Dimitris Rallis

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Mackan68
Forumicoon

Re: Dimitris Rallis

Bericht door Mackan68 »

SuperFrysk schreef: 04-10-2024 19:54 maar ik vind het wel opvallend dat veel mensen hier schrijven dat Rallis volgend jaar basisspeler moet zijn. Rustig aan, geef die jongen wat tijd.
Ik lees hier slechts van 1 forumlid dat hij dicht bij een basisplaats zou zitten :?:
RvP, het waren 10 .... maanden
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Het is voor van Persie een vloek en een zegen lijkt me. Normaal heb je spitsen die een beetje dezelfde kwaliteiten hebben want dat past bij je speelwijze. Volgens mij hebben Nico, Karlsbakk en Rallis hele andere kwaliteiten die bij een andere speelwijze tot hun recht komen.

Nico is denk ik de enige die ‘volwassen’ speelt, meer ervaring en gogme. Karlsbakk en Rallis hebben denk ik nog aardig wat wedstrijden nodig om ook die ervaring op te doen.

Vooralsnog zou mijn ‘pikorde’ zijn:
1) Nico
2) Rallis
3) Karlsbakk al blijf ik bij hem me nog afvragen welke kwaliteit hij heeft die we nog niet hebben gezien?
Het is maar een spelletje
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Mackan68 schreef: 05-10-2024 01:32 Ik lees hier slechts van 1 forumlid dat hij dicht bij een basisplaats zou zitten :?:
Ik had het iets anders moeten formuleren, want je hebt gelijk. Maar ik proef een bepaald sentiment dat het een toptalent is, maar ik zou liever wat op de rem trappen. Ik ben blij dat er eindelijk weer een speler uit de academy aansluiting vind, maar geef die jongen nou eens de tijd. Want voor je het weet word hij weer afgefakkeld.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

SuperFrysk schreef: 05-10-2024 11:18 Ik had het iets anders moeten formuleren, want je hebt gelijk. Maar ik proef een bepaald sentiment dat het een toptalent is, maar ik zou liever wat op de rem trappen. Ik ben blij dat er eindelijk weer een speler uit de academy aansluiting vind, maar geef die jongen nou eens de tijd. Want voor je het weet word hij weer afgefakkeld.
Wat je feitelijk bedoelt: één zwaluw maakt nog geen zomer :-)

En natuurlijk is dat zo en volgens mij zijn de meesten hier het daar wel over eens hoor. Die jongen is bij lange na niet rijp voor een definitieve plek bij het eerste. Maar bij gebrek aan beter is het roeien met de riemen die je hebt.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Wat mij betreft laten ze Karlsbakk gaan, Rallis ervaring opdoen, en Nicolaescu voorlopig als spits nummer 1 staan. Maar dan wel met veel speeltijd voor Dimitris. En verder zou ik graag zien dat de club een echte pinchhitter aantrekt die de boel om kan gooien de laatste 15-20 minuten als dat nodig is. Type Keur, Camataru. Zo'n spits hebben we al jaren niet meer gehad en het lijkt me onwaarschijnlijk dat die niet meer rondlopen op deze planeet.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Rallis is zeker een groeibriljant en kan ook op de vleugel. Maar zijn contract loopt af dus verlengen maar. Ik neem ook aan dat ze in gesprek zijn.
SuperFrysk
Wereldspeler

Puik afgemaakt, goede loopactie en het snot voor de ogen gewerkt. Terecht de MoTM
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Hij speelde een prima eerste helft. Was een goed aanspeelpunt en maakte een prima goal. Mag wel wat agressiever worden in het drukzetten. Maar 2 uit 2 al. Hij is nog jong, hier zit wel potentie in.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Hij ging er af met wat leek een hamstring blessure, in de interviews nadien werd er niet over gerept … weet iemand of hij geblesseerd is?
Friezer
Jeugdspeler

Bericht door Friezer »

Hij zei zelf dat het kramp was achteraf lijkt dus niks te zijn qua blessure
ABE1920SCH
Nieuw talent

Bericht door ABE1920SCH »

fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Herhaal nog maar eens, van onze drie spitsen is dit de enige met potentie om door te groeien. Sterk in het meevoetballen, sterk in het drukzetten en een goed gevoel voor de goal.

