Andries Noppert
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: Andries Noppert
Volgens zaakwaarnemer Henk Timmer is er nog altijd contact met San Lorenzo. De stemming onder supporters op X ligt wat anders, daar spreken ze over Noppert in de verleden tijd, over een speler die niet gekomen is. In de tussentijd heeft reservedoelman Gil een hele goede wedstrijd gespeeld in de eerste competieronde. Hij hield de nul en volgens de statistieken was hij de man voor de wedstrijd. Met een ervaren doelman de bank en de eerste keeper die op termijn terug komt van een blessure lijkt Noppert daar nu niet nodig.
Over een paar weken begint de MLS (competitie VS en Canada), wellicht liggen daar nog kansen. Als daar nog buitenlandse spelers welkom zijn tenminste.
Over een paar weken begint de MLS (competitie VS en Canada), wellicht liggen daar nog kansen. Als daar nog buitenlandse spelers welkom zijn tenminste.
-
- Selectiespeler
San Lorenzo koos er uiteindelijk voor om geen nieuwe doelman te halen en die keus lijkt goed uit te pakken. Voormalig reservedoelman Gill heeft inclusief oefenwedstrijden nu al 6,5 wedstrijd achter elkaar de nul gehouden en heeft volgens de statistieken van Sofascore het allerhoogste cijfer van alle spelers in de Argentijnse competitie.
San Lorenzo zal dus ook wel niet voor Noppert terugkomen. Ik hoop dat hij komende zomer een mooie club vindt.
San Lorenzo zal dus ook wel niet voor Noppert terugkomen. Ik hoop dat hij komende zomer een mooie club vindt.
-
- Superster
Het is wachten op het boek over het leven van Andries Noppert. Van een redelijk anonieme loopbaan naar een excursie naar Italië weer terug en dan ineens de vorm van je leven en keepen op een WK in een zinderende kwartfinale tegen Argentinië en dan de enorme deceptie na het WK waarbij ineens alles als zand uit je handen glipt.
Het is gewoon een boek plus documentaire waard en dan is hij nog steeds een actieve keeper. Mogelijk komt die topvorm van ooit nog weer eens terug.
Het is gewoon een boek plus documentaire waard en dan is hij nog steeds een actieve keeper. Mogelijk komt die topvorm van ooit nog weer eens terug.
Het is maar een spelletje
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Zou Noppert nu onder Brugge weer een kans krijgen onder de lat? In de LC konden we lezen dat Van Persie als één van de weinigen de voorkeur gaf aan Van der Hart. Ik ben benieuwd...
-
- Selectiespeler
Dat was waarschijnlijk voor het seizoen, daarna heeft Noppert nog aardig wat ketsers gehad en heeft Van der Hart meestal degelijk gekeept.
-
Verified
- Forumicoon
Zou sowieso Van der Hart laten staan tot het Interlandweekend (22 maart)
Dan heeft de nieuwe trainer twee hele weken, de wedstrijd na Heracles om alles het naar zijn hand te zetten
Dan heeft de nieuwe trainer twee hele weken, de wedstrijd na Heracles om alles het naar zijn hand te zetten
-
- Invaller
alleen vd hart is een doellijn keeper, noppert meer voor de hoge ballen en uitkomen, maar dat is al vaker aangegeven.
-
- Bankzitter
Noppert er maar direct inzetten. Kan grijze muis Mickey weer mooi op de bank.
-
Verified
- Wereldspeler
Ik snap de roep om Andries Noppert niet. Elke keer als hij in de basis stond maakte hij de ene na de andere fout. Andries Noppert heeft niet het niveau wat hoort bij een club die mee wil strijden om de eerste acht plekken in de Eredivisie. Dat niveau heeft van der Hart overigens ook niet. Maar Noppert heeft in 1,5 seizoen niks laten zien wat ook maar enigszins een basisplaats zou rechtvaardigen. Op een kleine uitzondering na, waarin hij een jaar boven zichzelf is uitgestegen, is hij overal mislukt en heeft hij niet voor niets overal alleen maar de reservebank warm gehouden. Wat mij betreft een compleet overschatte keeper zonder enige kwaliteiten, met als trieste bewijs wel zijn invalbeurt bij Quick Boys.
