Ondertussen ergens in Twente...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Bericht door Jeroen »

Duidelijk.
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

@ TD:
Dank voor het cijfermatig/procentueel overzicht nog een paar dagen terug. Op de catering zit een behoorlijke marge zo te zien en ook merchandising wordt al snel een miljoen mee verdiend. Dat is iets wat ze bij ons ook beter zouden moeten kunnen doen.
Daarnaast een behoorlijke stijging personeelskosten in de afgelopen jaren, gedekt door de ook toegenomen sponsoring. Zolang die 2 stabiel blijven staat er een goede basis. Wat dat betreft interessant om de realisatie 2011-2012 te zien. Het transferresultaat, valt onder de bijzondere baten/diversen? Of wordt dit helemaal niet mee genomen in deze cijfers?
In case of doubt, make it sound convincing
Tukkers Delight
Wereldspeler

Bericht door Tukkers Delight »

diepFries schreef:Het transferresultaat, valt onder de bijzondere baten/diversen? Of wordt dit helemaal niet mee genomen in deze cijfers?
Transferresultaten worden inderdaad niet meegenomen in deze cijfers, sinds vorig seizoen wordt wel de groepsfase EL begroot.
Closing The Gap
Cold Kees
Jeugdspeler

Bericht door Cold Kees »

Goedemorgen Heerenveen supporters.

Ben al eeuwenlang trouw FC supporter. Het lijkt me leuk om af en toe van gedachten te wisselen op dit forum in deze topic.

Wat heb ik met Heerenveen ? Respect, respect hoe jullie club vanuit het niets zo omhoog is geklommen en jarenlang een voorbeeld voor ons is geweest, hoe pijnlijk ook.

Ik wens jullie een mooie competitie. Wij (ik) hebben er zin in.
Sumzor
Invaller

Bericht door Sumzor »

loze uitspraak van die munsterman. Die wist gister ook alwel van de deal met murdoch. Vind het echt een nare persoonlijkheid die Munsterman...
Tukkers Delight
Wereldspeler

Cold Kees schreef:Goedemorgen Heerenveen supporters.

Ben al eeuwenlang trouw FC supporter. Het lijkt me leuk om af en toe van gedachten te wisselen op dit forum in deze topic.

Wat heb ik met Heerenveen ? Respect, respect hoe jullie club vanuit het niets zo omhoog is geklommen en jarenlang een voorbeeld voor ons is geweest, hoe pijnlijk ook.

Ik wens jullie een mooie competitie. Wij (ik) hebben er zin in.
Welkom! Zorg dat je je hier beter gedraagt dan ik dan komt het vast wel goed :wink:
Sumzor schreef:loze uitspraak van die munsterman. Die wist gister ook alwel van de deal met murdoch. Vind het echt een nare persoonlijkheid die Munsterman...
Gisteren was er nog een geheimhoudingsplicht van kracht dus je conclusie is nergens op gebaseerd.
Closing The Gap
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Wat wordt normaal gesproken ongeveer julllie vaste basiself ?
Mihailov, Rosales, Bjelland, Douglas, Schilder, Fer, Brama, Janssen, Tadic, Castaignos en Chadli ?

Of worden Wisgerhof en Bulykin basisspeler. McClaren is volgens mij ook wel iemand die vrij veel rouleert.
Met zo'n selectie moeten jullie bij de eerste 3 eindigen
Tukkers Delight
Wereldspeler

Feanfan 1 schreef:Wat wordt normaal gesproken ongeveer julllie vaste basiself ?
Mihailov, Rosales, Bjelland, Douglas, Schilder, Fer, Brama, Janssen, Tadic, Castaignos en Chadli ?

Of worden Wisgerhof en Bulykin basisspeler. McClaren is volgens mij ook wel iemand die vrij veel rouleert.
Met zo'n selectie moeten jullie bij de eerste 3 eindigen
Ik denk dat Janssen vervangen wordt door Gutièrrez die erg veel indruk maakt in de minuten die hij tot dusverre heeft gespeeld en daarnaast een grote aankoop is, Wisgerhof en Bulykin komen inderdaad op de bank terecht. Afhankelijk van de tegenstander of de wedstrijdsituatie zou je de opstelling nog anders kunnen invullen. In topwedstrijden waarin meer ruimte ontstaat kan Willem Janssen een belangrijke rol spelen, wanneer er iets geforceerd moet worden kunnen Verhoek en Bulykin worden ingebracht.

