Behalve bij de derde goal is dit ook hoe ik het zie. Köhlert en Braude hebben de centrale verdedigers ook wel behoorlijk in de steek gelaten.Muertos schreef: ↑23-05-2025 09:40 Was ons centrale duo niet teveel bezig met de gaten op te vullen op de backposities? Volgens mij dachten Braude en Köhlert beide dat ze als vleugelaanvaller werden opgesteld.
Voor volgend seizoen 2 vleugelverdedigers met de primaire taak om te verdedigen en te aan te vallen wanneer het kan. Geen gemankeerde aanvaller / middenvelder, die te aanvallend als wingback speelt en af en toe nog eens meeverdedigt.
Daarnaast is de batterij van Hopland een beetje leeg en hebben Hopland en Petrov nauwelijks samengespeeld wat de automatismen niet ten goede komt.
22-05-2025 AZ - sc Heerenveen, 18:45 (4-1, PO)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: 22-05-2025 AZ - sc Heerenveen, 18:45 (Play-offs)
-
Verified
- Wereldspeler
Re: 22-05-2025 AZ - sc Heerenveen, 18:45 (Play-offs)
Dat eerste dacht ik eigenlijk ook.Muertos schreef: ↑23-05-2025 09:40 Was ons centrale duo niet teveel bezig met de gaten op te vullen op de backposities? Volgens mij dachten Braude en Köhlert beide dat ze als vleugelaanvaller werden opgesteld.
Voor volgend seizoen 2 vleugelverdedigers met de primaire taak om te verdedigen en te aan te vallen wanneer het kan. Geen gemankeerde aanvaller / middenvelder, die te aanvallend als wingback speelt en af en toe nog eens meeverdedigt.
Met betrekking tot het tweede: de trainer moet ervoor zorgen dat slechts één van de verdedigers tegelijk mee opkomt, zodat je wel man-meer-situaties kunt creëren maar je ook stabiliteit achterin houdt.