Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Riverside
Beheerder

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Bericht door Riverside »

Baggerraartje schreef:Het zou mij nog verbazen als hij een basisplaats krijgt!
Net als Breuer.

Mijn ideale achterhoede ziet er als volgt uit: Janmaat - Haglund - Kruiswijk - El-Akchaoui.
frisianbadboy
Wereldspeler

Bericht door frisianbadboy »

Zolang er geen echte leider wordt gehaald, wordt dit weer een anoniem seizoen. De vorige trainers drongen er al op aan, maar het schijnt niet door te dringen tot het bestuur..........
Zolang er geen echte leider wordt gehaald, wordt dit weer een anoniem seizoen. De vorige trainers drongen er al op aan, maar het schijnt niet door te dringen tot het bestuur..........
Mij bekruipt, naarmate de voorbereiding vordert, ook langzaam het gevoel dat we weer een moeizaam seizoen tegemoet gaan. Het probleem van een gebrek aan leiderschap (iets waar we al jaren mee hebben te maken) lijkt ook dit seizoen weer niet te worden aangepakt. Daarmee wordt één van de redenen van het zwak presteren van vorig jaar niet aangepakt. ZONDE ZONDE ZONDE. Ook het gebrek aan creativiteit op het middenveld en op de linkerflank is nog altijd niet aangepakt. Daarmee is een tweede reden van ons zwakke optreden van vorig seizoen ook nog altijd niet aangepakt. Met deze twee zaken die niet worden aangepakt vrees ik dat er wederom niet een rol van betekenis is weggelegd voor onze Sc Heerenveen. Dan zijn de eerste vijf plaatsen bij voorbaat al kansloos en moeten we ons richten op de plaatsen 6 - 9. Voor een club met de vijfde begroting van het land toch weer een teleurstellende gedachte.
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

frisianbadboy schreef:Dan zijn de eerste vijf plaatsen bij voorbaat al kansloos en moeten we ons richten op de plaatsen 6 - 9. Voor een club met de vijfde begroting van het land toch weer een teleurstellende gedachte.
Eens! Zolang de selectie verder niet wordt versterkt en het dus bij het aantrekken van Dost, Kruiswijk en El-Akchaoui (nog onder voorbehoud) blijft is 6-9 een reële doelstelling. En ik ben bang eerder 9 dan 6. Meer zit er vrees ik niet in, problemen die er vorig jaar lagen zijn slechts gedeeltelijk aangepakt. De verdediging is versterkt en we hebben er een goeie talentvolle spits erbij. Zo zijn er wle linies aangevuld/versterkt maar er ontbreken nog wat stukjes om er ook een goed geheel van te maken. Een leider (iemand die de lijnen in het veld uitzet) en een creatieve linkemiddenvelder (type Pranjic).
Sommigen die houden hem blijkbaar voor een soort wonderdokter of tovenaar die even met z'n toverstokje zwaait en hup alles begint weer te draaien en te lopen. Zo werkt het niet helaas. Ik vrees dat dat heel veel tijd nodig gaat hebben.
Laatst gewijzigd door 1983 op 20-11-2010 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ironis
Wereldspeler

Bericht door Ironis »

Volgens mij vergeten we allemaal dat andere clubs in de subtop of de middenmoot nog niet echt denderend hebben ingekocht, vooral omdat ze helemaal geen geld meer hebben. Wij kunnen tenminste nog versterking halen (relatief gezien in vergelijking met de selectie van vorig seizoen). Zolang andere clubs dat niet doen, zie ik het komende seizoen niet zo slecht tegemoet.
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Door de nog niet ingevulde nummers 11 en 16 heb ik nog stille hoop dat er nog iets bij komt, zal vermoedelijk wel bij wishful thinking blijven
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

Waarschijnlijk komt er alleen wat bij als er ook wat weg gaat; voorlopig staan dure, overbodige spelers als Kopic en Djuric nog op de loonlijst. Logisch dat je even de hand op de knip houdt tot er duidelijkheid is of ze vertrekken, zeker gezien het monsterverlies van afgelopen jaar, maar wel jammer vanwege de linkermiddenvelder/-aanvaller die we zo hard nodig hebben. Met een beetje pech ebt het ongelukkige transferbeleid zo nog een seizoen door.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Feitelijk is het er geen aanvulling op de selectie geweest.

