Voorstopper schreef:Heb me al een paar x geprobeerd te registreren, maar er gaat toch iets fout.... Ga morgen wel weeres proberen.... Idd, hetzelfde soort forum, dus 2 schermpjes en voila
Tot hoever kom je?
Het enige verschil zit `m bij de volgorde bij de username etc.
Echt een belachelijke opmerking! Ongelooflijk dat iemand die in één van de kleinste dorpjes in Friesland woont dit kan posten. Fanmasters aanpakken deze gasten!!
Eastermar schreef:
Echt een belachelijke opmerking! Ongelooflijk dat iemand die in één van de kleinste dorpjes in Friesland woont dit kan posten. Fanmasters aanpakken deze gasten!!
Tjsa, wat moet je met zo'n trieste opmerking als die van "masterlaw".......
Ben met je eens Eastermar; hoe sneu-er kan het nog worden.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Jah, en nu jij nog!!
mijn hemel, er wordt hier een waar wereldrecord domme oneliners neergezet als dit zo
door gaat... feanfan ga je alsjeblieft eerst even verdiepen in het forum (alhoewel ik
betwijfel of je wel zo nieuw bent )
Satyricon schreef:
Nou, zo geweldig is Litex niet. Het had al 2-0 of 3-0 moeten zijn.
Ben ik niet met je eens, AZ staat nogal onder druk het laatste kwartier, en het had zo 1-1 kunnen zijn, maar door goed keeperswerk van Henk Timmer staat het nog steeds 0-1!
Hij houdt nu alles nog tegen, maar zaterdag is het een ander verhaal
De wedstrijden in onze Groep F zijn al om 18.30 uur begonnen, bij beide wedstrijden nog een 0-0 tussenstand. We kunnen er vanavond uitgeknikkerd worden, maar die kans acht ik niet heel groot...afwachten.
Je kan hier werkelijk nog geen zinnig woord overzeggen. We kunnen vanavond uitgeschakeld worden, maar over 2 weken kunnen we ook de 2e plaats in de poule pakken en in Januari tegen een CL afvaller spelen in de 3e ronde..
Iedere minuut weer op teletekst kijken. Om gek van te worden. Lipton hoe houdt je dat toch iedere keer vol
Laat boekarest maar winnen, dan is cska uitgeschakeld en zijn we ook niet meer afhankelijk van Marseille-boekarest. Levski moet dan vanavond niet winnen natuurlijk. We zien het wel, maar dit zou wel een leuk scenario zijn.
Bij gelijk kunnen ze beide (boekarest en cska) op 5 komen net als heerenveen. Onderling resultaat 0-0 dus doelsaldo. moet je met 2 verschil winnen van levski. Nog even en we weten alles.
Het zou mooi zijn als we het weer in eigen hand zouden krijgen. Niet is lulliger dan winnen van Levski en niet doorgaan. Dan is het een duur puntje geweest daar in Marseille.
1-0 levski
ai ai dit is slecht. Dan moet die andere wedstrijd 0-0 blijven.