Lekker authentiek stadionnetje, dat Schoonenberg met houten banken op de hoofdtribune. Eind '98 ben ik daar voor de eerste en laatste keer geweest; wat ik me herinner is dat de voorzitter voor de aanvang van de wedstrijd het clublied vanuit de middencirkel zong. Dat zie ik Riemer niet zo snel doen
Deze wedstrijd gaan ze natuurlijk gewoon winnen, het lijkt me niet dat S/T voor de 2e keer gaan stunten hoewel de overwinning op AZ gewoon repekt verdiend.
Alhoewel een "NN-busreis" ook leuk is, ga ik liever met de trein of auto. En dan is de trein nog het mooiste.
E.D., het moet niet zoz ijn, dat de helft met de auto gaat en de andere helft met de trein. Laten we wel allemaal op dezelfde manier erheen gaan. Met de trein dus!
Ik ben er 1 keer met het OV geweest, begin jaren '90 toen Heerenveen nog eerste divisie speelde. Met de bus vanaf Haarlem CS, niet bij het eerste stadion uitstappen waar de bus langskomt, dat is namelijk het stadion van Haarlem....
De manier van reizen maakt mij niet zoveel uit. Als we maar lekker vroeg in Velsen zijn zodat we daar ff wat biertjes kunnen gaan drinken met z'n allen
Trein lijkt mij niet praktisch. Je zit gigantisch lang in dat ding en ik weet nog niet of de laatste trein wel tot Heerenveen rijdt...
Met auto's is veel sneller en desnoods maar met de NN-bus, hoewel je dan als groep reist en er dus wel andere regels gelden dan wanneer je met de auto rijdt.
En al een beetje duidelijk heo we nu gaan, als per trein niet kan hoop ik dat we in colonne zullen reizen per auto. De NN-bus was me vorig jaar iets tegen gevallen, ben altijd wel voorstander er van dat ik zelf kan bepalen wat ik onderweg doe end at kan in een bus met 50 anderen niet.
Dus hoop ik dat ik een auto kan regelen en dan gaik per auto er heen!
Ik zie wel wat in een NN-bus.Alhoewel die zich waarschijnlijk wel moet conformeren aan dezelfde regels die gelden voor de bussen van de Supportersvereniging. Je kunt dus ook aan de supportersvereniging vragen een bus te reserveren voor met name NN-ers.
Heeft iemand enig idee wanneer de voorverkoop begint?
Op http://www.ticketbox.nl staat dat de voorverkoop begint op 11-2-03, maar dat lijkt me een beetje te laat.