Ik hoop dat de club in de zomer op zoek gaat naar twee nieuwe keepers die wel voldoen aan de eisen van een club die mee wil strijden om de eerste acht plekken.
Ik hoop dat de club in de zomer op zoek gaat naar twee nieuwe keepers die wel voldoen aan de eisen van een club die mee wil strijden om de eerste acht plekken.
-
Verified
- Forumicoon
Noppert heeft een trainer nodig die tegen hem zegt:
Andries, jij bent vanaf nu mijn eerste keeper. Al maak je fouten, je blijft het hele seizoen eerste keeper. Ik sta 1000% achter je
Andries, jij bent vanaf nu mijn eerste keeper. Al maak je fouten, je blijft het hele seizoen eerste keeper. Ik sta 1000% achter je
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Hoop toch dat hij die trainer bij ons niet tegen gaat komen, dat zou echt ridicuul zijn.
Zou mooi zijn als Noppert zijn vorm weer terug krijgt maar hij moet dat wel echt zelf doen.
- Mackan68
- Forumicoon
Zolang hij nog woorden oppert als 'en dan is het hopen dat het kwartje mijn kant opvalt' ben ik daar alles behalve zeker van. 'Ik zal de nieuwe trainer laten zien dat hij niet om me heen kan' klinkt wel even anders, zefverzekerder, met wilskracht, topsportmentaliteit. Over een kwartje lullen is het net niet. Maar dat is Andries natuurlijk ook als je realistisch bent. Dat was al zo tijdens zijn laatste wedstrijd van Go Ahead in ons eigen Abe Lenstrastadion.
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Jeugdspeler
Eens, die wedstrijd was Andries ook verre van stabiel. Ik denk ook dat dat ook het niveau van Andries is, dat hebben we gezien in de wedstrijden dat hij in de basis stond. Je weet gewoon nooiit zeker of het goed gaat. Hij heeft een korte periode ver boven zijn kunnen gepresteerd en dat is het dan ook, hoe jammer dat ook is. Heeft hij wel een mooi contract aan overgehouden voor een tweede keeper. Overigens is ook Mickey geen volwaardige doelman, kan wel beter voetballen, maar is in de 5 meter ook een drama.Mackan68 schreef: ↑27-02-2025 14:25 Zolang hij nog woorden oppert als 'en dan is het hopen dat het kwartje mijn kant opvalt' ben ik daar alles behalve zeker van. 'Ik zal de nieuwe trainer laten zien dat hij niet om me heen kan' klinkt wel even anders, zefverzekerder, met wilskracht, topsportmentaliteit. Over een kwartje lullen is het net niet. Maar dat is Andries natuurlijk ook als je realistisch bent. Dat was al zo tijdens zijn laatste wedstrijd van Go Ahead in ons eigen Abe Lenstrastadion.
- Satyr
- Superster
Noppert keept dit weekend ivm een blessure bij vd Hart
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Lekker gekeept hoor! Ook voetballend weinig op aan te merken!
Heeft gewoon punten voor ons gepakt vandaag.
Heeft gewoon punten voor ons gepakt vandaag.
-
- Jeugdspeler
En vandaag top!Rdv schreef: ↑27-02-2025 14:47 Eens, die wedstrijd was Andries ook verre van stabiel. Ik denk ook dat dat ook het niveau van Andries is, dat hebben we gezien in de wedstrijden dat hij in de basis stond. Je weet gewoon nooiit zeker of het goed gaat. Hij heeft een korte periode ver boven zijn kunnen gepresteerd en dat is het dan ook, hoe jammer dat ook is. Heeft hij wel een mooi contract aan overgehouden voor een tweede keeper. Overigens is ook Mickey geen volwaardige doelman, kan wel beter voetballen, maar is in de 5 meter ook een drama.
