Websites over sc Heerenveen
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Basisspeler
Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de filmpjes op sc-heerenveen.nl ?
Sinds woensdag starten de filmpjes niet meer in, niet in IE maar ook niet in FF. Ligt het probleem hier of zijn er meer mensen die er last van hebben?
Sinds woensdag starten de filmpjes niet meer in, niet in IE maar ook niet in FF. Ligt het probleem hier of zijn er meer mensen die er last van hebben?
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil 

-
- Wereldspeler
Ik kan gewoon alle filmpjes zien op Internet explorer.Onedayflyer schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met de filmpjes op sc-heerenveen.nl ?
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
-
- Superster
Bij mij willen de filmpjes ook gewoon afspelen in Firefox. Voor Firefox heb je een windows media player plugin nodig.Onedayflyer schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met de filmpjes op sc-heerenveen.nl ?
-
- Nieuw talent
Even een vraagje aan de beheerder van FeanPride.nl: Wanneer kunnen we de site verwachten? Duurt wel erg lang! Ben wel benieuwd!
-
- Selectiespeler
Na Abelenstra.com, word ook de officiele site niet meer bij gehouden lijkt het wel!
Er staat helemaal niks over de wedstrijd Heerenveen - AZ op...

-
- Wereldspeler
Bij mij werken de filmpjes van sc-heerenveen.nl nog wel, maar het bufferen gaat erg traag.
-
- Superster
Een fotoverslag rondom de wedstrijd Wolfsburg - Heerenveen staat online op http://www.frisianpride.nl
- Feanfan-4-life
- Invaller
Mooi verslagdrika746 schreef:Een fotoverslag rondom de wedstrijd Wolfsburg - Heerenveen staat online op http://www.frisianpride.nl

- diepFries
- Wereldspeler
Hehe..., ik ontken allesFeanfan-4-life schreef:Mooi verslagAlleen wat ziet Yme er lekker fris uit op die foto!

In case of doubt, make it sound convincing
-
xander Verified
- Superster
Eindelijk eens een mooi foto verslag op frisianpride..
Alle ballen op Henkie!
-
- Superster
Zou dit geheel toevallig samenvallen met een andere fotograaf ?xander schreef:Eindelijk eens een mooi foto verslag op frisianpride..

-
- Wereldspeler
Ze zouden beter alle fansite`s moeten bundelen tot 1 hele goede fansite! Nu staat verspreid bij alle site`s iets, maar tot nu toe nog geen enkele complete!
-
- Jeugdspeler
Als je bij google feanonline intikt dan kan je de waarschijnlijk nieuwe feanonline site bekijkenZe zouden beter alle fansite`s moeten bundelen tot 1 hele goede fansite! Nu staat verspreid bij alle site`s iets, maar tot nu toe nog geen enkele complete!

Ik weet niet of de makers het leuk vinden maar het ziet er wel prachtig uit.
-
- Wereldspeler
Daar waren we al bang voor
Nieuwe versie van FeanOnline komt 1 januari online.

-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Superster
sssttt !!!BKalou schreef: Als je bij google feanonline intikt dan kan je de waarschijnlijk nieuwe feanonline site bekijken![]()
Ik weet niet of de makers het leuk vinden maar het ziet er wel prachtig uit.
Hij gaat nu wel direct offline

Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
Wij van Forzaheerenveen zijn van plan om meer walpapers etc op de site te zetten.
Maar omdat er nog al wat tijd inzit wou ik eerst vragen of jullie het mooi vinden want we gaan het natuurlijk niet niets maken
Voorbeeldje :

Maar omdat er nog al wat tijd inzit wou ik eerst vragen of jullie het mooi vinden want we gaan het natuurlijk niet niets maken

Voorbeeldje :

-
- Selectiespeler
Ik persoonlijk hou totaal niet van wallpapers van voetballers etc. Maar ok, laat ik niet voor een ander spreken. Ik zie in ieder geval het '#20' achterwege laten, voegt niks toe. Misschien kun je meer doen met het logo? En het wat...agressiever laten lijken? Het lijkt nu een beetje 'soft'.
-
- Wereldspeler
Dat soft is toch juist heel erg gepast bij die softe verdediging van ons ?
Die #20 heb ik meer gedaan voor de opvulling etc. Mensen die ook graag met photoshop knutselen en iets voor de site willen maken kunnen gerust PB'en.

