Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Kiekerjan
Invaller

Re: [centraal] Keepers

Bericht door Kiekerjan »

Voor mij gevoel gaat hij helemaal niet tekenen. Vooral door dit nieuws:
Hannover-doelman Miller kampt met burn-out

Doelman Markus Miller van Hannover 96 heeft een beginnende burn-out. Dat maakte zijn voetbalclub maandag bekend middels een verklaring van de sluitpost.

De 29-jarige Miller krijgt de komende tijd met steun van zijn werkgever psychische hulp in een kliniek. De oud-doelman van Karlsruher SC kwam dit seizoen nog niet in actie namens Hannover.

Hannover is extra voorzichtig na de tragedie rond doelman Robert Enke. De keeper beroofde zichzelf twee jaar geleden wegens depressiviteit van het leven.

Miller, reservedoelman achter Ron-Robert Zieler, twijfelt aan zichzelf: "Sinds enige tijd heb ik niet meer het gevoel dat ik de ploeg werkelijk help of iets wezenlijks bewerkstellig. Daarmee gaat een druk gepaard, die mij volledig blokkeert."

Martin Kind, voorzitter van Hannover, vindt het dapper dat Miller zijn gevoelens openbaar heeft gemaakt. "Deze stap getuigt van moed. Hij heeft bij een club die hier ervaring mee heeft, bewust de stap naar de openbaarheid gemaakt."
We hebben het tenminste geprobeerd. Ik weet zeker dat Hildenbrand op dit soort momenten zit te wachten en dan komen wij pas aan de buurt.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Miller is reservedoelman achter Zieler, die zich daar in korte tijd enorm ontwikkeld heeft. Miller was bijvoorbeeld eigenlijk gehaald als eerste doelman (jarenlang goed gedaan bij Karslruhe), maar is gewoon voorbijgestreefd door Zieler. Ik verwacht dan ook niet dat Hildebrand daar veel kans op speeltijd heeft, maar Hannover heeft natuurlijk wel een betrouwbare tweede doelman nodig. Hun 3e doelman is namelijk nog maar een 'jonkje' van amper 20.
Corruption is everywhere, fight it!
mr the goat
Nieuw talent

Bericht door mr the goat »

maar dan is het de vraag wat hildebrand wilt, of voor een hoger salaris op de bank zitten, of voor een lager salaris elke week spelen. Ik denk dan zelf dat hij voor elke week spelen kiest, vooral doordat hij de laatste jaren ook al niet tot veel spelen toekwam
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Maak daar maar een 'veel hoger salaris' van, hij kan daar echt minstens 3 of 4 keer meer verdienen dan hier denk ik. Hij is daar dan wel tweede doelman, maar bij een ploeg die Europees speelt, momenteel in de lift zit en hij is dan in zijn thuisland. En eerlijk is eerlijk, dat is wel ietsje anders dan Heerenveen.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Fanatic 4-ever schreef:Maak daar maar een 'veel hoger salaris' van, hij kan daar echt minstens 3 of 4 keer meer verdienen dan hier denk ik. Hij is daar dan wel tweede doelman, maar bij een ploeg die Europees speelt, momenteel in de lift zit en hij is dan in zijn thuisland. En eerlijk is eerlijk, dat is wel ietsje anders dan Heerenveen.
Dat ben ik met je eens. Heerenveen staat slechts 16de en heeft de laatste 2 seizoenen niet kunnen overtuigen. Veel spelers kiezen nu voor een andere club ( zie veel spelers uit de JL) en Hildebrand kan dit ook zo doen. Nogmaals ik zie hem graag komen maar Heerenveen moet hem wel wat te bieden hebben.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Mocht hij hierheen komen, al acht ik die kans erg klein, dan moeten we ons allemaal wel realiseren dat dat niet voor een hongersloontje is. Gezien de concurrentiestrijd en de eerdere afwijzingen richting Ajax en Roda kunnen we dan wel concluderen dat het hier om een salaris zal gaan wat naar mijn idee boven de 5 ton zal eindigen. De vraag is of Heerenveen op dit moment in de positie is om zoveel uit te geven aan een salarispost voor een keeper. Daarin is de afweging van kwaliteit en financiëel beleid erg moeilijk. Meder doordat Hildebrand al een lange tijd niet meer op constant, hoog niveau gespeeld heeft.
Jelmer1981
Wereldspeler

Bericht door Jelmer1981 »

Op twitter gaan verschillende berichten de ronde dat Hildebrand vandaag danwel morgen bij onze club zou tekenen. Apart is dat in deze berichten aangegeven wordt dat dit in de NL media gemeldt zou zijn, maar ik kan hier niets over vinden. Iemand meer info?
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Gerüchteküche
Timo Hildebrand zum SC Heerenveen?

06.09.2011

Der vereinslose ehemalige deutsche Nationaltorhüter Timo Hildebrand (32), zueltzt für Sporting Lissabon tätig, ist als möglicher Neuzugang beim SC Heerenveen im Gespräch.

