Doke Schmidt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Zinkhout
Nieuw talent

Re: Doke Schmidt

Bericht door Zinkhout »

zweed1 schreef:Wij hebben weinig geld en schat in dat Go Ahead niet zijn volle salaris zal betalen. ik zie geen basisspeler in hem, tenzij wij naar de Jl afdalen.
Ik schat zo in dat z'n salaris niet zo zwaar op de begroting drukt, dus dat zal meevallen. Wie weet vecht hij zich bij GAE in de basis en kan hij veel Eredivisie-ervaring opdoen. Bij Go Ahead loopt nu een Khalid Karami rond voor de RB positie, volgens mij geen geweldenaar. Zo kan Doke in 2013-2014 in de voorbereiding laten zien wat hij waard is. Hij is met z'n 21 nog jong dus er zit nog wat rek in om een waardige Eredivisiespeler te worden.
Appie_M
Superster

Bericht door Appie_M »

Mooie oplossing voor Doke. Hier is hij duidelijk voorbijgestreefd door Pele van Aanholt. Bij GAE kan hij op eredivisieniveau misschien veel ervaring opdoen en als hij het goed doet kan hij hier weer terugkomen. Ik wil hem in elk geval bij dezen veel succes wensen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Waardenburg
Nieuw talent

Bericht door Waardenburg »

Ik vind het ook een aparte constructie. Mocht hij het onverhoopt heel goed, dan zit je met een speler die terugkomt en (als de optie gelicht wordt) meteen een aflopend contract heeft en die je dus binnen een half jaar moet verkopen om er nog wat aan te verdienen. Aan de constructie te zien, rekent sc Heerenveen er dus niet echt op dat hij nog tot grote hoogten gaat stijgen. Terecht ook, denk ik, maar wie weet...
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Beetje opportuun, maar zou me niks verbazen als Pele na dit seizoen wordt verkocht en dan Schmidt terugkomt als basisspeler na een goed seizoen bij Go Ahead. Geloof nog steeds in deze jongen.
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Knipecity schreef:Beetje opportuun, maar zou me niks verbazen als Pele na dit seizoen wordt verkocht en dan Schmidt terugkomt als basisspeler na een goed seizoen bij Go Ahead. Geloof nog steeds in deze jongen.
Een speler waarvan het contract komend seizoen afloopt, kun je niet verkopen :roll:
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Zullen ze vast wel verlengen.
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Knipecity schreef:Zullen ze vast wel verlengen.
Dan zou Schmidt dus niet nodig zijn. ;) Logisch denken is niet moeilijk.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Verlengen om hem mogelijk te kunnen verkopen...clausule er in ofzo. De talenten mogen natuurlijk nooit gratis de deur uit lopen.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Goede wedstrijd gespeeld. Sterk in de duels, balvast, aanvallende inbreng. Jammer dat hij geen linkspoot is want met Van Anholt hebben we al een goed rechtsback.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Gekko schreef:Goede wedstrijd gespeeld. Sterk in de duels, balvast, aanvallende inbreng. Jammer dat hij geen linkspoot is want met Van Anholt hebben we al een goed rechtsback.
Als van Anholt zo doorgaat wordt hij wel een keer verkocht, hebben we in Doke een prima vervanger. Heb steeds in hem geloofd en gisteren was een mooie bevestiging. Sterke mentaliteit.
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Aan zijn mentaliteit heeft het ook nooit gelegen. Maar staar je niet blind op gisteren, zijn tegenstander was natuurlijk niet zo best. Hij heeft ook al een fiks aantal keren lopen schutteren dit seizoen. Is gewoon niveautje Go Ahead, niet meer dan dat.
Delars
Invaller

Bericht door Delars »

Mooie goal gisteren! Heb nog bij Doke in de klas gezeten, rustige sympathieke jongen. Ik gun het hem van harte!
Appie_M
Superster

Bericht door Appie_M »