Wat weg is gevallen heeft Heerenveen vervangen:
Popov <-> El Akchoui
Dingsdag <-> Kruiswijk
Sibon <-> Dost

Het moet nog blijken dat deze spelers beter zijn dan wat we hadden. Alhoewel vers bloed nieuwe impulsen geeft.

Daarnaast is er in de breedte gesaneerd en niets terug gehaald.

Ik heb er op dit moment dan ook weinig vertrouwen in of dit jaar veel beter zal zijn dan het jaar ervoor.

Er dient creativiteit gekocht te worden. Met voorkeur op linskmidden en linksvoor.
Spijt heb je morgen maar!
Silver

Bericht door Silver »

Flying Frisian schreef:Door de nog niet ingevulde nummers 11 en 16 heb ik nog stille hoop dat er nog iets bij komt, zal vermoedelijk wel bij wishful thinking blijven
Nummer 11 is nu voor Elyounoussi zag ik in de samenvatting van het duel tegen Sneek Wit Zwart, dus 13 is nu vrijgekomen. En 16 inderdaad.
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Ebiede schreef:(...)
Ik heb er op dit moment dan ook weinig vertrouwen in of dit jaar veel beter zal zijn dan het jaar ervoor.
Nou hier ben ik dus ook bang voor. Ik hoor iedereen die enorm blij is met deze aankopen. Maar dit zijn ook gewoon maar spelers die altijd een 6 halen en af en toe een 7. Het zijn geen spelers met zoveel extra kwaliteiten die ervoor zorgen dat we een stap vooruit gaan.

We missen in de selectie spelers met extra klasse. Iemand die in zijn eentje een wedstrijd kan beslissen. Een alves,pranjic, huntelaar, suljemani type. Nu weet ik dat die moeilijk te vinden zijn. Vorig jaar lag er eentje voor het oprapen, maar die speelt nu de pannen van het dak bij twente. We hebben een speler nodig die wat extra's kan brengen wanneer dat nodig is. Dit misten we vorig seizoen ook en dat heeft er mede voor gezorgd dat we zo'n triest seizoen hadden.
FORZA SC HEERENVEEN
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Silver schreef: Nummer 11 is nu voor Elyounoussi zag ik in de samenvatting van het duel tegen Sneek Wit Zwart, dus 13 is nu vrijgekomen.
Heerenveen heeft al aangegeven dat nr. 13 voor Elyounoussi is.

Dat hij in Sneek met 11 speelde zegt niet zoveel, denk ik. Mijn vermoeden is dat Tarik in de eerste helft met 13 speelde, dat het desbetreffende shirt in de rust is opgeborgen en dat hij daardoor als invaller met een ander nummer moest spelen. In dit geval dus een nummer die open is (11).
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

We hebben met Djuricic toch al een potentiële topper in huis? Heeft ongeveer hetzelfde cv als Miki voordat hij bij ons kwam. Verder zie ik in Janmaat, Roorda, Dost en Beerens jongens die nog veel beter kunnen worden dan ze nu zijn. Elyounoussi misschien zelfs nog in dat rijtje? En dan heb je ook nog enkele jongens uit het beloftenteam die staan te wachten op een kans. Talent voldoende wat mij betreft. Nu de taak aan Jans om ze aan het voetballen te krijgen.

De rest van het team bestaat nu uit bewezen eredivisiespelers die een goed, constant niveau moeten kunnen halen. El-Ak heeft dan ook nog eens als bonus dat hij uitstekend vrije trappen en corners kan nemen. De selectie die we nu hebben is duidelijk minder dan die van Twente, Ajax, PSV en AZ, maar doet echt niet onder voor die van bijvoorbeeld NAC, Utrecht en Groningen.

Maar het kan natuurlijk altijd beter. Wat mij betreft moeten er nog twee dingen gebeuren:
1. Overbodige spelers opruimen (Djuric, Kopic). Drukken zwaar op de begroting en staan beloftespelers in de weg.
2. Linksbenige aanvallende middenvelder halen. Is echt de missing link.
Silver

Bericht door Silver »

Superfries88' schreef: Heerenveen heeft al aangegeven dat nr. 13 voor Elyounoussi is.

