FK Ventspils - sc Heerenveen (0-0, Europa League)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Re: [Europa League] FK Ventspils - sc Heerenveen (1 okt., 21:05)
Wo 30-9 heen (6.55), vr 2-10 (10.35) terug Weeze-Riga vice versa 52,00 euro via Ryanair
-
Verified
- Forumicoon
Heb je ook een visum nodig ?? Voor Rusland wel i.i.g.
-
- Selectiespeler
Letland is lid van de EU. Niet nodig dus.Feanfan 1 schreef:Heb je ook een visum nodig ?? Voor Rusland wel i.i.g.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
- paparazzi
- Superster
Hey, da`s nu eens toeval ! Europa zeg...SCH-4-LIVE schreef: Letland is lid van de EU. Niet nodig dus.
Laatst gewijzigd door paparazzi op 28-08-2009 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Miereneukert!
- paparazzi
- Superster
Re: [Europa League] FK Ventspils - sc Heerenveen
Dat heb je goed gezien. Ik ga voor de wijven!Fanatic 4-ever schreef:Baltische schoonheden lopen daar ook vast wel rond

Miereneukert!
-
- Forumicoon
Ik ben vast de eerste die geboekt heeft. Wij zijn van de partij met drie man. Genieten van alles wat Riga te bieden heeft en hopelijk weer eens een Europese uitoverwinning.
-
- Selectiespeler
En als het in een ander stadion word gespeeld? 

- paparazzi
- Superster
Maak je borst maar nat. Riga heeft de mooiste vrouwen van het voormalige oostblokl!Gekko schreef:Ik ben vast de eerste die geboekt heeft. Wij zijn van de partij met drie man. Genieten van alles wat Riga te bieden heeft en hopelijk weer eens een Europese uitoverwinning.
Jouw zien we waarschijnlijk niet meer in FRL terug!

Miereneukert!
-
- Invaller
Re: [Europa League] FK Ventspils - sc Heerenveen
Ik hoop voor je dat je makkelijker scoort dan ons clubpaparazzi schreef: Dat heb je goed gezien. Ik ga voor de wijven!

Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
-
- Forumicoon
Wij maken de borsten nat!paparazzi schreef: Maak je borst maar nat. Riga heeft de mooiste vrouwen van het voormalige oostblokl!
Jouw zien we waarschijnlijk niet meer in FRL terug!
Stadion: http://www.riga-life.com/play/entertain ... to_Stadium
- BWdinamite
- Invaller
Om het stadion hoef je het niet te doen, kunnen ook maar 3000 in geloof ik. Wel respect dat je juist deze wedstrijd uitkiest, Gekko. 

