Danilo Al-Saed
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Re: Danilo Al-Saed
Oei, als je het zo leest kan die de rest van dit jaar weleens aan het revalideren zijn... Sterkte, Danilo!
-
- Wereldspeler
Zonde.. Ik had toch stiekeme hoop dat die het goed zou doen daar en bij ons daarna een echte kans zou krijgen.
-
- Superster
Wie weet komt hij na de zomer uitgerust terug en grijpt dan ineens zijn kans. Er zal echt voetbal in die jongen zitten, anders hadden ze hem nooit gescout
Het is maar een spelletje
-
- Jeugdspeler
-
- Superster
Die is niet verhuurd, al is dat inderdaad nooit geworden wat we hadden gehoopt. Toch zijn er spelers die vertrouwen nodig hebben en dat mogelijk niet hebben gevoeld de laatste tijd
Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
Al-Saed is in iedergeval snel, passeert makkelijk en kan een doelpunt maken (Karlsbakk kon zich helaas nergens in onderscheiden). Ik weet alleen niet of Al-Saed hier kon aarden. Van Persie gaf aan dat Al-Saed op de trainingen niet overtuigde. Talent heeft hij in iedergeval wel.
-
- Wereldspeler
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat we zo'n speler juist nu wel kunnen gebruiken.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
We zouden hem bijna vergeten, maar Al-Saed keert komende zomer dus waarschijnlijk gewoon terug bij ons. Al zal hij wellicht in Zweden in vertrouwde omgeving werken aan zijn herstel. Hij is in maart twee keer geopereerd aan zijn knie, dus die zien we denk ik pas in de winterstop terug.
-
- Wereldspeler
Hij maakte op mij een prima indruk in de voorbereiding, dreigend en snel. Maar daarna weinig meer van gezien, op één goede invalbeurt na tegen NEC en nog een goede invalbeurt in de beker. Toch hadden we hem wel goed kunnen gebruiken nu denk ik. Ik ben benieuwd of hij wellicht ook met wat persoonlijke aandacht op kan bloeien, maar eerst maar herstellen van zijn blessure.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Hierbij de 'bevestiging' dat Al-Saed gewoon bij ons gaat terugkeren. Zou mooi zijn als het in de voorbereiding al is, dan krijgt Veldman ook even de tijd om hem goed te kunnen beoordelen.