Dat hij in Sneek met 11 speelde zegt niet zoveel, denk ik. Mijn vermoeden is dat Tarik in de eerste helft met 13 speelde, dat het desbetreffende shirt in de rust is opgeborgen en dat hij daardoor als invaller met een ander nummer moest spelen. In dit geval dus een nummer die open is (11).
Dacht ik eerst ook, maar op de officiële site in het bericht over de rugnummers staat nu ook achter nr. 11 zijn naam:
De rugnummers van de selectie van sc Heerenveen voor het nieuwe seizoen zijn bekend.

9 Roy Beerens
10 Mika Väyrynen
11 Tarik Elyounoussi
12 Bas Dost
13
14 Filip Djuricic
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Ebiede schreef:Feitelijk is het er geen aanvulling op de selectie geweest.

Wat weg is gevallen heeft Heerenveen vervangen:
Popov <-> El Akchoui
Dingsdag <-> Kruiswijk
Sibon <-> Dost
.
Het is weer niet overtuigend nee. Vervangen ipv versterken is het motto. Ik kan me echt niet voorstellen dat het hier bij blijft. Zo ja, dan hebben we wederom een matige transferperiode beleeft als je het mij vraagt. Daar waar het vorig jaar aan schortte (creativiteit en leiderschap) is niet aan gewerkt.
Scoobix
Invaller

Bericht door Scoobix »

Ik vind het wel een beetje kortzichtig als ik sommige reacties lees ...

vervangen is dus niet versterken volgens sommigen ?

El Ak , is minstens 10x beter als onze grote vriend Popov , maar omdat El Ak komt als vervanger voor popov word hij niet als versterking gezien ?

vreemd
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Scoobix schreef:Ik vind het wel een beetje kortzichtig als ik sommige reacties lees ...

vervangen is dus niet versterken volgens sommigen ?

El Ak , is minstens 10x beter als onze grote vriend Popov , maar omdat El Ak komt als vervanger voor popov word hij niet als versterking gezien ?
Het gaat om het totaalplaatje. Popov was zo onthutsend zwak dat je met El-Akchaoui de selectie weer op peil brengt. Maar dat is wat anders dan versterken! Je versterkt je pas als de selectie al op peil is en dán nog eens twee hele goede spelers koopt. Dan kun je knallen. Met deze groep speel je voor plaats 5/6, niet hoger. Hoeft ook niet (wellicht is het geld een keer op), maar we hoeven geen Twente-achtige prestaties te verwachten.
Superfries88'
Forumicoon

Laten we wel even realistisch blijven! Heerenveen heeft duidelijk gecommuniceerd dat de selectie ingekrimpt dient te worden. Dit in verband met o.a. de financiële tegenslagen. Ze hebben bewust besloten om een x-aantal spelers niet te behouden en spelers te halen ter versterking. Naar mijn mening is dat gebeurd. Heerenveen wilde een spits die doelpunten kan maken, Dost voldoet daar m.i. aan. Men wilde zich defensief versterken, dat is gebeurd met Kruiswijk, El-Akchaoui en in de winterstop al Haglund.

De verdediging versterken was noodzaak, met het contracteren van dat drietal voldoet Heerenveen daaraan wat mij betreft. Daar hoeft ook niet perse iemand bij. Met de huidige selectie moet dat echt afdoende zijn. Verder moest er een nieuwe spits komen en die is er gekomen, Dost schaal ik in als een aanwinst. Met Papadopulos en Fazli daarnaast hoeft daar echt niet perse nóg iemand bij.

Ook moet je rekening houden met hetgeen er al was. Djuricic en Assaidi speelden hier vorig seizoen dus al, maar zijn gehaald voor de langere termijn en zullen verder zijn dan een jaar geleden. Verder heb ik wel vertrouwen in Narsingh en in mindere mate Elyounoussi. Al met al heb je ook niet perse een vleugelaanvaller erbij nodig. Het is geen overbodige luxe, maar een bittere noodzaak evenmin.

