27-09-2024: Heracles Almelo - sc Heerenveen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Wereldspeler

Re: 27-09-2024: Heracles Almelo - sc Heerenveen (20:00 uur)

Bericht door SuperFrysk »

Ons hele middenveld grossiert in balverlies, waar is Olsson allemaal mee bezig?
En je mist een aanspeelpunt. Het is nog niet best.
vincentdelbos
Selectiespeler

Bericht door vincentdelbos »

Vrij matig tot nu toe. Zoals hier gesteld heel veel balverlies, vooral op het middenveld, Condé en Olsson beide niet echt goed. Rallis probeert het, maar overtuigt ook nog niet. Buitenspelers so so. Ik vind alleen Hopland wel aardig spelen en onze doelman.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Dit hoort zeker op de vrijdagavond, maar dan een niveau lager. Wat is dit schrikbarend slecht. Ze kunnen de bal over 10 meter nog niet bij elkaar in de voeten spelen. Brouwers, Rallis, Olsson, Sdbaoui doen mee aanbhet WK bal inleveren.
SuperFrysk
Wereldspeler

Vooral Olsson is schrikbarend, geeft ook ineens onmogelijk passes terwijl zijn kracht juist ligt in het wegdraaien en korte combinaties. Brouwers ook alleen maar balverlies. Alleen Hopland, Braude en Van der Hart een voldoende.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

hohooo wat een goal van Rallis! Beauty
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Volledig terecht dat Heracles gewoon nog wint ook. Wat een hoop spelers die afwezig waren vandaag zeg. Olsson wordt hier genoemd, maar iedereen was zeer slordig aan de bal. Wat een klote pot.
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

Wedstrijd tegen de buren heeft veel verbloemd. Wat een ontzettend gezapige KvW pot was dit zeg. Werkelijk niemand heeft ook maar enig niveau getoond vandaag. Oké, Rallis schoot hem er fenomenaal in maar daar stopt het ook.

Verliezen van zo’n tegenstander; om te janken.
SuperFrysk
Wereldspeler

Hoe kan het dat je de laatste tien minuten, niemand in de bal komt vanuit het middenveld. Ze staan allemaal hoog, waar de bal 1x gekomen is. Ik snap daar echt helemaal niets van. Wat een kut pot.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Thuis nog niks verloren - uit nog geen punt gehaald. Dit was wel slecht zeg, vooral voor het moraal. Waarom je dan met 1.5 minuut te gaan alsnog gaat opbouwen van achteruit mag iemand mij uitleggen. Maar goed, maakt ook geen donder uit, het was 95% bagger.
Neymar
Verified
Wereldspeler

Bericht door Neymar »

Pfff wat was dit toch ongelofelijk slecht...
Heerenveen rules
Forumicoon

Schandalig optreden was dit weer. Wat een gebrek aan kwaliteit hebben wij. Kohlert en Trenskow laten kwaliteit zien. De rest zooo matig. Uitwedstrijden zijn kansloos. Te weinig strijd en kwaliteit. Thuis kan het publiek dit hele matige stel voetballers nog wat laten zien. Verliezen van dit Heracles is wederom een blamage, net als de 9-1. En Brouwers als aanvoerder......Staat wat dom te lachen voor de camera en zegt dat ze weer tam waren. Afnemen die band en op de bank ermee.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Wedstrijden verliezen op inzet, passie en strijd. Daar blijf ik moeite mee hebben. Dit leek echt helemaal nergens naar. Heel benieuwd hoe 'trots' RvP deze keer op de heren is...
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

En weer een weekend naar de knoppen!! Wat is er in vijf dagen gebeurd??! Eerst een dijk van een wedstrijd tegen Groningen en nu deze bagger! Waar is de dominantie gebleven? Zo naïef!
Wéér uit!!!!
Superfries1994
Wereldspeler

Heerenveen rules schreef: 27-09-2024 22:00 Schandalig optreden was dit weer. Wat een gebrek aan kwaliteit hebben wij. Kohlert en Trenskow laten kwaliteit zien. De rest zooo matig. Uitwedstrijden zijn kansloos. Te weinig strijd en kwaliteit. Thuis kan het publiek dit hele matige stel voetballers nog wat laten zien. Verliezen van dit Heracles is wederom een blamage, net als de 9-1. En Brouwers als aanvoerder......Staat wat dom te lachen voor de camera en zegt dat ze weer tam waren. Afnemen die band en op de bank ermee.
Trenskow was ook dramatisch hoor. Köhlert wel aardig, Hopland oké.

