Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
massan
Selectiespeler

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Bericht door massan »

Beetje een vreemd argument, dan laat je hetzelfde pak toch opnieuw fabriceren? Dan ben je ook niet kosten kwijt aan het opnieuw ontwerpen van de nieuwe mascotte.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Of je zorgt dat het oude pak wel weer lekker ruikt. :lol:
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Afbeelding
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

Ik vind de 'reclameborden', vroeger 'scoreborden' genaamd, wel een apart topic waard. Dit is echter wel goede reclame, voer maar in in Heerenveen!

Wat betreft de 'reclameborden', graag wil ik (onder andere):

-minder bewegende reclame;
-geen geluiden bij de reclame;
-van alle spelers (ook de uitspelende) een foto;
-tussendoor nogmaals de opstellingen;
-eerst de speler die er uit gaat, dan de speler die er in komt (dat is nu toch andersom?)
-de doelpuntenmakers tussendoor nogmaal vermelden (en wie de assist gaf?);
-een grotere weergave van de winnende nummers uit het programmaboekje;
-een 100% goed werkend reclamebord (geen defecten, geen windows-meldingen);

en:

-een 'commissie' met daarin ook supporters om de toekomst van de 'reclameborden' te onderzoeken.
Ok.
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Piet schreef:van alle spelers (ook de uitspelende) een foto
Dat heb je nu toch ook?

Piet schreef:eerst de speler die er uit gaat, dan de speler die er in komt (dat is nu toch andersom?)
Klopt ;)
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

geert. schreef:
Van niet alle Heerenveenspelers zijn foto's beschikbaar. Laat staan van alle uitspelende voetballers.
geert. schreef:Klopt ;)
In het veld werkt het toch ook niet zo? Waarom dan wel op het 'reclamebord'?
Ok.
Currahee
Wereldspeler

Bericht door Currahee »

De reclameborden zijn wel iets aangepast volgens mij. De eerste wedstrijd hadden ze hele felle kleuren. Dit is nu in ieder geval minder.

Over het scorebord ... tsjah ik heb vooral een hekel aan al die extra reclame uitingen zoals bij een doelpunt. Vorig seizoen werd er na het fries volkslied heel hard JAZEKER DE HYPOTHEKER geschreeuwt nou dat was ook al z'n ergenis. ben blij dat die er dit jaar niet meer is na het volkslied.
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

In Wolfsburg en Enschede heb ik de ploeg niet uitgefloten, maar kon ik me er alles bij voorstellen dat er mensen waren die hier wel behoefte aan hadden. Het fluitconcert van gisteren vond ik slaan als een tang op een varken. Toen ik vannacht langs de Amsterdam Arena reed schoot het weer door mijn hoofd, op de een of andere manier.
vak-27
Invaller

Bericht door vak-27 »

Gewoon belachelijk dat fluitconcert gisteravond na afloop tegen PSV. Beerens, Grindheim en nog een paar spelers waren op weg naar de noordtribune, maar toen ze het gefluit hoorden draaiden ze zich om en liepen de kleedkamer in. Hoop dat ze volgende keer de noordtribune overslaan en bij de oosttribune beginnen. Iedereen was teleurgesteld, ook ik, maar om dan de mannen die keihard gewerkt hebben en bovendien ook nog eens heel behoorlijk speelden, uit te gaan fluiten, schande. Ga dan gelijk weg na het fluitsignaal of wees stil, maar uitfluiten......................bah
Lasse4evah
Wereldspeler

Bericht door Lasse4evah »

vak-27 schreef:Gewoon belachelijk dat fluitconcert gisteravond na afloop tegen PSV. Beerens, Grindheim en nog een paar spelers waren op weg naar de noordtribune, maar toen ze het gefluit hoorden draaiden ze zich om en liepen de kleedkamer in. Hoop dat ze volgende keer de noordtribune overslaan en bij de oosttribune beginnen. Iedereen was teleurgesteld, ook ik, maar om dan de mannen die keihard gewerkt hebben en bovendien ook nog eens heel behoorlijk speelden, uit te gaan fluiten, schande. Ga dan gelijk weg na het fluitsignaal of wees stil, maar uitfluiten......................bah
Heb je een idee hoeveel hun verdienen?
Voor dat geld zou ik WEL uitgefloten willen worden!
als je 8 weken zo zou werken bij je baas als hun doen, zouden ze je ook op het matje roepen!