De enige positie waar je eventueel echt nog iets nodig zou hebben is op het middenveld. Een type Pranjic, zoals ik eerder vandaag al ergens aangaf. En natuurlijk zou het mooi zijn als dat een leiderstype zou zijn. Maar hoe dan ook: ik denk dat je met de huidige selectie al een heel eind bent.
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Normaal ben ik vrij kritisch...maar ik kan wel leven met deze aankopen. Het geeft in elk geval wel aan, dat ze nu wel een beetje uitgekeken raken op die rare snuiters uit verweggistan. Als Roorda nu eens heel blijft en Vayrinnen zijn top niveau nu eens haalt, kan het best zijn dat ze de rest van het elftal meetrekken. Echter er zijn nog steeds zwakke broeders, zoals Elm, Elyounoussie, breuer, Bak en onze ster van Volendam. Misschien kunnen we daar nog afscheid van nemen...dat hoop ik dan vooral.
Heerenveen rules
Forumicoon

Baggerraartje schreef:Normaal ben ik vrij kritisch...maar ik kan wel leven met deze aankopen.
Deze aankopen vind ik ook zeker goed, maar niet goed genoeg om te spreken over het echt versterken van deze selectie. Het is het vervangen van Sibon, Dingsdag en Popov. De aankopen hebben wel een hoger niveau, maar ze zullen ons niet naar de top 4 brengen. Als je nog een goede creatieve linksbenige speler haalt en een leider, dan wellicht wel......
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Baggerraartje schreef: Echter er zijn nog steeds zwakke broeders, zoals Elm, Elyounoussie, breuer, Bak en onze ster van Volendam. Misschien kunnen we daar nog afscheid van nemen...dat hoop ik dan vooral.
Ik zou Djuric, Kopic en Jong-a-Pin nog aan dat rijtje toe willen voegen. Met dat soort spelers in de basis doe je nooit mee om de eerste plaatsen. Gelukkig zal, zoals het nu lijkt en er niet al te veel blessures komen, vrijwel geen van deze spelers komend seizoen veel aan spelen toekomen. Nu nog zien of een aantal van de jongens nog aan andere clubs kunnen worden gesleten.

Ik vind de aankopen die tot nu toe gedaan zijn logisch en goed. Ze versterken ons ten opzichte van vorig seizoen. Toch vind ik nog steeds dat er nog wel het een en ander ontbreekt aan deze selectie, o.a. zoals al vaker gezegd een cratieve aanvallende middenvelder met diepgang voor op links.
Zolang daar niets aan veranderd zullen we in mijn ogen zeker niet meedoen om de eerste 5 plaatsen, wat we graag zouden willen. Plaats 6 t/m 9 is dan m.i. het hoogst haalbare. In degradatiegevaar zoals vorig seizoen zullen we niet komen, ook omdat andere ploegen nog zwakker zijn ten opzichte van afgelopen seizoen.

Ook het voetbal zal met de tijd ,door de aangetrokken spelers en (hopelijk) beter presterende spelers onder een nieuwe trainer wel wat beter worden dan vorig jaar. Maar zonder versterking links op het middenveld erbij zal het niet substantieel beter worden. Maar als ik dan hoor dat Elyounoussi inmiddels toch nummer 11 (nummer werd eerst opengehouden) heeft gekregen i.p.v 13, doet mij vermoeden dat er niets meer bijkomt wat een directe versterking mag heten voor die positie. We zullen het hier dus mee moeten doen denk ik. Al hoop ik er nog steeds op dat er nog wat vertrekt en bijkomt.

Hopelijk zit ik er helemaal naast en gaat het draaien als een tierelier, spelen we geweldig voetbal en doen we wel mee om een plek bij de eerste 5, ik zie het echter met de huidige groep niet gebeuren. We zullen het zien. Ik heb in ieder geval ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen en kan niet wachten tot het zaterdagavond 7 augustus is.
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Heerenveen rules schreef:
Deze aankopen vind ik ook zeker goed, maar niet goed genoeg om te spreken over het echt versterken van deze selectie. Het is het vervangen van Sibon, Dingsdag en Popov. De aankopen hebben wel een hoger niveau, maar ze zullen ons niet naar de top 4 brengen. Als je nog een goede creatieve linksbenige speler haalt en een leider, dan wellicht wel......
Ik heb al verscheidenen keren aangegeven dat een club als Heerenveen de goede spelers bij clubs als Nac, Roda, Nec vandaan moet halen, i.p.v. uit verwegistan. Dat hebben ze nu gedaan, maar ik begrijp ook wel dat het nog geen topteam is. Door zoveel miskopen van de laatste jaren, ben je gewoon een seizoen of 2/3 achteruit geworpen. De taak van het bestuur is dan ook zo snel mogelijk verkopen van de falende cadeautjes!
Superfries88'
Forumicoon