Brouwers komt net van het veld. Van Persie legt de vinger duidelijk op de zere plek.
BWA23
Bankzitter

Bericht door BWA23 »

Het is uit steeds hetzelfde liedje helaas. Zo gelaten en zonder passie wordt er gespeeld. Er zit zo weinig karakter in dit elftal. Ze laten zich slachten in Alkmaar en ook vandaag is er geen echte wil. Jammer dat van Persie als oud topvoetballer er geen winnaars van kan maken. Het is te lief. Maar van Sahraoui naar Sebaoui is ook wel een enorme achteruitgang, we hebben een keeper die er weinig van kan en ons middenveld scoort niet, heeft veel te weinig diepgang/dreiging. Dit wordt weer een moeizaam seizoen helaas. Er zit weer te weinig in deze selectie. Er zijn te veel kleurloze spelers.

Smans en Al Saed maar snel in de basis.
vincentdelbos
Selectiespeler

Bericht door vincentdelbos »

Heerenveen rules schreef: 27-09-2024 22:00 Schandalig optreden was dit weer. Wat een gebrek aan kwaliteit hebben wij. Kohlert en Trenskow laten kwaliteit zien. De rest zooo matig. Uitwedstrijden zijn kansloos. Te weinig strijd en kwaliteit. Thuis kan het publiek dit hele matige stel voetballers nog wat laten zien. Verliezen van dit Heracles is wederom een blamage, net als de 9-1. En Brouwers als aanvoerder......Staat wat dom te lachen voor de camera en zegt dat ze weer tam waren. Afnemen die band en op de bank ermee.
Gebrek aan kwaliteit vind ik het niet. Wel haalden teveel spelers hun niveau niet. Hopland en Kohlert vond ik op sich wel goed, Braude ook niet heel erg verkeerd. De dominantie van Heerenveen moet vanuit het middenveld komen en die lieten het vandaag heel erg afweten. En vooral de passing was heel erg slordig.
Superfries1994
Wereldspeler

jorro schreef: 27-09-2024 22:04 Wedstrijden verliezen op inzet, passie en strijd. Daar blijf ik moeite mee hebben. Dit leek echt helemaal nergens naar. Heel benieuwd hoe 'trots' RvP deze keer op de heren is...
Inzet, passie en strijd noemen als je verliest, is net zo'n matig antwoord als de trots als je 9-1 verliest. Van Persie gaf een prima uitleg van wat er mis ging vond ik.
Heerenveen rules
Forumicoon

vincentdelbos schreef: 27-09-2024 22:25 Gebrek aan kwaliteit vind ik het niet. Wel haalden teveel spelers hun niveau niet. Hopland en Kohlert vond ik op sich wel goed, Braude ook niet heel erg verkeerd. De dominantie van Heerenveen moet vanuit het middenveld komen en die lieten het vandaag heel erg afweten. En vooral de passing was heel erg slordig.
Het is niet alleen deze wedstrijd. Alle uitwedstrijden waren heel matig tot slecht. De eerste helft tegen Utrecht en NAC ook. Er zit weinig karakter en kwaliteit in deze groep is mijn mening. Ik vind Kohlert, Hopland, Trenskow, Nicolaescu (vorige week) goede spelers. De rest mist of
beleving ( Olsson, Kersten, Bochniewicz) of kwaliteit ( Brouwers, Sebaoui, Braude, van der Hart).
SuperFrysk
Wereldspeler

Heerenveen rules schreef: 27-09-2024 22:36 Het is niet alleen deze wedstrijd. Alle uitwedstrijden waren heel matig tot slecht. De eerste helft tegen Utrecht en NAC ook. Er zit weinig karakter en kwaliteit in deze groep is mijn mening. Ik vind Kohlert, Hopland, Trenskow, Nicolaescu (vorige week) goede spelers. De rest mist of
beleving ( Olsson, Kersten, Bochniewicz) of kwaliteit ( Brouwers, Sebaoui, Braude, van der Hart).
Brouwers mist kwaliteit zegt die :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon

Jij vindt hem vast net zo goed als Karlsbakk!
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 27-09-2024 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
SuperFrysk
Wereldspeler

vincentdelbos schreef: 27-09-2024 22:25 Gebrek aan kwaliteit vind ik het niet. Wel haalden teveel spelers hun niveau niet. Hopland en Kohlert vond ik op sich wel goed, Braude ook niet heel erg verkeerd. De dominantie van Heerenveen moet vanuit het middenveld komen en die lieten het vandaag heel erg afweten. En vooral de passing was heel erg slordig.
Dit is het vooral. Hoe vaak hebben Brouwers en Olsson zoveel balverlies geleid in één helft? Het middenveld liep niet, ook Condé had veel balverlies, terwijl die daar juist is gekomen voor de rust. Het liep gewoon totaal niet, eigenlijk bij niemand. De buitenspelers waren ook redelijk matig, maar dat vond ik nog enigszins meevallen tov het middenveld.

Tweede helft ging iets beter maar Smans & Brouwers staan veel te hoog, die komen nooit aan de bal. En dan krijg je juist dat de vleugelspelers wél bereikt worden, maar laag op het veld. Als Van Ee de bal kreeg van onze verdedigers, kon die hem vaak alleen aan de zijkanten kwijt of helemaal nergens. Dan word het lastig voetballen.

Ik vond Kersten brengen, en eigenlijk Hopland eraf halen, een fout van Van Persie. Het werd direct een stuk onrustiger en dat merk je oa aan Bochniewicz.
SuperFrysk
Wereldspeler

Heerenveen rules schreef: 27-09-2024 23:01 Jij vindt hem vast net zo goed als Karlsbakk!
Als je Brouwers zijn kwaliteiten niet herkend, dan hecht ik ook niet zoveel waarde aan je oordeel over Karlsbakk.
Heerenveen rules
Forumicoon

Wat zijn zijn kwaliteiten dan volgens jou? Hij scoort zelden, geeft weinig assists, heeft een lage handelingssnelheid en weinig diepgang (op snelheid). Doe mij Smans maar.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

We zijn in uitwedstrijden ook onder RvP nog niets opgeschoten. De eerste helft was zo erbarmelijk slecht, zo slordig in de passing, dan help je een tegenstander ook in de wedstijd. Tweede helft was iets beter, maar als je geen goede dag hebt, moet je in ieder geval nog een punt koesteren Over Karlsbakk kan je wel zeggen verhuur hem, maar welke KKD club zit op zo'n vogelverschrikker te wachten? Daar kan hij ook niet mee. Probeer hem te slijten en anders verlies nemen en contract ontbinden.
SuperFrysk
Wereldspeler

Heerenveen rules schreef: 27-09-2024 23:15 Wat zijn zijn kwaliteiten dan volgens jou? Hij scoort zelden, geeft weinig assists, heeft een lage handelingssnelheid en weinig diepgang (op snelheid). Doe mij Smans maar.
Hij scoort juist regelmatig, nu 2 al uit 7 (had er vorige week nog twee bij kunnen prikken) en veel goede diepteloop acties. Hij komt vaak in scoringspositie door zijn loopacties. Daarnaast vind ik dat hij voor een diepgaande middenvelder best aardig in de combinatie kan voetballen en best een aardige techniek heeft. Het is geen gepolijste voetballer, maar wanneer je hem aanspeelt doet die er wel vaak wat goeds mee.

Vorig seizoen had hij ook 6 goals uit 26 wedstrijden, terwijl die in het begin ook nog niet helemaal fit was. Dat vind ik niet zelden.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

SuperFrysk schreef: 27-09-2024 14:15 Dat ben ik met je eens hoor, Karlsbakk is minder dan Nico en heeft minder individuele kwaliteiten. Maar in de voorbereiding zag je toch dat hij het eindstation was van goedlopende aanvallen.

Het is gewoon heel populistisch om nu om Rallis te roepen, terwijl dit je tweede spits is en Rallis een jeugdspeler. Karlsbakk moet nu gewoon weer de kans krijgen en gaat ze dan ook wel maken.

En weet je wat het ook is met Karlsbakk? Hij maakt heel vaak een goede loopactie, maar dat word dan niet gezien door zijn medespelers. Als je een aantal wedstrijden met elkaar speelt en weet wat je van elkaar kunt verwachten, dan zien medespelers dat ook sneller. Daar ben ik van overtuigd.
Karlsbakk was al weinig bij goals betrokken voordat hij aangetrokken werd en is dat nog steeds. De kans is behoorlijk groot dat dat in de toekomst zo blijft. Geloven dat Karlsbakk alsnog gaat leveren is een droom. Hij zal aan veel voorwaarden voldoen die aan een topspits geëist worden maar één ding ontbreekt: Neus voor de goal en scorend vermogen. Kennelijk kan Daniël niet met wedstrijddruk omgaan want in de voorbereiding toen het nergens om ging maakte hij wel z'n goaltjes. Ook voor het eerst overigens.Daarnaast zegt ook van Persie over hem dat hij harder moet werken. Net als zijn illustere voorgangers.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
RvP, het waren 10 .... maanden
Heerenveen rules
Forumicoon

SuperFrysk schreef: 27-09-2024 23:29 Hij scoort juist regelmatig, nu 2 al uit 7 (had er vorige week nog twee bij kunnen prikken) en veel goede diepteloop acties. Hij komt vaak in scoringspositie door zijn loopacties. Daarnaast vind ik dat hij voor een diepgaande middenvelder best aardig in de combinatie kan voetballen en best een aardige techniek heeft. Het is geen gepolijste voetballer, maar wanneer je hem aanspeelt doet die er wel vaak wat goeds mee.

Vorig seizoen had hij ook 6 goals uit 26 wedstrijden, terwijl die in het begin ook nog niet helemaal fit was. Dat vind ik niet zelden.
Wij kijken er wat anders tegenaan. We zijn vorig jaar 11e geworden met 37 punten en staan nu 12e. Dat is te wijten aan spelers zoals Brouwers. Rechterrijtje eredivisie. Daar ben jij blijkbaar tevreden mee. Net als met Karlsbakk. Brouwers is niet voor niets niet geslaagd bij Utrecht. Daar hebben ze gezien dat hij niet het niveau heeft voor de subtop.
Ik wil weer naar het linkerrijtje en dan heb je meer kwaliteit nodig. Op de linksbuiten, de rechtsback en centraal, karakterspelers en meer creativiteit op het middenveld. En een trainer die kiest voor Andries!!! :D
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Mackan68 schreef: 28-09-2024 03:56 Karlsbakk was al weinig bij goals betrokken voordat hij aangetrokken werd en is dat nog steeds. De kans is behoorlijk groot dat dat in de toekomst zo blijft. Geloven dat Karlsbakk alsnog gaat leveren is een droom. Hij zal aan veel voorwaarden voldoen die aan een topspits geëist worden maar één ding ontbreekt:
Dit is niet het Karlsbakk topic en ik wil die jongen ook niet bashen maar die jongen voldoet helemaal niet aan de voorwaarden voor, zeg een voor ons niveau, bruikbare spits. Hij kan amper een bal aannemen, kan niet kaatsen, kan geen bal vasthouden, kan geen mannetje passeren, kan niet koppen of een bal doorkoppen. Heb hem nooit een goed schot zijn afleveren of zien rommelen in de 16. Of een neusje voor de goal hebben. Het is een lange slungel die redelijk snel is maar dat is ook het enige. Wellicht kan hij zich beter richten op een andere positie of een andere sport.
Ferry Nijs
Nieuw talent

Bericht door Ferry Nijs »

Als het zo doorgaat gaan we voor het eerst sinds jaren thuis meer punten pakken dan uit. Waarom in uitduels niet lekker op de counter spelen zoals we altijd hebben gedaan? Waarom moeten wij het publiek in Alkmaar, Almelo, Sittard of Rotterdam vermaken met naïef voetbal? Stel in de uitduels Noppert op en gok op de counter.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Alfred schreef: 28-09-2024 10:11 Dit is niet het Karlsbakk topic en ik wil die jongen ook niet bashen maar die jongen voldoet helemaal niet aan de voorwaarden voor, zeg een voor ons niveau, bruikbare spits. Hij kan amper een bal aannemen, kan niet kaatsen, kan geen bal vasthouden, kan geen mannetje passeren, kan niet koppen of een bal doorkoppen. Heb hem nooit een goed schot zijn afleveren of zien rommelen in de 16. Of een neusje voor de goal hebben. Het is een lange slungel die redelijk snel is maar dat is ook het enige. Wellicht kan hij zich beter richten op een andere positie of een andere sport.
Daar denken ze bij de club en vooral de scouting heel anders over.
RvP, het waren 10 .... maanden
Plaats reactie