Het grote tussenstanden topic
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Sdejong001
- Jeugdspeler
-
- Selectiespeler
Ben ik nou de enige die het allemaal best aardig vind?
Heerenveen begon goed, met een aantal schiet kansen, nog een mooie hoekschop van Pranjic die bijna binnenvliegt.
AZ wat via de counter gevaarlijk lijkt, maar ook niet veel kansen krijgt, een goal die volgens mij afgekeurd had moeten worden, omdat Dembele Bak Nielsen afhoudt als die naar El Hamdaoui probeert te gaan.
Er zit behoorlijk wat strijd in, en ze zijn zeker gelijkwaardig aan AZ. AZ kan lekker voetballen, maar wel vanuit de counter.
Maar dan hoor ik de commentator zeggen: AZ staat verdiend op voorsprong, en ze zijn in kampioensvorm. Dan ga ik denken dat ik er misschien minder verstand van heb, of door een gekleurde bril kijk..
Heerenveen begon goed, met een aantal schiet kansen, nog een mooie hoekschop van Pranjic die bijna binnenvliegt.
AZ wat via de counter gevaarlijk lijkt, maar ook niet veel kansen krijgt, een goal die volgens mij afgekeurd had moeten worden, omdat Dembele Bak Nielsen afhoudt als die naar El Hamdaoui probeert te gaan.
Er zit behoorlijk wat strijd in, en ze zijn zeker gelijkwaardig aan AZ. AZ kan lekker voetballen, maar wel vanuit de counter.
Maar dan hoor ik de commentator zeggen: AZ staat verdiend op voorsprong, en ze zijn in kampioensvorm. Dan ga ik denken dat ik er misschien minder verstand van heb, of door een gekleurde bril kijk..
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
- Sdejong001
- Jeugdspeler
Re: Het grote tussenstanden topic
Onze "vriendjes" in Groningen staan ook voor... 1-0 door Berg
170509
-
- Selectiespeler
Ook ik moet zeggen dat ik Heerenveen zo slecht nog niet eens vindt spelen. En vind bovendien AZ niet geweldig, zoals Theo Reitsma elke minuut maar weer even aanhaalt. Eerste goal van AZ is natuurlijk gewoon een overtreding van Dembélé op Bak en bij de 2-0 krijgt dezelfde Dembéle teveel ruimte. En aangezien wij geen keeper in de goal hebben staan die punten voor ons pakt, vliegt die bal er in. Een beetje keeper pakt zo'n bal gewoon.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Afhouden mag. Hetzelfde wat je regelmatig ziet als een bal over de achterlijn rolt.
Maar je ziet gewoon dat AZ de terechte kampioen is. Het gaat allemaal net een tikje strakker. De passjes zonder een stuit naar een medespeler. Net op de goede plek staan. Pluspuntje voor Vandenbussche....nog geen uittrap van hem gezien. Snelle uitgooien waardoor het tempo erin blijft.
Maar je ziet gewoon dat AZ de terechte kampioen is. Het gaat allemaal net een tikje strakker. De passjes zonder een stuit naar een medespeler. Net op de goede plek staan. Pluspuntje voor Vandenbussche....nog geen uittrap van hem gezien. Snelle uitgooien waardoor het tempo erin blijft.

-
- Forumicoon
Wat hebben we toch een slechte verdedigers. Ze lopen allemaal (Breuer, Bak en Dingsdag) achteruit bij de 2-0. Slappelingen zijn het.
Verder gaat het niet eens zo slecht, maar met zulke verdedigers kun je het schudden.
Verder gaat het niet eens zo slecht, maar met zulke verdedigers kun je het schudden.
- Hank
- Bankzitter
- Contacteer:
volgens mijn bronnen heeft granqvist gescoordSdejong001 schreef:Onze "vriendjes" in Groningen staan ook voor... 1-0 door Berg
-
- Superster
En maar terug lopen bij die 2-0, geen communicatie dus. Schijt wedstrijd ik heb maar FEY - RJC ervoor.
- Flying Tilster
- Forumicoon
Hier gebeurt helemaal niks. Is keurig het lichaam ertussen zetten. Heb je gezien hoe Dingsdag terugsjokte???pyter schreef:Eerste goal van AZ is natuurlijk gewoon een overtreding van Dembélé op Bak
Zolang Dingsdag en Breuer bij ons in de verdediging staan wordt het nooit wat. Er zullen toch wel betere verdedigers ergens op de velden rondlopen als die 2?
Bij de 2-0 mag Dembele vanaf de middenlijn zo doorlopen en uithalen. Er is niemand, maar dan ook niemand die hem ook maar probeert tegen te houden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
-
- Selectiespeler
Ik ben dat niet helemaal met je eens; ook al speelt Dembele het gewoon erg handig natuurlijk. Mijns inziens had scheidsrechter Haverkort hier ook voor kunnen fluiten.Flying Tilster schreef:Hier gebeurt helemaal niks. Is keurig het lichaam ertussen zetten. Heb je gezien hoe Dingsdag terugsjokte???
Maar die 2-0..tsjah...Gaat nog leuk worden tegen Twente; met spelers als Perez en Janssen die een aardig schot in de benen hebben.
- Mars
- Bankzitter
Mijn inziens is 1-0 vooral fout van Roorda. Die zit mis bij de doorspeelbal...
- Sdejong001
- Jeugdspeler
Ik heb het ook ontdekt, excusesHank schreef: volgens mijn bronnen heeft granqvist gescoord

170509
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
En meteen 2 dikke kansen voor AZ. Goed ingrijpen van Vandenbussche en Breuer (jawel).

- Mars
- Bankzitter
Die Breuer laat zich echt elke keer maar voorbij spelen... zal wat worden zo tegen Elia volgende week..........
- jeewee
- Basisspeler
Laat Janmaat maar tegen Elia, deed ie zo slecht nog niet de laatste wedstrijd...
.-
- jeewee
- Basisspeler
- Mars
- Bankzitter
3-0 en weer VDB niet vrijuit... Paar minuten eerder sloeg ie al compleet langs een cornerbal, gelukkig zonder gevolgen...
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Hmmm...het begint nu toch wel een beetje op galleryplay te lijken. De AZ'ers vinden elkaar blindelings terwijl de Heerenveen-spelers voornamelijk elkaar in de weg lopen.

-
- Forumicoon
Wat een juffertjes bij elkaar. Kun je de bekerfinale voor de boeg hebben, maar zo spelen gaat nergens over. Roorda, Elm, Breuer, Dingsdag, Bak. Waardeloos. Slacht ze maar af met 6/7-0. Dat willen ze toch?
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Goh, Vandenbussche heeft zeker zijn dag weer eens niet... 

- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Hopelijk laat Eredivisie Live ook de huldiging zien. Paar mooie oud-spelers van AZ zijn aanwezig zoals Kees Kist en Kristen Nygaard.

-
- Forumicoon
3-1 Ingelsten na een goede actie van Kalou
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
3-1 nu...
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Geinig dat er hier helemaal niet is geplaatst gisteren!! hahaha
Uberhaubt mensen op het forum tijdens de wedstijd?
Uberhaubt mensen op het forum tijdens de wedstijd?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
- Hank
- Bankzitter
- Contacteer:
bijna niet nee, ik keek in de rust maar er waren nouwelijk reactiesVenderwel schreef:Uberhaubt mensen op het forum tijdens de wedstijd?
- Willyfean
- Invaller
Alves 2-0 !!!
Wat een vrije trap.
Op eredivisie live. Classic match SCH - Heracles. Nog 7 te gaan haha!
Wat een vrije trap.
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Grapjurk...Willyfean schreef:Alves 2-0 !!!
Wat een vrije trap.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!