12-04-2003: sc Heerenveen-NEC (2-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveennr1!
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Ik zei toch Nurmela beter dan Sibon!

1-0 Heerenveen doelpuntenmaker Mika Nurmela!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Jammer 1-1 stomme hersi!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Et is 2-3 inmiddels... :evil: , misschien zit er nog een stuntje in net zoals vorige keer :wink:
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Volgende keer starten met Smaras in de spits!! Bakatti op het middenveld???? Dat heeft ons mininmaal een punt gekost. Vayrinen in de basis!!!

Nurmela speelde trouwens barslecht
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Roelos
Bankzitter

Bericht door Roelos »

Joepjunior schreef:Nurmela speelde trouwens barslecht
Het zal niet de eerste keer zijn...

Jammer, nu zit het seizoen er echt op. Nu maar hopen op inpassing van de jeugd en leuk voetbal!
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

idd, even wat jeugdigen erin.... ik denk dat ze gewoon beter Samaras in de basis hadden kunnen doen, en sella op rechts. snap ook niet dat hij eruit moest en niet nurmela, die veel slechter speelde...

trouwens, die NEC supporters kunnen wel kabaal maken zeg....
Ladies and gentleman: We've got him!
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Hansson eruit en Venema eruit. Vooral Hansson moet erom denken.

Bakkati op het middenveld. Misschien heeft ie op trainen daar eens gestaan, logisch is anders......

Foppe moest ff wakker worden, maar hij wilde toch wisselen, bedankt daarvoor!
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Roelos
Bankzitter

Bericht door Roelos »

Heert-Jan schreef:Hansson eruit !
Idd, ik stoor me al weken aan Hansson, elke wedstrijd altijd zo'n slippertje en hij zorgt voor onrust achterin. En waarom hou je Klompe dan op de bank? Als er iemand is die op dit moment een kans verdient is hij het wel!!

En Venema moet er gewoon in blijven hoor, aan hem ligt het niet
eddie
Nieuw talent

Bericht door eddie »

Sjonge, wat heb ik me geergerd vanavond. Nog ineens zo erg aan het spel maar vooral aan Foppe. Wie gaat er nou er nou 2 verdedigers inzetten als je achtert staat?
En dan ook nog een Bakkatti op het middenveld neerzetten. Volgens mij doelde Foppe bij Studio Sport voornamelijk op zichzelf met de opmerking dat men niet met druk om kan gaan. De coaching van Foppe schiet namelijk hopeloos tekort bij belangrijke wedstrijden.
En waarom zat Vayrinnen eigenlijk op de bank? Leek me nu een ideale speler om bijvoorbeeld Radomski (die zeer matig speelde) te vervangen. Als hij daarvoor nog te geblesseerd was had hij beter ook maar niet op de bank kunnen zitten.
Robert
Selectiespeler

Bericht door Robert »

Waren we 2 seizoenen geleden maar wat daadkrachtiger geweest bij het aantrekken van Hersi, die man was de absolute heerser op het middenveld vandaag...

Wat mij betreft haalt Foppe Venema en Hansma eruit voor Bakkati en Klompe. Vooral Bakkati vind ik de laatste tijd als hij speelt sterk. En verder mag Samarasvan mij volgende wedstrijd ook wel in de basis beginnen (bij schorsing Sibon). Het is in ieder geval beter dan wat Nurmela en Selakovic kunnen laten zien....
eddie
Nieuw talent

Bericht door eddie »

Robert H. schreef:Vooral Bakkati vind ik de laatste tijd als hij speelt sterk.
Vond je dat vanavond ook? Kijk werken doet ie wel maar voetballend vermogen heeft ie absoluut niet.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Selakovic is steeds beter bezig ons ervan te overtuigen dat hij een miskoop is. Totaal geen besluitvaardigheid, foute passes en balverlies. Dat is zo'n beetje de samenvatting van hem. Soms een uitschieter, en dan scoort hij ineens weer, maar meteen het opgedane krediet verspelen bij de volgende wedtstrijden...

