Supportersraad

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ebiede
Verified
Forumicoon

Re: Supportersraad

Bericht door Ebiede »

Jeroen schreef:
Dat gebeurt toch heel vaak? Krijg ik tenminste te horen van solliciterende vrienden/kennissen. Alleen zullen er bij deze vacature geen honderden brieven binnenkomen, en dan is het iets minder te begrijpen.

Waarin je het verschil kunt maken in fatsoenlijke en onfatsoenlijke bedrijven snel gemaakt is. Bij mij krijgen ze altijd reactie, zelfs open sollicitaties.
Spijt heb je morgen maar!
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Ik begrijp de reacties hier niet helemaal, of eigenlijk, helemaal niet. De oproep op de site van scHeerenveen was om je vóór
1 juli als kandidaat voor de in te stellen Supportersraad op te geven. Er stond niet in vermeld wanneer iedereen die dat deed bericht zou krijgen. Kennelijk is dat nu gebeurd, en wel 14 dagen na het sluiten van de aanmeldingstermijn. Wat is daar nou in hemelsnaam mis mee ??
Ultras'01
Selectiespeler

Bericht door Ultras'01 »

Het was netjes geweest om iedereen, die de moeite had genomen om zich te aan te melden, even een bericht te sturen dat hun aanmelding binnen was.
Wij zijn HEERENVEEN
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Bij aanmelding via de mail kun je een standaard antwoord laten versturen zonder dat er iemand aan te pas komt: 'bedankt voor je reactie en binnenkort hoor je van ons'. Dan weet je tenminste dat hij is ontvangen. Voor hetzelfde is hij als spam aan de kant geschoven. Maar ja, het is alsnog rechtgezet.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Gekko schreef:Bij aanmelding via de mail kun je een standaard antwoord laten versturen zonder dat er iemand aan te pas komt: 'bedankt voor je reactie en binnenkort hoor je van ons'. Dan weet je tenminste dat hij is ontvangen. Voor hetzelfde is hij als spam aan de kant geschoven. Maar ja, het is alsnog rechtgezet.
Eens, het is gewoon jammer (en misschien ook wel typerend) dat zo'n antwoord pas komt nadat hier op het forum naar gevraagd wordt. Maargoed als ik het goed begrijp hebben de mensen die zich aangemeld hebben allemaal reactie, dus dat is dan weer 'netjes' rechtgezet. Op Twitter van Veenstra las ik dat zich 56 mensen aan hebben gemeld. Best een redelijk aantal, ik had er eerlijk gezegd minder verwacht.
Corruption is everywhere, fight it!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Vind ik ook veel aanmeldingen inderdaad. Dat maakt een reactie 2 weken na het sluiten van de inschrijvingstermijn wat mij betreft begrijpelijk en heel redelijk.
Ultras'01
Selectiespeler

Bericht door Ultras'01 »

Jeroen schreef:Dat maakt een reactie 2 weken na het sluiten van de inschrijvingstermijn wat mij betreft begrijpelijk en heel redelijk.
Vind het aantal ook behoorlijk, maar vindt dat geen excuus om niet gelijk te reageren. Een standaard bericht is 20 seconde werk.

Maarja daar hebben we het nu wel genoeg over gehad.
Wij zijn HEERENVEEN
Superfries82
Bankzitter

Bericht door Superfries82 »

De club houdt het maar spannend voor de supporters die zich hebben ingeschreven.
Over anderhalve week begint de competitie en ik krijg de indruk dat nog niemand wat heeft gehoord.
Feanfan ben je niet even, maar je hele leven
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Je weet het natuurlijk nooit zeker, wellicht hebben toch al mensen wat gehoord. Echter, mocht dit niet het geval zijn, lijkt mij de competitiestart geen deadline. Er is namelijk nergens een datum gegeven om de supportersraad definitief leven in te blazen.
Superfries82
Bankzitter

We zullen zien.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze bij aanvang van het komende seizoen de raad klaar willen hebben.
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Dat gaat niet lukken, sc Heerenveen wil hier de tijd voor nemen om het goed op poten te zetten.
supporter: in voor en tegenspoed
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Frisian schreef:Dat gaat niet lukken, sc Heerenveen wil hier de tijd voor nemen om het goed op poten te zetten.
Aangezien u goed is ingevoerd :wink: Op welke criteria worden mensen toegelaten tot de supportersraard? Of komen er eerst gesprekken met mensen naar aanleiding van hun aanmelding?
Bedankt Torcida:-)
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Zoals bekend word de supportersraad gevormd door mensen uit het hele stadion, en niet specifiek mensen die altijd maar met de club eens zijn, iedereen kan erin komen.
Naar mijn weten worden de brieven gelezen en aan de hand daarvan komen er gesprekken.
Vanuit daar worden er mensen gekozen voor de raad.