Wanneer de gelegenheid zich voordoet zal McClaren denk ik inderdaad gaan rouleren, dat is in de voorbereiding ook al een paar keer gebleken. Wanneer je mee wilt doen om de titel mag het aan het eind van het seizoen niet meer zo conditioneel in elkaar storten als afgelopen seizoen het geval was, niet voor niets is fysiektrainer Alessandro Schoenmaker weer teruggehaald van Nottingham Forest, hij was verantwoordelijk voor het conditionele deel in het kampioensjaar.

De top drie is inderdaad het doel en stiekem zie ik ons als gevaarlijke outsider voor de titel wanneer McClaren het op de rit krijgt, verdedigend zijn we sterker dan PSV, aanvallend beter dan Ajax, althans dat is mijn inschatting op basis van wat ik tot nu toe heb gezien. Gutièrrez wordt denk ik de verrassing in dit team komend seizoen, zelfs Ajacieden die hem met Jong Twente hebben zien spelen om de Supercup waren lyrisch over hem.
Closing The Gap
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Ik schat Twente hoger in dan het Ajax van dit moment (die gaan nog wel wat halen denk ik), na PSV de beste selectie. PSV is licht favoriet, maar Twente doet denk ik niet veel onder voor PSV. En als PSV weer eens choked in de 2e seizoenshelft (gebeurt de laatste jaren nogal eens), zou een ander zomaar met de titel kunnen gaan lopen. Vooralsnog tip ik PSV, maar ik denk dat de druk daar zo enorm hoog is dat ze daar wel eens onder zouden kunnen bezwijken. En dat hoop ik ook want ik vind het (zeker na die truc met de gemeente vorig jaar) de grootst kut club van dit moment. En dan zou het zomaar Twente kunnen zijn die ermee vandoor gaat. Mooie selectie, ruilen :wink:
Laatst gewijzigd door 1983 op 08-08-2012 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Aan de top komen is niet zo moeilijk, om er te blijven is wel moeilijk. Ik weet nog dat Serero van Ajax ook een topper in spe was, nou dat hebben we vorig seizoen gezien :wink:
De verdedigingen van PSV enn Ajax zijn niet heel goed, maar van jullie rechtsback Rosales zou ik ook niet vrolijk van worden. Daarbij komt dat Douglas per seizoen ook 5-8 punten kosten door een blunder en/of rode kaart.
Middenveld is dikke prima en jullie aanval is ook een garantie voor doelpunten. Al is het aan de statistieken te zien dat Tadic ook niet echt een goalgetter is. Maar als hij het compenseert met 20 assists doet hij het goed.
De voorhoede tussen Twente, PSV en Ajax verschillen niet zo veel.
Tadic - Castaignos, Chadli
Mertens - Toivonen - Narsingh
mits fit, Sulejmani - Sigthorsson - Boerrigter en evt. Assaidi (hoop het niet)
Sumzor
Invaller

Bericht door Sumzor »

Tukkers Delight schreef:Gisteren was er nog een geheimhoudingsplicht van kracht dus je conclusie is nergens op gebaseerd.
Toevallig wist hij het toen al en om dan te roepen dat je naar 50 miljoen wil en daar hard voor gaat knokken, terwijl je weet dat je dit al hebt gered is natuurlijk erg makkelijk...

Geheimhoudingsplicht of niet.
Tukkers Delight
Wereldspeler

Sumzor schreef:Toevallig wist hij het toen al en om dan te roepen dat je naar 50 miljoen wil en daar hard voor gaat knokken, terwijl je weet dat je dit al hebt gered is natuurlijk erg makkelijk...