Nico maakte hem vandaag netjes af, maar krijgt nog een hele kluif om Rallis er uit te spelen. Is completer dan Nico en Daniel, en zal nog wel vaker starten.
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

fuotbalgek schreef: 14-12-2024 23:52 Herhaal nog maar eens, van onze drie spitsen is dit de enige met potentie om door te groeien. Sterk in het meevoetballen, sterk in het drukzetten en een goed gevoel voor de goal.

Nico maakte hem vandaag netjes af, maar krijgt nog een hele kluif om Rallis er uit te spelen. Is completer dan Nico en Daniel, en zal nog wel vaker starten.
Ik vond Rallis vandaag zijn eerste goede pot spelen, en inderdaad sterk in het meevoetballen.
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Ik denk dat we nu onverwacht de luxe te hebben over twee verschillende, maar voor ons meer dan goede, spitsen te bezitten. Alleen maar fijn en per wedstrijd/tegenstander kijken wie er start en wie er invalt.

Zo blijft Nico zijn doelpunten meepikken toch maar weer elke keer en met Rallis investeren we in eigen jeugd en marktwaarde!
SuperFrysk
Wereldspeler

Snel verlengen..
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Inderdaad. Hij mag over twee weken met andere clubs praten…
ABE1920SCH
Nieuw talent

Bericht door ABE1920SCH »

Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Rallis speelt sinds zijn zevende (!) voor Heerenveen, dus ik denk dat hij nog wel wat langer in ons eerste elftal wil spelen voordat hij de stap naar een andere club of uberhaupt het buitenland gaat zetten. Maar hij doet het echt goed de laatste tijd en de wedstrijd tegen PSV als absoluut hoogtepunt. Die afgekeurde goal zat er onberispelijk in!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Laat hem Tygo Land of Dennis Johnson even bellen en vragen hoe slim een (te) vroeg vertrek is.
Spijt heb je morgen maar!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Als zulke bedragen op tafel komen moet je 'm nog laten gaan ook
SuperFrysk
Wereldspeler

Voor 6 ton? Haal voor 6 ton maar eens een vervanger.
Ook geen nieuwe spits halen, Nico en Rallis afwisselen. Werkt goed zo.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Ebiede schreef: 18-12-2024 14:45 Laat hem Tygo Land of Dennis Johnson even bellen en vragen hoe slim een (te) vroeg vertrek is.
Laat hem dan alsjeblieft niet bellen met Albert Gudmundsson.

Over Land oordelen is ook wel erg vroeg. Die is nog steeds maar 18 jaar, speelt wekelijks in de KKD en traint dagelijks op een hoger niveau dan hij bij Heerenveen zou doen.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

SuperFrysk schreef: 18-12-2024 15:24 Voor 6 ton? Haal voor 6 ton maar eens een vervanger.
Ook geen nieuwe spits halen, Nico en Rallis afwisselen. Werkt goed zo.
Aan het einde van het seizoen is het 0 euro, daar haal je helemaal geen vervanger voor.
wilbot
Invaller

Bericht door wilbot »

Abenello schreef: 18-12-2024 15:28 Aan het einde van het seizoen is het 0 euro, daar haal je helemaal geen vervanger voor.
volgens mij zijn ze al in onderhandelingen. ergens gelezen.
fuotbalgek
Superster

Eerder heb ik deze jongen genoemd als nieuwe spits en waren er mensen mij hier aan het terugfluiten, nu dreigt hij weg te gaan, en hoor ik opeens andere verhalen van dezelfde personen. Hindsight is a bitch.
SuperFrysk
Wereldspeler

fuotbalgek schreef: 01-01-2025 02:54 Eerder heb ik deze jongen genoemd als nieuwe spits en waren er mensen mij hier aan het terugfluiten, nu dreigt hij weg te gaan, en hoor ik opeens andere verhalen van dezelfde personen. Hindsight is a bitch.
Kan toch beide? Niet te enthousiast zijn en druk opleggen, maar wel snel verlengen want potentie heeft die zeker. Het een sluit de ander niet uit.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Is Rallis niet een beetje van het niveau Jizz Hornkamp? Absoluut een speler die meekan in de eredivisie en bij ons of een andere grijze middenmoot club prima in de spits kan.

Hij is nog jong, maar om hem nu als echt groot talent te bestempelen gaat me wel wat ver.

Hij heeft een goede werklust, maar zijn rendement is wel wat mager. Tegen PSV speelde hij (net als de rest) erg goed en zijn goal tegen Heracles was geweldig.

Daarnaast kan ik me alleen geen wedstrijden herinneren waar hij uitblonk
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

vlqrt schreef: 01-01-2025 11:09 Is Rallis niet een beetje van het niveau Jizz Hornkamp? Absoluut een speler die meekan in de eredivisie en bij ons of een andere grijze middenmoot club prima in de spits kan.

Hij is nog jong, maar om hem nu als echt groot talent te bestempelen gaat me wel wat ver.

Hij heeft een goede werklust, maar zijn rendement is wel wat mager. Tegen PSV speelde hij (net als de rest) erg goed en zijn goal tegen Heracles was geweldig.

Daarnaast kan ik me alleen geen wedstrijden herinneren waar hij uitblonk
Dit zijn zijn eerste minuten op eredivisieniveau. In de jaren hiervoor heeft hij laten zien op het niveau van dat moment best wel over rendement te beschikken. In ieder geval voor het niveau waarop wij ons momenteel begeven. We mogen van hem niet verwachten dat hij alles speelt en daarnaast ook nog eens 1 op 2 loopt. Je kunt hem op één seizoen afschrijven maar als eigen jeugdspeler ook de tijd geven die bijvoorbeeld een Karlsbakk hier genoten heeft. Weet je trouwens dat Hornkamp bij ons op een gegeven moment qua speeltijd de meest scorende speler was van de eredivisie? Ik ben blij dat Dimitris van van Persie in ieder geval de kans krijgt zich op een goed niveau te ontwikkelen.
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

Abenello schreef: 18-12-2024 15:27 Laat hem dan alsjeblieft niet bellen met Albert Gudmundsson.

Over Land oordelen is ook wel erg vroeg. Die is nog steeds maar 18 jaar, speelt wekelijks in de KKD en traint dagelijks op een hoger niveau dan hij bij Heerenveen zou doen.
Trainen op een hoger niveau heb je denk ik minder aan dan basisspeler zijn bij een middenmoter in de Eredivisie om vanuit daar verdere stappen te zetten. Nog steeds zonde dat Tygo hiervoor heeft gekozen.
fuotbalgek
Superster

Sido1920 schreef: 01-01-2025 23:34 Trainen op een hoger niveau heb je denk ik minder aan dan basisspeler zijn bij een middenmoter in de Eredivisie om vanuit daar verdere stappen te zetten. Nog steeds zonde dat Tygo hiervoor heeft gekozen.
Niet mee eens. De hele week trainen met de beste spelers van de competitie maakt je veel beter dan een wedstrijd per week tegen behoorlijk uiteenlopende tegenstanders.

Je mist wel de wedstrijdervaring op eredivisieniveau maar daar staat wedstrijdervaring op kkd niveau tegenover.

De snelheid van ontwikkelen was vroeger hoog bij Heerenveen, maar dat was in de cultuur van Foppe en Gertjan waar meer een topsportmentaliteit was dan de afgelopen 15 jaar.

Het is te hopen dat RvP de lat die hij als speler had en kreeg opgelegd, hier weer wat meer terug weet te brengen. Juist de prestatiecultuur bij PSV is beter voor Tygo dan de 'we hopen financieel beter te worden en tot die tijd hebben we weinig harde doelstellingen cultuur' hier.
Plaats reactie