Andries Noppert

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Re: Andries Noppert

Bericht door Marça »

Joucke schreef: 19-05-2025 09:40 Ik vermoed dat hij in wedstrijdkleding naar het ziekenhuis is vervoerd (en daar gecheckt en teruggebracht), en dat hij nog geen moment heeft gehad om te douchen. Vervolgens terugkwam, hoorde dat de wedstrijd net was afgelopen, en naar de supporters wilde
Dat klinkt als een logisch verhaal inderdaad. :)
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Nog nieuws over Noppert ondertussen?
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Vrieskist schreef: 22-05-2025 00:38 Nog nieuws over Noppert ondertussen?
Hij speelt donderdag niet, zondag mogelijk eventueel wel.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Hij is een goede lijnkeeper, maar zijn inschatting van ruimte voor hem zal een probleem blijven. Het is dan ook niet verrassend dat hij zijn beste prestaties leverde onder Kees van Wonderen, die bekendstaat om het inbouwen van defensieve zekerheid. Van Wonderen liet zijn verdediging vaak dicht op de eigen achterlijn spelen. Daardoor hoefde Noppert nauwelijks de ruimte achter zijn verdediging te bespelen en kon hij zich volledig richten op zijn sterke punt: reddingen op de doellijn. Nu de verdedigers vaak wat hoger spelen komt Noppert vaker in zijn zwakte. Wat mij betreft halen we een andere keeper en gunnen we Noppert een transfervrije stap.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

tha boelie schreef: 04-08-2025 09:46 Hij is een goede lijnkeeper, maar zijn inschatting van ruimte voor hem zal een probleem blijven. Het is dan ook niet verrassend dat hij zijn beste prestaties leverde onder Kees van Wonderen, die bekendstaat om het inbouwen van defensieve zekerheid. Van Wonderen liet zijn verdediging vaak dicht op de eigen achterlijn spelen. Daardoor hoefde Noppert nauwelijks de ruimte achter zijn verdediging te bespelen en kon hij zich volledig richten op zijn sterke punt: reddingen op de doellijn. Nu de verdedigers vaak wat hoger spelen komt Noppert vaker in zijn zwakte. Wat mij betreft halen we een andere keeper en gunnen we Noppert een transfervrije stap.
Een interessante analyse, zo had ik er zelf nog niet over na gedacht.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

tha boelie schreef: 04-08-2025 09:46 Hij is een goede lijnkeeper, maar zijn inschatting van ruimte voor hem zal een probleem blijven. Het is dan ook niet verrassend dat hij zijn beste prestaties leverde onder Kees van Wonderen, die bekendstaat om het inbouwen van defensieve zekerheid. Van Wonderen liet zijn verdediging vaak dicht op de eigen achterlijn spelen. Daardoor hoefde Noppert nauwelijks de ruimte achter zijn verdediging te bespelen en kon hij zich volledig richten op zijn sterke punt: reddingen op de doellijn. Nu de verdedigers vaak wat hoger spelen komt Noppert vaker in zijn zwakte. Wat mij betreft halen we een andere keeper en gunnen we Noppert een transfervrije stap.

Ik zie dat ook zo. Hij heeft daar moeite mee .
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Exact zoals ik er ook over denk. En omdat hij niet past bij het spelsysteem wat we willen spelen moet de club op zoek gaan naar een nieuwe keeper.

Als veldspelers niet in het spelsysteem passen of niet met de intensiteit kunnen spelen zoals gewenst laten we deze ook vertrekken. Denk daarbij aan Nicolaescu die niet de meters kan maken die gewenst zijn en daarom Vente is aangetrokken die dat wel kan. Wat mij betreft is het dan vreemd dat we wel blijven spelen met een keeper die niet in het spelsysteem past.
AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

Geruchten uit Turkije dat Antalyaspor interesse heeft.

hhage
Wereldspeler

Bericht door hhage »

Dat zou een prima oplossing zijn voor Noppert en Heerenveen.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Ik hoop het van harte, maar Turkse voetbalmedia staan bekend om hun lage waarheidsgehalte. In ieder geval weer wat reuring rond zijn persoon.
SuperFrysk
Wereldspeler

Tegen Olympiakos bij het Friese volkslied (ik was niet in het stadion, dus heb het op ESPN gezien) had ik het idee dat hij emotioneel was. Hij werd natuurlijk uitgebreid in beeld gebracht en zong ook mee, keek om zich heen en nam het moment in zich op.

Toen dacht ik al dat er misschien wel wat speelde. Nu weet ik natuurlijk niet hoe hij normaal bij het volkslied staat, dus het is wat speculeren maar opvallend was het wel.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Die club heeft nagenoeg geen geld, verwacht dus geen vetpot.
Heerenveen fan in Leiden
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ik denk dat in ons geval het al fijn is wanneer hij geen salaris meer kost.
Het is maar een spelletje
wilbot
Invaller

Bericht door wilbot »

vlqrt schreef: 04-08-2025 19:17 Ik denk dat in ons geval het al fijn is wanneer hij geen salaris meer kost.
moet allemaal nog wel gebeuren.
BakCristian
Invaller

Bericht door BakCristian »

SuperFrysk schreef: 04-08-2025 15:46 Tegen Olympiakos bij het Friese volkslied (ik was niet in het stadion, dus heb het op ESPN gezien) had ik het idee dat hij emotioneel was. Hij werd natuurlijk uitgebreid in beeld gebracht en zong ook mee, keek om zich heen en nam het moment in zich op.