Quelle: ad.nl
Van fussball-talente.com. Zowel die site als het AD lijken niet heel betrouwbaar.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Op de AD-site is dit bericht al eerder verschenen:
Timo Hildebrand wordt mogelijk de nieuwe doelman van Heerenveen. De zevenvoudig Duits international is door de Friezen gepolst, maar heeft meerdere opties. Dat meldt het AD.

De 32-jarige Hildebrand, ex-doelman van VfB Stuttgart, Valencia, Hoffenheim en Sporting Lissabon zit momenteel zonder club en mag daardoor ook na het sluiten van de transfermarkt nog op zoek naar een nieuwe werkgever.
(Redactie)
'In gesprek' is natuurlijk een brede term. In eerste instantie denk je dan aan onderhandelingen, maar er kunnen ook serieuze contacten zijn. Dat laatste lijkt me sowieso het geval. Het is afwachten.
Jelmer1981
Wereldspeler

correct me if i'm wrong, maar hier staat toch alleen dat ze in gesprek zijn? Dat was al bekend toch? er is gesproken en nu wachten we op zijn beslissing.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Nothing's changed... Ook op zijn facebook pagina geen berichten over een overgang. We wachten af.
Superfean4
Basisspeler

Bericht door Superfean4 »

ik wordt er zo'n beetje scheitziek van die geruchten.
Het speelt al bijna 3 weken, wanneer maakt die vent een beslising!
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Neymar
Verified
Wereldspeler

Bericht door Neymar »

Superfean4 schreef:ik wordt er zo'n beetje scheitziek van die geruchten.
Het speelt al bijna 3 weken, wanneer maakt die vent een beslising!
Heerenveen heeft 4/5 dagen geleden pas met hem gesproken toch?
mr the goat
Nieuw talent

Bericht door mr the goat »

hij doelt meer op dat het gerucht al zo'n 3 weken rondgaat geloof ik
Jelmer1981
Wereldspeler

'Hildebrand had niet juiste gevoel bij Heerenveen' (Update)
06 september 2011 - 15:06
De poging die Heerenveen deed om Timo Hildebrand vast te leggen is op niets uitgelopen. Volgens een medewerker van sc-Heerenveen.TV had de Duitse doelman 'niet helemaal het goede gevoel bij Heerenveen.' Tenminste, zo heeft hij technisch directeur Johan Hansma laten weten. Later vandaag zal Heerenveen hierover een persverklaring naar buiten brengen.

Eerder vandaag ging er op Twitter het verhaal rond dat Heerenveen juist op korte termijn verwachtte Timo Hildebrand te presenteren. Het zou gaan om een eenjarig contract, waardoor de achtmalige Duits international relatief eenvoudig weer van club kan verhuizen.

Later meldde een medewerker van sc-Heerenveen.TV dat Hildebrand juist 'NIET' naar Heerenveen komt, zo liet hij weten op Twitter. Inmiddels lijkt het verhaal dus werkelijk die kant op te gaan.
Bron: feanonline
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Twitter-geruchten, een (zeer onwaarschijnlijk) éénjarig contract, een persbericht over een speler die niet komt... het begint een onsamenhangend verhaal te worden. Het zal inderdaad niets worden.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ik heb er werkelijk geen seconde rekening mee gehouden dat deze man naar Heerenveen zou komen.
Waarom zou hij? Hij zal gewoon interessantere opties hebben.
Natuurlijk is het niet leuk om te lezen dat iemand niet helemaal een goed gevoel bij jouw club heeft, maar hij zal de enige niet zijn tegenwoordig.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Enkele berichten verwijderd: Hildebrand graag! Voor het verleden of de toekomst van Heerenveen is elders genoeg plaats. En voor onze positie t.o.v. andere clubs overigens ook.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Het ging over de keuze van Hildebrand waarom hij wel of niet komt, beetje flauw om het weg te halen.........
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Die kant ging het anders niet op. Mocht er behoefte zijn aan een discussie over de aantrekkelijkheid van Heerenveen of onze positie t.o.v. andere clubs: voel je vrij een topic in Algemeen te openen.
Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

Update 6 september 19:09 uur - Hildebrand heeft 'niet het juiste gevoel’ bij sc Heerenveen
Timo Hildebrand zal niet de nieuwe keeper worden van sc Heerenveen. Volgens voorzitter Robert Veenstra, die twee keer sprak met de zevenvoudig international van Duitsland, had de keeper ‘niet helemaal het juiste gevoel’. Dat staat in de Leeuwarder Courant. De 32-jarige Hildebrand, in het verleden actief voor onder meer VfB Stuttgart, Valencia en Sporting Portugal, is transfervrij
Hij komt dus niet...
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Was te verwachten natuurlijk, is niet anders. Dit duidt er echter wel op dat men niet geheel tevreden is over de huidige bezetting van de keeperspositie.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