Hij heeft Pele van Anholt voor zich, die al anderhalf jaar lang basisspeler is. Daarnaast zakt hij nog veel te vaak door het ijs. Gaat hem hier dus niet meer worden, lekker verkopen of laten gaan aan het eind van dit seizoen. Ik hoop dat Go Ahead er nog een paar stuivers voor wil betalen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Doke scoort weer voor GAE. Deze jongen volgend jaar een kans op rechtsback lijkt me prima optie. Pele maar als controleur proberen. Uth in de spits, Sinkgraven als opvolger van Ziyech. Het begin is er....
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Goals lijken me niet echt een belangrijk criteria voor een rechtsback. Kijk dus vooral niet alleen daar naar. Die jongen speelt met regelmaat heel erg matig daar, dat wordt hem echt niet hoor. Lekker daar laten blijven, dat is zijn niveau. Van Anholt mooi op RB laten staan, die doet het al een hele tijd prima daar. Zolang die niet wordt verkocht zie ik gaan noodzaak in verandering voor die positie. Voor het middenveld moet gewoon een goede van buiten worden gehaald.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

1983 schreef:Goals lijken me niet echt een belangrijk criteria voor een rechtsback. Kijk dus vooral niet alleen daar naar. Die jongen speelt met regelmaat heel erg matig daar, dat wordt hem echt niet hoor. Lekker daar laten blijven, dat is zijn niveau. Van Anholt mooi op RB laten staan, die doet het al een hele tijd prima daar. Zolang die niet wordt verkocht zie ik gaan noodzaak in verandering voor die positie. Voor het middenveld moet gewoon een goede van buiten worden gehaald.
Misschien heb je wel gelijk, maar ons niveau holt omlaag dus ik sluit niet uit dat Doke de stap kan maken. Zoveel beter dan GAE zijn we nou ook weer niet.
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Daar heb je natuurlijk wel een punt, hoe pijnlijk ook. Maar ik leg me liever niet bij de achteruitgang neer. Je blijft natuurlijk altijd de hoop koesteren dat we weer komen waar we ooit stonden of dat we minimaal de huidige positie structureel vast kunnen blijven houden. Maar als je het dan met spelers als Doke moet doen, dan ga je dat zeker niet redden. Dan moet je je richten op plaats 9 t/m 15. Maar misschien is dat inderdaad wel onze toekomst :(
john2p
Wereldspeler

Bericht door john2p »

Niet zo somberen jongens. Vandaag heb ik ook weer AZ gezien. Die zo geprezen zijn de afgelopen twee a drie wedstrijden. Nou dat was ook niet best. Het gaat er niet om dat wij alleen achteruit hollen qua kwaliteit, maar de gehele eredivsie. Vitesse die opeens een fikse terugval heeft. Zelfs Ajax speelt niet best de laatste tijd.

Ik vind dat we er niet eens zo heel slecht voorstaan. Het is alleen totaal uit balans.

Maar als Uth terugkomt, die zich uitstekend door ontwikkeld. Bilal op links en evt. Slagveer/ vlaParra rechts, ziet de aanval er helemaal niet zo slecht uit.

Middenveld is een zorglinie. Maar als Sinkgraven zijn minuten blijft maken, kan het er zo maar zonnig uit zien, met hem, Ziyech (mits hij blijft natuurlijk) en de Roon.

Verdediging is natuurlijk om koppijn van te krijgen. Maar Marzo heeft laten zien dat hij het niveau aankan. vAnholt is een goede eredivisieback. Otigba kan zich nog door ontwikkelen. Hopelijk kunnen we een goede lcv kopen. En als Dijks wil blijvem dan vind ik de lb positie ook wel aardig ingevuld. Nordfeldt gaat wrs. weg. Ik weet niet hoe Kramer het doet.

Nou ja, het is heus wel een team voor de play offs.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Het is een mooie goal, maar Esteban moet die bal gewoon tegenhouden, 30 meter en op een mooie duikhoogte
Zolang Van Anholt bij ons speelt is hij de onbetwiste nummer 1 voor de rechtsback. Ik neem aan dat Schmidt niet als wisselspeler bij Heerenveen onder contract wil staan
edaluz
Invaller

Bericht door edaluz »

