feanryp23 schreef:De club is zo open en transparant als maar kan hoor; als je er maar naar vraagt, dan wil iedereen alles wel uitleggen. Geheimen op organisatorisch gebied zijn er in ieder geval niet (meer).
En ik weet niet wat je van Algemene zaken en Veiligheid verwacht, maar je doet net alsof ze de hele week bezig zijn met stadionverboden en regels tijdens wedstrijden. Dat is maar een fractie van wat zij doorgaans doen.
ik neem aan dat je dit cynisch bedoeld? met name dan de eerste alinea. Verklaar eens hoe jij dan zo zeker weet dat alles wat ze jou vertellen klopt? Je praat en schrijft alsof je heel dicht bij de club zit. Of anders doe je voorkomen dat je dagelijks of toch zeker wekelijks met ze belt me vragen..
feanryp23 schreef:Voorlopig komt er gewoon niemand aan toe en kun je wel met acties komen, maar dat verandert niks. De club heeft nu mensen nodig die willen meehelpen om het vuile werk op te knappen. Als dat gebeurt, dan kun je vooruit kijken en de realisatie van die sfeertribune misschien wel versnellen. Ik denk dat de club met de aanstelling van André het project gewoon grotendeels heeft overgelaten aan de supportersverenigingen. Het zou eerlijk gezegd een verrassing voor mij zijn als er in de zomer van 2016 al verbouwd wordt.
Als ik voor het gemak even aanneem dat dit klopt, dan snap ik het probleem niet helemaal.
Er liggen achterstallige werkzaamheden, dan moet je dat oplossen. En als je daar zelf de capaciteit niet voor hebt, dan schakel je randstad (en bij complexere zaken een detacheringskantoor). Dan kunnen de medewerkster zich weer richten op de dagelijkse werkzaamheden.
Natuurlijk kost dit wat, maar als er zoveel werk ligt dat men de dagelijkse werkzaamheden niet kunnen doen, moet het maar.
feanryp23 schreef:Voorlopig komt er gewoon niemand aan toe en kun je wel met acties komen, maar dat verandert niks. De club heeft nu mensen nodig die willen meehelpen om het vuile werk op te knappen. Als dat gebeurt, dan kun je vooruit kijken en de realisatie van die sfeertribune misschien wel versnellen. Ik denk dat de club met de aanstelling van André het project gewoon grotendeels heeft overgelaten aan de supportersverenigingen. Het zou eerlijk gezegd een verrassing voor mij zijn als er in de zomer van 2016 al verbouwd wordt.
Als ik voor het gemak even aanneem dat dit klopt, dan snap ik het probleem niet helemaal.
Er liggen achterstallige werkzaamheden, dan moet je dat oplossen. En als je daar zelf de capaciteit niet voor hebt, dan schakel je randstad (en bij complexere zaken een detacheringskantoor). Dan kunnen de medewerkster zich weer richten op de dagelijkse werkzaamheden.
Natuurlijk kost dit wat, maar als er zoveel werk ligt dat men de dagelijkse werkzaamheden niet kunnen doen, moet het maar.
Precies! Maar omdat ik van mening ben dat Feanryp23 puur op basis van aannames praat alsof het echt zo is dan lijkt het heel wat. Vandaar ook mijn vragen aan hem..
Ik heb meer het idee dat Feanryp23 zich graag belangrijker wil laten doen overkomen dan dat hij in werkelijkheid is. Maar dat is ook maar gebaseerd op aannames uiteraard.
Grimo schreef:Waar heb je het over?!. Dat spandoek heeft er gewoon de hele wedstrijd gehangen.
Heb begrepen dat het verwijderd is en na bemiddeling inderdaad daarna alsnog ergens anders is opgehangen. Ik zeg alleen dat het verwijderd werd omdat het volgens de club niet zou kunnen. Maar hoor graag van een insider als jou hoe het dan werkelijk is gegaan.
SVSCH schreef:
Heb begrepen dat het verwijderd is en na bemiddeling inderdaad daarna alsnog ergens anders is opgehangen. Ik zeg alleen dat het verwijderd werd omdat het volgens de club niet zou kunnen. Maar hoor graag van een insider als jou hoe het dan werkelijk is gegaan.
Nu draai je het om. Jij bent degene die iets beweert en nu is er dus al een tweede versie. Maar dat past natuurlijk niet zo goed in jouw straatje, dus laat je het maar achterwege dat het er de hele wedstrijd (al dan niet op een andere plek) gehangen heeft. Dat is dus ook waar jij vaak op aangesproken wordt. De zaak maar van één kant belichten en hier op het forum neerkwakken. Zodra je dan gevraagd wordt om dit eens toe te lichten of met nuanceringen te maken krijgt, geef je niet thuis of begin je de zaken om te draaien en persoonlijk te worden. Dat is geen sterke manier van een discussie aangaan wat mij betreft.
Ik draai niks om. Ik noem een feit (verwijdering van een doek) wat ik uit vrij betrouwbare bron heb vernomen en triest genoeg is. Dat jij en Grimo dan weer op deze manier reageren en niet inhoudelijk over de situatie zegt genoeg over jullie. Niet thuis geven? ik sta open voor een gesprek hoor, maar dan niet via een forum waar iedereen zich achter een nickname kan verschuilen en het hoogste woord heeft over dingen waar ze niks vanaf weten.
SVSCH schreef:Ik draai niks om. Ik noem een feit (verwijdering van een doek) wat ik uit vrij betrouwbare bron heb vernomen en triest genoeg is. Dat jij en Grimo dan weer op deze manier reageren en niet inhoudelijk over de situatie zegt genoeg over jullie. Niet thuis geven? ik sta open voor een gesprek hoor, maar dan niet via een forum waar iedereen zich achter een nickname kan verschuilen en het hoogste woord heeft over dingen waar ze niks vanaf weten.
Wat praat je er toch in om beste mede supporter.
Dit is wat jij schrijft:
SVSCH schreef: Als ik dan nu weer hoor dat er zaterdag een spandoek voor iemand die overleden is werd verwijderd omdat er oa "leaver dea as slaef" op stond...
Waarop ik aangeef dat dat spandoek er gewoon de hele wedstrijd heeft gehangen. Waar jij als volgt op reageert:
SVSCH schreef:
Het spandoek heeft er gewoon gehangen de hele wedstrijd lang. Daarna draai jij bij en zeg je dat het na bemiddeling inderdaad alsnog gehangen heeft. Dat geef je in je eerste post niet aan waarmee je bewust stemming maakt en de boel weer zwart praat. En nu moet ik als insider gaan vertellen hoe het werkelijk is gegaan? Koekoek! Dat is wat Pes5 zegt de boel omdraaien. Je belicht alleen weer eens een verhaal wat in jou straatje past. Feit is, het spandoek hing er gewoon.
Je zegt dat mensen op dit forum dingen roepen en het hoogste woord hebben over dingen waar ze niks vanaf weten. Daar ben je zelf zo blijkt een goed voorbeeld van.
SVSCH schreef:Ik draai niks om. Ik noem een feit (verwijdering van een doek) wat ik uit vrij betrouwbare bron heb vernomen en triest genoeg is.
Dat is dus geen feit.
Misschien is hij wel verwijdert maar uiteindelijk heeft het spandoek er de hele wedstrijd gehangen. Vertel dan het hele verhaal en niet het halve waardoor je de boel weer eens in een negatief daglicht zet.
Als een spandoek op dringend verzoek van de club (of niet) door stewards wordt weg gehaald dan is het doek toch verwijderd? Dat doet niet af aan het feit dat het later na een gesprek met deze of gene ergens anders wel opgehangen mocht worden? In eerste instantie is dat doek voor een overleden trouwe supporter verwijderd. Punt. Om wat voor reden dan ook.
Als leaver dea as slaaf niet meer mag..... Ik heb zo'n idee dat het wel eens een aaisiker kan zijn geweest. In dat wereldje wordt dit voorjaar deze kreet wel vaker gebruikt door het verbod op eieren zoeken/rapen.
Maar de club heeft op een of andere manier kennelijk het idee opgevat dat het op de club van toepassing zou (kunnen) zijn terwijl het op het sterven van die supporter sloeg. Een beetje te ver doorgeslagen. Maar dat is in het topic over supporterszaken eigenlijk een terugkerend iets. Mensen die het allemaal wel prima vinden wat er bij onze club en in het stadion gebeurt zullen daar minder moeite mee hebben als anderen....
Misschien een leuke ludieke actie om in een van de volgende thuiswedstrijden in minuut 12 met de hele Noordtribune op te staan voor het sfeervak. Met zulke ludieke actie kunnen we laten merken dat het nu echt moet gebeuren.