- Arnoud
- Wereldspeler
Gekko schreef:
Overigens ga ik gewoon voor het voetbal. Saai hè !
Of dat zo is laat ik maar even in het midden maar mijn vraag is wel: bij welke airline heb je geboekt ? Ryanair met een vertrek om 07.00 uur vanaf Dusseldorf? Of toevallig de vlucht die ik geboekt heb (wel wat duurder maar op een kristelijke tijd) vanaf Amsterdam met airBaltic ?Ik ben vast de eerste die geboekt heeft.
Overigens ga ik gewoon voor het voetbal. Saai hè !
Laatst gewijzigd door Arnoud op 28-08-2009 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Nieuw talent
-
- Forumicoon
In het stadion kunnen 10.000 man heb ik begrepen. we vliegen vanaf Weeze, om inderdaad 6.55 uur. Een onaardse tijd maar dan hebben we nog een lange dag voor de boeg en bovendien zijn we geen watjes (zij die vanaf Amsterdam vliegen ook niet hoor). Geschikte hotels hebben we ook al op het oog in de oude stad Riga. Van daaruit is het een dikke kilometer lopen naar het stadion. Welke is in beeld/geboekt door andere Riga-gang(st)ers?
Laatst gewijzigd door Gekko op 28-08-2009 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bankzitter
Als je daar bent, dan is naar het stadion maar tijdverspilling. Er lopen gewoon kuddes mooie vrouwen over straat.
- Jelmert
- Bankzitter
- Contacteer:
Inmiddel ook geboekt. Vlucht 6:55 vanaf Dusseldorf, Kolonna Hotel Riga ( 76 euro voor 2 personen, 2 nachten)In het stadion kunnen 10.000 man heb ik begrepen. we vliegen vanaf Weeze, om inderdaad 6.55 uur. Een onaardse tijd maar dan hebben we nog een lange dag voor de boeg en bovendien zijn we geen watjes (zij die vanaf Amsterdam vliegen ook niet hoor). Geschikte hotels hebben we ook al op het oog in de oude stad Riga. Van daaruit is het een dikke kilometer lopen naar het stadion. Welke is in beeld/geboekt door andere Riga-gang(st)ers?
-
- Wereldspeler
Vorig jaar met school in Riga geweest. Van af bremen gevlogen met Ryanair. Goed te doen. Lopen erg veel hoertjes rond in riga. Veel jonge mooie dames met lelijke oude mannen (als ik het zo kan/mag zeggen). Pas aub op met stappen, zijn veel proppers die je de tent in lokken, voor 20 euro en 5 gratis shotjes, tot je er uit gaat en ze graag nog 200 euro van je willen. Daar lul je je niet zo maar uit.
Ik zou geen niet het RIGA-Hostel nemen, zit boven een hoerentent, wij zaten hier met 20 man en de kamers waren goed maar erg vervelend als je de stad in was geweest en om 03:00 thuis kwam en je eerst door een hele hoerentent moet lopen en wordt gedwongen.
Sowieso moeten de mensen die gaan zich even aan de Black Balzam wagen, dé sterke drank van Riga.
Goede tenten waar ik heb gegeten was: Flying Frog en Pica Pizza, er was ook gewoon een Mac te vinden. Kijk niet raar op als je bord onder je neus wordt gehaald als je het laatste stukje vlees nog op je vork hebt, dat is heel normaal in Letland.
Meer info stel je vraag!
Ik zou geen niet het RIGA-Hostel nemen, zit boven een hoerentent, wij zaten hier met 20 man en de kamers waren goed maar erg vervelend als je de stad in was geweest en om 03:00 thuis kwam en je eerst door een hele hoerentent moet lopen en wordt gedwongen.
Sowieso moeten de mensen die gaan zich even aan de Black Balzam wagen, dé sterke drank van Riga.
Goede tenten waar ik heb gegeten was: Flying Frog en Pica Pizza, er was ook gewoon een Mac te vinden. Kijk niet raar op als je bord onder je neus wordt gehaald als je het laatste stukje vlees nog op je vork hebt, dat is heel normaal in Letland.
Meer info stel je vraag!
-
- Forumicoon
Vliegveld heet Dusseldorf maar is nabij Weeze, bij Boxmeer over de grens. Is dus goed te doen qua reistijd. Op het vliegveld zelf ben je niet veel tijd en geld kwijt voor parkeren.Jelmert schreef:Inmiddel ook geboekt. Vlucht 6:55 vanaf Dusseldorf, Kolonna Hotel Riga ( 76 euro voor 2 personen, 2 nachten)
- Arnoud
- Wereldspeler
Misschien heb ik iets gemist maar is het al 100 % zeker dat we in Riga spelen ? Het wordt wel gesuggereerd maar om nu een hotel in Riga te boeken en straks te horen dat we toch naar Ventspils moeten.........
- Jelmert
- Bankzitter
- Contacteer:
ik heb de mogelijkheid om tot een dag van te voren gratis te annuleren dus dat risico kan ik wel nemen
- Arnoud
- Wereldspeler
Het gaat me niet om het annuleren maar om de zekerheid dat de wedstrijd in Riga gespeeld wordt.
-
- Forumicoon
In Ventspils mag van de UEFA niet gespeeld worden. Anders kan het nog Liepaja zijn maar ik ga ervanuit dat het net als alle andere keren Riga is.
- Hielke
- Forumicoon
Het Skonto stadium in Riga, waar deze wedstrijd dus waarschijnlijk gespeeld gaat worden. Aan 2,5 kant van het veld staan tribunes, waardoor de capaciteit vrij laag is. Voor de liefhebbers van nutteloze feiten: in de sporthal linksboven in beeld vond in 2003 het Eurovisie Songfestival plaats.

(http://www.fussballtempel.net)

(http://www.fussballtempel.net)
-
- Selectiespeler
Wat wil je hier nou mee zeggen? Voor het buurland Wit-Rusland (Belarus), heb je wel een visum nodig...paparazzi schreef: Hey, da`s nu eens toeval ! Europa zeg...
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
-
- Basisspeler
Wit-Rusland is ook geen lid van de EU..
Ik heb nog eens zitten kijken, maar die vlucht met Ryanair komt ook niet uit op 55 eu. Dat wordt uiteindelijk iets meer dan 110 als ik het goed heb.
Ik heb nog eens zitten kijken, maar die vlucht met Ryanair komt ook niet uit op 55 eu. Dat wordt uiteindelijk iets meer dan 110 als ik het goed heb.
-
- Nieuw talent
Stadion van Skonto Riga ook niet al te groot, zo'n 8000 man en tevens speelstadion van alle interlands die Letland speelt. Met geluk heb ik nog wat foto's op de computer staan maar die van http://www.worldstadiums.com/stadium_pi ... onto.shtml zeggen al genoeg lijkt mij:P
-
- Wereldspeler
Gister kon ik die reis nog boeken voor 85 euro geloof ik.Jurruh schreef:Wit-Rusland is ook geen lid van de EU..
- appelscha
- Invaller
Word natuurlijk verdacht veel geboekt de laatste dagen
.
Wat extra geld eruit slaan
.

Wat extra geld eruit slaan

APPELSCHA
-
- Selectiespeler
Ik moet kiezen, en ga toch maar voor Berlijn! Hoop dat dat ook veel mensen heen gaan.
- Hielke
- Forumicoon
Met zóveel Europese uitwedstrijden is het kiezen. Ik laat Lissabon voor wat het is en ga voor het goedkopere en wat mij betreft ook meer avontuurlijke Riga. Vanochtend geboekt. Vlucht vanaf Amsterdam: woensdag heen, vrijdag terug. Het is iets duurder dan vliegen via bijvoorbeeld Düsseldorf, maar omdat ik nu geen benzine- en parkeerkosten heb, zal het op hetzelfde neerkomen.