Bubbe schreef:Een talentvolle selectie hebben we naar mijn idee echt wel. Van Anholt, Otigba, Bilal, Varga, Ziyech, Uth, Sinkgraven en er komen nog heel wat pareltjes eraan vanuit de jeugdopleiding. Ik neem geen genoegen met plaats 9 t/m 15, integendeel. De ambitie blijft om mee te doen om plaatsen 5 t/m 8, en zoals jullie terecht aangeven: hoe moeilijk moet dit zijn wanneer de rest van de competitie net zo goed achter uit hobbelt?
Ben het met je eens qua selectie . Alleen denk ik dat het niveau van de competitie reeds het dieptepunt heeft bereikt: Feyenoord, Psv, Twente en Vitesse zullen m.i. alleen maar beter worden t.o.v. laatste jaren. Dit zou je ook voor Ajax kunnen stellen, gezien ook relatief goede resultaten in de Champions League. Dus de slag om de top/subtop hebben we verloren

Met o.a. Az en Groningen kunnen we prima meedoen, al zal het stuivertje wisselen zijn verwacht ik. De rest van de eredivisie moeten we voor kunnen blijven.
want morgen wordt alles anders
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Hij draait een prima seizoen, heeft veel speeltijd gehad en voegt aanvallend ook het nodige toe bij de Eagles. Zou hier voor de basis kunnen gaan, wetend dat we op het middenveld meer voetballend vermogen (Pele?) nodig hebben. En er dus een plekje vrij zou kunnen komen achterin.
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Heeft een goede concurrent aan Marzo, die ik tot nu toe beter heb zien spelen in ons shirt dan Doke. Maar gezien de financiën en de aflopende contracten van aardig wat verdedigers zou je ze allebei kunnen behouden.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Ook Doke Schmidt is opgeroepen voor Jon Oranje. Zat er natuurlijk in ! Doke is gewoon een klasbak.
Het wordt nu ook erkend door de begeleiding van Jong Oranje. Onbegrijpelijk dat je dan nog Dijks of zo gaat huren van Ajax terwijl ook Doke daar had kunnen spelen. :?
Samen maken we de club sterk.
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Ach ja, Mike van der Hoorn is ook opgeroepen. Geeft maar weer aan hoe serieus je zo'n selectie voor Jong Oranje je moet nemen.
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Het zijn wel 2 spelers die een goal kunnen maken. :mrgreen:
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Grimo
Superster

Bericht door Grimo »

1983 schreef:Ach ja, Mike van der Hoorn is ook opgeroepen. Geeft maar weer aan hoe serieus je zo'n selectie voor Jong Oranje je moet nemen.
Mike van der Hoorn is een prima verdediger alleen niet voor het niveau Ajax. Duarte was bij Heracles ook een van de beteren en heeft het ook moeilijk bij Ajax, Maher idemdito bij PSV. Van der Hoorn is een type verdediger voor het niveua wat wij nastreven, subtop.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

BK2007 schreef:Ook Doke Schmidt is opgeroepen voor Jon Oranje. Zat er natuurlijk in ! Doke is gewoon een klasbak.
Het wordt nu ook erkend door de begeleiding van Jong Oranje. Onbegrijpelijk dat je dan nog Dijks of zo gaat huren van Ajax terwijl ook Doke daar had kunnen spelen. :?
Zou Dijks niet vooral zijn gehaald omdat hij een linksbenige speler is?
Die op die positie aanvallend wat zou kunnen toevoegen?
Of dat helemaal is gelukt laat ik trouwens in het midden.
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Grimo schreef: Mike van der Hoorn is een prima verdediger alleen niet voor het niveau Ajax. Duarte was bij Heracles ook een van de beteren en heeft het ook moeilijk bij Ajax, Maher idemdito bij PSV. Van der Hoorn is een type verdediger voor het niveua wat wij nastreven, subtop.
Ja, maar hij speelt bijna nooit. En dat wat ie wel speelt, gaat niet heel goed. Dus daarom vind ik zijn selectie opmerkelijk.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

BK2007 schreef:Ook Doke Schmidt is opgeroepen voor Jon Oranje. Zat er natuurlijk in ! Doke is gewoon een klasbak.
Eindelijk! Ben niet de enige die al die tijd in hem geloofde :wink:
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Wat schieten wij er mee op om Doke weer een jaar te verhuren? Alleen Doke en GAE schieten er wat mee op.
Wij zijn onze back up van onze back kwijt...
Plaats reactie