Hehe Grimo wat zet je jezelf weer voor lul. Wat Mackan zegt is inderdaad waarom ik het zei. Er stond overigens ook nog duidelijk rust in vrede en de naam van de persoon bij. Als jij denkt dat ik dit bewust verdraai om mensen zwart te maken moet je je maar eens laten nakijken.
Grimo schreef:
Dat is dus geen feit.
Misschien is hij wel verwijdert maar uiteindelijk heeft het spandoek er de hele wedstrijd gehangen. Vertel dan het hele verhaal en niet het halve waardoor je de boel weer eens in een negatief daglicht zet.
Fout.
Hij heeft er alleen de 2e helft gehangen. Misschien een beetje kinderachtig om zo te reageren maar zoals jij doet alsof je "alles" beter weet slaat helemaal nergens op.
Koekoek grimo. Tijd voor wat zelfreflectie. Misschien kan fuotbalgek je hiermee helpen.
Nogmaals: feit is dat het verwijderd is en later alsnog is opgehangen. De intentie was gewoon om het weg te laten. Zeer respectloos. Wat jij en anderen er dan weer voor bullshit bijhalen is niet relevant. Je valt wel door de mand om met zoveel zekerheid mijn verhaal tegen te spreken
SVSCH schreef:Koekoek grimo. Tijd voor wat zelfreflectie. Misschien kan fuotbalgek je hiermee helpen.
Nogmaals: feit is dat het verwijderd is en later alsnog is opgehangen. De intentie was gewoon om het weg te laten. Zeer respectloos. Wat jij en anderen er dan weer voor bullshit bijhalen is niet relevant. Je valt wel door de mand om met zoveel zekerheid mijn verhaal tegen te spreken
Zal het sterker vermelden spandoek is van te voren aangemeld en goed gekeurd door Heerenveen.
Is vlak voor de wedstrijd weg gehaald door stewards in opdracht van....
Is later met de hulp van andre terug gehaald nadat mensen verhaal zijn gaan halen op zuid.
En opgehangen in de hoek op noord nu grimo en consorten weer....
Klopt bollebert zo is het mij ook bekend. Heb het er niet eens bij gemeld omdat ik het alleen wilde benoemen. maar zelfs dan komen de bekende zielige internethelden meteen met reacties dat ik bewust feiten weglaat. Waarom is mij onduidelijk. Zal wel een bepaald belang achter zitten
Dat jij als insider het dan maar moet vertellen is sarcastisch bedoelt natuurlijk grimo. Ik ben zelf goed genoeg op de hoogte als ik iets post.
Welke bullshit haal ik er dan bij. Hou toch op man. Vertel dan gelijk het hele verhaal SVSCH. Nu gaf je alleen maar aan dat het spandoek verwijdert werd maar niet dat hij alsnog werd opgehangen door miscommunicatie. Maar dat deed je niet omdat je maar wat graag stemming maakt. De enige die hier zich zelf voor lul zet ben je zelf door elke keer weer alleen maar te zeiken. Geen gelegenheid laat je onbenut. Weer eens een voorbeeld dat je alleen post wat in jouw afzeik straatje past.
Laatst gewijzigd door Grimo op 08-04-2015 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
En nog volhouden Grimo.. Enige die hier stemming maakt ben jij met onwaarheden verkondigen. Niet elk detail wat ik hoor hoeft hier meteen vermeld te worden uit respect voor de betrokkenen. Kijk hoe jij op mijn bericht reageert met waar heb je het over!? en het incident meteen ontkent. Denk je dat ik mensen zoals jou dan verantwoording ga afleggen. Hou toch op
Dat de club het verwijdert is waar het om gaat. En wie zegt dat er sprake was van miscommunicatie trouwens? Dit is gelukt omdat de initiatiefnemers zelf actie hebben genomen om hun eerbetoon te laten doorgaan. Moeilijk he een keer toegeven dat je ernaast zit , kansloos figuur. Jouw naam gaat al aardig veel rond bij mensen die hier meelezen en benieuwd zijn wie je eigenlijk bent viel me laatst op.
Ja dom he dat ik blijf volhouden tegen iemand met een tunnelvisie. Waarom meld je niet gelijk dat het spandoek later alsnog heeft gehangen? Vertel dat nou eens? Nee naar wat commentaar en bijval komt het hele verhaal pas.. Van een ander dan.Het heeft niks met ernaast zitten te maken. Jij meldt halve waarheden zodat je weer commentaar kunt geven. Ik dacht dat het spandoek de hele wedstrijd had gehangen en nu blijkt een helft ok, daar zit ik mis. Jij wist kennelijk, tenminste dat wil je doen geloven, dat het spandoek later alsnog heeft gehangen maar dat meld je niet erbij, alleen dat het verwijdert is.
