Mickey van der Hart

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Vrieskist
Verified
Beheerder

Re: Mickey van der Hart

Bericht door Vrieskist »

Gister echt een top redding op die kopbal vlak voor onze 1-0. En de uittrappen richting Jahanbakhsh kwamen ook vaak aan.
Top wedstrijd, moet ook even gemeld worden vind ik :-)
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Eens, keepte echt een geweldige wedstrijd.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Heb niet eerder gezien dat hij verre uittrappen zo nauwkeurig kan plaatsen. Goede wedstrijd idd
Het is maar een spelletje
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Vond hem niet echt op zijn best vandaag. Rare actie bij die eerste tegengoal..
SuperFrysk
Wereldspeler

Het blijft gewoon een hele matige keeper; beste scenario is Noppert zijn avontuur krijgt en we een nieuwe goede keeper aantrekken. Ook bij de afgekeurde goal ziet hij er niet lekker uit
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Ralt schreef: 12-01-2025 19:18 Vond hem niet echt op zijn best vandaag. Rare actie bij die eerste tegengoal..
En bij de afgekeurde goal ook slap, en er was nog een momentje. Een hele gemiddelde keeper, met soms een slecht en soms een goede dag. Als je naar de play-offs wil dan is dat op lange termijn wel te weinig en zou je in de zomer echt een goede keeper moeten aantrekken.
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Superfries1994 schreef: 12-01-2025 19:28 En bij de afgekeurde goal ook slap, en er was nog een momentje. Een hele gemiddelde keeper, met soms een slecht en soms een goede dag. Als je naar de play-offs wil dan is dat op lange termijn wel te weinig en zou je in de zomer echt een goede keeper moeten aantrekken.
En die zijn er toch echt wel zou je zeggen?
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Kijk voor de grap eens de 1e goal van NAC een stuk of 5 keer achter elkaar terug. Wat doet Van der Hart daar in Godsnaam? Hoe vaker je kijkt hoe belachelijker het wordt.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Kaz_SCH schreef: 13-01-2025 09:46 Kijk voor de grap eens de 1e goal van NAC een stuk of 5 keer achter elkaar terug. Wat doet Van der Hart daar in Godsnaam? Hoe vaker je kijkt hoe belachelijker het wordt.
Kijk voor de grap eens de 1e goal van NAC een stuk of 5 keer achter elkaar terug. Wat doet Kersten daar met die kopbal in Godsnaam? Hoe vaker je kijkt hoe belachelijker het wordt.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Muertos schreef: 13-01-2025 13:32 Kijk voor de grap eens de 1e goal van NAC een stuk of 5 keer achter elkaar terug. Wat doet Kersten daar met die kopbal in Godsnaam? Hoe vaker je kijkt hoe belachelijker het wordt.
Ook zeker mee eens! Maar als Kersten hem niet perfect aanvallend verlengd (Voor NAC helaas..), Van der Hart was niet eens in de buurt. Als je dan komt, moet je wel in de buurt zijn.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

In een goal zitten vaak meerdere plussen (ontregelen van de defensie door een lange ingooi, Omarsson staat op de perfecte plek) en/of minnen (Kersten kopt onbegrijpelijk door, van der Hart komt fout in positie en Omarsson wordt niet onder druk gezet).

Er zijn meerdere omstandigheden die invloed hebben op de goal, om dan alles aan de keeper toe te kennen gaat me wat ter ver.
SuperFrysk
Wereldspeler

Kersten moet hem niet koppen, maar Van der Hart moet daar natuurlijk nooit komen. En als hij er komt, moet hij hem hebben.
Gewoon een grove fout.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Wat van der Hart betreft ben ik het eens met bovenstaande, zit helemaal mis bij de 1e goal en gaat ook bij de afgekeurde goal flink de mist in.

Maar wat ik over het koppen van Kersten lees vind ik bizar. Alsof je dat bij het verdedigende koppen altijd onder controle hebt. Hij kan er net bij en zet dus zijn hoofd er tegen aan. Wat moet hij anders? Inhouden en de bal gewoon laten gaan? Dat is geen optie natuurlijk. Dan kan het helaas een keer gebeuren dat die bal doorschiet naar de verkeerde persoon. Dan is daar altijd nog de keeper die dan op de lijn in kan grijpen. In dit geval was er echter geen keeper want die dacht dat hij naar de bal toe moest terwijl er al 3 man van ons in dat duel zaten en in het geval van Kersten het duel ook wonnen.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Van der Hart is een goede lijnkeeper. Hoge ballen is hij gewoon veel minder in dus daar gaat het fout. Of op doel blijven of eruit en hem dan hebben.
SuperFrysk
Wereldspeler

Wat een ontzettend matige keeper blijft het toch. Een bron van onrust. Haal alsjeblieft een fatsoenlijke keeper.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

