dan ook erg benieuwd wat dit de club aan extra geld opleverd aangezien er niet met kortingen is gewerkt, het kan dus niet anders dan dat de club er voor komend seizoen aanzienlijk meer geld bij heeft gekregen! Top, op naar een vol, energiek, sfeervol nieuw seizoen

Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Wereldspeler
Het is natuurlijk lullig voor de verplaatsers, maar toch mooi om te zien dat er wat reuring is. Bij de club hadden ze niet zoveel verwacht blijkbaarTrevorp schreef: ↑18-06-2025 12:05 Bijna 3 uur in de wacht gestaan voor een verplaatsing (niet gelukt). Grappig dat er eerst een volledig foutief aantal wachtenden wordt aangeven om je hoopvol te stemmen. Er stonden 5 wachtenden voor mij, daarna ineens 39. Later nog eens geprobeerd met hetzelfde effect.
-
- Beheerder
Even een tip voor als je op zoek bent naar nieuwe of extra plekken. Vannacht meteen om 00.00 uur gaat die verkoop open.
-
Verified
- Wereldspeler
Benieuwd of er vanavond nog een update komt van het aantal verkochte seizoenkaarten nu de uiterste verlengdatum en de verplaatsdag zijn geweest.