Heerenveen rules schreef:Deze aankopen vind ik ook zeker goed, maar niet goed genoeg om te spreken over het echt versterken van deze selectie. Het is het vervangen van Sibon, Dingsdag en Popov.
Naar mijn idee redeneer je te simpel. Allereerst heeft Heerenveen zoals gezegd aangegeven dat de selectie ingekrimpt dient te worden, waardoor je noodgedwongen tal van spelers dient te moeten laten gaan. Uiteindelijk hou je dan een selectie met een x-aantal spelers over en die selectie moet je aanvullen op de posities waar nodig. Dat aan die opdracht is voldaan met de komst van Kruiswijk, El-Akchaoui en Dost staat voor mij als een paal boven water. Stuk voor stuk zijn dit ook spelers die wat zullen toevoegen is mijn verwachting.

Verder moet je, denk ik, niet redeneren als 'die is de opvolger van die'. Jij stelt bijvoorbeeld dat El-Akchaoui de opvolger is van Popov en in principe is daar ook wel wat voor te zeggen, maar je vergeet nu blijkbaar dat Heerenveen perse een nieuwe linksback wilde halen. Ook wanneer Popov was gebleven was er een nieuwe linksback gekomen. Dat lijkt mij wel voldoende gezien de opties die je er naast hebt. Ook centraal achterin kan je een kanttekening plaatsen. Gezien de situatie van Dingsdag was het geen noodzaak om daar iemand voor terug te halen immers. Men wilde echter perse een nieuwe cv en met Kruiswijk lijkt me dat prima ingevuld. En zoals ik al aangaf: met Haglund is in de winter ook al min of meer ingesprongen op het bestaande probleem.

Bovenstaande lijkt me heel erg plausibel. Dat geldt wat mij betreft ook voor de spitspositie. Ook hier kun je best spreken van een vervanging in plaats van aanvulling, maar je hoeft ook weer niet met vier spitsen te gaan werken. Je hebt Papadopulos en Fazli al, dus eigenlijk hou je dan nog maar één plaats open. Dan moet je kiezen: probeer je de 36-jarige Sibon te behouden (korte termijn denken) of kies je voor in dit geval een Dost (zou er direct kunnen staan en heeft potentie om door te groeien). Het is jammer dat Sibon is vertrokken, maar gezien de situatie lijkt me ook deze beslissing te rechtvaardigen.

Al met al: de selectie moest ingekrimpt worden, er zijn vooral niet-basisspelers vertrokken en de bestaande selectie is aangevuld met een aantal spelers die iets kunnen toevoegen. Zo gek is dat allemaal niet. Daar zit wel degelijk beleid achter. Ik deel je mening dus wel dat er nog best iets bij zou mogen, maar ik ga niet in zoverre met je mee dat ik wil stellen dat het ermee staat of valt.
frisianbadboy
Wereldspeler

Bericht door frisianbadboy »

Door zoveel miskopen van de laatste jaren, ben je gewoon een seizoen of 2/3 achteruit geworpen. De taak van het bestuur is dan ook zo snel mogelijk verkopen van de falende cadeautjes!
Dit is een zeer terecht punt dat je naar voren haalt. Het zou best eens zo kunnen zijn dat het bstuur van SC Heerenveen nog wel wat versterkingen zou willen halen, maar dat ze daar niet echt meer ruimte voor hebben in het salarishuis. Voordat je al die kneuzen weg hebt ben je echt jaren verder. Een speler als Koning verkiest er voor om nog een seizoen het te proberen bij onze club onder een nieuwe trainer. Iedereen ziet dat hij gewoon tekort komt op dit niveau, maar blijkbaar ziet hij dat zelf niet. Hoe naief kun je wezen. In zijn optiek wel logisch maar het bewijst maar dat je niet snel van zulke spelers af bent. Ook Kopic moeten we noodgedwongen weer terug nemen na zijn verhuurperiode. Niet één club die hem wil hebben en dus blijf je er weer een seizoen mee zitten en komt er geen ruimte vrij voor andere betere spelers om die te halen. En zo kan ik met Djuric, Jong a Pin, Breuer etc nog wel even doorgaan. Het aantal miskopen van de laatste jaren is zo schrikbarend hoog geweest dat je nog wel twee a drie ajar bezig bent voor je al die gasten kwijt bent en ze ruimte maken voor andere spelers en hun salaris. Zo zie je dat twee jaar wanbeleid tot vier jaar stilstand kan leiden. Zonde zonde zonde
hilbi
Invaller

