Het grote tussenstanden topic
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Re: Het grote tussenstanden topic
Haha, het lijkt Vandenbussche wel... de manier waarop Vonk de ballen trapt.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Mooie pass van Sibon. Jammer dat Henrique hem niet afmaakt.
-
- Wereldspeler
Wat een schitterende pass van Sibon zojuist op Henrique. Hij speelt de keeper nog goed uit maar toen werd de bal net voor de lijn naast gegleden door Keller.
-
- Selectiespeler
Vonk is duidelijk een meevoetballende keeper :S, al drie keer net niet
Momenteel is Heerenveen toch wat sterker, ze spelen mooi naar Sibon die het dan verdeelt, en daar heeft Utrecht het lastig mee.
Jammer dat de 1-1 zo snel viel, anders was het kat in het bakkie..
Dit zegt veel over de kwaliteit van de bank van Heerenveen, een totaal nieuwe aanval, maar toch speelt het goed, die aanval...
EDIT:
Die bal van Sibon op Henrique, prachtig!
Momenteel is Heerenveen toch wat sterker, ze spelen mooi naar Sibon die het dan verdeelt, en daar heeft Utrecht het lastig mee.
Jammer dat de 1-1 zo snel viel, anders was het kat in het bakkie..
Dit zegt veel over de kwaliteit van de bank van Heerenveen, een totaal nieuwe aanval, maar toch speelt het goed, die aanval...
EDIT:
Die bal van Sibon op Henrique, prachtig!
-
Verified
- Forumicoon
Ik vind het helemaal niet goed, erg rommelig..
Spijt heb je morgen maar!
-
- Forumicoon
Zo'n kans voor Henrique moet er natuurlijk in. Paulo deed het teveel op gevoel ipv gewoon die bal tegen het net te rammen. Is natuurlijk makkelijk praten achteraf, maar bij hem valt me dat wel vaker op.
Popov dus geschorst tegen Twente, dat is wel klote.
Popov dus geschorst tegen Twente, dat is wel klote.
-
- Wereldspeler
Eigen domme schuld van Popov. Op zon plek een gele kaart oplopen getuigt niet van voetbalverstand.
-
- Beheerder
Popov krijg veel de bal, maar hij moet eens wat anders verzinnen dan steeds die lange halen naar voren.
-
- Forumicoon
Vrije trap van Sibon op de paal, lekker schot was dat.
@ frisianbadboy: nou, zoveel was daar anders niet aan de hand naar mijn mening. Gewoon een ongelukkige situatie.
@ frisianbadboy: nou, zoveel was daar anders niet aan de hand naar mijn mening. Gewoon een ongelukkige situatie.
-
- Selectiespeler
Ebiede schreef:Ik vind het helemaal niet goed, erg rommelig..
Je kan natuurlijk ook altijd wat negatiefs hebben, Heerenveen speelt gewoon goed, klaar. Weinig kansen weggegeven, de ruimtes worden goed benut, de vleugelverdedigers komen mee op, vooral Popov verricht veel werk, Sibon met zijn inzicht..
Dit is een beter Heerenveen dan vorige week, en dat mag ook weleens gezegd worden...
Met Sibon woensdag in de spits, heb ik meer vertrouwen in een goede afloop!
-
- Invaller
Hoe dan ook is het een wedstrijd die het aanzien waard is. Verveel me geen seconde nog en dat is ook al heel wat...
Hoe dan ook zie ik genoeg mogelijkheid om deze wedstrijd winnend af te sluiten want Utrecht is duidelijk de slechtere over de eerste helft gezien.

Hoe dan ook zie ik genoeg mogelijkheid om deze wedstrijd winnend af te sluiten want Utrecht is duidelijk de slechtere over de eerste helft gezien.
- ItFean82
- Forumicoon
Hoezo, belachelijke gele kaart want er was helemaal niks aan de hand. De overtreding was er, maar geel absoluut niet.frisianbadboy schreef:Eigen domme schuld van Popov. Op zon plek een gele kaart oplopen getuigt niet van voetbalverstand.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Wereldspeler
Ik kan hier wel mee instemmen, het was inderdaad geen overtreding die echt rijp was voor geel, maar je moet ook gewoon niet op deze plek een overtreding maken. Gewoon beetje vertragen, er voor gaan staan is op een dergelijke positie op het veld ook voldoende.Hoezo, belachelijke gele kaart want er was helemaal niks aan de hand. De overtreding was er, maar geel absoluut niet.
-
- Wereldspeler
Ben ik niet met je eens. Hij speelt die keeper gewoon goed uit en schiet de bal ook nog wel redelijk strak in. Als hij harder schiet of hoger wordt het moeilijker om de juiste richting mee te geven met het risico dat de bal naast gaat. Ik had het niet anders gedaan als ik hem was hij heeft gewoon pech dat Keller goed meegelopen is.Superfries88' schreef:Zo'n kans voor Henrique moet er natuurlijk in. Paulo deed het teveel op gevoel ipv gewoon die bal tegen het net te rammen. Is natuurlijk makkelijk praten achteraf, maar bij hem valt me dat wel vaker op.
Er is verder nog niks aan de hand. Scherp uit de kleedkamer komen dan krijgen we zometeen nog wel een aantal kansen. Utrecht is rijp voor de sloop.
- ItFean82
- Forumicoon
Ergeren jullie je ook zo aan die commentator? Hij wil hemelt Utrecht wel heel erg op, en zoveel goed doen die niet.
We moeten nu wel zorgen dat we fanatiek aan de 2de helft beginnen, want het zou niet voor het eerst zijn dat Utrecht totaal anders uit de kleedkamers komt.
We moeten nu wel zorgen dat we fanatiek aan de 2de helft beginnen, want het zou niet voor het eerst zijn dat Utrecht totaal anders uit de kleedkamers komt.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Wereldspeler
Tactische meesterzet van Du Chatinier. Hij gaat Breuer minder ruimte geven..
Dat lijkt me niet ongunstig voor ons aangezien Breuer niet onze beste opbouwende speler is.
Dat lijkt me niet ongunstig voor ons aangezien Breuer niet onze beste opbouwende speler is.

- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Die keeper van Utrecht ziet er trouwens alles behalve zeker uit...
-
- Selectiespeler
Als beide teams gelijkwaardig zijn zal de commentator positiever over Utrecht zijn, want daar verwacht men een stuk minder van dan van Heerenveen op voorhand, gezien de kwaliteiten en de stand op de ranglijst...
- zweed1
- Wereldspeler
Het is weer erg matig. We spelen we zowat tegen Utrecht 2 !!
Dit is toch een ideale kans om te winnen en PSV onder drtuk te zetten. We zijn weer niet fel, Utrecht wint bijna alle duels.
Snap niet dat ze de beuk er niet ingooien, slappe hap weer.
Dit is toch een ideale kans om te winnen en PSV onder drtuk te zetten. We zijn weer niet fel, Utrecht wint bijna alle duels.
Snap niet dat ze de beuk er niet ingooien, slappe hap weer.
-
- Beheerder
Elyounoussi valt ook weer zwaar tegen.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
En wat te denken van Smarason? Hem vind ik sowieso beter spelen als hij invalt...Gearard schreef:Elyounoussi valt ook weer zwaar tegen.
-
- Forumicoon
Een risico neem je altijd, maar het hoeft ook niet kiezelhard te zijn of heel hoog. Metertje hoog en iets harder, dan is de kans op een doelpunt veel groter dan een dergelijk rollertje. Nu is het geen verwijt en natuurlijk makkelijk praten, maar ik heb wel vaker het gevoel dat Henrique het iets te vaak op gevoel doet.feanfans schreef:Ben ik niet met je eens. Hij speelt die keeper gewoon goed uit en schiet de bal ook nog wel redelijk strak in. Als hij harder schiet of hoger wordt het moeilijker om de juiste richting mee te geven met het risico dat de bal naast gaat. Ik had het niet anders gedaan als ik hem was hij heeft gewoon pech dat Keller goed meegelopen is.
-
- Wereldspeler
De twee zwakste schakels eruit! Lijkt me een mooie wedstrijd voor Kalou..
-
- Invaller
Sollied wisselt tenminste dit keer vóór het al te laat is, hoop dat Beerens en Kalou wat vuur terug brengen in het spel van Heerenveen.
-
- Superster
Gearard schreef:Elyounoussi valt ook weer zwaar tegen.
U vraagt, wij draaien, beide gewisseld voor respectievelijk Beerens en KalouBlizzard schreef:En wat te denken van Smarason? Hem vind ik sowieso beter spelen als hij invalt...
-
- Jeugdspeler
Heeft iemand nog een goede stream voor de laatste 20 minuutjes
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Flikker toch eens op met iedere keer die korte corners... >:[
-
- Selectiespeler
Hoe is de wedstrijd verder. Zomermiddag potje?
-
- Beheerder
Zo'n bal moet erin meneer Grindheim. Als we blijven voetballen dan moeten we kunnen winnen.