Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Onedayflyer
Basisspeler

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Bericht door Onedayflyer »

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de filmpjes op sc-heerenveen.nl ?

Sinds woensdag starten de filmpjes niet meer in, niet in IE maar ook niet in FF. Ligt het probleem hier of zijn er meer mensen die er last van hebben?
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
SCH-FAN
Wereldspeler

Bericht door SCH-FAN »

Onedayflyer schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met de filmpjes op sc-heerenveen.nl ?

Sinds woensdag starten de filmpjes niet meer in, niet in IE maar ook niet in FF. Ligt het probleem hier of zijn er meer mensen die er last van hebben?
Ik kan gewoon alle filmpjes zien op Internet explorer.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Onedayflyer schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met de filmpjes op sc-heerenveen.nl ?

Bij mij willen de filmpjes ook gewoon afspelen in Firefox. Voor Firefox heb je een windows media player plugin nodig.
Heerenveen SC
Nieuw talent

Bericht door Heerenveen SC »

Even een vraagje aan de beheerder van FeanPride.nl: Wanneer kunnen we de site verwachten? Duurt wel erg lang! Ben wel benieuwd!
bdb
Selectiespeler

Bericht door bdb »

Na Abelenstra.com, word ook de officiele site niet meer bij gehouden lijkt het wel! :shock: Er staat helemaal niks over de wedstrijd Heerenveen - AZ op...
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Bij mij werken de filmpjes van sc-heerenveen.nl nog wel, maar het bufferen gaat erg traag.
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Een fotoverslag rondom de wedstrijd Wolfsburg - Heerenveen staat online op http://www.frisianpride.nl
Feanfan-4-life
Invaller

Bericht door Feanfan-4-life »

drika746 schreef:Een fotoverslag rondom de wedstrijd Wolfsburg - Heerenveen staat online op http://www.frisianpride.nl
Mooi verslag :D Alleen wat ziet Yme er lekker fris uit op die foto! :lol:
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

Feanfan-4-life schreef:Mooi verslag :D Alleen wat ziet Yme er lekker fris uit op die foto! :lol:
Hehe..., ik ontken alles :lol:
In case of doubt, make it sound convincing
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Eindelijk eens een mooi foto verslag op frisianpride..
Alle ballen op Henkie!
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

xander schreef:Eindelijk eens een mooi foto verslag op frisianpride..
Zou dit geheel toevallig samenvallen met een andere fotograaf ? :P
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Ze zouden beter alle fansite`s moeten bundelen tot 1 hele goede fansite! Nu staat verspreid bij alle site`s iets, maar tot nu toe nog geen enkele complete!
BKalou
Jeugdspeler

Bericht door BKalou »

Ze zouden beter alle fansite`s moeten bundelen tot 1 hele goede fansite! Nu staat verspreid bij alle site`s iets, maar tot nu toe nog geen enkele complete!
Als je bij google feanonline intikt dan kan je de waarschijnlijk nieuwe feanonline site bekijken :)
Ik weet niet of de makers het leuk vinden maar het ziet er wel prachtig uit.
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Daar waren we al bang voor :wink: Nieuwe versie van FeanOnline komt 1 januari online.
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Wat is er met abelenstra.com/site aan de hand?
SCH
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

BKalou schreef: Als je bij google feanonline intikt dan kan je de waarschijnlijk nieuwe feanonline site bekijken :)
Ik weet niet of de makers het leuk vinden maar het ziet er wel prachtig uit.
sssttt !!!

Hij gaat nu wel direct offline :wink:
Het is maar een spelletje
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Wij van Forzaheerenveen zijn van plan om meer walpapers etc op de site te zetten.
Maar omdat er nog al wat tijd inzit wou ik eerst vragen of jullie het mooi vinden want we gaan het natuurlijk niet niets maken :wink:

Voorbeeldje :

Afbeelding
pyter
Selectiespeler

Bericht door pyter »

Ik persoonlijk hou totaal niet van wallpapers van voetballers etc. Maar ok, laat ik niet voor een ander spreken. Ik zie in ieder geval het '#20' achterwege laten, voegt niks toe. Misschien kun je meer doen met het logo? En het wat...agressiever laten lijken? Het lijkt nu een beetje 'soft'.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Dat soft is toch juist heel erg gepast bij die softe verdediging van ons ? :wink:
Die #20 heb ik meer gedaan voor de opvulling etc. Mensen die ook graag met photoshop knutselen en iets voor de site willen maken kunnen gerust PB'en.
Lasse4evah
Wereldspeler

Bericht door Lasse4evah »

sch4-live schreef:Dat soft is toch juist heel erg gepast bij die softe verdediging van ons ? :wink:
Die #20 heb ik meer gedaan voor de opvulling etc. Mensen die ook graag met photoshop knutselen en iets voor de site willen maken kunnen gerust PB'en.
Al een goed begin sowieso! het blauw is iets te veel aanwezig, beetje meer proberen op te vullen ofzo?

Pb me anders even als je wat andere voorbeelden wilt.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

De ontwerpen zijn best oké. Het is misschien nog mooier om bij dit soort ontwerpen een Heerenveen-achtergrond te gebruiken, want dat maakt het helemaal af. Maargoed, dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen.

Toch heb ik een punt van kritiek. Klinkt misschien een beetje negatief, maar ik bedoel het opbouwend. Zelf denk ik dat er niet heel veel animo voor is. Waarvoor zou je ze echt gebruiken? Daarom zou ik adviseren om grote wallpapers te gebruiken. Ik weet niet of je mooie grote foto’s maakt voor je website, maar die zou je kunnen gebruiken. Al dan niet als achtergrond. Door gebruik te maken van effecten kun je hele mooie wallpapers maken. Op Feanfans.nl staan een aantal mooie voorbeelden.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Het is echt heel erg moeilijk om grote foto's te vinden van Heerenveen spelers maar weet niet of Feanfans ze verkleind maar misschien zouden die mij kunnen helpem met grotere foto's. Ook is het erg moeilijk om spelers uit te knippen (vindt ik tenminsten zullen vast mensen zijn die dat wel erg goed kunnen) daarom heb ik ook Popov gedaan wat niet echt voor de hand licht om een speler als hem als eerste online te gooien. Zelf maakt forzaheerenveen niet echt foto's van spelers maar meer van de sfeer er om heen waar het fototoestel ook is voor bedoeld. Een achtergrond er achter kan natuurlijk altijd daar zou ik eens mee bezig gaan en dan eens kijken of dat mooier wordt. Bedankt voor de reactie's en aan kritiek heb ik altijd wat.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

sch4-live schreef:Het is echt heel erg moeilijk om grote foto's te vinden van Heerenveen spelers
Dat begrijp ik en met ‘concurrentie’ als Feanfans.nl moet je dat misschien ook niet willen (het maken). Toch hoef je ook geen perfecte camera te hebben om mooie foto’s/wallpapers te maken. Ik denk dat je met een beetje camera wel geschikte beelden kan maken van bijvoorbeeld sfeeracties, supporters, het stadion en dat soort zaken. Daar kan je wel iets fraais van maken, al dan niet als achtergrond.

Verder kun je inderdaad altijd informeren bij een Feanfans.nl.

Succes!
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Ik vind het een erg mooie opzet :) Mijn complimenten.
Ik zou kiezen voor een combinatie van de twee afbeeldingen die je hebt staan. Namelijk de speler licht maar het logo van heerenveen wel gewoon scherp :wink: Dat is tenminste hoe ik het mooi vind voor een wallpaper, wanneer een meerderheid het minder mooi vind dan moet je natuurlijk altijd naar de meerderheid luisteren :wink:
Wanneer je het met spelers doet dan ligt dat ook niet meteen in de weg aan die van feanfans omdat die vooral van stadion en sfeer wallpapers hebben.
Ben benieuwd wat het wordt en of er uiteindelijk wat van komt verder of dat het toch teveel werk blijkt te zijn.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Heb een mailtje naar Feanfans gestuurd. Hopelijk kunnen zij mij helpen met foto's dan zit de kans er dik in dat er binnenkort er een aantal wallpapers zijn. Wat ik met Popov gedaan heb is meer een handtekening/sig omdat de formaat van de foto van de speler erg klein was. Misschien weet iemand een site / programma waar ik plaatjes/foto's mee uitkan vegroten ?

Meer tips en inspiratie is altijd welkom !
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het lijkt me sterk dat dat de enige reden is. Mocht dit zo zijn, dan kun je in ieder geval in de reacties van het wedstrijdverslag tegen Milan er namens de redactie een bericht plaatsen. Volgens mij zijn ze er gewoon klaar mee, ook gezien de eerdere (kortere) pauzes zonder nieuwsberichten.

Jammer, want het was in het verleden toch dé meest actuele fansite van Heerenveen.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

goh, inderdaad triest als dat de reden is, want ik vroeg het me ook al een paar keer af. Jammer, want het was inderdaad een leuke en actuele site.
Dus, kom op jongens, start opnieuw, of meldt het hier even als er ook andere redenen zijn.
Lasse4evah
Wereldspeler

Bericht door Lasse4evah »

Die hackers hebben geen leven
Hebben alleen het vriendje 0 en vriendje 1
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Zo moeilijk is dat hacken niet eens....
atttze
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door atttze »

Zijn er meer mensen die zich ergeren aan die irritante reclame op de officiele club site? (zo'n popup achtig ding)
Ik dacht dat Heerenveen wel redelijk geld in de kas had...
Dit is toch niet nodig!?
Plaats reactie