Foppe. Deze keer de onbenul. Nog nooit heb ik hem zo zwaar willen treffen. Maar als hij werkelijk lef had zette hij Samaras op. Altijd invallen en in de meeste wedstrijden waarin hij speelt scoort hij ook. Ben ik de enige die dat ziet? Weer lachen als een boer met kiespijn. Bij ons doet het het meeste pijn, Foppe. We zijn weer eens lelijk voor schut gezet...
Wéér uit!!!!
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Europees voetbal kunnen we vergeten.
We staan, ben ik bang, gewoon op de plaats waar we op dit moment horen.
Een blik op de stand maakt het grote gebrek duidelijk:
teveel tegengoals, daar valt niet tegen aan te scoren.
Cult
Nieuw talent

Bericht door Cult »

Zelfs ik begin me nu af te vragen of Foppe malende is.
Waarom wisselt hij zijn 11-tal op 3 posities als er 1 speler (Sibon) wegvalt?????? Hadden wij niet een andere diepe spits (Samaras) op de bank????
Bakkati voor Radomski!!! Ok, Radomski was op, maar dan breng je toch Klompe voor Radomski. Dan laat je op dat moment Hansma toch op Radomski zijn positie spelen en Klompe op die van Hansma.
Ik neem volgende thuiswedstrijd een paar sloffen zakdoekjes mee om uit te delen. Kunnen we lekker zwaaien met zn allen!

Ik wil voorstellen om Selakovic preventief te ruimen. Voordat hij zichzelf en SCH nog meer schade toebrengt. Ik heb zelden een speler bij SCH gezien die ongelukkiger in zijn acties is dan Selakovic.

Goed, nu heb ik genoeg op de man gespeelt!

Over de wedstrijd valt nix positiefs te zeggen. Op weg naar de auto hoorde ik fans zeggen dat SCH er in elk geval voor geknokt heeft!!!!! Waarschijnlijk doelden deze heren op het hard heen en weer lopen op het veld en doeloos die bal naar voren rammen, want mijn definitie van er voor knokken is er in gaan. Fysiek en niet dit halfslachtige gedoe.

Dan waren er nog fans die meenden op te moeten merken dat Jensen weer! een ei was. Dit is nota bene de enigste die kan voetballen! Die een leuke actie in huis heeft. Ik kan mij steeds beter voorstellen waarom hij weg wil.

Nou, dit was eerst genoeg.
Gûten
Jeugdspeler

Bericht door Gûten »

Wat dachten we van Denneboom. Gaat het laatste kwartier ook in het centrum spelen met De Jong, Samaras en Hansson. Tsja, toen ging Samaras maar naar de linksbuiten.
Ligt het nu aan Foppe of aan de spelers....
(pl)euro
Basisspeler

Bericht door (pl)euro »

We hebben ons danig op zitten winden over het feit dat Denneboom het verschil maar niet blijkt te weten tussen linkerspits positie en spits positie. Elke keer loopt hij maar wat te dwarrelen op het veld, zodat hij de personen die nou werkelijk in de spits horen te staan voor de voeten loopt. Ook kan ik me mateloos ergeren aan de traagheid waarmee een bal wordt afgegeven, de lef die ontbreekt om eens op de goal te schieten vanuit een positie waaruit het haalbaar is om te scoren. Als je goed oplet kan je zien dat ze te vaak de bal aannemen en dan eens rustig op hun gemak gaan bekijken wat ze ermee moeten doen (of juist niet mee moeten doen), wanneer de beslissing dan eindelijk gemaakt is komen ze tot de ontdekking dat de bal al lang en breed in handen van de tegenpartij is :shock: :shock: :shock: Het wisselbeleid is geen peil op te trekken zo langzamerhand. Ik vraag me steeds af wat nu de reden is waarom Samaras niet eens vanaf het begin in de basis plaats neemt (zou hij het friese volkslied niet aan kunnen horen ofzo?) Ik hoop dat Foppe hem toch eens de kans gaat geven om een hele wedstrijd te spelen.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
hetto
Bankzitter

Bericht door hetto »

Ik voelde me gisteren behoorlijk in de steek gelaten door de ploeg op het veld. Jensen heeft nu na een aantal slechte wedstrijden definitief bewezen dat hij zijn heil maar ergens anders (Top Oss of zo) moet gaan zoeken. Selakovic speelde weer eens treurig, maar dat is de laatste wedstrijden vaker het geval geweest. En waarom nou niet Samaras een basisplaats gegund? Op deze manier komt zelfs intertoto spelen nog in gevaar... 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Intertoto halen we alleen als Utrecht via de beker Europa ingaat. Via de competitie zie ik het niet zitten.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
arnoudleer
Jeugdspeler

Bericht door arnoudleer »

Ik vind dat Samaras de volgende wedstrijd gewoon in de basis moet beginnen. Sibon is voorlopig toch geschorst, en als je ziet dat Samaras gister alweer scoorde in z'n invalbeurt, dan moet Foppe dat toch een keer belonen met een basisplaats.
Fulton
Selectiespeler

