Mmmm..ik heb ook de papieren binnen, maar dan voor de plek waar ik nu al zit en niet voor NN, wat wel de bedoeling was/is. Nou ja, effe mailtje naar nn de deur uit gedaan, zal vast allemaal wel goed komen!
Nieuwe seizoenkaarten: onduidelijkheid
Deze week valt bij alle seizoenkaarthouders en vele nieuwelingen post betreffende de nieuwe seizoenkaart op de mat. Daarbij is wat onduidelijkheid ontstaan. Wat is nu het geval? Bij diverse mensen staat naast de vermelding vak 10 (het Nieuw Noord sfeervak dus) ook een stoelnummer vermeld. En die zijn er dus niet. Bij anderen is er juist wel weer sprake van een rij- en stoelnummer. Maar het is dus zo dat zolang er vak 10 op de brief staat, alles in orde is.
Mocht je naar aanleiding van brief over de verlenging/aanvraag seizoenkaart, die door sc Heerenveen is verstuurt, toch nog vragen hebben, neem dan contact op met de afdeling ticketing van sc Heerenveen (0513 612100). De medewerkers van deze afdeling hebben de beschikking over al jouw gegevens en kunnen je meestal gelijk helpen.
Mocht je er niet komen dan kun je altijd even een e-mail sturen naar info@nieuwnoord.org.
Toch verontrustend om steeds te lezen dat iedereen de papieren binnen heeft, maar ik heb nog steeds niks ontvangen...weet iemand (Nieuw Noord mischien) of die papieren nog steeds kunnen komen, of is alles al op de post?
Voor zover ik weet is de post in diverse lichtingen de deur uit gegaan. 28.000 brieven ineens, daar zullen ze bij de TPG ook niet blij mee zijn natuurlijk...
Ongelooflijk trouwens, mijn nieuwe seizoenkaart staat gewoon voor vak 27 gepland volgens hun administratie. Belachelijk natuurlijk...
Laatst gewijzigd door Niels op 28-04-2005 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Nielshh schreef::
Ongelooflijk trouwens, mijn nieuwe seizoenkaart staat gewoon voor vak 27 gepland volgens hun administratie. Belachelijk natuurlijk...
Eastermar schreef:Er zijn nog enkele seizoenkaarten verkrijgbaar voor de trap bij vak 10. Liefhebbers?
Hmm... dacht dat het vooraan bij de trap al was uitverkocht. Ik heb in ieder geval een brief naar de club gestuurd met de vraag of het NN skutsje in het vak mag.
En Kukkel, mag ik dan aan de andere kant van je staan?
Dit gaat even niet over de seizoenkaart, maar ik vroeg me af of er nog meer merchandise komt van NN, want zag laatst iemand met een cross-side trui en ook mensen met NN mutsen, het zou leuk zijn als er meer kleren komen van NN...