Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
xander Verified
- Superster
Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion
Ja maar.. in het uitvak is AZ de baas...
Alle ballen op Henkie!
-
- Bankzitter
Flying Frisian schreef:Dat een deel van de aanhang van AZ zo sneu is, door vooral "Alle Friezen zijn homo" te zingen, is tot daaraan toe. Maar als je dan in de rust nummers als "It's Raining Men" door de speaker laat schallen, lok je het ook uit vind ik
Ach, als (een deel van) NN anti-az wel mag zingen, waarom zouden hun dan niet 'alle friezen zijn homo' mogen zingen?
erg sterke tekst van (een deel van)NN
Feanfan ben je niet even, maar je hele leven
-
- Superster
- Contacteer:
Dank je, het uitvoeren is het meest moeilijke niet maar het bedenken van dit soort teksten vergt nogal wat voorbereiding maar het was weer geslaagdSuperfries82 schreef:erg sterke tekst van (een deel van)NN
Bedankt Torcida:-)
- heerenveenfan1000
- Selectiespeler
Ik vond het niet erg.
Moest even wat energie kwijt
en dat was een snel en simple deuntje.
Heb de AZ supporters trouwens niet eens 'Alle Friezen zijn hom0's' horen zingen.
Moest even wat energie kwijt

Heb de AZ supporters trouwens niet eens 'Alle Friezen zijn hom0's' horen zingen.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
-
- Superster
Als jij het het over anticonceptiepil dan zit je compleet mis wanneer je denkt dat je die maar 1 keer per maand in hoeft te nemen. Wanneer je wilt weten hoe het wel zit zoek het maar op op internet of laat het mij weten via pb, dan wil ik je ook wel van uitleg voorzienLipton schreef: De pil hoeft toch maar 1x in de maand ingenomen te worden of zit ik nu mis?

Wat betreft het zwaaien van vlaggen tijdens de wedstrijd kan ik me voorstellen dat het vervelend is tijdens de wedstrijd. Dat hier dan wat van wordt gezegd is normaal maar wanneer andere mensen eromheen dan gaan lopen stoken vind ik een foute zaak. Er wordt hier wel eens gezegd dat je het dan tegen die persoon zelf moet zeggen als je je er aan ergert in het stadion en niet hier alleen op het forum lopen klagen. Dan is het toch zeer vervelend wanneer het zo is dat wanneer je er wat van zegt mensen opstoken het meer te gaan doen.
Wat ik ergerlijk vind is dat wanneer je naar de wc moet het een heel eind lopen is naar een vrouwentoilet. Je moet eerst meerdere voor mannen langs voor je een keer bij een vrouwentoilet komt. Moet toegeven dat ik het wel enigszins kan begrijpen aangezien voetbal toch vooral een mannenaangelegenheid is helaas.
-
- Forumicoon
Laten we hopen dat Lipton nooit aan de vriendin gaat want dat zou wel eens tot ongelukjes kunnen leiden. 

-
- Superster
- Contacteer:
Denk niet dat we ons daar al te veel zorgen om hoeven te makenJeroen schreef:Laten we hopen dat Lipton nooit aan de vriendin gaat want dat zou wel eens tot ongelukjes kunnen leiden.
Bedankt Torcida:-)
- Freezeman
- Superster
Ach, als hij van de Gereformeerde Basisschool ‘De Opbouw’ afkomt dan krijgt hij het vast wel te horen van zijn moeder.
Anti anti. 

- Hielke
- Forumicoon
Niet dat ik me snel erger, maar ik kijk telkens weer met verbazing naar die debiele mascotte. De 'oude' versie was nog te pruimen, wat er dit jaar rondhobbelt slaat alles. Weg met dat misvormde stuk schuimrubber!
-
- Forumicoon
Ach als je van die school komt ben je sowiesow de lul, word je niet zwanger gemaakt door de buurman dan wel door de dominee.Freezeman schreef:Ach, als hij van de Gereformeerde Basisschool ‘De Opbouw’ afkomt dan krijgt hij het vast wel te horen van zijn moeder.
Overigens wel een blunder van de baas, want ik zat aan een andere pil te denken

Ach, dat nn de scheids voor een terecht niet toegewezen penalty uitscheld voor Hoerenjong is zeker wel normaal?Flying Frisian schreef:Dat een deel van de aanhang van AZ zo sneu is, door vooral "Alle Friezen zijn homo" te zingen, is tot daaraan toe...
-
- Jeugdspeler
Ik vind hoerenjong vrij normaal... Het rolt zo lekker over je lippen!Lipton schreef: Ach, dat nn de scheids voor een terecht niet toegewezen penalty uitscheld voor Hoerenjong is zeker wel normaal?