Bericht door Fulton »

Cult schreef: Ik neem volgende thuiswedstrijd een paar sloffen zakdoekjes mee om uit te delen. Kunnen we lekker zwaaien met zn allen!
Doe eens iets origineels. Afbeelding
De beste aanval is een goede aanval.
superfean
Bankzitter

Bericht door superfean »

Na gisteravond is het blijkbaar toch jammer dat Foppe nog een jaar doorgaat.
De wissels gingen nergens over bij een 3 - 1 stand een aanvaller erbij en niet 2 verdedigers inbrengen.
Verder de volgende keer maar met samaras in de spits en sella op rechts want mika N is hopeloos uit vorm en loopt weg voor ballen.
Foppe word wakker want Samaras heeft zich nou wel heel vaak laten zien in de basis met die jongen en laat leeftijd eens een keer geen rol spelen maar kwaliteit.
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Na 10 minuten kon je al zien dat we deze wedstrijd gingen verliezen. Weer was er veel te weinig strijd. Zegt toch genoeg als we geen kaarten krijgen. Foppe rept weer eens over een gebrek aan karakter...vertaal dit in een klootzak en hij heeft het voor de 100000000 e keer over hetzelfde waar niks aan wordt gedaan.

Ik heb me vooral kapot lopen ergeren aan de verdediging. Vonk komt bijv. zijn goal uit op een moment dat die Nec'er naar de achterlijn wordt gedreven...ja en als Vonk dan uit zijn doel loopt kun je makkelijk scoren. Met name Hansson en Hansma stonden te schutteren.

Foppe bewijst al jaren dat hij weinig inzicht heeft in opstellingen en wissels. Samaras wil hij voorzichtig brengen!?! Waarom?? Kijk naar Ajakkes, daar worden jonge spelers gewoon in het diepe gegooid en hiermee legt die club geen windeieren.

Ik ben het met HJ eens dat we die Intertoto via de competitie ook wel kunnen vergeten. Ben bang dat we zelfs as zaterdag niet van Excelsior kunnen winnen...want daat wordt wel strijd geleverd.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Er zit nul komma nul voetbal meer in. Het is lange halen geven en hopen dat die bal eens goed valt. Puur toevalsvoetbal. Met een lange spits zoals Sibon kun je dat wel eens doen, maar met de voorhoede zoals gisteren dus absoluut niet.
Radomski mag er wat mij betreft ook wel eens uit. Het enige wat hij gisteren deed was ballen breed en terug spelen en in een tempo, om van in slaap te vallen. :evil:
Ik mis vooral bij hem de absolute wil om te winnnen..................
Vayrinen zat wel op bank, dus Bakkati voor Radomski was knap bedacht van Foppe. :grmbl:
Eén van de weinigen die goed speelde was Jensen, goed perspectief voor de toekomst dus met dit elftal.
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Van te voren weet je dat je deze wedstrijd sowieso niet mag verliezen en dan ga je met zo'n instelling het veld in....Waar was de "absolute wil om te iwnnen"?? :angry:

En dan het commentaar van Foppe achteraf: "We stonden al een eind achter maar nu nog meer." Man, als je gisteren had gewonnen had je op 2 punten gekomen van NEC!! En doe je dus nog altijd mee! Het wordt nu nog een hele opgave om de intertoto te halen en als je de rest van de wedstrijden speelt zoals gisteren dan wordt dat nog knap lastig.
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Ik ben Foppefan, maar wat hij nu doet en zegt slaat echt nergens op.

Na de wedstrijd weer dat achtelijke gebrabbel. Maar daar is al genoeg over gezegd.

Dan over het wisselbeleid. Bakkati voor Radomski was best raar, maar daar zit ik niet zo mee. Radomski vond ik ook slecht spelen (het hele seizoen al trouwens, Vayrinen gewoon in de basis). Maar het was vooral dat er zo'n wissel kwam. Op zo'n moment breng je toch een aanvaller of aanvallende middenvelder voor een verdediger of verdedigende middenvelder! Bakkati deed het niet eens zo slecht.
Klompe voor Hansma snapte ik ook niet. Hansma speelde weliswaar enorm slecht, samen met Hansson. Maar waarom op zo'n moment in de wedstrijd een verdediger voor een verdediger?