Geheimhoudingsplicht of niet.
Dat doet Munsterman al langer dan gisteren dus ik begrijp nog steeds jouw conclusie niet. Wanneer je roept dat Munsterman het zichzelf makkelijk maakt zou ik je willen aanraden zijn uitspraken van de afgelopen jaren er eens bij te pakken. Wanneer je zojuist een faillissement hebt afgewend roepen dat je het stadion gaat kopen en de capaciteit gaat verdubbelen vind ik niet 'makkelijk' om jouw woorden te gebruiken. De doelstelling om naar een begroting van 50 miljoen door te groeien ligt er al jaren en is onderdeel van het laatste beleidsplan.
Feanfan 1 schreef:De verdedigingen van PSV enn Ajax zijn niet heel goed, maar van jullie rechtsback Rosales zou ik ook niet vrolijk van worden. Daarbij komt dat Douglas per seizoen ook 5-8 punten kosten door een blunder en/of rode kaart.
Wanneer je jouw mening over Rosales baseert op de wedstrijden tegen Assaidi kan ik me voorstellen dat je er zo over denkt, zelf vind ik Rosales één van de meest onderschatte verdedigers in Nederland en misschien wel één van de beste backs die er in de eredivisie rondloopt, verdedigend wordt hij nog wel eens in de steek gelaten door Wisgerhof waardoor hij soms tegen gevaarlijke buitenspelers in een 1 tegen 1 situatie komt te staan daar waar Douglas aan de linkerzijde wel voor rugdekking zorgt. Opbouwend en aanvallend is hij geweldig, tweebenig, goede mentaliteit, back met de meeste assists in de eredivisie vorig seizoen, in de CL was hij één van onze beste spelers, in de wedstrijden tegen Spurs was Bale onzichtbaar en internationaal heeft hij spelers als Villa en Neymar uit de wedstrijd gespeeld.

Wat Douglas betreft: Hij kost Twente geen punten, sterker nog, hij houdt in zijn eentje de hele verdediging op de been en was afgelopen seizoen de meest constante en beste speler in onze selectie. Vorig seizoen heeft hij 1 rode kaart gekregen die ik persoonlijk erg zwaar vond, de 'blunders' die hij maakt komen meestal voort uit concentratieverlies omdat het hem te makkelijk af gaat, eigenlijk zou hij komend seizoen al een stap hogerop moeten maar ik ben blij dat hij waarschijnlijk blijft, met voorsprong de beste mandekker in de eredivisie.
Closing The Gap
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Blijft grappig, hoe kortzichtig de publieke opinie is over bepaalde spelers en hoe de supporters, die vaak een veel beter beeld hebben, over diezelfde spelers denken. Rosales en Breuer zijn voorbeelden, maar Beerens ook. Bij AZ komen ze al redelijk terug op zijn kwaliteiten (die inderdaad niet geweldig zijn). :mrgreen:
Cold Kees
Jeugdspeler

Bericht door Cold Kees »

Ik denk dat het elftal nu wel zo'n beetje staat. Veel zal afhangen van onze spitsen. Gaan ze scoren of niet.
Middenveld en verdediging staan wel goed. Linksbuiten en rechtsbuiten zijn van grote klasse.
Ben zeer benieuwd naar morgen. Zelf vermoed ik dat zowel Bulykin als Castaignos nog meer tijd nodig hebben om in conditie en vorm te komen.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Het verbaast mij enorm dat Douglas en ook Chadli niet verder kijken in een meer aansprekende competitie.
Waarom blijven hangen bij zo'n provinciaal fusieclubje ?
Hebben ze dan geen grotere ambitie ? Dat noem ik geen topsporters.
Samen maken we de club sterk.
Tukkers Delight
Wereldspeler

BK2007 schreef:Het verbaast mij enorm dat Douglas en ook Chadli niet verder kijken in een meer aansprekende competitie.
Gut... kon je het weer niet nalaten? De jaloezie en haat druipt, wat zeg ik, stroomt werkelijk van jouw berichten af, ik begin bijna medelijden met je te krijgen.

Ik zit trouwens nog altijd te wachten op jouw jaarlijkse prognose m.b.t. Twente, kun je daar een beetje mee opschieten? Het seizoen is al bijna begonnen!
Closing The Gap
Friez
Invaller

Bericht door Friez »

Gewoon negeren...
Cold Kees
Jeugdspeler

Bericht door Cold Kees »

BK2007 schreef:Het verbaast mij enorm dat Douglas en ook Chadli niet verder kijken in een meer aansprekende competitie.
Douglas en Chadli hebben allebei een matig seizoen gedraaid. Chadli helemaal.
Toch verbaast het mij ook dat Douglas gebleven is, hij zegt zelf dat hij het reuze naar zijn zin heeft in Twente.
Heeft ook een Twentse getrouwd.
Douglas zal dus volgend jaar wel gratis de deur uit lopen. Is hem gegund, kwam ook gratis binnen en heeft fantastische jaren gebracht.

