Forza schreef:Op de lijsten van de Ticketbox stond vak 14 aangegeven als uitvak en dat was uitverkocht. Plattegrond erbij en ik die man uitleggen dat 14 het uivak niet was, maar dat vak met die kindertjes. Volgens mij was 16 het uitvak. Dat heeft ie uiteindelijk (na wat lichte bedreigingen) ingevoerd en toen kwam er idd een kaart voor het uitvak uit het apparaat. Beetje vaag, maar uiteindelijk toch gelukt. Hebben meer mensen dat probleem (gehad) of is mijn Ticketbox-meneer gewoon niet helemaal toerekeningsvatbaar?
Volgens mij is dat allemaal veranderd, ik meende als ik het goed zag tegen Twente dat het uitvak recht achter het doel is.
Als je goed kijkt weet je dat vak 10 MO het vak is waar de ben side zit.
Vak N zoals Forza zegt is dus het uitvak altijd geweest.
De az supporter hier zegt dat ik naast t uitvak zit.
Recht achter de goal LM is dus het uitvak.
N is het uitvak waar ongeveer 350 man in kan. LM wordt ook als uitvak gebruikt als er meer dan 350 man van de bezoekende club meekomen. Als dit niet zo is wordt LM gebruikt voor jeugd van plaatselijke amateurclubs.
Cross79 schreef:En vak K dan? is dat voor az supporters?
Ja, samen met MO10 zit daar ook een gedeelte van de fanatieke supporters. Er zijn daar regelmatig opstootjes tussen AZ-ers en supporters van de tegenstander.
Ik ga er vooralsnog van uit, dat alleen het uitvak N alleen vol zal zitten. Kan het me niet voorstellen als N en dat vak er naast helemaal vol komt te zitten. Pieker nog of ik een kaart ga kopen. Dan is het altijd makkelijk om een dag vantevoren ff een kaartje te halen, maar ja, dat is weer niet mogelijk...
Forza AZ schreef:
Ja, samen met MO10 zit daar ook een gedeelte van de fanatieke supporters. Er zijn daar regelmatig opstootjes tussen AZ-ers en supporters van de tegenstander.
Tjah, Ik ben niet anti-AZ ofzo maar volgens mij hebben de AZ supporters ook niet een hekel aan Heerenveen of zie ik dat verkeerd??
Blizzard schreef:
Tjah, Ik ben niet anti-AZ ofzo maar volgens mij hebben de AZ supporters ook niet een hekel aan Heerenveen of zie ik dat verkeerd??
Nee, ik denk ook niet dat er met AZ-Heerenveen opstootjes zullen zijn. Maar altijd met wedstrijden tegen vooral #j#x, Feyenoord en Utrecht zitten er altijd supporters van de tegenpartij in vak K en gebeurt er altijd wel iets.
Forza AZ schreef:
Dat wordt nog wat, kom net terug van mijn SV en dan heb ik een kaart voor een deel van de ben Side haha.
Gaat nog lachen worden met mijn CS merchandising aan.
De B-junioren van sc Heerenveen behaalden woensdagavond op Skoatterwâld een royale en dik verdiende 7-0 overwinning op AZ uit Alkmaar. Bij rust had sc Heerenveen al een beslissende 4-0 voorsprong genomen. Topscorer werd Bo Storm met drie treffers. Ari Skúlason nam twee doelpunten voor zijn rekening en Henrico Drost (strafschop) en Reza Ghoochannejhad waren ieder één keer trefzeker. Het team van Johnny Jansen bezet na dit resultaat de derde plaats op de ranglijst, achter Ajax en PSV.
Kijk, dit zijn tegen AZ de verhoudingen zoals ik ze graag zie...