Bericht door hilbi »

frisianbadboy schreef:(...) Zo zie je dat twee jaar wanbeleid tot vier jaar stilstand kan leiden. Zonde zonde zonde

daarom hebben ze dit jaar het verlies al genomen van de spelers die niet renderen (ook de salarissen voor de komende jaren). dit hoeft dus helemaal niet tot stilstaand te leiden. wel is hierdoor misschien wat minder budget. de stransfer van popov is dan al weer een meevaller geweest.
Heerenveen rules
Forumicoon

Er komt dus niks meer bij, alleen als er nog mutaties plaatsvinden of er zich een buitenkansje voorsdoet. Dit staat te lezen in de VI.

Het is toch wat............, zo'n gebrek aan inzicht.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Gebrek aan inzicht of ( wat mij net zo waarschijnlijk lijkt ) minder geld te besteden dan sommigen schijnen te denken.
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

Het is toch algemeen bekend dat er bezuinigd moet worden? Dan is het de normaalste zaak van de wereld dat je geen nieuwe spelers haalt als je nog een aantal dikverdienende prutsers op de loonlijst hebt staan. Je kunt niet riskeren dat je nog een jaar een miljoenenverlies lijdt.

Maar ik hou goede hoop.; iedereen dacht dat Popov een winkeldochter zou zijn, maar daar kwamen we vrij vlot vanaf. Ik ben wel bang dat juist de allerduurste jongens (Djuric en Kopic) in een soort gouden kooi zitten en a la Bogarde/Wielaert hun contract zullen uitdienen.
Heerenveen rules
Forumicoon

Weer een nieuw fenomeen die we nog niet gekend hebben bij de club. Alleen maar geblesseerde spelers halen.......
Ze zijn echt aan het veranderen bij de club. Nieuwe trainer, nieuw bestuur en nieuw transferbeleid.

Kunnen we mooi met hetzelfde elftal dan vorig jaar van start in de competitie. Succes verzekerd!

Ooijer kom er maar in! En neem Amrabat even mee.
Superfries88'
Forumicoon

Dat is wel heel erg kort door de bocht natuurlijk. El-Akchaoui is natuurlijk een duidelijk verhaal, maar Dost en Kruiswijk is gewoon vette pech naar mijn idee. Dost heeft het volledige seizoen bij Heracles gewoon uitgespeeld en dacht dat de liesklachten over waren, op de eerste training kreeg hij er toch weer last van. Dat kan gebeuren. Kruiswijk is volgens mij sowieso fit gehaald, die knieblessure heeft hij pas eind vorige maand opgelopen tijdens de eerste oefenwedstrijd. Dat kan iedere willekeurige speler overkomen.
Heerenveen rules
Forumicoon

Het is ook zeker kort door de bocht en ook niet echt serieus bedoeld, maar het is wel opvallend.

In een jaar dat de selectie juist versterking nodig heeft omdat het niet goed genoeg is, zijn de 3 nieuwelingen alledrie geblesseerd. Jammer en pech. Slecht voorteken voor het begin van het seizoen.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Inderdaad toevallig dat spelers als Kruiswijk en Dost geblesseerd zijn geraakt. Niets meer, niets minder.

Het enige slechte voorteken voor het komend seizoen is het (voorlopig) niet erkennen van de meerwaarde van een type Losada/Pranjic op ons middenveld door de leiding. Dát gaat ons volgend seizoen, in mijn opinie, uiteindelijk opbreken in de strijd om Europees voetbal. Kruiswijk pas je straks zo weer in. Dat Dost zo weinig heeft gespeeld is jammer, maar de voorbereiding duurt nog wel even, dat komt straks wel goed.
Plaats reactie