Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
forca hveen
Superster

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Bericht door forca hveen »

sch4-live schreef:ik beheer ook forzaheerenveen maar zou graag nog een site zelf maken. Ook moet ik voor school een site maken het liefst maak ik iets van Heerenveen maar wat >? Nieuws en foto's zijn al best veel sites. Iemand enig idee ?
Wat je natuurlijk zou kunnen doen is een site maken over de historie van sc heerenveen.
Hierin zou je prima de onderwerpen van diepFries in kunnen verwerken aangezien deze hier prima in passen. :wink:
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Maar helaas is History nou niet echt mijn beste punt. Speler zou idd wel kunnen ja.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Even over sc-heerenveen.nl kan die reclame van de eredevisie ook weg ? Elke keer weer op enter drukken.
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

ik heb even een filmpje gemaakt voor de wedstrijd VOlendam - Heerenveen.
Hier de link:

bdb
Selectiespeler

Bericht door bdb »

Prachtige foto, alleen was het beter met een vol stadion.. :wink:
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Inderdaad een mooie foto. Volgende keer ook even de achtergrond recht zetten (het veld helt nu over). Is makkelijk te doen in photoshop.
Ladies and gentleman: We've got him!
Lasse4evah
Wereldspeler

Bericht door Lasse4evah »

Het is een mooie geworden!
Hopen op meer van dit soort wallpapers!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Lasse4evah schreef:Het is een mooie geworden!
Hopen op meer van dit soort wallpapers!
Ik van Forzaheerenveen ben daarmee bezig.
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Foto's en Filmpjes van volendam-heerenveen staan op http://www.forzaheerenveen.nl
teamplayer
Wereldspeler

Bericht door teamplayer »

Op de site van AD Sportwereld staat per heden de rubriek clubreporters: fans die stukjes schrijven over het wel en wee van hun club. Er zijn ook 2 SC Heerenveen fans.
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubreporters/
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Ach ja zo'n stukje tekst kan iedereen schrijven die heerenveen ook maar een beetje volgt. Weinig gedurfde uitspraken, gezapig stukje.
Op naar het volgende seizoen....
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

teamplayer schreef:Op de site van AD Sportwereld staat per heden de rubriek clubreporters: fans die stukjes schrijven over het wel en wee van hun club. Er zijn ook 2 SC Heerenveen fans.
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubreporters/
Waar jij er dus één van bent als ik zo zie. :wink:
teamplayer
Wereldspeler

Bericht door teamplayer »

Theo schreef: Waar jij er dus één van bent als ik zo zie. :wink:
juist.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Lasse4evah schreef: Hopen op meer van dit soort wallpapers!
Ik heb op internet ook nog een mooie wallpaper gevonden.

http://www.panoramio.com/photos/original/5355631.jpg
Op naar het volgende seizoen....
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

ItFean82 schreef:Ik heb op internet ook nog een mooie wallpaper gevonden.

http://www.panoramio.com/photos/original/5355631.jpg
Echt een vette foto. Schitterend!
Johannesvk
Jeugdspeler

Bericht door Johannesvk »

Ik ga binnenkort ook mijn feansite starten, Feanpride.nl. Het wordt een site met nieuws, wedstrijdverslagen, columns, foto's, info en nog veel meer. Ik hoop dat jullie dan ook een kijkje gaan nemen. De status van de site nu: er wordt aan het design gewerkt.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Ben benieuwd, wel vindt ik de naam niet super omdat Frisianpride ook al PRIDE heeft. Maargoed succes, het zal lastig zijn.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Hoe kun je dat nou zeggen?? Er is niks te zien op de site nog?
Ja....de naam heeft er iets van weg, maar goed, dat ga je op een gegeven moment toch niet helemaal voorkomen.

Of heb je het over de dingen die hij opnoemt om op z'n site te plaatsen? Waren jullie daar de eersten mee? Werd er ook niet tegen jullie gezegd dat je misschien met iets nieuws moest komen aangezien je PRECIES hetzelfde melde toen jullie online wilden gaan! :-P Dus pas een beetje op je woorden, nog even en hij heeft meer bezoekers dan jullie!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik denk dat het weinig met stoer doen te maken heeft. Sommige mensen vinden het gewoon leuk om te scripten en dan is het natuurlijk aantrekkelijk om SCH daarbij te betrekken en bv een nieuwssite van SCH te ontwikkelen en bij te houden.

De vraag is of het wat toevoegt aan het huidige aanbod. Kijk, iedereen mag van mij een site bouwen maar ik kom natuurlijk niet terug op sites die alleen maar nieuws copy-pasten van andere SCH-sites. Het moet er natuurlijk wel een beetje professioneel uit zien en inhoud hebben, dan zit ik er wel op te wachten op zich.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Een Heerenveen-fansite opzetten is tegenwoordig behoorlijk lastig. Men is tenslotte vooral geïnteresseerd in nieuws en fotoreportages. Dat laatste is gewoon goed ingevuld door met name Feanfans.nl, waardoor je hoe dan ook meer moet bieden om voldoende bezoekers te trekken.

Voor nieuws zijn er diverse sites te vinden, o.a. de officiële natuurlijk. Daarin uitblinken doe je door betrouwbare primeurtjes te plaatsen of een soort weblogstijl te hanteren. Lastig dus. Ben je geen schrijftalent en/of heb je geen connecties, dan is het eigenlijk geen toegevoegde waarde.