En wij betalen er voor
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Waarom wijst iedereen naar noord hier, de fluitconcerten kwamen vanaf alle tribune's. :huh:
Alle ballen op Henkie!
Johanson16
Invaller

Bericht door Johanson16 »

NN is een soort zondebok geworden. Zolang NN gewoon zingt etc. etc. zal je bijna nooit iemand horen dat dit goed is.
Doet NN echter iets fouts, al dan niet terwijl het hele stadion dat doet, dan wordt NN hierop aangekeken..
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Het kwam niet van de andere tribune's. Het betrof een klein deel mensen van het NN vak. De meeste mensen klapten in NN overigens wel netjes, het was een kleine groep die het nodig vond om te fluiten.
Op naar het volgende seizoen....
Wiggs
Wereldspeler

Bericht door Wiggs »

ItFean82 schreef:Het kwam niet van de andere tribune's. Het betrof een klein deel mensen van het NN vak. De meeste mensen klapten in NN overigens wel netjes, het was een kleine groep die het nodig vond om te fluiten.
Ook op andere tribune`s waren de reactie`s niet mild hoor
Velen gingen als protest weg,het is geen fluiten maar wel degelijk een signaal
enkele NNers deden het vocaal,tis maar net hoe je het bekijkt denk ik
ratje_nl
Nieuw talent

Bericht door ratje_nl »

Lasse4evah schreef:
Heb je een idee hoeveel hun verdienen?
als je 8 weken zo zou werken bij je baas als hun doen, zouden ze je ook op het matje roepen!

En wij betalen er voor
vind dit echt heel makkelijk wat je hier neer zet. ik sta zelf ook in het vak en heb me ook behoorlijk zitten ergeren aan dat onnodige gefluit. 5-1 of 6-0 is toch heel wat anders dan 2-2. het is dan weliswaar makkelijk weggegeven maar het hele team heeft haast alles gegeven en dat was ook wel te zien. dat geld verdienen heeft hier geen flikker mee te maken, supporter ben je altijd in voor en tegen. Nu liepen de spelers die veel gepresteerd hebben gister ( beerens< grindheim ) zo rechtsom de kleedkamer in. Of vind je dat misschien beter dat ze dat doen. Misschien moet je thuis voor de televisie gaan zitten fluiten man. ik betaal ervoor, klopt. betaal ook belasting maar zie daar helemaal niks van terug terwijl ik in heerenveen bijna altijd een leuke avond heb, komt nog eens bij dat je zelf kiest om hiervoor te betalen.
Lasse4evah
Wereldspeler

Tuuurlijk kies ik er voor om te komen kijken!
maar na een aantal slechte wedstrijden
en al de 4e keer dit seizoen een 2-0 voorsprong weg geven!

Ik heb zelf niet gevloten maar ook niet geklapt!
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Beerens wilde direct na het laatste fluitsignaal al de kleedkamer in, pure frustratie over het weggeven van de voorsprong. Hij werd met het nodige geweld door Van Puyvelde teruggestuurd. Heeft dus niks met die paar gasten die floten te maken, maar met teleurstelling over de verloren punten.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
ger
Jeugdspeler

Bericht door ger »