Toen dacht ik al dat er misschien wel wat speelde. Nu weet ik natuurlijk niet hoe hij normaal bij het volkslied staat, dus het is wat speculeren maar opvallend was het wel.
Had ook een momentje met Espen van Ee na de wedstrijd voor NN.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BWA23
Bankzitter

Bericht door BWA23 »

Zou jammer zijn! Een Fries op de goal blijft mooi en ik heb er alle vertrouwen in dat hij een goed seizoen gaat draaien.
SuperFrysk
Wereldspeler

BakCristian schreef: 04-08-2025 19:38 Had ook een momentje met Espen van Ee na de wedstrijd voor NN.
Wat voor momentje? Dat heb ik even gemist
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

BWA23 schreef: 04-08-2025 19:40 Zou jammer zijn! Een Fries op de goal blijft mooi en ik heb er alle vertrouwen in dat hij een goed seizoen gaat draaien.
Klaverboer is ook een Fries.
hm.dr88_2023
Bankzitter

Bericht door hm.dr88_2023 »

Kennen ze daar in Turkije een automatische looncompensatie? Denk het niet. Je kunt beter het contract in Euro's afsluiten. De Dollar is het laatste jaar ook al geen feest. En de Lira, tja de Turkse Lira.... Meer dan 30% inflatie op dit moment. Het laagste (!) cijfer sinds 2022. Bijzonder land. Voor de buitelandse vakantiegangers is het betaalbaar. Voor de Turkse inwoners is het er niet gemakkelijker op geworden.
BakCristian
Invaller

SuperFrysk schreef: 04-08-2025 19:50 Wat voor momentje? Dat heb ik even gemist
Na de wedstrijd een dikke knuffel en toen wou van Ee, Noppert naar voren duwen, maar Noppert wou dat niet.

Hoeft verder niets te betekenen natuurlijk, maar op dat moment dacht ik ook dat hij misschien zijn laatste wedstrijd had gespeeld.
SuperFrysk
Wereldspeler

BakCristian schreef: 05-08-2025 10:04 Na de wedstrijd een dikke knuffel en toen wou van Ee, Noppert naar voren duwen, maar Noppert wou dat niet.

Hoeft verder niets te betekenen natuurlijk, maar op dat moment dacht ik ook dat hij misschien zijn laatste wedstrijd had gespeeld.
Opvallend, als je dat allemaal in ogenschouw neemt dan lijkt het erop dat hij gaat. Nu ook een journalist die tweet dat hij voor 1 miljoen vertrekt naar Turkije.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

SuperFrysk schreef: 05-08-2025 10:06 Opvallend, als je dat allemaal in ogenschouw neemt dan lijkt het erop dat hij gaat. Nu ook een journalist die tweet dat hij voor 1 miljoen vertrekt naar Turkije.
Wel jammer dat we in het noorden niet één goede journalist hebben die ons een beetje op de hoogte houdt.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Wel een beroerde timing mocht ie deze week nog vertrekken
BakCristian
Invaller

Ja, ze zullen een nieuwe 1e keeper halen, maar die zal nog niet tegen Volendam keepen.
Dus krijg je weer dat gewissel tijdens het seizoen.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

BakCristian schreef: 05-08-2025 13:02 Ja, ze zullen een nieuwe 1e keeper halen, maar die zal nog niet tegen Volendam keepen.
Dus krijg je weer dat gewissel tijdens het seizoen.
Die is er al met Klaverboer.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Het is dan heel, heel snel gegaan. Sander de Vries riep gisteren nog dat Noppert tegen Volendam start. Of hij zit er naast, of er is helemaal geen akkoord en mensen typen maar wat.
Heerenveen fan in Leiden
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Heeft Roelof geplaatst op Facebook. Helaas...
Poke
Invaller

Bericht door Poke »

Lijkt erop dat het weer "lucht" is dat de wereld ingeslingerd is kortom, veel commotie om, uiteindelijk, niets.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
hm.dr88_2023
Bankzitter

Bericht door hm.dr88_2023 »

Domme domme sociale media....domme domme "wij" dat wij dit voeden.
Digitale schijterij van het niveau nul.
AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

Poke schreef: 05-08-2025 16:03 Lijkt erop dat het weer "lucht" is dat de wereld ingeslingerd is kortom, veel commotie om, uiteindelijk, niets.
Zowel VI als OF bevestigen dat Antalyaspor interesse had in Noppert, dus de berichtgeving uit Turkije lijkt gewoon te kloppen. Volgens VI had Andries zelf geen trek in een transfer naar Antalyaspor.
Plaats reactie