Seizoenskaarten SFEERVAK

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Fotze schreef: Jaloers.... mijn linker kant is nog vrij, Riemer.... kan ik je mooi links laten liggen :roll:
Dus we zitten dan met zijn 4en aan de bar? Klinkt niet slecht :D
Jos in de basis
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Riemer schreef: Dus we zitten dan met zijn 4en aan de bar? Klinkt niet slecht :D
yo....wie is nr 4..........pietje?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Fotze schreef:Dat kan in het vervolg gewoon allemaal via de PB :blbl:

:twisted:
Anti anti. :)
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

kukkel schreef: yo....wie is nr 4..........pietje?
Nielsh stond toch naast jou? En we moeten toch een bob na huis hebben en aangezien hij aan meestal aan de cola zit komt dat goed uit. En nee, de NATUURLIJKE is meer dan genoeg aan de bar :wink:
Jos in de basis
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Riemer schreef:Nielsh stond toch naast jou? En we moeten toch een bob na huis hebben en aangezien hij aan meestal aan de cola zit komt dat goed uit.
Jongens, jongens, jongens.... laten we het even serieus houden. We kunnen heus lopend naar huis. (als ik bij je mag blijven slapen Riemer :heart: )
Wie moet er kapot?
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Fotze schreef: Jongens, jongens, jongens.... laten we het even serieus houden. We kunnen heus lopend naar huis. (als ik bij je mag blijven slapen Riemer :heart: )
Dan jij links van mij liggen, recht ligt iets lekkerders :D
Jos in de basis
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

HALF augustus 2005 begint het nieuwe voetbal seizoen 2005/2006.
Dat ' het FEEST' dan maar mag losbreken !!
Miereneukert!
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

'7. Wij verzoeken u uitsluitend te betalen met de machtiging. ... Wanneer u besluit op een andere manier te betalen...'

Grappig, je kan blijkbaar wel op een andere manier betalen, maar in de brieven wordt geen rekeningnummer genoemd. Geld opsturen per post is echter niet zo'n goed idee, dus er zit blijkbaar maar één ding op, langsbrengen. Nu eens kijken wat er gebeurt als ik niet gepast kan betalen...
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Volgens mij krijg je nog een acceptgiro thuisgestuurd.

En Piet... ga jij ook in vak 10 plaatsnemen? Dat wordt gezellig dan :mrgreen: De club uit het westen begint langzamerhand de overhand te krijgen.

Er is volgens mij nog een plekje voor mij vrij en achter Riemer :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

In die brief stond ergens dat je een rekeningnummer in moest vullen, zo gezegd zo gedaan. Maar wanneer ontvangen bij de seizoenskaart?
SCH
dutchproud
Invaller
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

ik denk dat je je seizoenskaart een paar weken voor het nieuwe seizoen krijgt toegetuurt :D

( of niet :roll: )
Never Change a Winning Team !!
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Heb je je nieuwe scc dan nog niet?
Jos in de basis
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

net ff bij de beloften geweest ....veel sfeer maar alles een octaaf hoger!En fotze...er ws niemand[bijna] in de kantine
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

Fotze schreef:En Piet... ga jij ook in vak 10 plaatsnemen? Dat wordt gezellig dan :mrgreen: De club uit het westen begint langzamerhand de overhand te krijgen.

Er is volgens mij nog een plekje voor mij vrij en achter Riemer :mrgreen:
Geachte heer Fotze, Misschien is het inderdaad een idee om eens als een aapje behandeld te worden, daar ziet het per slot van rekening naar uit. Of het zo'n goed idee is om achter u te gaan staan betwijfel ik echter ten zeerste, aangezien ik uw oude forumachternaam al een tijdje niet meer heb gezien. Hieruit kan ik niet anders dan concluderen dat uw voorkeuren gewijzigd zijn. Heeft dit misschien iets met het nieuwe sfeervak te maken?

Achter Riemer staan lijkt mij ook niet zo'n goed idee. Van de twee Riemers die ik wel eens tegenkom in de nabijheid van een voetbalveld, drinkt en eet de ene me net iets teveel, dus daar kom ik liever niet bij in de buurt (u wel bekend met uw nieuwe hobby). De andere is me net iets te lang. Misschien dat ik echter over hem heen kan kijken als ik op een Magpie ga staan, een boekwerkje dat al een tijdje hier in de kast ligt, maar waar ik verder niet zoveel mee kan.

Ik wens u nog een fijne avond en veel succes bij het zoeken van een mede(voor)stander in de strijd!
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Piet, is dhr. Fotze dan nog niet meer op bezoek bij je geweet na Newcastle?

Maar welke van de 2 omschreven Riemers ben ik nou eigenlijk? Ben lang en drink en eet ook nog eens veel.