- Trevorp
- Invaller
Mooi om zien. Had zeker 2 heel belangrijke reddingen. Het is hem gegund!
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Bij die laatste redding van Noppert kreeg ik gewoon kippenvel; dit was de Noppert die we al een tijdje niet meer gezien hadden! Prachtig moment en een oprechte vreugde na afloop. Ook dat momentje in het stadion dat ze die video afspeelden op de schermen was prachtig. Mooi naar beneden kijken en dat duimpje bleef nog een tijdje 'hangen'.
Het is hem gegund!
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Dat "goal" filmpje was echt een mooi momentMarça schreef: ↑03-03-2025 11:30 Bij die laatste redding van Noppert kreeg ik gewoon kippenvel; dit was de Noppert die we al een tijdje niet meer gezien hadden! Prachtig moment en een oprechte vreugde na afloop. Ook dat momentje in het stadion dat ze die video afspeelden op de schermen was prachtig. Mooi naar beneden kijken en dat duimpje bleef nog een tijdje 'hangen'.Het is hem gegund!

-
- Nieuw talent
Laat hem maar lekker staan. Het gaat nooit meer die keeper van rond het WK worden, en zal heus nog wel eens een blunder maken (maar welke Eredivisie keeper niet?), maar met beetje vertrouwen is het een meer dan prima keeper voor ons.
-
- Forumicoon
Waarom niet? Zo speelde hij gisteren wel vond ik, in de WK vorm. Hij was foutloos en had schitterende reddingen.
- Mackan68
- Forumicoon
Zeker, dit is de Noppert die iedereen graag wil zien! Hopelijk kan hij dit niveau vasthouden.
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Wereldspeler
Zou die dan echt terug zijn? Gewoon weer een puike westrijd.
- Trevorp
- Invaller
Het is wel opvallend hoe goed hij staat te keepen. Twee wedstrijdjes is natuurlijk veel te vroeg om te oordelen, maar met dit niveau staat hij wat mij betreft wel duidelijk boven vd Hart. Mooi om te zien dat hij deze kans met twee handen klemvast pakt.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Het zegt niet alles, maar Andries is bij ESPN nu voor de tweede week op rij uitgeroepen tot beste doelman van de speelronde. Tegen clubs als PSV en AZ is het ook makkelijker om je te onderscheiden qua reddingen, maar hij zit er weer goed in in elk geval! Mooi om te zien.
-
- Wereldspeler
Als je het voetballende gedeelte even vergeet en die match tegen Sparta (collectieve wanprestatie). Is die dan met een goede reeks bezig?
Vervolgvraag zou kunnen zijn; had ook Noppert niet gewoon vertrouwen van zijn trainer nodig?
Vervolgvraag zou kunnen zijn; had ook Noppert niet gewoon vertrouwen van zijn trainer nodig?
- Trevorp
- Invaller
Situatie rond Noppert was stabiel volgens de speakert. Wat een enorme pech. Hoop dat het meevalt!
-
Verified
- Wereldspeler
Noppert verscheen na afloop van de wedstrijd op het veld en liep daar ook nog naar Nieuw Noord, alwaar hij werd toegezongen. Dit zou niet het geval zijn geweest als het een hele ernstige (gezondheids)situatie zou zijn geweest lijkt mij.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Hij had daarbij zijn wedstrijdkleren nog aan, vond ik wel opvallend. Je gaat dan toch douchen lijkt me? Zou mooi zijn als hij er donderdag tegen AZ weer in staat, maar anders hebben we met Van der Hart ook een prima invaller. Gistermiddag zeker in elk geval!
-
Verified
- Wereldspeler
Ik vermoed dat hij in wedstrijdkleding naar het ziekenhuis is vervoerd (en daar gecheckt en teruggebracht), en dat hij nog geen moment heeft gehad om te douchen. Vervolgens terugkwam, hoorde dat de wedstrijd net was afgelopen, en naar de supporters wilde