Beerens werd terug gestuurd omdat hij terug moest komen voor the man of the match.
Hij was idd het beste van het veld en ik snap ook zijn teleurstelling.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Supporters die gaan zingen dat er helemaal niets in Eindhovuhhhh is; terwijl we gelijk tegen ze spelen.. :roll:
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

ger schreef:Beerens werd terug gestuurd omdat hij terug moest komen voor the man of the match.
Hij was idd het beste van het veld en ik snap ook zijn teleurstelling.
Sorry hoor, maar buiten de twee goals heb ik Beerens niet bepaald zien uitblinken. Hij liep zijn acties veel te ver door en leverde nauwelijks tot geen (fatsoenlijke) voorzetten af. Beerens heeft wel beter laten zien. Voor mij was er maar een de beste aan Heerenveen-kant, en dat was Svec.
heerenveenfan1000
Selectiespeler

Bericht door heerenveenfan1000 »

Wat was dat idd dom. Ik zat gisteren voor het eerst bij een competitie westrijd niet op de Noord tribune maar meer op Oost. Vak 16. Ik kan je vertelen dat er daar vandaan ook gefloten werd. Het was niet allemaal NN, dus geef hun maar niet alle schuld. Vond de sfeer gisteren trouwens wat minder, vooral de eerste helft.
Kunnen ze bij Heerenveen ook niet een keertje die mededeling over vroeg weggaan op het scorebord zetten?
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Lasse4evah
Wereldspeler

Drika, Beerens liep in de 2e helft elke keer vrij. Dat hij dan niet wordt aangespeeld doordat sibon er weer eens met zijn lange klauwen tussen zit... Beerens was wat mij betreft echt wel MOTM
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Neem eens een voorbeeld aan NAC. Stonden vorig jaar 0 - 3 achter en nog hun helden aanmoedigen en na afloop dik applaus. Wát een verschil met hier zo langzamerhand. Hier kraken we ze af, fluiten we ze uit, middelvingers komen voor ... Heerenveen is geen Heerenveen meer, gaat helemaal richting Ajax-tafarelen. Doen ze in de Kuip niet eens!

Echt, ik maak me er meer en meer zorgen over. Spelers maak je er zo onzeker van, zijn bang om fouten te maken. Krijgen we weer het gezeur dat ze werken moeten voor hun geld, maar voor spelers is de interactie met het publiek belangrijk. Niet dan? Want waarom moedigen we anders aan? Lees de VI van deze week: Ten Rouwelaar keept veel beter als zijn naam gescandeerd wordt. Echt, daar beneden hoor je dat keihard. We doen dat bij Bak ook niet voor niks en anderen. Realiseer je dan ook dat uitfluiten hard overkomt. Gewoon niet doen! Deden we vroeger ook niet!

Waarom is de sfeer zo aan het veranderen in het ALS?
100% achter Marco van Basten!
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Lasse4evah schreef: Heb je een idee hoeveel hun verdienen?

En wij betalen er voor
Echt, wat een rare reactie. Dan moet je even kijken wie wat verdient, dan kan je voor anderen niet fluiten. Tip: Pranjic verdient verreweg het meest, bij hem moet je dus veel harder fluiten dan bij anderen, bijvoorbeeld een JAP ... :? EN ZE WERKTEN ALLEMAAL WEL KEIHARD! Echt, ik snap niet waarom hier aan getwijfeld wordt ... EN op het matje roepen, dat moeten WIJ niet doen maar de technische staf.

Denk je dat het helpt - als een team problemen heeft en in een lichte dip zit - dat de EIGEN fans en supporters superkritisch zijn en gaan fluiten? Of denk je dat het helpt als de eigen fans achter hun team gaan staan en blijven staan, ook in mindere tijden? Want zo was het hier vroeger maar we zijn de weg een beetje kwijt geloof ik ...