Ja en dat boekje is idd niet zo dik, was alweer vergeten. Maar nu het er al zolang ligt heb je t voor mij vast al vertaald. Beloning is dat je voor me mag staan, en wees niet bang heb vriendin.
Jos in de basis
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Piet schreef:[Of het zo'n goed idee is om achter u te gaan staan betwijfel ik echter ten zeerste, aangezien ik uw oude forumachternaam al een tijdje niet meer heb gezien. Hieruit kan ik niet anders dan concluderen dat uw voorkeuren gewijzigd zijn.
nee, dat is niet het geval, maar.... mocht het het geval zijn, dan lijkt achter mij staan veiliger :blbl:
Wie moet er kapot?
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Piet, kun je nog een paar mensen meenemen met dezelfde soort humor daar vanuit Amsterdam?
Wordt het wellicht toch nog eens gezellig in het nieuwe A L S..." :wink:
Miereneukert!
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

Fotze schreef: nee, dat is niet het geval, maar.... mocht het het geval zijn, dan lijkt achter mij staan veiliger :blbl:
Heer Fotze, hoewel ik mijn forumnaam niet heb gewijzigd, weet ik niet of voor mij staan wel zo'n goed idee is, ik heb namelijk begrepen dat er in het staanvak geen 'leunhekken' komen, en aangezien mijn rollator met ingebouwde 'afzuiginstallatie' niet mee naar binnen mag, kan het voorkomen dat ik ineens voorover 'kukkel,' danwel dat zich voor mij een stroompje begint te onwikkelen, en dat is vast niet waar u op zit te wachten, toch?.

En Riemer, Laat ik mij zo uitdrukken, Dhr. Fotze is nogal eens in een beschonken bui als ik nuchter ben. Daarnaast ben ik nogal eens in een beschonken bui als hij nuchter is, dus dat schiet niet op. Tegenwoordig duikt hij ook nog eens vaak weg in een schip dat in de kantine staat, blijkbaar is zijn verandering niet bij iedereen goed aangekomen. Hij is dus vaak onvindbaar in Heerenveen. Kan jij me misschien helpen hem te vinden? Of heeft hij sinds Arnhem ook al een operatie ondergaan?
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Zijn er meer mensen, die nog steeds geen bericht hebben gekregen over de nieuwe seizoenkaart?
Teppie Superfries
Selectiespeler

Bericht door Teppie Superfries »

Ja ik, en begin me zo langzamer hand een beetje zenuwachtig te voelen :urgs:
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ja ik, en begin me zo langzamer hand een beetje zenuwachtig te voelen
Even met de afdeling kaartverkoop van sc Heerenveen bellen. Eén telefoontje en je bent er achter.
Braveheart
Jeugdspeler

Bericht door Braveheart »

Ik zou het volgende seizoen ook graag plaats nemen in het nieuwe sfeervak, kan iemand mij vertellen of er uberhaupt nog plaats is, en zo ja, wat ik dan moet doen om in aanmerking te komen voor een plaats. Ik weet dat ik lid moet zijn van Nieuw Noord, dus ik zou ook graag weten hoe ik hier lid van kan worden.

Alvast bedankt!
Teppie Superfries
Selectiespeler

Braveheart schreef:Ik zou het volgende seizoen ook graag plaats nemen in het nieuwe sfeervak, kan iemand mij vertellen of er uberhaupt nog plaats is, en zo ja, wat ik dan moet doen om in aanmerking te komen voor een plaats. Ik weet dat ik lid moet zijn van Nieuw Noord, dus ik zou ook graag weten hoe ik hier lid van kan worden.

Alvast bedankt!
Je kan je lid maken op de site van NN: http://www.nieuwnoord.org
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

http://www.nieuwnoord.org

en dan bij de club zelf aangeven dat je in vak 10 wil!
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

TORCIDA schreef:hm even een korte toelichting, er moet volgens de regels van de knvb een afscheiding komen tussen het stavak en zitvak. aangezien de gehele noord tribune wordt verbouwd gaf heerenveen aan niet eerst iets te willen slopen, vervolgens te vervangen door een andere afscheiding, dit weer af te breken als de verbouwing klaar is en opnieuw te vervangen door een afscheiding op een andere plaats.

Nieuw noord kijkt nog of zij een oplossing kunnen aandragen, of hand en spandiensten kunnen leveren. Maar enig begrip is er wel voor bovenstaande
vraag:De afscheiding loopt tussen vak 9/10 en tussen 11/12.Als NN alleen 10 word moet de afscheiding als die blijft verschoven worden?
Braveheart
Jeugdspeler

Bericht door Braveheart »

Dankjewel
Jesper
Invaller

Bericht door Jesper »

Ik vroeg me zo eens af: Krijgen de mensen met een seizoenkaart in het sfeervak ook voorrang voor een kaartje in het sfeervak bij Amstel cup en Uefa cup wedstrijden?
Wat?
Teppie Superfries
Selectiespeler

Ja, volgens mij krijgen seizoenskaart houders een week eerder dan de rest de tijd om kaartjes te kopen.
Jesper
Invaller

Bericht door Jesper »

Maar ik bedoel dat de mensen die een seizoenkaart in het sfeervak hebben dat die dan ook voor europese wedstrijden daar voorrang bij krijgen, dat dan niet ineens heel veel andere mensen in staan.
Wat?
Plaats reactie