Die #20 heb ik meer gedaan voor de opvulling etc. Mensen die ook graag met photoshop knutselen en iets voor de site willen maken kunnen gerust PB'en.
-
- Wereldspeler
Al een goed begin sowieso! het blauw is iets te veel aanwezig, beetje meer proberen op te vullen ofzo?sch4-live schreef:Dat soft is toch juist heel erg gepast bij die softe verdediging van ons ?![]()
Pb me anders even als je wat andere voorbeelden wilt.
-
- Forumicoon
De ontwerpen zijn best oké. Het is misschien nog mooier om bij dit soort ontwerpen een Heerenveen-achtergrond te gebruiken, want dat maakt het helemaal af. Maargoed, dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen.
Toch heb ik een punt van kritiek. Klinkt misschien een beetje negatief, maar ik bedoel het opbouwend. Zelf denk ik dat er niet heel veel animo voor is. Waarvoor zou je ze echt gebruiken? Daarom zou ik adviseren om grote wallpapers te gebruiken. Ik weet niet of je mooie grote foto’s maakt voor je website, maar die zou je kunnen gebruiken. Al dan niet als achtergrond. Door gebruik te maken van effecten kun je hele mooie wallpapers maken. Op Feanfans.nl staan een aantal mooie voorbeelden.
Toch heb ik een punt van kritiek. Klinkt misschien een beetje negatief, maar ik bedoel het opbouwend. Zelf denk ik dat er niet heel veel animo voor is. Waarvoor zou je ze echt gebruiken? Daarom zou ik adviseren om grote wallpapers te gebruiken. Ik weet niet of je mooie grote foto’s maakt voor je website, maar die zou je kunnen gebruiken. Al dan niet als achtergrond. Door gebruik te maken van effecten kun je hele mooie wallpapers maken. Op Feanfans.nl staan een aantal mooie voorbeelden.
-
- Wereldspeler
Het is echt heel erg moeilijk om grote foto's te vinden van Heerenveen spelers maar weet niet of Feanfans ze verkleind maar misschien zouden die mij kunnen helpem met grotere foto's. Ook is het erg moeilijk om spelers uit te knippen (vindt ik tenminsten zullen vast mensen zijn die dat wel erg goed kunnen) daarom heb ik ook Popov gedaan wat niet echt voor de hand licht om een speler als hem als eerste online te gooien. Zelf maakt forzaheerenveen niet echt foto's van spelers maar meer van de sfeer er om heen waar het fototoestel ook is voor bedoeld. Een achtergrond er achter kan natuurlijk altijd daar zou ik eens mee bezig gaan en dan eens kijken of dat mooier wordt. Bedankt voor de reactie's en aan kritiek heb ik altijd wat.
-
- Forumicoon
Dat begrijp ik en met ‘concurrentie’ als Feanfans.nl moet je dat misschien ook niet willen (het maken). Toch hoef je ook geen perfecte camera te hebben om mooie foto’s/wallpapers te maken. Ik denk dat je met een beetje camera wel geschikte beelden kan maken van bijvoorbeeld sfeeracties, supporters, het stadion en dat soort zaken. Daar kan je wel iets fraais van maken, al dan niet als achtergrond.sch4-live schreef:Het is echt heel erg moeilijk om grote foto's te vinden van Heerenveen spelers
Verder kun je inderdaad altijd informeren bij een Feanfans.nl.
Succes!
-
- Superster
Ik vind het een erg mooie opzet
Mijn complimenten.
Ik zou kiezen voor een combinatie van de twee afbeeldingen die je hebt staan. Namelijk de speler licht maar het logo van heerenveen wel gewoon scherp
Dat is tenminste hoe ik het mooi vind voor een wallpaper, wanneer een meerderheid het minder mooi vind dan moet je natuurlijk altijd naar de meerderheid luisteren
Wanneer je het met spelers doet dan ligt dat ook niet meteen in de weg aan die van feanfans omdat die vooral van stadion en sfeer wallpapers hebben.
Ben benieuwd wat het wordt en of er uiteindelijk wat van komt verder of dat het toch teveel werk blijkt te zijn.

Ik zou kiezen voor een combinatie van de twee afbeeldingen die je hebt staan. Namelijk de speler licht maar het logo van heerenveen wel gewoon scherp

Wanneer je het met spelers doet dan ligt dat ook niet meteen in de weg aan die van feanfans omdat die vooral van stadion en sfeer wallpapers hebben.
Ben benieuwd wat het wordt en of er uiteindelijk wat van komt verder of dat het toch teveel werk blijkt te zijn.
-
- Wereldspeler
Heb een mailtje naar Feanfans gestuurd. Hopelijk kunnen zij mij helpen met foto's dan zit de kans er dik in dat er binnenkort er een aantal wallpapers zijn. Wat ik met Popov gedaan heb is meer een handtekening/sig omdat de formaat van de foto van de speler erg klein was. Misschien weet iemand een site / programma waar ik plaatjes/foto's mee uitkan vegroten ?
Meer tips en inspiratie is altijd welkom !
Meer tips en inspiratie is altijd welkom !
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Het lijkt me sterk dat dat de enige reden is. Mocht dit zo zijn, dan kun je in ieder geval in de reacties van het wedstrijdverslag tegen Milan er namens de redactie een bericht plaatsen. Volgens mij zijn ze er gewoon klaar mee, ook gezien de eerdere (kortere) pauzes zonder nieuwsberichten.
Jammer, want het was in het verleden toch dé meest actuele fansite van Heerenveen.
Jammer, want het was in het verleden toch dé meest actuele fansite van Heerenveen.
-
- Superster
goh, inderdaad triest als dat de reden is, want ik vroeg het me ook al een paar keer af. Jammer, want het was inderdaad een leuke en actuele site.
Dus, kom op jongens, start opnieuw, of meldt het hier even als er ook andere redenen zijn.
Dus, kom op jongens, start opnieuw, of meldt het hier even als er ook andere redenen zijn.
-
- Wereldspeler
Die hackers hebben geen leven
Hebben alleen het vriendje 0 en vriendje 1
Hebben alleen het vriendje 0 en vriendje 1
-
- Forumicoon
Zo moeilijk is dat hacken niet eens....
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
Zijn er meer mensen die zich ergeren aan die irritante reclame op de officiele club site? (zo'n popup achtig ding)
Ik dacht dat Heerenveen wel redelijk geld in de kas had...
Dit is toch niet nodig!?
Ik dacht dat Heerenveen wel redelijk geld in de kas had...
Dit is toch niet nodig!?