Tot slot: nee dit was zeer zeker niet alleen NN die floot, en ook een groot deel van NN klapte, een aantal niet maar dat was door hele stadion zo. En juist daarom maak ik me zorgen ...
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

TWR22 schreef:Neem eens een voorbeeld aan NAC. Stonden vorig jaar 0 - 3 achter en nog hun helden aanmoedigen en na afloop dik applaus.
Echt, wat een rare reactie. Tsja neem een voorbeeld aan NAC. Ten eerste is het publiek daar al 500 keer gekker dan bij ons op de overige tribune's dan Nieuw Noord. Bull shit. Maar ik wil best een voorbeeld nemen aan het publiek van NAC, maar ik denk als we een voorbeeld nemen aan het publiek van NAC is het ook niet goed volgens jou................
Alle ballen op Henkie!
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Ik vind het goed hoor. Maar hou maar eens een enquete ín het stadion (en niet de 100 fanatiekelingen die hier posten) en vraag maar eens of de sfeer veranderd en zo ja, ten positieve of ten negatieve. Het is ook slechts mijn mening ... ik heb me jaren niet geergerd aan Heerenveen publiek - gewoon nooit - en dit jaar al 3, 4 keer. En nee zeker niet alleen aan NN, absoluut niet. NN is de enige die sfeer kan scheppen in het stadion, dat is nu wel bewezen. Maar het hele stadion kan spelers uitfluiten blijkt nu.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ach, ik kom inmiddels 15 jaar in het stadion en het publiek is altijd al negatief-kritisch geweest. Wel fatsoenlijk, maar als het voetbal slecht is kwam er gewoon een fluitconcert. En het verschil is dat er toen zelfs niet positief gezongen werd, maar helemaal niet. Je zag het goed bij de stilte-actie tegen Utrecht, het enige wat massaal meegezongen werd was het 'hondelul'. Zo was het in het 'pré-Nieuw Noord-tijdperk' ook. In Heerenveen komt men over het algemeen voor het voetbal, en als dat slecht is laat men dat merken aan de spelers. Alleen bij een galavoorstelling werd er door het hele stadion gezongen.
NN4ever
Selectiespeler

Bericht door NN4ever »

Ik erger me vreselijk aan mensen die klappen na de wedstrijd tegen PSV. Waarom zou je gaan klappen als ze het zo dom weggeven, en dit is niet de eerste keer, een keertje kan gebeuren maar vaker ook niet.

En dan hoor je om je heen > 2-2 tegen de landskampioen niet verkeerd, je zou zeggen niet slecht maar hoe het zaterdag was dat is toch klote.

Een andere ergenis is dat mensen rondom je de hele wedstrijd zitten te praten over alles en nog wat, gek word ik er van! Kijk gvd naar het voetbal en moedig de ploeg bv aan. Waarom zit je hier anders?
1. Heerenveen
2. Familie
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Je kan ook klappen voor het goede spel de eerste 70 a 80 minuten NN4ever. Wanneer jij je werk de hele dag goed doet en het laatste uur wat in slaap sukkelt dan zou je toch ook graag beloond worden voor de rest van de dag en niet afgerekend willen worden op dat laatste uurtje?

Kan me trouwens wel voorstellen dat je niet de behoefte hebt om te gaan klappen maar om nou te zeggen dat je bij een gelijkspel (dus geen vernederend verlies zoals tegen twente) niet mag klappen.

Bovendien zeg je dat je wel de ploeg aan moet moedigen maar wanneer ze aan het einde kapot zijn mag je weer niet voor ze klappen :?
NN4ever
Selectiespeler

Bericht door NN4ever »

Ik vind het gewoon vreemd dat men klapt terwijl je het voor de zoveelste keer uithanden hebt gegeven. Dan hoef je daar toch niet voor te klappen, dan vind ik het gefluit gepaster. En vond het dan ook niet vreemd dat het gebeurde.
Verder zij ik dat je je tijdens een voetbalwedstrijd niet zo bezig moet houden met randzaken, vreselijk irritant naar mijn mening. En dat je ipv BV de ploeg aan kunt moedigen.
1. Heerenveen
2. Familie
Plaats reactie