En duidt op te laat handelen. Ze wilden nog een doelman dus,maar hebben hem niet gekregen en nu kan het niet meer. Wisten ze niet in juli dat de huidige doelmannen niet goed genoeg waren? Dan hadden ze op tijd een keeper kunnen halen.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Dat is de vraag natuurlijk, gezien er ook gewoon geen rode cent is. Maar het getuigt inderdaad niet van vooruitstrevendheid: Wachten tot spelers verkocht kunnen worden, wachten tot contracten afgelopen zijn en hopen dat er nog een buitenkansje langskomt.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Men wil gewoon niet veel geld investeren in nóg een keeper, die wellicht ietsje beter is dan Vandenbussche en/of Steppe. Men heeft wél interesse in een véél betere keeper en men heeft daar waarschijnlijk wél geld voor over gehad. Ik neem namelijk aan dat Hildebrand één van de beter betaalde spelers van Heerenveen zou zijn geworden. Helaas is dit 'topsalaris voor Heerenveenbegrippen'' ontoereikend geweest hem aan te trekken omdat het er niet voor heeft gezorgd dat hij er 'een goed gevoel' bij heeft gekregen.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Naar mijn idee ligt de situatie iets genuanceerder. Heerenveen heeft op dit moment het streefaantal van drie keepers tot de beschikking. Vandenbussche is echter nog niet in topvorm, Steppe is pas net weer fit (voor hoelang?) en Oosterhof heeft laatst ook een blessure opgelopen. Hildebrand is daarop in beeld gekomen met het idee om één van de drie te verhuren. Dat laatste is helaas niet gelukt.

Ik denk dat Heerenveen in principe vertrouwen heeft in de drie keepers, maar dat ze een creatieve oplossing hebben gezocht vanwege de speciale eigenschappen van Hildebrand. Het fenomeen 'buitenkansje' dus. Waarschijnlijk zal Heerenveen nu vrij geruisloos doorgaan met de andere drie.

Het was het proberen waard, maar dat Hildebrand anders beslist is niet heel verrassend te noemen. Een keeper van dat kaliber heeft nu eenmaal betere opties. Het ambitieuze idee zegt mij eigenlijk meer dan het feit dat het is misgelopen. Jammer, maar helaas.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Dat staat buiten kijf. Een topsalaris zou hier 5 ton zijn op dit moment denk ik. Als hij iets achter de hand heeft in bijvoorbeeld Duitsland lacht hij daarom. Daar kan hij makkelijk een miljoen krijgen. Hij heeft Heerenveen gewoon even aan het lijntje gehouden in de hoop dat er een betere aanbieding komt, denk ik. Vandaar ook die eenjarige verbintenis. Dat Heerenveen hem dat biedt betekent ook nog maar eens dat men liever een jaartje iemand heeft dan de huidige doelmannen.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Ik had aan mij post nog willen toevoegen dat ik zéér tevreden ben over de ambitie hem aan te willen trekken. Dat het niet is gelukt is jammer, maar het toont aan dat ze begrijpen dat je je selectie beter maakt met betere voetballers, dan dat je ze aanvult met méér voetballers van hetelfde niveau.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Fanatic 4-ever schreef:Vandaar ook die eenjarige verbintenis. Dat Heerenveen hem dat biedt betekent ook nog maar eens dat men liever een jaartje iemand heeft dan de huidige doelmannen.
Heb je bevestiging van dat eenjarige contract of baseer je je op Twitter? Dat zou ik erg raar vinden: Vadocz speelt niet bij ons omdat hij maar voor één jaar wilde tekenen en van Hildebrand moet je maar afwachten of en wanneer hij weer op niveau komt. Om die dan voor één jaartje vast te leggen is riskant. Plus dat je onrust veroorzaakt bij je huidige doelmannen. Vreemde gang van zaken.
Peter
Basisspeler

Bericht door Peter »

Waarschijnlijk zal het daar dan ook op zijn afgeketst. Kan me niet voorstellen dat Heerenveen hem voor 1 jaar wilde vastleggen. Timo zal waarschijnlijk wel een seizoen bij ons hebben willen spelen, om daarna weer transfervrij te zijn.
Dit zorgt natuurlijk voor een hele hoop onrust onder de keepers. Dit is een duidelijk teken dat men niet voldoende vertrouwen in hen heeft. Vooral van een Vandenbussche is bekend dat hij zijn beste wedstrijden speelt als hij het gevoel heeft het vertrouwen te hebben van de trainers en de spelers. Lijkt me dus waarschijnlijk dat na het spoor Hildebrand Heerenveen in de winterstop alsnog iets dergelijks zal proberen. Ergens een eerste doelman voor een relatief laag transferbedrag aantrekken en 1 van de andere doelmannen zal proberen te verhuren.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Plaats reactie