Dug-out (online-CM)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
-
- Jeugdspeler
-
- Beheerder
-
- Superster
- Satyr
- Superster
En het werd in een leuke wedstrijd voor liefst 27 toeschouwers (waar staat jou ticketprijs op?!? Of was de rest van het langharig tuig naar Graspop in Belgie?) 3-2 voor Meshuggah. Fluisterwoud mistte alweer een penalty, daar ben ik erg goed in de laatste weken.Franco schreef:Okay, revanche kun je krijgen. Eerst maar eens bij mij thuis spelen. Volgend seizoen komt Meshuggah FC wel bij jou op bezoek.
-
- Jeugdspeler
- Satyr
- Superster
Satyricon helpt Fotze
Camataru Captains moet de laatste wedstrijd van het seizoen met 4-0 winnen om in de Hoofdklasse te blijven. Gelukkig voor manager Fotze speelt zijn ploeg tegen het Fluisterwoud van Satyricon, die niet te beroerd is om daar mee te helpen door een jeugdteam in te zetten. Een WO is net niet genoeg voor CC, het moet minimaal 4-0 worden, er van uit gaande dat de tegenstander wederom een WO tegen heeft en met 3-0 verliest.
Camataru Captains moet de laatste wedstrijd van het seizoen met 4-0 winnen om in de Hoofdklasse te blijven. Gelukkig voor manager Fotze speelt zijn ploeg tegen het Fluisterwoud van Satyricon, die niet te beroerd is om daar mee te helpen door een jeugdteam in te zetten. Een WO is net niet genoeg voor CC, het moet minimaal 4-0 worden, er van uit gaande dat de tegenstander wederom een WO tegen heeft en met 3-0 verliest.
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
Gerarard nog bedankt!
Jammer dat alleen Grutte Pier FC niet een elftal wist samen te stellen tegen de koploper
De 2e plek is inmiddels defenitief vastgesteld. Nog een puntje achter de koploper, de laatste wedstrijd win ik zo goed als zeker. Aangezien deze team al 21 wedstrijden geen elftal heeft kunnen samen stellen
Dus hopen op een puntverlies van FC thai!
Jammer dat alleen Grutte Pier FC niet een elftal wist samen te stellen tegen de koploper

De 2e plek is inmiddels defenitief vastgesteld. Nog een puntje achter de koploper, de laatste wedstrijd win ik zo goed als zeker. Aangezien deze team al 21 wedstrijden geen elftal heeft kunnen samen stellen

-
- Superster
Kijk... dit zijn berichten. Mijn spelers zijn tot op het bot gemotiveerd.... Het moet toch lukken om 1 x te winnen in deze competitieSatyricon schreef:Satyricon helpt Fotze

Al zal zelfs het jeugdteam van Fluisterwoud nog beter zijn dan de spelers van CC. Misschien dat een rare opstelling van Fluisterwoud nog hulp kan bieden??

Wie moet er kapot?
-
- Superster
- Contacteer:
- Satyr
- Superster
-
- Superster
- Satyr
- Superster
Nou, het is een 1-2-2-2-2-2 geworden:Fotze schreef: Als ik dan nog verlies, dan zal ik erover nadenken om mijn ontslag in te dienen als eigenaar van CC bij Dug-Out...
Een volledige concentratie op hattrick zal dan volgen.
Code: Selecteer alles
FL FR
AML AMR
ML MR
WBL WBR
DL DR
GK

-
- Superster
Helaas de Captains hebben het niet kunnen redden en zijn op doelsaldo (!!!) gedegradeerd. Zowel Fluisterwoud, Meshuggah FC als Dragidium zijn er niet in geslaagd om een reeks neer te zetten die goed genoeg was voor promotie. Dit zal gedeeltelijk te maken hebben met de achterstand waarmee ze werden geconfronteerd op het moment dat de clubs een competitie toegewezen kregen.
Voorzitter VLQRT van Dragidium heeft al aan gegeven volgend jaar in ieder geval voor een plaats te gaan die hoger is dan de vierde van dit seizoen. Hiervoor zullen nieuwe spelers worden aangetrokken en er zullen nieuwe faciliteiten worden neergezet, met dit laatste is de eerste stap al gezet door de bouw van een fitness centre.
Voorzitter VLQRT van Dragidium heeft al aan gegeven volgend jaar in ieder geval voor een plaats te gaan die hoger is dan de vierde van dit seizoen. Hiervoor zullen nieuwe spelers worden aangetrokken en er zullen nieuwe faciliteiten worden neergezet, met dit laatste is de eerste stap al gezet door de bouw van een fitness centre.
-
- Forumicoon
-
- Superster
De tot op het bot gemotiveerde spelers van CC hebben helaas niet het veld hoeven te betreden. Door een incorrecte opstelling is een automatische 3-0 overwinning geboekt.
Als het bericht van Jeroen waar is, waar ik niet aan twijfel, dan blijven de captains nog een jaar op top niveau voetballen.
Als het bericht van Jeroen waar is, waar ik niet aan twijfel, dan blijven de captains nog een jaar op top niveau voetballen.

Wie moet er kapot?
- Satyr
- Superster
-
- Bankzitter
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Bankzitter