29-05-2003: Ajax-sc Heerenveen (3-0)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
- Contacteer:
Dat is dus een van de redenen dat ik niet naar zulke wedstrijden heen ga, Ajax,Psv en Feijenoord. Word er gescoord door de thuisclub staat ook de helft van het uitvak te klappen voor die club! Belachelijk! Schijt aan die Dagjes mensen!!!!!!
Greetz,
Mr.Grie
Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
-
- Superster
- Contacteer:
Ik kreeg vandaag post uit Engeland. Een van de Sheffield Wednesday fans heeft woord gehouden en zal de wedstrijd tegen Ajax bijwonen in de ArenA, al komt hij niet in het gastenvak terecht. Ik moet nog even vragen waar precies hij gaat zitten. Hij wil een Heerenveen- of Wednesday shirt aan in de ArenA. Er zijn plekken daar waar je dat beter niet kunt doen.
Verder vraagt hij of Sibon nog mee doet. Ik kan niet in de keuken van Foppe kijken. We zullen wel zien.
Verder vraagt hij of Sibon nog mee doet. Ik kan niet in de keuken van Foppe kijken. We zullen wel zien.
Wéér uit!!!!
-
- Erelid
Je gaat als Heerenveenfan in een ajax vak zitten om 6 euro uit te sparen? Wauw, t' is ook een opvatting van achter je ploeg staanRoelos schreef:Ik ga eindelijk weer eens kijken maar ga gewoon in een Ajax vak zitten. Kost me 'maar' zo'n 14 euro.
PS: wel in een vak waar ik kan juichen voor mijn club zonder dat ik een mes in m'n rug krijg

-
- Jeugdspeler
Het is geen probleem om met Heerenveen-shirt tussen de Ajax-supporters te zitten. Zelfs op de f-side is het geen probleem. Ik heb een seizoenkaart bij Heerenveen en werk bij Ajax en de f-side vindt het geweldig dat ik voor Heerenveen ben (en totaal niet voor Ajax, mag dat even duidelijk zijn!!!!!)
Heerenveen vinden ze een geweldige club en de supporters ook!
Heerenveen vinden ze een geweldige club en de supporters ook!
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Bankzitter
Als ik met een vriend naar Ajax-Heerenveen ga die voor Ajax is ga ik niet met hem in het Heerenveen uit-vak zitten. We zijn ook naar Heerenveen-Ajax geweest, toen zaten we natuurlijk ook gewoon op een Heerenveen tribune. Is dat nou zo raar?Jaap F. schreef:Je gaat als Heerenveenfan in een ajax vak zitten om 6 euro uit te sparen? Wauw, t' is ook een opvatting van achter je ploeg staan
En dat het een beetje goedkoper is is bijzaak en vind ik nog raar ook omdat je vanuit het uit-vak een erg beroerd zicht hebt op de wedstrijd.
-
- Forumicoon
-
- Jeugdspeler
De kaartjes bij Ajax zijn vanaf €15,- te koop. Je zit dan tweede ring en in een hoek. Dan kan je net zo goed voor €20,- gewoon in het Heerenveen-vak zitten. Want voor de eerste ring betaal je meer dan €20,-. Het is maar wat je zelf wil. (niet dat het nu nog veel uitmaakt, want de wedstrijd is al uitverkocht.....in ieder geval het Ajax-vak)
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Bankzitter
Op http://www.sc-heerenveen.nl stond het bericht dat er nog voldoende kaarten voor het uitvak waren..
<<<Hier stond een vaag berichtje dat er niet meer toedoet>>>
<<<Hier stond een vaag berichtje dat er niet meer toedoet>>>
Laatst gewijzigd door Blue White Billy op 21-05-2003 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Let's Go Blue White Army!!
