25-05-2003: sc Heerenveen-RBC (6-0)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
- Contacteer:
- Caspar
- Superster
leuke sponsor

uitslag 5-1Cafetaria de Baan
EroticHolland.nl
QuestForFun.nl
Cafe Chagall
Job Procleaning
Calucci Mannenmode
Cafe Jansen & Jansens
Van Wanrooy SnelTransport
Calucci Donna Damesmode
Super de Boer Pollemans
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
Weet iemand waar je morgen(zondag)SCH-RBC kunt luisteren?
Weet iemand waar je morgen(zondag)SCH-RBC kunt luisteren?
Graag op internet want ik zit morgen op I´net.
Op radio Langs de Lijn is alleen SCH-Rbc niet te beluisteren.
Graag op internet want ik zit morgen op I´net.
Op radio Langs de Lijn is alleen SCH-Rbc niet te beluisteren.

Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
-
- Bankzitter
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
Nog wel wat goed nieuws te melden.
Alle foto's zijn weer online nadat problemen met Prohosting de kop op staken vorige zondag. Inmiddels zijn we overgestapt op een andere provider. Enig nadeel is een pop-up op de fotopagina. Maar verder laden de foto's een stuk sneller. De foto's zullen na een wedstrijd overigens op dezelfde server staan als de site zelf, dus zonder pop-up. Daarna zullen ze na twee weken verhuizen naar de server van Spaceports.
Alle foto's zijn weer online nadat problemen met Prohosting de kop op staken vorige zondag. Inmiddels zijn we overgestapt op een andere provider. Enig nadeel is een pop-up op de fotopagina. Maar verder laden de foto's een stuk sneller. De foto's zullen na een wedstrijd overigens op dezelfde server staan als de site zelf, dus zonder pop-up. Daarna zullen ze na twee weken verhuizen naar de server van Spaceports.
Laatst gewijzigd door Beetle op 25-05-2003 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Moet je hier nu echt een nieuw topic voor openen????? Het gaat toch over Heerenveen-RBC, dus: http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=601 

-
- Superster
- Contacteer:
En nou niet zo lullig doen. Je kunt ook gewoon antwoord geven.
Via de radio:
Omrop Fryslân
Radio 1, Langs De Lijn.
Op internet:
Omrop Fryslân.
(Een link die je zelf gaf in het topic over de wedstrijd tegen Groningen...)
Radio 1
Omroep Brabant.
Wellicht voetbal op internet. Niet duidelijk of het er wel komt. Zelf controleren.
[url=mms://live.imbc.com/imbcTV]IMBC[/url]
ITV Korea.
Via de radio:
Omrop Fryslân
Radio 1, Langs De Lijn.
Op internet:
Omrop Fryslân.
(Een link die je zelf gaf in het topic over de wedstrijd tegen Groningen...)
Radio 1
Omroep Brabant.
Wellicht voetbal op internet. Niet duidelijk of het er wel komt. Zelf controleren.
[url=mms://live.imbc.com/imbcTV]IMBC[/url]
ITV Korea.
Wéér uit!!!!
-
- Bankzitter
-
- Superster
Foppe gaat voor alles of niets morgen met een middenveld met uitsluitend aanvallend ingestelde spelers; De Jong, Jensen en Nurmela. Normaliter staat er toch een controlerende man als Vayrynen of Radomski, maar Foppe gaat voor de aanval en dat staat hem te prijzen! Er zijn weinig clubs die zo aanvallend spelen.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
Sorry hoor, maar volgens mij ziet ons site er veel anders uit. Veel meer rubrieken, andere kleuren, een stukje open aan de bovenkant, de letters staan niet helemaal aan de zijkant, zoals bij feanfans.nl en bovendien meer sponsors
Deze lay out hebben we denk nu al een dik half jaar en geen commentaar opgehad. Nou khoop op een boeiende pot morgen ! Dit keer zullen er ook maar 150 a 200 man afreizen naar Heerenveen.