Wil je tegenwoordig echt iets laten zien, dan moet je het m.i. groot aanpakken. Als voorbeeld wil ik Rodaworld.nl aandragen. Een groep Roda-supporters schrijft artikelen, veel achtergrondinformatie, uitstekende fotoreportages en ook voor de jeugd/vrouwen is vrij veel aandacht.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Superfries88' schreef:Een Heerenveen-fansite opzetten is tegenwoordig behoorlijk lastig. Men is tenslotte vooral geïnteresseerd in nieuws en fotoreportages. Dat laatste is gewoon goed ingevuld door met name Feanfans.nl, waardoor je hoe dan ook meer moet bieden om voldoende bezoekers te trekken.
Ik zelf vindt Feanfans ook de beste (vanzelfsprekend) maar ik kijk ook graag naar de fotoreportages van Frisianpride en van onze eigen site. Wel komen Frisianpride en Forzaheerenveen wat te kort om een echte top fansite te zijn. Maar alles heeft tijd nodig en ikzelf vindt het alleen maar goed dat er nog een site bijkomt. Hij heeft geen seizoenskaart dacht ik, dat is jammer omdat hij dan niet altijd een fotoreportage kan maken. Wij van Forzaheerenveen hebben tenminsten wel een goeie stap gemaakt (kijk naar 2 jaar geleden) en het kan alleen nog maar beter en er moet toch een vervanger voor Feanfans komen als die ooit zou vergaan :wink:
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Dat is absoluut waar. Het is ook geen aanval richting deze fansites hoor, ik heb er zelf ook eentje draaien (al heb ik er niet echt een doel mee). Het is gewoon een feit dat een nieuwe fansite opstarten lastig is met dergelijke concurrentie. Je moet daarom niet vijf soortgelijke fansites hebben, al juich ik nieuwe fansites altijd toe. Wil je echter een succesvolle fansite, dan zul je goed materiaal moeten leveren én ergens uniek in zijn. Ik noem Feanonline.nl even als voorbeeld, die bieden echt iets wat andere sites niet of amper aanbieden.

Die richting moet je op, wil je echt succesvol worden met een fansite. Maargoed, zoiets opzetten is lastiger dan de doorsnee fansite.
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door frisian-viking »

Dat hebben wij van forzaheerenveen wel wat met de filmpjes... voordat wij begonnen was dat nog nergens te vinden op internet. Ik denk ook dat dat onze grote kracht is tot nu toe. Wij willen nu ook wat nieuws lanceren, supporter interview, maar dat komt nog niet echt van de grond. Er zijn nog geen aanmeldingen geweest wat opzich jammer is.
Voel je je geroepen dan kun je altijd mailen naar:
info@forzaheerenveen.nl
Verder proberen wij nog meer unieke dingen te ontwikkelen maar daar gaat veel tijd in zitten en laat dat nou net een schaars goed zijn.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Vind het een leuk initiatief met die filmpjes, maar ik vraag me af of iedereen de moeite neemt om ze allemaal apart te gaan bekijken. Misschien is het een idee om de mooiste en fanatiekst gezongen songs per wedstrijd te compileren? (Kan heel makkelijk met bijv. Windows Movie Maker, dat standaard op iedere Windows-pc staat geinstalleerd)

Weet niet hoe anderen hier over denken, misschien is het de moeite waard hierover na te denken. :?:
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Marça schreef:Vind het een leuk initiatief met die filmpjes, maar ik vraag me af of iedereen de moeite neemt om ze allemaal apart te gaan bekijken. Misschien is het een idee om de mooiste en fanatiekst gezongen songs per wedstrijd te compileren? (Kan heel makkelijk met bijv. Windows Movie Maker, dat standaard op iedere Windows-pc staat geinstalleerd)

Weet niet hoe anderen hier over denken, misschien is het de moeite waard hierover na te denken. :?:
We hebben de bezoekers al eens gevraagd wat ze liever wilden,losse filmpjes van 1 of 2 minuten of een langer filmpje van ca 5/10 minuten toen hebben de bezoekers gekozen voor losse filmpjes. Met uitwedstrijden als er dan gefilmd wordt maken we er wel meestal een complitatie van. Er was trouwens wel iemand voor het supportersintervieuw maar nadat we hem de vragen hebben verzonden mailde hij niet meer terug, maar waarschijnlijk zullen we binnenkort wel iemand vinden. We hebben nog wel een aantal ideeen voor de site maar omdat de pagina's allemaal gescript moeten worden is dat een hoop werk en er is maar een iemand die php kan (daar wordt de site en de pagina's mee gemaakt) en die heeft niet super veel tijd ivm zijn school.
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Met dingen als een supportersinterview werkt het altijd beter om pro actief mensen te benaderen dan af te wachten of mensen zich aanmelden. Vraag in het stadion iemand of mail iemand van jullie forum of gastenboek?
Ladies and gentleman: We've got him!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Forum hebben we niet en Gastenboek ook niet, wel reactie's onder nieuwsberichten maar dat is niet echt een succes. Wel zullen we wat mensen vragen die we zelf kennen en misschien volgen er later meer.
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Ik zoek een zeer mooie wallpaer van een tifo actie bij heerenveen.
Voor mijn fm2008 spel, kan iemand mij hier aan helpen.
Wij zijn Heerenveen.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Enkele foto's van Roda uit op forzaheerenveen.nl.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Nog meer foto's toegevoegd op www.forzaheerenveen.nl !
Plaats reactie