SuperFrysk schreef: 25-01-2025 23:20 Wat een ontzettend matige keeper blijft het toch. Een bron van onrust. Haal alsjeblieft een fatsoenlijke keeper.
Tja, het blijft wisselvallig met/bij hem. Maar één ding is zeker, de nederlaag van vandaag is niet zijn schuld. Paar aardige reddingen en matige spelvoortzettingen. Gewoon een zesje vanavond.
SuperFrysk
Wereldspeler

jorro schreef: 26-01-2025 00:09 Tja, het blijft wisselvallig met/bij hem. Maar één ding is zeker, de nederlaag van vandaag is niet zijn schuld. Paar aardige reddingen en matige spelvoortzettingen. Gewoon een zesje vanavond.
Een zesje? Hij slaat/verwerkt twee keer een houdbare bal richting een speler van Groningen. Ieder schot had die moeite mee en dan nog eens die uittrappen.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

SuperFrysk schreef: 26-01-2025 00:13 Een zesje? Hij slaat/verwerkt twee keer een houdbare bal richting een speler van Groningen. Ieder schot had die moeite mee en dan nog eens die uittrappen.
Als de rest van het team wat peper in de reet had gehad, dan waren er vanavond niet eens Groningers voor zijn neus verschenen. De tegengoal kon hij niks aan doen. De reddingen in de eerste helft waren OK. Zijn spelvoortzettingen zijn inderdaad niet best. Ik moet aardig graven om op een keeper te komen die dat wel lekker beheerste bij ons. Eigenlijk best wel treurig, want zoiets is gewoon trainbaar.
SuperFrysk
Wereldspeler

jorro schreef: 26-01-2025 00:25 Als de rest van het team wat peper in de reet had gehad, dan waren er vanavond niet eens Groningers voor zijn neus verschenen. De tegengoal kon hij niks aan doen. De reddingen in de eerste helft waren OK. Zijn spelvoortzettingen zijn inderdaad niet best. Ik moet aardig graven om op een keeper te komen die dat wel lekker beheerste bij ons. Eigenlijk best wel treurig, want zoiets is gewoon trainbaar.
Het lag vandaag qua uitslag zeker niet aan Van der Hart. Dat ben ik met je eens.
Maar de reddingen waren niet OK, als je hem niet klemvast hebt, moet je hem naar de zijkant drukken.
De reddingen die die had, waren van niet harde schoten en die verwerkt die gewoon niet goed. Hij heeft mazzel dat ze net niet bij een Groningen speler uit komen.
Een Noppert in vorm heeft die altijd klemvast, maar een Noppert in vorm lijkt wel een soort bijna vergeten droom.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

jorro schreef: 26-01-2025 00:25 ....Ik moet aardig graven om op een keeper te komen die dat wel lekker beheerste bij ons. Eigenlijk best wel treurig, want zoiets is gewoon trainbaar.
Hans Vonk.
Die had vaak een snelle spelhervatting, een verre worp.
Dat mis ik bij alle keepers van ons.
Wachten tot iedereen weer op zijn plekje staat en van achteruit opbouwen.
Anti anti. :)
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Mickey probeerde het gister een keer, maar de bal werd verkeerd aangenomen geloof ik.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Vrieskist schreef: 26-01-2025 14:37 Mickey probeerde het gister een keer, maar de bal werd verkeerd aangenomen geloof ik.
Was ook lastig totaal mis gegooid, zo over de zijlijn.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

zweed1 schreef: 26-01-2025 14:49 Was ook lastig totaal mis gegooid, zo over de zijlijn.
Ja ik kon het me niet helemaal meer goed herinneren, probeer de wedstrijd van gister vooral te vergeten :lol:
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Viel goed in, geen wereldreddingen maar stond er wel wanneer het moest.
Mickey gaf bij ESPN nog aan dat hij al rond is met een buitenlandse club, zal binnenkort wel in het nieuws komen.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

tha boelie schreef: 18-05-2025 20:45 Viel goed in, geen wereldreddingen maar stond er wel wanneer het moest.
Mickey gaf bij ESPN nog aan dat hij al rond is met een buitenlandse club, zal binnenkort wel in het nieuws komen.
Vond die bal vlak voor rust nog goed gepakt hoor, ik telde hem al toen die spits doorbrak.
hm.dr88_2023
Bankzitter

Bericht door hm.dr88_2023 »

Respect voor de wijze waarop hij dit seizoen zichzelf geprofileerd heeft en gereageerd heeft op wat er allemaal gebeurde.
Met een aantal reddingen (zeker die ene vlak voor de rust) hielt hij Heerenveen in de wedstrijd. Voor mij was hij in deze wedstrijd
man van de wedstrijd.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Van der Hart heeft bij ESPN laten weten dat hij overeenkomst heeft met buitenlandse club. Wordt in overleg met die club pas op later moment bekendgemaakt. Ben benieuwd welk buitenland het wordt. Hij heeft al eerder in Polen gekeept bij Lech Poznan.
davp
Verified
Wereldspeler

Bericht door davp »

Jezus christus.....
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Bedankt Mickey... die nieuwe club zal ook wel even achter het oortje krabbelen.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Mickey heeft gewoon zin in vakantie, play-offs duren te lang
Heerenveen fan in Leiden
Plaats reactie