Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
ja maar hij zal nu zijn rijbewijs hebben.
en ik woon 35 minuten van spakenburg af en ben in een klein uurtje in heerenveen.
dus dat lijkt me geen probleem meer.
en ik woon 35 minuten van spakenburg af en ben in een klein uurtje in heerenveen.
dus dat lijkt me geen probleem meer.
-
- Bankzitter
Niet afwachten, maar meteen even een berichtje richting Ooijer of hij eventueel interesse heeft om in de winterstop naar Heerenveen te komen. Hier een basisplaats en daardoor zicht op het WK.'Ooijer geen basisspeler meer'
André Ooijer zal volgens het AD niet zijn opwachting in de basiself van PSV gaan maken vanavond tegen Sparta. Afgaande op de laatste training zit de 35-jarige routinier op de bank.
Ooijer stond twee maanden aan de kant met een ernstige knieblessure maar is nu weer fit. Fred Rutten ziet echter geen reden om het succesvolle verdedigingsduo Francisco Rodriguez en Carlos Salcido uit elkaar te halen.
Dit moet een grote teleurstelling zijn voor de verdediger die afgelopen zomer overkwam van Blackburn Rovers. Hij dacht bij PSV zeker te zijn van een basisplaats die hij nodig heeft om naar het WK in Zuid-Afrika te gaan. Het is voor hem dan ook zaak om zo snel mogelijk terug te keren in de basis. Anders zal Heitinga zo goed als zeker zijn plek overnemen in Oranje
-
- Invaller
Ooijer los je je probleem nietstructureel mee op. Die is al aardig op leeftijd en ben er niet kapot van ook.
Khalid Bouhlarouz zie ik dan liever is toch bankzitter bij Stuttgart
Khalid Bouhlarouz zie ik dan liever is toch bankzitter bij Stuttgart
-
- Forumicoon
- Contacteer:
Allebei niet haalbaar. Er lopen in Scandinavie toch vast en zeker wel verdedigers rond met verdedigende kwaliteiten?!
Daar moeten we vissen.
Daar moeten we vissen.
SCH
- Eric
- Superster
Inderdaad! Het wordt tijd dat Riemer weer even football manager gaat spelen 

-
- Selectiespeler
Ook onder Riemer slaagden we er nauwelijks in om echt goeie verdedigers te halen.Eric schreef:Inderdaad! Het wordt tijd dat Riemer weer even football manager gaat spelen Inderdaad! Het wordt tijd dat Riemer weer even football manager gaat spelen
Wat dat betreft is dit altijd het ondergeschoven kindje geweest
-
- Wereldspeler
Klopt. Misschien moet er eens gekeken worden naar het functioneren van de scouts. Goede aanvallers en middenvelders worden wel gescout maar verdedigers wil niet lukken. Misschien zien de huidige scouts het talent van een verdediger wel niet.sonnema schreef:Ook onder Riemer slaagden we er nauwelijks in om echt goeie verdedigers te halen.
Wat dat betreft is dit altijd het ondergeschoven kindje geweest
Een club als NEC heeft vaak wel redelijke verdedigers. Heracles ook. Kun je daar geen scout wegplukken? Of werkt dat zo niet

