Moderators: Beheerders, Fanmasters
Barcelona, zonder twijfel.Feanfan 1 schreef:Spanje: Heb ik geen favoriet, tussen de keuze Barcelona en Real Madrid kies ik voor Real Madrid
Flying Tilster schreef: Barcelona, zonder twijfel.
Real koopt, koopt, koopt, koopt, koopt.. dat is de reden dat ik een gruwelijk hekel aan Real heb.
Een grotere nep-club is er niet te vinden. Een Messi hoor je niet zeuren en janken over geld.. Ene Christiano Ronaldo op z'n hakjes is op z'n zgn pik getrapt dat hij niet meer verdiend.. Mislukt figuur
Klopt. Al zijn ze bij Barcelona wel bezig om zelf spelers op te leiden. Op dit moment zie je dan ook dat 95% van de selectie uit eigen jeugd bestaat. Wat ik daarom ook niet begrijp is dat Barca Neymar al gekocht heeft voor tig miljoen.pes5 schreef:Heb ook meer met Barcelona hoor, maaruh.. Barcelona koopt niet?? Die geven ook veel uit hoor.
Word lid van de fanclub en ga gezellig mee!Wizard schreef:Engeland: Man Utd. Simpelweg omdat ik er al sinds kleins af aan 'iets' mee heb. Helaas er nog nooit geweest.
Mestalla vond ik daarentegen erg tegenvallen, met name de buitenkant van het stadion vond ik foeilelijk, maar dat even terzijde.Hielke schreef: Valencia voor het schitterende stadion
Het ligt inderdaad in (de buurt van) woningen, maar het ligt in St. Andries wat best wel ver van het centrum van Brugge verwijderd is. Ben er zelf ook een paar keer geweest, inderdaad een heerlijk stadion maar als je in de stad met wat mensen praat zie en hoor je mensen toch wat gepassioneerder over Cercle praten.feanfanFA schreef:dicht op het veld en midden in een woonwijk.