-
- Wereldspeler
- Piet
- Invaller
Ik ben zo’n uit-dagjesmens en heb daar geen enkel probleem mee. Als ik ergens in de buurt ben of zin heb, bezoek ik wedstrijden door het hele land heen, voornamelijk van niet-eredivisieclubs, want daar kom je wat makkelijker op de bonnefooi naar binnen en zijn de prijzen wat lager, maar ook in Arnhem, Kerkrade en Zwolle ben ik dit jaar ‘al’ geweest. Nu dan de Arena, lekker op de fiets, en dan komt het goed uit dat je, zij het niet fanatiek qua bezoek, je club uit het noorden trouw bent gebleven. Dat betekent echter niet dat ik ga juichen als de tegenstander scoort. Genieten van goed voetbal en een uitvak dat regelmatig meer lawaai produceert dan alle overige bezoekers bij elkaar kan ik echter wel. Donderdag in het uitvak zitten in Ajax-outfit vind ook ik niet kunnen. Anderzijds heb ik nog nooit zo genoten als bij Wimbledon-Chelsey, waar een groot deel van de supporters door elkaar zat. Zolang daar in Nederland geen sprake van is / kan zijn (want er is een uitvak), vind ik dat je daar niet in thuistenue hoort te zitten (wat niet wegneemt dat ik graag over een groot deel van het stadion gemengde supportersgroepen zou willen zien).
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Forumicoon
Wat een belachelijke actie als je er niet heen gaat omdat er weining fanatiekelingen zullen zitten! Als iedere 'fanatiekeling zo denkt zullen er inderdaad meer dagjesmensen zijn. Als de fanatiekelingen echter massaal heengaan zal dat helemaal niet opvallen.
Dus alle 'Zwolle uit' supporters op naar Amsterdam! Vak is groot zat.
-
- Bankzitter
Ik bedoel hiermee;TORCIDA schreef:quote
ben benieuwd hoeveel mensen dr gaan, ik ga wel met mr. grie mee dat er niet halve fans in het uitvak zitten en niet van die fanatieke als tegen zwolle uit!
wat bedoel je noumogen er geen fantiekelingen mee naar ajax ???
want wat is daar mis mee
dat er juist wel fanatieke supps mee mogen (offcourse), maar ik denk niet dat er veel fanatieke fans gaan!
PS ga zelf niet!
(ik geef toe het was een vaag berichtje, mn oprechte excuses)
-
- Bankzitter
Ik weet het, ben het ook helemaal met je eens! Alleen is het gewoon niet een wedstrijd dat de fanatiekere supps trekt, mij in ieder geval niet!Heerenveen rules schreef:Wat een belachelijke actie als je er niet heen gaat omdat er weining fanatiekelingen zullen zitten! Als iedere 'fanatiekeling zo denkt zullen er inderdaad meer dagjesmensen zijn. Als de fanatiekelingen echter massaal heengaan zal dat helemaal niet opvallen.
Het is een K*t stadion, ajax publiek is niet leuk om naar te kijken en je zit asociaal ver weg van het veld! Het is niet echt een sfeerstadion!
-
- Invaller
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
Heb laatst met enkele F-Siders gemaild over de ludieke acties van en tegen Groningen.
Deze wist mij te vertellen dat ze WEL degelijk een hekel aan Heerenveen hebben.
Vooral aan ons bestuur en de friese folklore.
Schijt aan de friezen bedoelen ze.
En Baianc wil beweren dat we gewoon met SCH shirt er kunnen gaan zitten haha.
Mischien komt dat omdat jij er werkt en jij een meisje bent?
Maar wij kunnen dat rustig vergeten.
Deze wist mij te vertellen dat ze WEL degelijk een hekel aan Heerenveen hebben.
Vooral aan ons bestuur en de friese folklore.
Schijt aan de friezen bedoelen ze.
En Baianc wil beweren dat we gewoon met SCH shirt er kunnen gaan zitten haha.
Mischien komt dat omdat jij er werkt en jij een meisje bent?
Maar wij kunnen dat rustig vergeten.
Lang leve het censuur
- the rockII
- Selectiespeler
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
ajax jodeh gaat er aan!
En nu met zn allen naar Amsterdam heibel schoppeh en dan je club aanmoedigen en dat K*nkerpubliek de mond snoeren.
Als Ajax met 2-0 achterstaat dan hoor je ze nie(zelfs aan het begin van de wedstrijd)
Alleen als ze vlink voorstaan en dat gebeurt toch niet.