-
- Bankzitter
en dan nog , de keren dat het gezongen word duurt het niet meer dan 5 seconden, ik vind dat gezeur over die "kwetsende spreekkoren" in h'veen hier op het forum ook zwaar overdreven.Cabron schreef: Ik vind hoerenjong vrij normaal... Het rolt zo lekker over je lippen!
De afgelopen wedstrijden is de pleog steeds goed en positief aangemoedigd door NN en die paar seconden dat er hoerenjong word gezongen is naar mijn mening dan ook niks
- heerenveenfan1000
- Selectiespeler
Ach ja, maar als een Heerenveen speler gaat liggen voor het NN vak en er geen penalty wordt toegekend zal er altijd 'hoerenjong' geroepen worden naar de scheids. Maar dit gebeurt bij bijna iedere andere voetbalclub in nederland(ook in de eerste divisie) en er wordt nooit wat aan gedaan. Niet dat dat nou meteen alles goed praat, maar er worden ergere dingen gezegd. Al is dat meestal niet in het ALS. En het houd idd al op na 10 seconden.
Haha die Hero (of Heero) vind ik wel geinig. Beetje meelopen met die scheids aan het begin, met die hoekvlag spelen en het publiek een beetje opfokken. Niet iets uit deze wereld, maar zo erg vind ik hem niet. Waarschijnlijk omdat ik ook zeer weinig op hem let.Niet dat ik me snel erger, maar ik kijk telkens weer met verbazing naar die debiele mascotte. De 'oude' versie was nog te pruimen, wat er dit jaar rondhobbelt slaat alles. Weg met dat misvormde stuk schuimrubber
Laatst gewijzigd door heerenveenfan1000 op 04-11-2008 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
- Flying Tilster
- Forumicoon
Ben dus niet de enige die vind dat de nieuw Heero ontiegelijk lelijk is. De oude zag er nog leuk uit, maar deze metamorfose is 100% mislukt. Als ik hem dan zie staan en probeert NN op te zwepen, dat noem ik zielig.SCH017 schreef:Niet dat ik me snel erger, maar ik kijk telkens weer met verbazing naar die debiele mascotte. De 'oude' versie was nog te pruimen, wat er dit jaar rondhobbelt slaat alles. Weg met dat misvormde stuk schuimrubber!
Dat soort zaken doe je bij kinderen, maar niet bij volwassenen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
- ItFean82
- Forumicoon
Ik dacht dat hij zijn wintervacht aanhad inderdaad, het ziet er nu echt niet meer uit inderdaad. Het lijkt wel een kleuter met overgewicht geworden.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
Foto? Ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat hij een nieuw pakje aanhad?
-
- Erelid
- Contacteer:
Met het risico dat je wereld nu instort, bij deze Jeroen!

Heero staat links, voor de duidelijkheid...

Heero staat links, voor de duidelijkheid...
-
- Forumicoon
Oei, die is inderdaad teveel naar de McDonalds geweest en heeft naderhand een mislukte liposuctie gehad. 

-
- Superster
haha vanaf de tribune is het mij helemaal niet zo opgevallen. Nu let ik er ook niet extreem op maar okeej. Op deze foto ziet het er inderdaad niet uit. Alsof het pak te groot is voor de persoon die erin zit
Misschien dat een goed passend pak in de maak is?

Misschien dat een goed passend pak in de maak is?
-
- Selectiespeler
In het oude stadion had je kiki de Kikker. Die heeft het niet lang volgehouden. Leuke liedjes als kikki de kikker is een vuile ...... bracht het bestuur tot inkeer. Nu wordt het gezien als onderdeel van het debielen vermaak en is het publiek er rijp voor. Zo langzaam maar zeker worden we steeds meer volgepropt met commerciele acties en plat entertainment. En een groot deel vindt het nog leuk ook.
- massan
- Selectiespeler
De nieuwe Heero was tijdens de open dag onthuld en vind hem ook een stuk minder. Zijn hoofd is een stuk ''nepper''..
-
- Invaller
Maar, hij heeft nu wel gewone voetbalschoenen aan i.p.v. een stel zeilboten 

- Freezeman
- Superster
Moeten wij hier nu als volwassen mensen echt over discussiëren?
Die pop is volgens mij bedoeld voor de kinderen in het stadion, de junior Heroes.
Laat dat ding toch lekker op het veld rond hobbelen en zijn ding doen.
Die pop is volgens mij bedoeld voor de kinderen in het stadion, de junior Heroes.
Anti anti. 

- Freezeman
- Superster
Waarschijnlijk moet die mevrouw ieder uur een pilletje nemen om haar rustig te houden.Lipton schreef:...ik zat aan een andere pil te denken...
Als ze het niet op tijd neemt begint ze te schreeuwen over Jøden en publiekevrouwen, en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Dus geef die mevrouw haar flesje terug.
Anti anti. 

- ItFean82
- Forumicoon
Klopt, maar mag er dan niet geconstateerd worden dat dat ding er niet uiziet?Freezeman schreef:Moeten wij hier nu als volwassen mensen echt over discussiëren?
Op naar het volgende seizoen....
-
xander Verified
- Superster

Hier de veschillen. Ik vondt het meteen al een lelijk ding die nieuwe, snap niet waarom heero niet het zelfde is gebleven hij was een van de mooiere mascottes.
Alle ballen op Henkie!
-
- Wereldspeler
Zelfs kinderen willen niet eens meer op de foto
Ze vinden hem zelfs een beetje eng!!!
En in eerste instantie is hij er voor de junior heroes toch?
Ze vinden hem zelfs een beetje eng!!!
En in eerste instantie is hij er voor de junior heroes toch?
-
- Superster
Kan me voorstellen dat ze hem eng vinden met zijn rare kwabbige armen en benen 

- massan
- Selectiespeler
Nu je de vergelijking op de foto's ziet vind ik het nog jammerlijker dat Heero getransformeerd is..wat een verschil! Treffende vergelijking van Feanatieke: van een viking naar een burger king..
-
- Bankzitter
Tjah... Iedereen, inclusief de club, ziet dit (een discussie is dan ook zinloos), maar het oude pak stonk te veel.