Chadli lijkt op de weg terug en zal ook volgend jaar de deur uitlopen, of in de winterstop, maar dan voor 12 miljoen.
Blijkbaar doen Nederlandse clubs het best goed gezien de spelers die allemaal naar elders vertrekken.

Dat je wat denigrerend doet over onze club beschouw ik als een groot compliment, dank je wel.

Cold Kees
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

@cold Kees
Dank voor de info over Chadli en Douglas'. Wist niet dat ze de strategie van "gratis de deur uitlopen" willen gebruiken.
Dan zijn het naast geen topsporter slechts notoire geldwolven die op tekengeld etc azen.
Overigens was mijn post niet denigrerend bedoeld maar grappend.
"provinciaal fusieclubje" heb ik trouwens van Youri Mulder. Hij zei dat in een tv special op Eredivisie live over Twente.
Deze karakterisering was blijven hangen.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik had verwacht dat PSV met deze selectie kampioen zou worden dit seizoen. Dat kan natuurlijk nog steeds maar ik ben behoorlijk geschrokken van hun wedstrijd tegen RKC. Het lijkt erop dat ze bijzonder veel moeite zullen krijgen met tegenstanders die zich ingraven. Met name die voorhoede is afhankelijk van ruimte in de diepte. Als die er ligt zijn ze overigens wel levensgevaarlijk.

Twente zou daar best wel eens van kunnen profiteren. Die Tadic lijkt zijn transfersom nu al waar te gaan maken, wát een natuurtalent. Voor mij de beste speler van de Eredivisie. Voor de rest vind ik het ook wel een compleet elftal. Behoorlijk veel ervaring, lengte, kracht, technisch vernuft en een aantal kwaliteitsspelers.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Wat vreemd at Twente Douglas niet meer wil laten gaan nu Bjelland geblesseerd is. Ze hebben Roseler toch, die is beter dan Gouweleeuw...... :lol:
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Wat vreemd at Twente Douglas niet meer wil laten gaan nu Bjelland geblesseerd is. Ze hebben Roseler toch, die is beter dan Gouweleeuw...... :lol:
Die hebben ze niet meer, die is verhuurd aan VVV.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Dat is nog niet rond volgens mij.
Tukkers Delight
Wereldspeler

Heerenveen rules schreef:Wat vreemd at Twente Douglas niet meer wil laten gaan nu Bjelland geblesseerd is. Ze hebben Roseler toch, die is beter dan Gouweleeuw...... :lol:
Douglas, Bjelland, Wisgerhof, Bengtsson en Röseler zijn allemaal beter dan Gouweleeuw, dus wat is je punt?
Closing The Gap
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Tukkers Delight schreef: Douglas, Bjelland, Wisgerhof, Bengtsson en Röseler zijn allemaal beter dan Gouweleeuw, dus wat is je punt?
Douglas: Ja.
Bjelland: Misschien.
De rest zou ik niet willen ruilen. Ook niet als Wisgerhof 22 was geweest.

Maar je bent natuurlijk gewoon wat aan het stoken. Althans, dat hoop ik voor je. Anders is het met je inzicht niet zo goed gesteld.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Otsje P schreef:Althans, dat hoop ik voor je. Anders is het met je inzicht niet zo goed gesteld.
Kom je daar nu pas achter ?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik begrijp die jarenlang hype rondom Douglas niet.
Mijn inziens wordt hij nog altijd schromelijk overschat. Voetballend voegt hij niets toe, mentaal is hij enorm zwak en zelden is hij beslissend.
Nee, we hebben in Nederland wel betere verdedigers.
SCH
hilbi
Invaller

Bericht door hilbi »

Surhuisterveen schreef:Ik begrijp die jarenlang hype rondom Douglas niet.
Mijn inziens wordt hij nog altijd schromelijk overschat. Voetballend voegt hij niets toe, mentaal is hij enorm zwak en zelden is hij beslissend.
Nee, we hebben in Nederland wel betere verdedigers.
Nou dan ben ik benieuwd, kom maar op met dat lijstje :D
Jurjenv
Wereldspeler

Bericht door Jurjenv »

De Vrij, Moisander, Kashia?
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

Mooie avatar TD!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Plaats reactie