Supporters zijn wij heel ons leven !
-
- Superster
- Contacteer:
Ik hoor je al zeggen: "Ja, we hebben alles écht helemaal zelf bedacht. Echt..."
Ja ja, nu een grote bek. Het is gewoon een kopie geworden. En wat kan mij het schelen dat je meer sponsors hebt. Wij doen het zonder en bereiken er net zo'n resultaat mee. Ben benieuwd wat jullie met dat sponsorgeld doen.
Hoe kun je nu zeggen dat er andere kleuren zijn gebruikt! Had dan de kleuren oranje/wit genomen. Dan was er in ieder geval verschil geweest. Of een ander lettertype, maar zelfs dat wordt gebruikt: alles in Tahoma. Iedereen ziet dat het een kopie is. Wij hebben deze lay-out sinds de winterstop van vorig seizoen. Het enige originele aan de site is het flash intro, dat er verder keurig uit ziet overigens.
En dat je er geen commentaar op hebt gehad is dat ik nog geen reden had om een bezoek te brengen aan de site. Anders had je al veel eerder van mij gehoor, stuk onbenul.
Ja ja, nu een grote bek. Het is gewoon een kopie geworden. En wat kan mij het schelen dat je meer sponsors hebt. Wij doen het zonder en bereiken er net zo'n resultaat mee. Ben benieuwd wat jullie met dat sponsorgeld doen.
Hoe kun je nu zeggen dat er andere kleuren zijn gebruikt! Had dan de kleuren oranje/wit genomen. Dan was er in ieder geval verschil geweest. Of een ander lettertype, maar zelfs dat wordt gebruikt: alles in Tahoma. Iedereen ziet dat het een kopie is. Wij hebben deze lay-out sinds de winterstop van vorig seizoen. Het enige originele aan de site is het flash intro, dat er verder keurig uit ziet overigens.
En dat je er geen commentaar op hebt gehad is dat ik nog geen reden had om een bezoek te brengen aan de site. Anders had je al veel eerder van mij gehoor, stuk onbenul.
Doe dat op eigen kracht.Wat is ons doel ?
We willen uitgroeien tot de beste, maar vooral interactiefste site van R.B.C. Roosendaal waar jouw mening als supporter telt...
Laatst gewijzigd door Beetle op 25-05-2003 09:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
- (pl)euro
- Basisspeler
Zestienklapper voor sc Heerenveen in HarderwijkKSI schreef: Volgende keer niet zoveel kletsen op de tribune meid want het waren echt drie eigen goals
sc Heerenveen speelde dinsdagavond in Harderwijk een vriendschappelijke wedstrijd tegen het jubilerende Zwart Wit '63. Onder slechte weersomstandigheden, maar op een prima veld behaalde sc Heerenveen een monsterscore. De thuisclub, die via de na-competitie moet proberen het eersteklasserschap te behouden, werd met maar liefst 0-16 verslagen. In de eerste helft opende Daniel Jensen de score. Nadat Gerald Sibon, John de Jong (2x) en Romano Denneboom voor 0-5 hadden gezorgd, bepaalde een speler van de thuisclub met een eigen doelpunt voor een 0-6 ruststand. In de tweede helft was het grootste aandeel in de score voor Georgios Samaras. Hij wist maar liefst 6 keer te scoren. De andere doelpunten kwamen op naam van Stefan Selakovic, Mika Väyrynen, Jos Hooiveld (penalty) en Abgar Barsom. De laatste was na een lange blessure periode voor het eerst weer actief in een wedstrijd.
Daniël Jensen 1 doelpunt
John de Jong 2 doelpunten
Gerald Sibon 1 doelpunt
Romano Denneboom 1 doelpunt
zwart/wit '63 1 doelpunt (eigen goal)
Georgios Samaras 6 doelpunten
Stefan Selakovic 1 doelpunt
Mika Väyrynen 1 doelpunt
Jos Hooiveld penalty
Abgar Barsom 1 doelpunt
Komen we op een totaal van 16 doelpunten, op de officiële site van sc Heerenveen spreekt men dus van 1 eigen goal van zwart/wit '63.... nou wil ik niet de bijdehand uit gaan hangen, maar waar zijn die 2 overige eigen goal doelpunten volgens KSI en de 3 van mij nu gebleven?

en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
- Edmanian Devil
- Basisspeler
Het wordt helemaal niks vandaag. Vannacht om half 4 pas vertrok een van onze basisspelers uit een discotheek in Drachten. Ik vind dat dus echt schandalig! Moet je een paar uur later vechten voor Europees voetbal!! Ik vind dat je van een goedbetaalde profvoetballer mag verwachten dat hij serieus met zijn vak omgaat. Hij dronk wel cola trouwens, maar ja, je bent dan ook prof... DAG EUROPEES VOETBAL
-
- Bankzitter
Schandalig! Als Foppe dat ook zou weten zou de betreffende speler deze wedstrijd geen basisspeler zijn, dat weet ik zeker.
Waarom vertel je eigenlijk niet wie het was? Ui respect voor de speler hoef je het niet te doen want hij heeft ook geen respect voor zijn vak en voor de supporters. Wij betalen om de wedstrijd te zien toch een aardige smak geld en dan hopen we dat de spelers er alles aan hebben gedaan om te winnen, NIET dus
Waarom vertel je eigenlijk niet wie het was? Ui respect voor de speler hoef je het niet te doen want hij heeft ook geen respect voor zijn vak en voor de supporters. Wij betalen om de wedstrijd te zien toch een aardige smak geld en dan hopen we dat de spelers er alles aan hebben gedaan om te winnen, NIET dus

- Damaster
- Invaller
- Contacteer:
SC Heerenveen - RBC Roosendaal ( tijdens en achteraf )
Gaat lekker al 2-0 voor binnen 10 min....
1-0 Nurmela ( 1é min )
2-0 Sibon ( 8é min )
Wordt een monsterscore...........

1-0 Nurmela ( 1é min )
2-0 Sibon ( 8é min )
Wordt een monsterscore...........

-
- Nieuw talent
- Contacteer:
- Damaster
- Invaller
- Contacteer: