kukkel schreef:
yo....wie is nr 4..........pietje?
Nielsh stond toch naast jou? En we moeten toch een bob na huis hebben en aangezien hij aan meestal aan de cola zit komt dat goed uit. En nee, de NATUURLIJKE is meer dan genoeg aan de bar
Fotze schreef:
Jongens, jongens, jongens.... laten we het even serieus houden. We kunnen heus lopend naar huis. (als ik bij je mag blijven slapen Riemer )
Dan jij links van mij liggen, recht ligt iets lekkerders
'7. Wij verzoeken u uitsluitend te betalen met de machtiging. ... Wanneer u besluit op een andere manier te betalen...'
Grappig, je kan blijkbaar wel op een andere manier betalen, maar in de brieven wordt geen rekeningnummer genoemd. Geld opsturen per post is echter niet zo'n goed idee, dus er zit blijkbaar maar één ding op, langsbrengen. Nu eens kijken wat er gebeurt als ik niet gepast kan betalen...
Fotze schreef:En Piet... ga jij ook in vak 10 plaatsnemen? Dat wordt gezellig dan De club uit het westen begint langzamerhand de overhand te krijgen.
Er is volgens mij nog een plekje voor mij vrij en achter Riemer
Geachte heer Fotze, Misschien is het inderdaad een idee om eens als een aapje behandeld te worden, daar ziet het per slot van rekening naar uit. Of het zo'n goed idee is om achter u te gaan staan betwijfel ik echter ten zeerste, aangezien ik uw oude forumachternaam al een tijdje niet meer heb gezien. Hieruit kan ik niet anders dan concluderen dat uw voorkeuren gewijzigd zijn. Heeft dit misschien iets met het nieuwe sfeervak te maken?
Achter Riemer staan lijkt mij ook niet zo'n goed idee. Van de twee Riemers die ik wel eens tegenkom in de nabijheid van een voetbalveld, drinkt en eet de ene me net iets teveel, dus daar kom ik liever niet bij in de buurt (u wel bekend met uw nieuwe hobby). De andere is me net iets te lang. Misschien dat ik echter over hem heen kan kijken als ik op een Magpie ga staan, een boekwerkje dat al een tijdje hier in de kast ligt, maar waar ik verder niet zoveel mee kan.
Ik wens u nog een fijne avond en veel succes bij het zoeken van een mede(voor)stander in de strijd!
Piet, is dhr. Fotze dan nog niet meer op bezoek bij je geweet na Newcastle?
Maar welke van de 2 omschreven Riemers ben ik nou eigenlijk? Ben lang en drink en eet ook nog eens veel.
Ja en dat boekje is idd niet zo dik, was alweer vergeten. Maar nu het er al zolang ligt heb je t voor mij vast al vertaald. Beloning is dat je voor me mag staan, en wees niet bang heb vriendin.
Piet schreef:[Of het zo'n goed idee is om achter u te gaan staan betwijfel ik echter ten zeerste, aangezien ik uw oude forumachternaam al een tijdje niet meer heb gezien. Hieruit kan ik niet anders dan concluderen dat uw voorkeuren gewijzigd zijn.
nee, dat is niet het geval, maar.... mocht het het geval zijn, dan lijkt achter mij staan veiliger :blbl:
Piet, kun je nog een paar mensen meenemen met dezelfde soort humor daar vanuit Amsterdam?
Wordt het wellicht toch nog eens gezellig in het nieuwe A L S..."
Fotze schreef:
nee, dat is niet het geval, maar.... mocht het het geval zijn, dan lijkt achter mij staan veiliger :blbl:
Heer Fotze, hoewel ik mijn forumnaam niet heb gewijzigd, weet ik niet of voor mij staan wel zo'n goed idee is, ik heb namelijk begrepen dat er in het staanvak geen 'leunhekken' komen, en aangezien mijn rollator met ingebouwde 'afzuiginstallatie' niet mee naar binnen mag, kan het voorkomen dat ik ineens voorover 'kukkel,' danwel dat zich voor mij een stroompje begint te onwikkelen, en dat is vast niet waar u op zit te wachten, toch?.
En Riemer, Laat ik mij zo uitdrukken, Dhr. Fotze is nogal eens in een beschonken bui als ik nuchter ben. Daarnaast ben ik nogal eens in een beschonken bui als hij nuchter is, dus dat schiet niet op. Tegenwoordig duikt hij ook nog eens vaak weg in een schip dat in de kantine staat, blijkbaar is zijn verandering niet bij iedereen goed aangekomen. Hij is dus vaak onvindbaar in Heerenveen. Kan jij me misschien helpen hem te vinden? Of heeft hij sinds Arnhem ook al een operatie ondergaan?
Ik zou het volgende seizoen ook graag plaats nemen in het nieuwe sfeervak, kan iemand mij vertellen of er uberhaupt nog plaats is, en zo ja, wat ik dan moet doen om in aanmerking te komen voor een plaats. Ik weet dat ik lid moet zijn van Nieuw Noord, dus ik zou ook graag weten hoe ik hier lid van kan worden.
Braveheart schreef:Ik zou het volgende seizoen ook graag plaats nemen in het nieuwe sfeervak, kan iemand mij vertellen of er uberhaupt nog plaats is, en zo ja, wat ik dan moet doen om in aanmerking te komen voor een plaats. Ik weet dat ik lid moet zijn van Nieuw Noord, dus ik zou ook graag weten hoe ik hier lid van kan worden.
TORCIDA schreef:hm even een korte toelichting, er moet volgens de regels van de knvb een afscheiding komen tussen het stavak en zitvak. aangezien de gehele noord tribune wordt verbouwd gaf heerenveen aan niet eerst iets te willen slopen, vervolgens te vervangen door een andere afscheiding, dit weer af te breken als de verbouwing klaar is en opnieuw te vervangen door een afscheiding op een andere plaats.
Nieuw noord kijkt nog of zij een oplossing kunnen aandragen, of hand en spandiensten kunnen leveren. Maar enig begrip is er wel voor bovenstaande
vraag:De afscheiding loopt tussen vak 9/10 en tussen 11/12.Als NN alleen 10 word moet de afscheiding als die blijft verschoven worden?
Ik vroeg me zo eens af: Krijgen de mensen met een seizoenkaart in het sfeervak ook voorrang voor een kaartje in het sfeervak bij Amstel cup en Uefa cup wedstrijden?
Maar ik bedoel dat de mensen die een seizoenkaart in het sfeervak hebben dat die dan ook voor europese wedstrijden daar voorrang bij krijgen, dat dan niet ineens heel veel andere mensen in staan.