Keepers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- BK2007
- Forumicoon
Re: [centraal] Keepers
Wellicht dat we Hildebrand kunnen overhalen met flink wat tekengeld dat er verdient is aan onze transfers ?
Verder is zijn kans op te spelen hier ook wat groter natuurlijk dan bij al die topclubs waar hij tot nu toe heeft gezeten.
Misschien dat dat voor hem argumenten zijn om toch gewoon bij ons te komen. Ik zou het toejuichen. Eindelijk eens een goeie keeper !
Verder is zijn kans op te spelen hier ook wat groter natuurlijk dan bij al die topclubs waar hij tot nu toe heeft gezeten.
Misschien dat dat voor hem argumenten zijn om toch gewoon bij ons te komen. Ik zou het toejuichen. Eindelijk eens een goeie keeper !
Samen maken we de club sterk.
- Skopperij
- Forumicoon
Welke transfers? Van Beerens is niet zo gek veel meer over. Als Hildebrand komt moet het een buitenkans zijn, d.w.z. een normaal salaris en geen gekke voorwaarden. Als je hem veel tekengeld geeft is het geen buitenkans maar gewoon een forse investering voor een 32-jarige keeper zonder restwaarde.
-
- Bankzitter
Heerenveen heeft gesprek met transfervrije Hildebrand achter de rug
Door Andor Faber | 02 Sep 2011 om 18:25
Timo Hildebrand en sc Heerenveen hebben onlangs een oriënterend gesprek gehad. Dat bevestigt sc Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra vrijdag tegenover Omrop Fryslân.
Veenstra draaide er niet omheen dat hij Hildebrand graag in het blauw-witte tenue van de Friezen ziet. "We hebben naar Hildebrand geïnformeerd en hij is momenteel zijn opties aan het bekijken." Heerenveen had de transfer het liefste afgerond voor het einde van de transferperiode, zodat er een van de drie andere goalies verhuurd kon worden. Dat is nu niet gelukt, waardoor er naast eerste doelman Brian Vandenbussche nog twee keepers rondlopen, namelijk Kenny Steppe en René Oosterhof.
De zevenvoudig Duits international is transfervrij nadat zijn contract bij Sporting Lissabon afliep. Daarvoor speelde hij voor onder andere Valencia en VfB Stuttgart.
Bron: Soccernews.nl
- mitrita
- Superster
Ik zie hem toch liever gewoon als keeper zienVeenstra draaide er niet omheen dat hij Hildebrand graag in het blauw-witte tenue van de Friezen ziet. "

-
- Forumicoon
Gelukkig blijkt uit de rest van het stukje dat Veenstra weet dat het om een keeper gaat 

- zweed1
- Wereldspeler
Hildebrand gaat natuurlijk niet meer door. Dat moest voor de transferdeadline afgehandeld worden omdat men steppe wilde verhuren.
Nu hebben wij teveel keepers over.
-
- Superster
Voorbarige conclusie Zweed schijnbaar was dat de bedoeling maar speelt het nog steeds
Hier heb ik geen woorden voor
-
- Nieuw talent
waarom verschijnt er dan gister pas in de media dat heerenveen een gesprek met hildebrand achter de rug heeft. lijkt mij toch wel een teken dat ze er nogsteeds mee bezig zijnzweed1 schreef:Hildebrand gaat natuurlijk niet meer door. Dat moest voor de transferdeadline afgehandeld worden omdat men steppe wilde verhuren.
- Baas
- Wereldspeler
Veenstra zegt toch zelf ook dat hij liever had gehad dat het voor de deadline was afgerond, maar dat ze nog steeds interesse hebben en daarom gister ook een gesprek hebben gehad
Zeg maar niks!
-
- Invaller
Wat zou het mooi zijn als we Hildebrand als nieuwe keeper mochten verwelkomen.. Zijn carrière is wat in het slop geraakt de laatste jaren maar in zijn Stuttgart tijd was het een topper. Vanuit zijn perspectief bekeken lijkt het me een kwestie van kies ik voor het geld en daarmee voor een plek op de bank of kies ik voor een kans mijn carrière weer op het juiste spoor te zetten door eerste keeper bij Heerenveen te worden.
Bij ons gaat de vlag uit als Hildebrand daadwerkelijk komt
Bij ons gaat de vlag uit als Hildebrand daadwerkelijk komt