Hoever het stadium nu is weet ik zo niet, ik heb begrepen dat mensen een bevestiging hebben gehad dat hun brief is gelezen en dat ze zo spoedig mogelijk bericht krijgen, ik begrijp dat dit nog niet is gebeurt.
Superfries82
Bankzitter

Maar kiest de directie alle leden of kiezen Feanfan en Nieuw Noord hun eigen kandidaten?
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

NN en FF zullen zelf hun afgevaardige kiezen.
De rest die er in zal komen wordt gekozen door de directie, of NN en FF hier ook stem in hebben kan ik niet met zekerheid zeggen.
NN19
Selectiespeler

Bericht door NN19 »

Voor NN is het volgens mij ook al bekend wie er namens hen in de Supportersraad komt toch?
Superfries82
Bankzitter

Frisian schreef:NN en FF zullen zelf hun afgevaardige kiezen.
De rest die er in zal komen wordt gekozen door de directie, of NN en FF hier ook stem in hebben kan ik niet met zekerheid zeggen.
Als FF en NN hun afgevaardigde kiezen, dan hoeft de directie er toch niet zolang over te doen. Dan moeten juist FF en NN in gesprek met hun kandidaten. Daarna kan altijd nog een gesprek volgen met de directie.
Dat versneld het proces ook wat.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Als men de tijd neemt voor een juiste beslissing is dat natuurlijk prima. De mensen die (onder andere) hierover de beslissingen nemen zijn ook met andere zaken bezig natuurlijk. Bovendien denk ik niet dat men in de bouwvak mensen uit gaat nodigen, omdat je dan afmeldingen kunt krijgen. Dus het is in die zin wel 'begrijpelijk' dat het even op zich laat wachten.
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Superfries82 schreef:Als FF en NN hun afgevaardigde kiezen, dan hoeft de directie er toch niet zolang over te doen. Dan moeten juist FF en NN in gesprek met hun kandidaten. Daarna kan altijd nog een gesprek volgen met de directie.
Dat versneld het proces ook wat.
Vanuit FF en NN wordt er één persoon naar voren geschoven.
Daarnaast komen er een geselecteerd aantal personen bij die ook in de supportersraad komen, deze mensen zullen niet vanuit FF of NN opereren (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze al dan niet niet lid zijn van NN of FF)

Ik denk ook dat ze het over de bouwvak heen tillen, dat lijkt me wel het beste.
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Zo wordt er vanuit de klankbordgroep bij FC Groningen naar de overige fans gecommuniceerd:

http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/n ... juli-2011/
Alle ballen op Henkie!
Superfries82
Bankzitter

xander schreef:Zo wordt er vanuit de klankbordgroep bij FC Groningen naar de overige fans gecommuniceerd:

http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/n ... juli-2011/
misschien is dit ook een punt voor de supportersraad om dit online te plaatsen.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Dat is ook de bedoeling. Althans, ik heb begrepen dat de uitkomsten openbaar worden gemaakt, op welke manier dan ook.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

RobertVeenstraRobert Veenstra

Vanavond vergadering over de oprichting van een supportersraad bij sc Heerenveen. Veel en goede betrokken kandidaten! #scheerenveen
Is dit een interne vergadering over de oprichting of zijn er al mensen benaderd/aangesteld?
Spijt heb je morgen maar!
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Ebiede schreef: Is dit een interne vergadering over de oprichting of zijn er al mensen benaderd/aangesteld?
Jan Kraak zal er wel in zitten :D
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Vanavond worden de kandidaten doorgekomen. Aan de hand van deze vergadering zal de uiteindelijke supportersraad wel definitief tot stand worden gebracht.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Goed dat er nu schot in de zaak komt, men heeft het dus (zoals verwacht) over de bouwvak heengetild.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Dus in principe kiest men 9 mensen uit de brieven die ze hebben ontvangen? Of in ieder geval, er is een voorlopige keuze gemaakt voor 9 mensen nav de ontvangen brieven?

Gekko, bist derbij?
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Er zouden natuurlijk ook mensen op gesprek kunnen worden uitgenodigd. Het lijkt mij namelijk dat je niet enkel op basis van een brief een definitieve selectie kunt maken.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ja ok, dat snap ik maar ik las ergens op twitter dat er 9 man/vrouw zijn geselecteerd en aangezien die raad uit 9 mensen gaat bestaan. Vandaar mijn vraag, weet overigens niet of mijn info klopt
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Het zou ook kunnen zijn dat ze gisteravond 12 mensen geselecteerd hebben, maar 3 alsware als 'reserve', waardoor ze in eerste instantie de eerste 9 zullen uitnodigen. Als ze inderdaad maar 9 mensen uitnodigen, zou ik dat ook wat kort door de bocht vinden.

Wel mooi dat er nu eindelijk wat ondernomen wordt. Ook eigenlijk prima dat het tijdens de bouwvak niet gebeurd is, zo blijft er toch een beetje een eerlijke strijd.
Plaats reactie