- ItFean82
- Forumicoon
Denk eerder dat de scouts de goede verdedigers wel vinden, denk dat het een kwestie is van geld willen uitgeven.
Op naar het volgende seizoen....
- Eric
- Superster
Djuric en Kopic hebben anders behoorlijk wat gekost geloof ik. Net als Dingsdag.
- ItFean82
- Forumicoon
Beide rond de miljoen dacht ik zo, zoveel vind ik dat niet.
Op naar het volgende seizoen....
- Eric
- Superster
Vergeleken met wat ze gebracht hebben wel.
Maar er mag inderdaad wel eens meer in geïnvesteerd worden. Maar ja, dat kunnen we voorlopig wel vergeten, want volgens Derksen is het geld op.
Maar er mag inderdaad wel eens meer in geïnvesteerd worden. Maar ja, dat kunnen we voorlopig wel vergeten, want volgens Derksen is het geld op.
-
- Forumicoon
Wat zal Yme rijk geworden zijn dan.........Eric schreef:Vergeleken met wat ze gebracht hebben wel.
-
- Erelid
- Contacteer:
Wel als ze daarnaast voor zo'n €400.000 per persoon op de loonlijst staan...Beide rond de miljoen dacht ik zo, zoveel vind ik dat niet.
-
- Bankzitter
Omdat we geloof ik een verdediger zoeken.
Viergever van Sparta debuteert dit jaar en staat er meteen.
Dat is knap. Straalt veel rust uit voor zo'n jonge speler. Is ook niet slecht/onnozel aan de bal.
Sinds kort ook in Jong Oranje. Is wellicht haalbaar en een groeibriljantje.
Viergever van Sparta debuteert dit jaar en staat er meteen.
Dat is knap. Straalt veel rust uit voor zo'n jonge speler. Is ook niet slecht/onnozel aan de bal.
Sinds kort ook in Jong Oranje. Is wellicht haalbaar en een groeibriljantje.
-
- Wereldspeler
Viergever is idd een zeer goede verdediger.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
- zweed1
- Wereldspeler
Surhuisterveen schreef:Allebei niet haalbaar. Er lopen in Scandinavie toch vast en zeker wel verdedigers rond met verdedigende kwaliteiten?!
Daar moeten we vissen.
Dat valt wel tegen in Zweden wordt Jos Hooiveld al beschouwd als een van de betere verdedigers !!
Alleen Vegard Forren van Molde FK (21 jaar en speler Jong Noorwegen) en Ragnar Sigurdsson van IFK Goteborg (23 jaar en speler van IJsland) zijn beter dan onze huidige basisspelers.
Denk dat de directie de gok echter te groot zal vinden omdat ze al veel verdedigers hebben zien mislukken. Ze zullen dus eerder gaan voor een ervaren verdediger als Hansson of Wielaert.
Talentjes, dus meer risico dat ze tegenvallen zijn:
Joel Ekstrand van Helsingborg, speler Jong Zweden en 20 jaar.
Michael Almebäck van Orebro SK en 21 jaar.
-
- Invaller
Haal jos dan terug, of word ik nu uitgelachen?? Ik denk dat ie zeker gegroeid is.Dat valt wel tegen in Zweden wordt Jos Hooiveld al beschouwd als een van de betere verdedigers !!
-
- Basisspeler
In de breedte of lengte
- Skopperij
- Forumicoon
Jan de Jonge zegt vandaag in de LC dat er een leider in de verdediging bij moet. Waarvan akte. Ik denk niet dat daar veel verdedigers voor in aanmerking komen: alle talentjes vallen af en de ervaren, bewezen krachten zijn liggen niet voor het oprapen. Verder dan Wielaert en Hansson kom ik niet.
-
- Bankzitter
Nee er komen inderdaad niet veel spelers voor die positie in aanmerking. Maar het is wel goed om te horen dat Jan de Jonge ook beseft dat er een goeie leidinggevende verdedig bij moet .. Laat ze Hansson maar proberen te halen of Wielaert.
-
- Wereldspeler
Bruno Silva deed het bij Grunn toch heel aardig.Bruno Silva heeft benadrukt dat hij Ajax puur en alleen wil verlaten omdat hij in actie wil komen op het WK 2010 van volgend jaar zomer. De Uruguyaanse verdediger bevestigde vrijdag aan AT5 dat hij in de winterstop op zoek gaat naar een nieuwe club, en legt een dag later in De Telegraaf het hoe en waarom van zijn besluit verder uit.
-
- Bankzitter
aardige verdediger maar we hebben janmaat al silva is een rechtsback volgens mij daar komt by dat silva een urugyaan is dus
en yme ziet de -$$$ weer in zijn ogen voor de salaris kosten
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Hoe spreek je jezelf tegen in één post. Knap hoor.vries153 schreef:aardige verdediger maar we hebben janmaat al silva is een rechtsback volgens mij daar komt by dat silva een urugyaan is dus

- TWR22
- Superster
Gewoon Wielaart halen! Iemand die zo goed speelde bij Twente haalt dat nivo bij ons ook heus wel! Doen!
100% achter Marco van Basten!
-
- Wereldspeler
Maar waarom is hij nu bij Ajax dan niet goed en maat hij echte fouten. Komt dat misschien omdat hij bij Twente met Douglas speelde.TWR22 schreef:Gewoon Wielaart halen! Iemand die zo goed speelde bij Twente haalt dat nivo bij ons ook heus wel! Doen!
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Misschien wil men Wielaert helemaal niet hebben?Misschien is NEC Heerenveen te vlug af. Nu.nl (30 november);
- JayT
- Wereldspeler
klopt...misschien staat Hansson hier in januari op de stoepBlizzard schreef: Misschien wil men Wielaert helemaal niet hebben?

No offense, but....Defense! Defense!
-
Verified
- Wereldspeler
Laat Wielaart maar lekker terug gaan naar NEC, ik heb het nooit een uitblinkende verdediger gevonden en hoeveel mensen wouden hem hebben voor hij bij AJAX speelde??
Voel je niet te klein om groot te denken!!
-
- Forumicoon
Deze opmerking insinueert dat je meer weet.........JayT schreef:
klopt...misschien staat Hansson hier in januari op de stoep![]()
(sla ik toch wat hoger aan)
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Het wordt een beetje een stokpaardje van mij (waarvoor mijn excuses), maar ik hoop het echt niet. Ik ben echt een groot tegenstander van terughalen. Weg is weg. Het kan alleen maar tegenvallen. Samardzic, Sibon (nooit fan van geweest...ook niet in zijn eerste periode), Vayrynen (heeft mij ook nog niet overtuigd tot nu toe).JayT schreef:klopt...misschien staat Hansson hier in januari op de stoep![]()
(sla ik toch wat hoger aan)
Misschien zou ik met mijn mening een uitzondering maken voor Huntelaar of Sulejmani.