Wat een ontzettend belangrijke overwinning. Het seizoen vrij uit voetballen of nog 6 weken bibberen. Gelukkig het eerste.
Prima eerste helft en de tweede was meer plichtmatig uitspelen. Totaal geen moeite mee, de punten tellen
Mooiste van de avond vond ik de muziek. De opkomst met "aan de kant ik moet naar het stadion". Vlak voor de aftrap "er schijnt een fel licht aan de horizon" en ook in de pauze veel Heerenveenliedjes van vroeger
Zo komt de identiteit van de club steeds meer terug
04-04-2025: sc Heerenveen - Willem II (3-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
-
- Nieuw talent
Re: 04-04-2025: sc Heerenveen - Willem II, 20:00 uur
Natuurlijk ligt identiteit niet alleen verscholen in muziek, maar als je dit vergelijkt met een club (en stad) als Utrecht is het bij ons wel genieten.Feanfan 1 schreef: ↑05-04-2025 08:21 Wat een ontzettend belangrijke overwinning. Het seizoen vrij uit voetballen of nog 6 weken bibberen. Gelukkig het eerste.
Prima eerste helft en de tweede was meer plichtmatig uitspelen. Totaal geen moeite mee, de punten tellen
Mooiste van de avond vond ik de muziek. De opkomst met "aan de kant ik moet naar het stadion". Vlak voor de aftrap "er schijnt een fel licht aan de horizon" en ook in de pauze veel Heerenveenliedjes van vroeger
Zo komt de identiteit van de club steeds meer terug
Overigens opvallend dat Brouwers de toss won, en ervoor koos om in de eerste helft naar Noord te spelen.
En wat was er na afloop loos bij Nieuw Noord?
-
- Wereldspeler
Het viel me op hoeveel directer we spelen ten opzichte van het voetbal onder Van Persie. Vond ook geen enkele speler een onvoldoende scoren, met Kersens, Linday, Brouwers, Braude en Hopland als de betere. Willem II was overigens erg zwak, die gaan het nog heel erg moeilijk krijgen.
-
- Wereldspeler
Dat directe had ook direct effect met drie goals, tegen een erg zwak Willem 2 inderdaad. Vooral de eerste goal was echt het geluk zoeken. Het had ook zo 4-0/5-0 kunnen worden met ballen die gevaarlijk in de zestien kwamen.
Nu had je ook een ruime marge, waardoor je bij een tegengoal niet direct in de problemen komt zoals tegen thuisbFortuna en RKC. Ik ben overigens wel benieuwd of het directe spel ook in uitwedstrijden kan.
Nu had je ook een ruime marge, waardoor je bij een tegengoal niet direct in de problemen komt zoals tegen thuisbFortuna en RKC. Ik ben overigens wel benieuwd of het directe spel ook in uitwedstrijden kan.
-
- Invaller
Wat een lekkere pot (voornamelijk eerste helft), Nico was lekker op dreef, veel dreiging en balvast, Braude zeer sterk, Brouwers laat direct zien dat wij hem enorm gemist hebben, Sebaoui beloond zichzelf eindelijk eens voor zijn harde werken, Linday, wat een speler en de sfeer in het stadion, prachtig! Lekkere avond, lekker begin v/h weekend.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Nieuw talent
bier gooiers werden aangepaktCJunior schreef: ↑05-04-2025 09:21 Natuurlijk ligt identiteit niet alleen verscholen in muziek, maar als je dit vergelijkt met een club (en stad) als Utrecht is het bij ons wel genieten.
Overigens opvallend dat Brouwers de toss won, en ervoor koos om in de eerste helft naar Noord te spelen.
En wat was er na afloop loos bij Nieuw Noord?
-
- Superster
Leuke wedstrijd … Willem 2 gaat het nog lastig krijgen. Nummer 16, 17 en 30 die met doorrollen en acteerwerk proberen de overtreding mee te krijgen.
Rare conflicten zoeken, de aandacht ligt daar meer op de randzaken lijkt het dan op het voetbal. Wanneer ze daar niks aan doen dan krijgen ze het echt zwaar.
Rare conflicten zoeken, de aandacht ligt daar meer op de randzaken lijkt het dan op het voetbal. Wanneer ze daar niks aan doen dan krijgen ze het echt zwaar.
Het is maar een spelletje
-
- Selectiespeler
Een bijna perfect voetbalweekend zo. Wat kan het dan weer snel leuk zijn hè