Ja dit is een geval van miscommunicatie, aangezien zoals hier wordt aangegeven er eerst toestemming voor is gegeven en dit kennelijk niet bekend was bij de betreffende stewards. Goed dat de initiafnemers aktie hebben ondernomen zoals was afgesproken het spandoek gewoon alsnog kon hangen.
Dat je posts de afgelopen maanden alleen maar in dit onderwerp zijn zegt mij wel genoeg. Lees niks anders dan commentaar. Één en al negativiteit. Natuurlijk mogen er dingen gepost worden als iets niet gaat. Maar jij doet niet anders dan de boel waar je ook kan zwart te maken. Treurig.
SVSCH schreef:
kansloos figuur. Jouw naam gaat al aardig veel rond bij mensen die hier meelezen en benieuwd zijn wie je eigenlijk bent viel me laatst op.
Jongens kap eens met reageren op die Grimo. Zegt genoeg dat niemand weet wie hij is. Bij deze nodig ik hem uit binnenkort even een biertje te komen doen in de Skoffel vraag maar naar Xander. Beetje anoniem hier de stoere boy uithangen.
Wat een agressiviteit, jammer. Dus Xander omdat iemand een andere mening en kijk op zaken heeft is hij een "stoere boy". Dit is een forum waar mensen mogen discussiëren. Dan kan je het met elkaar oneens zijn. Ik zie de meerwaarde niet om dat in de Skoffel te doen.
Laatst gewijzigd door Grimo op 08-04-2015 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Grimo schreef:Dus Xander omdat iemand een andere mening en kijk op zaken heeft is hij een "stoere boy". Dit is een forum waar mensen mogen discussiëren. Ik zie de meerwaarde niet om dat in de Skoffel te doen.
Of op jou uitnodiging in Feanplaza wherever, zie wel een PB verschijnen en anders maar mondje dicht hier.
Lijkt me inderdaad beter hem te negeren. Grimo is niks maar op dit forum denkt ie heel wat te zijn. Familie van Piet Dijksma zeker die heeft ook van die nare nsb trekjes en boeit het niet dat medesupporters zo behandelt worden. Laten we maar ontopic gaan en Grimo in zijn eigen wereldje laten.
SVSCH schreef:Lijkt me inderdaad beter hem te negeren. Grimo is niks maar op dit forum denkt ie heel wat te zijn. Familie van Piet Dijksma zeker die heeft ook van die nare nsb trekjes en boeit het niet dat medesupporters zo behandelt worden. Laten we maar ontopic gaan en Grimo in zijn eigen wereldje laten.
Ik ben dus niks.. haha. Ik denk zeker niet dat ik heel wat ben op dit forum. Ik ben het gewoon in dit onderwerp niet altijd met jou eens of met jouw benadering. Dat kan en mag op forum. Ik ben zeker geen familie van Piet. En ik heb hier ook niemand verraden zoals NSB'ers dat hebben gedaan. Ik heb slechts een andere mening. Mensen vergelijken met Hitler of NSB'er noemen vind ik niet normaal. Het is wel goed.
Daar verschillen wij dan weer van mening over. Vind ik wel normaal gezien je reacties in meerdere topics over medesupporters. Vind dit, in combinatie met je arrogante houding, een nsb trekje. een vorm van verraad. Dat jij dat waarschijnlijk walgelijk vindt weet ik wel. Weet je ook eens hoe mensen jou zien. Vind het ook normaal om onrecht wat mensen wordt aangedaan voor wie de club hun leven is te melden en doe dat alleen met feiten.
SVSCH schreef:Daar verschillen wij dan weer van mening over. Vind ik wel normaal gezien je reacties in meerdere topics over medesupporters. Vind dit, in combinatie met je arrogante houding, een nsb trekje. een vorm van verraad. Dat jij dat waarschijnlijk walgelijk vindt weet ik wel. Weet je ook eens hoe mensen jou zien. Vind het ook normaal om onrecht wat mensen wordt aangedaan voor wie de club hun leven is te melden en doe dat alleen met feiten.
Ik troost mij met de gedachte dat je niet weet waar je over praat en laat je verder alleen met je zelf medelijden.