Beer will change the world, I don't know how but it will.
- Janneman
- Superster
Ik hoop dat de interesse wederzijds is en dat Hildebrand Heerenveen ziet als een mooie club op zijn carriere weer uit het slop te krijgen.Baas schreef:Veenstra zegt toch zelf ook dat hij liever had gehad dat het voor de deadline was afgerond, maar dat ze nog steeds interesse hebben en daarom gister ook een gesprek hebben gehad
scheerenveen.supporterswereld.nl
-
Verified
- Forumicoon
Ik schat de kans klein dat hij komt, maar hij had ook kunnen zeggen dat hij Heerenveen sowieso geen optie vind
Er is dus een (kleine) kans aanwezig dat hij komt
Er is dus een (kleine) kans aanwezig dat hij komt
- longa
- Invaller
Ik hoop echt dat Hildebrand komt, hopelijk hebben we dan eindelijk een keeper waar je als spelersgroep op kunt bouwen.
-
- Forumicoon
De keeperspositie is er een die rust moet brengen. Dus zoek een lange termijn invulling die stabiliteit brengt. Ik denk dat Hildebrand dat niet is. Hij is bovendien ook een mannetje en daar wilden we juist wat van af.
-
- Forumicoon
Nou, een dameskeeper lijkt me anders ook niks.
-
- Forumicoon
Een mannetje in de zin van 'eerst ik, dan het team'.
-
- Forumicoon
haha, weet wel wat je bedoelt, geintje manGekko schreef:Een mannetje in de zin van 'eerst ik, dan het team'.

-
- Invaller
Nou een dames keeper is helemaal geen gek idee. Kan best werken in ons team met juffertjes 

-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Dan stem ik voor de keepster van USA
, Alex Morgan. (Hope Solo dus)

Laatst gewijzigd door Neymar op 05-09-2011 01:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Invaller
kan prima als vervanger van onze keepers.Neymar schreef:Dan stem ik voor de keepster van USA![]()
, Alex Morgan.
-
- Nieuw talent
daar komt het publiek nou voor het stadion 

- mitrita
- Superster
Duidelijk geen kennerNeymar schreef:Dan stem ik voor de keepster van USA![]()
, Alex Morgan.
Dit is Hope Solo, wel de keepster van USA overigens
Alex Morgan staat hieronder, een aanvalster, geen keeper.
Scoorde in de verloren WK finale tegen Japan.
On topic maar weer
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
How je heb natuurlijk gelijk, ik typte sneller dan ik dacht =P. Komt omdat de naam van Alex Morgan in de link stond hehe. Ben geen megakenner maar ken de namen van de speelsters wel hoor
.
Maar inderdaad maar weer ontopic, nog nieuws over Hildebrand? Al een paar dagen niks gelezen.

Maar inderdaad maar weer ontopic, nog nieuws over Hildebrand? Al een paar dagen niks gelezen.
-
- Superster
- Contacteer:
Blij dat je er zelf om kan lachen dat je de namen van de speelsters van de USA kent, ik zou me doodschamenNeymar schreef:Ben geen megakenner maar ken de namen van de speelsters wel hoor.

Bedankt Torcida:-)
- Ironis
- Wereldspeler
Zet maar in 't doel.. Straalt nog meer uit dan de heren die wij hebben rondlopen. Daarnaast raakt elke aanvaller in de war als hij haar ziet staan 

-
- Nieuw talent
- Contacteer:
Er zullen ook vele gegadigden zijn voor een 1-op-1 situatie met de keeper 

-
- Basisspeler
- abegoal
- Wereldspeler
Dat zal nog best lastig worden.Superfean4 schreef:nu weer graag ontopic

Hopen dus maar dat Hildebrand snel tekend.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Heb gewoon naar het WK voor vrouwen gekeken afgelopen zomerSquerrel schreef: Blij dat je er zelf om kan lachen dat je de namen van de speelsters van de USA kent, ik zou me doodschamen

Maarja Hildebrand dus

-
- Invaller