Maar wat ik het ergste vind, is dat Selakovic voor Samaras werd gewisseld. Ik heb me daar enorm aan geërgerd. Dat Samaras er in kwam was logisch. Maar waarom dan voor Selakovic? Op zo'n moment had ik het logischer gevonden als een middenvelder op verdediger eruit haalt. Dat kan Foppe dan nog beargumenteren door te zeggen, dat het dan te druk wordt voorin; oke! Maar al je dan per se Samaras moet brengen voor een aanvaller? Waarom niet voor Mika? Of zelfs voor Denneboom? Sela speelde niet goed, maar nog altijd beter als Mika en Denneboom. Selakovic kan aan zowel de rechter als linkerkant uit de voeten. En daar speelde hij zelfs goed de laatste tijd. In ieder geval beter dan Mika en Denneboom de laatste 3 wedstrijden. Maar ja, het is natuurlijk lekker makkelijk voor Foppe om Selakovic eruit te halen. Selakovic speelde voor de winterstop slecht en leverde duidelijk te weinig strijd en toonde te weinig vechtlust. Dat hij daarom op de bank kwam, was terecht. En dat hij niet al te populair bij het publiek werd, snap ik ook. Dat ie uitgefloten word, vind ik dan weer dieptriest. Maar ik snap dan ook niet waarom sommige mensen hier weer af moeten geven op Selakovic. Dan begrijp je er mijns inziens dus helemaal niks van :crying:.
Gûten
Jeugdspeler

Bericht door Gûten »

Conclusie gezien deze reacties: Foppe het is mooi geweest! Time to change!
taz
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door taz »

Pff.. Gelijk dat gezeur over Foppe weer! Heerenveen mistte gisteren wederom het gevoel aan daadkracht.. Ik zat mezelf op te vreten in het stadion, sjonge jonge wat een stelletje klungels... Wat me opvalt (ook al in eerdere wedstrijden) is dat vaak als de bal zeg maar 'vrijkomt' niemand durft te schieten of erop af te gaan. Echt waardeloos.
Verder snap ik niet (ja jullie hebben gelijk, de wissels waren gisteren klote, ALTIJD MAAR WEER DIE 20ste MINUUT AFWACHTEN) dat Klompe idd nooit eens de kans krijgt om in de basis te starten, net zoals Samaras. En waarom niet es gezellig een wedstrijdje Bakkati? Hém ontbreekt het niet aan vechtlust hoor, hij had die Hersi mooi in de tang!

Maar ja, voor mijn gevoel is nu echt het seizoen gespeeld, en waarschijnlijk denken de spelers er net zo over. Als ze het in zo'n wedstrijd niet (willen?) kunnen laten zien, dan nu al helemaal niet meer... Laat ik het fout hebben alsjeblieft :cry: !
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Waar ik me steeds mateloos aan erger, is dat Foppe steeds weer terugkomt op het feit dat zijn spelers geen mentaliteit hebben om deze soort wedstrijden te winnen.

Laat Foppe eens een keer naar zichzelf kijken. Hij selecteert en geeft adviezen welke spelers ze moeten kopen... De spelers die wel deze mentaliteit hebben laat ie gewoon op de bank zitten.

Nu hoeft die beste man van mij niet weg, maar hij mag wel eens zelfkritiek hebben...
(pl)euro
Basisspeler

Bericht door (pl)euro »

Pff.. Gelijk dat gezeur over Foppe weer! Heerenveen mistte gisteren wederom het gevoel aan daadkracht..
Het is wel aan Foppe om zijn spelers te motiveren en ze een flinke schop onder hun achterste te geven. Foppe is de man die het spel vanaf de zijlijn moet sturen, en als je hier niet capabel genoeg voor bent, moet je eens heel hard achter je oren krabben. Of hij moet zijn Sony oorbellen eens van nieuwe batterijen voorzien zodat hij ook de signalen van de tribune opvangt.
Sammygoal schreef: Nu hoeft die beste man van mij niet weg, maar hij mag wel eens zelfkritiek hebben...
Laten we een leuke spiegel voor hem kopen ter gelegenheid van zijn verjaardag, zodat hij deze zichzelf eens voor kan houden :upto:

Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat de vogelpest intussen ook in Akkrum is aangeland :evil: :evil: (AID bellen.... :?: :?: :?: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Cult
Nieuw talent

Bericht door Cult »

Fulton schreef: Doe eens iets origineels.
Tjonge jonge, dat je net dit gedeelte er uit pikt! Volgens mij zegt dit genoeg over het tegenwoordige niveau van het forum!
Plaats reactie