En nu met zn allen naar Amsterdam heibel schoppeh en dan je club aanmoedigen en dat K*nkerpubliek de mond snoeren.
Als Ajax met 2-0 achterstaat dan hoor je ze nie(zelfs aan het begin van de wedstrijd)
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
Was niet van plan te gaan (heb geen clubcard) maar heb het geluk dat ik door een zakenrelatie (klinkt erger dan het is) ben uitgenodigd.
Zit waarschijnlijk niet in het uitvak maar who cares.
Ik hoop maar dat er nog wat op het spel staat dan.
Zit waarschijnlijk niet in het uitvak maar who cares.
Ik hoop maar dat er nog wat op het spel staat dan.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Voor de leukste banen in Friesland..
- (pl)euro
- Basisspeler
Volgens mij kan deze knaap beter zijn communicatieve vaardigheden eens onder de loupe gaan nemen. Is het beslist noodzakelijk om op deze manier je mening/gevoel te verwoorden? Is het misschien onder je hersenpan doorgedrongen dat er ook mensen hier op het forum lezen die gevoel hebben? Ik wordt er in elk geval kotsmisselijk van...... (maarja.... dat is ook een gevoelHeerenveennr1! schreef:ajax jodeh gaat er aan!

On Topic
Ik ga niet naar de wedstrijd in de Arena, om de éénvoudige reden dat ik die dag al andere afspraken heb lopen waar ik meer waarde aan hecht. Natuurlijk hoop ik net als alle overige supporters dat die drie punten mee naar Friesland gaan, maar ik blijf wel realistisch.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
Sorry hoor maar je kunt je ook aanstellen wat dat gevoel betreft.Heerenveennr1! schreef:
ajax jodeh gaat er aan!
Volgens mij kan deze knaap beter zijn communicatieve vaardigheden eens onder de loupe gaan nemen. Is het beslist noodzakelijk om op deze manier je mening/gevoel te verwoorden? Is het misschien onder je hersenpan doorgedrongen dat er ook mensen hier op het forum lezen die gevoel hebben? Ik wordt er in elk geval kotsmisselijk van...... (maarja.... dat is ook een gevoel )
Ajax heeft hekel aan ons moet je maar eens bij dat forum gaan kijken wat ze over ons zeggen.Dat van die K*nker dat is misschien wel erg maar dat is mijn gevoel.
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
-
- Erelid
- Contacteer:
Laat hen hun gang dan maar lekker gaan. Dat soort gezever tollereren wij hier niet.Ajax heeft hekel aan ons moet je maar eens bij dat forum gaan kijken wat ze over ons zeggen.Dat van die K*nker dat is misschien wel erg maar dat is mijn gevoel.
Et voilà, ik ben ineens een strenge scheidsrechter die handelend optreedt...
- (pl)euro
- Basisspeler
Als er één in de sloot springt hoef jij er toch niet achteraan te springen heerenveennr1? (tenzij die andere persoon niet kan zwemmen natuurlijk)
Die mensen daar in A'dam en omstreken weten niet beter waarschijnlijk. Als jij zo graag dit soort onzin wil uitkramen go-ahead, maar doe het voor de wedstrijd in een kroeg vol ajax supporters (kijken of je dan ook nog zo'n grote mond op durft te zetten)

Die mensen daar in A'dam en omstreken weten niet beter waarschijnlijk. Als jij zo graag dit soort onzin wil uitkramen go-ahead, maar doe het voor de wedstrijd in een kroeg vol ajax supporters (kijken of je dan ook nog zo'n grote mond op durft te zetten)
Dat gevoel heeft alles te maken met sociale omgangsvormen. Misschien dat jij daar nooit iets van meegekregen hebt, maar sommige mensen hebben nu éénmaal wel enige opvoeding genoten.Sorry hoor maar je kunt je ook aanstellen wat dat gevoel betreft.
Nielshh Luinge is de naam??Et voilà, ik ben ineens een strenge scheidsrechter die handelend optreedt...

en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
-
- Nieuw talent
- Contacteer: