Nieuw Noord Vak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

FeanFanForLife schreef: Ja, en dat vindt ik erg jammer. Als je dan probeert om de rest mee te krijgen, lukt het voor 5 minuten en dan niet meer. Dit is het verbeteren waard, maar hoe..?
Als de groep groter wordt, wordt het prima...
Of jullie verhuizen volgend seizoen massaal naar ons vak ;)
Lasse4evah
Wereldspeler

Bericht door Lasse4evah »

ik kom volgend seizoen ook in 427 met nog een maat van mij
ik hoop dat we boven in komen, ik zal de hele wedstrijd gaan schreeeuwen

!!!NIEUW ZUID!!! Here we Come
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

Lasse4evah schreef:ik kom volgend seizoen ook in 427 met nog een maat van mij
ik hoop dat we boven in komen, ik zal de hele wedstrijd gaan schreeeuwen

!!!NIEUW ZUID!!! Here we Come
Uhm, volgens mij is dit topic aangemaakt om te praten over Nieuw Noord.

Maar dan heb ik nog een vraagje: waarom kom je niet naar ons nieuwe vak?
Bertol
Jeugdspeler

nieuw zuid

Bericht door Bertol »

Sorry maar ik dacht dat er wel meer als 20 man/vrouw sfeer aan het maken zijn. Wij (degene die tekeer gaan) zitten echter teveel verspreid. Zelf zit ik op rij 8 en daar kan het ook behoorlijk te keer gaan. Laatst zat ik voor 1 keer op rij 12 en dan hoor je niks van de anderen. Het zou mooi wezen als de sfeer makers bij elkaar konden zitten dan hadden wij meer succes en dan over en weer met het NN vak. Net zolas bij NAC gebeurd
K.Kist
Nieuw talent

Bericht door K.Kist »

Waar "jullie" ook komen te zitten..ik hoop wel dat er zulke tifo acties blijven als b.v. dat spandoek van "us Abe" ,
ik zit zelf in 425 maar toen dat spandoek omhoog ging kreeg ik gewoon kippevel.....( groot compliment :D )
Er moet gewoon sfeer gemaakt worden, anders is het een duffe boel
Live untill you Die...
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

Superfries88' schreef: Vooralsnog 'alleen' bandieries, vlaggen en dergelijke. De groep in 427 is nog vrij klein, vooral bovenin zitten/staan de sfeermakers en dat is een man of 20 gok ik. De rest doet af en toe wat mee.
Ook ik als lid van het sfeer team vind het jammer dat de groep nog zo klein is en het daardoor lastig is de rest mee te krijgen. Verder is de gang van zaken (lees de prestaties) op het veld nog erg bepalend voor de sfeer in het vak. Aanvulling zou dus niet gek zijn.

Wie ideen heeft voor acties laat het me eens weten via het forum of kom eens lang bij me in het vak. Ik zit op rij 15 stoel 8 aan het gangpad.

Verder hebben zij die zeggen dat dit een vak 10 topic is eigenlijk wel gelijk dus kunnen we dit onderwerp beter verplaatsen naar het topic sfeer in vak 427 als is dat topic al behoorlijk weggezakt.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Timbo
Nieuw talent

Bericht door Timbo »

Wat hansrob zegt over dat de wedstrijd bepalend is voor de sfeer in het vak heeft hij natuurlijk gelijk. Het is goed te begrijpen dat je humeur wegzakt als je met 0-1 achterstaat (of erger) ik vind wel dat als iedereen juist dan een tantje bijzet om de ploeg extra te steunen dat EN de sfeer EN de wedstrijd voor iedereen leuker word (ook voor de spelers)
sfeer MET supporters
geen sfeer zonder (hint)
Nieuw Noord
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

Onderstaand bericht is zojuist op http://www.nieuwnoord.org geplaatst:
Uitbreiding kledinglijn Nieuw Noord
Na de NN-polo's en de NN-sjaals is de 'kledinglijn' van Nieuw Noord weer een nieuw product rijker: de Nieuw Noord hooded sweater! Deze prachtige sweater is vanaf aanstaande vrijdag exclusief voor leden te koop voor €37,50.

Wil je weten hoe je aan zo'n prachtige sweater kunt komen? Kijk dan snel op ons forum of mail naar info@nieuwnoord.org!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

<KNIP>

Edit Nielshh: op verzoek van de merchandisers van Nieuw Noord de afbeelding verwijderd!
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Moet ik de trui straks buiten vak 10 dan ook binnenste buiten dragen of mag ie dan wel gezien worden :roll:
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Zolang jij die capuchon maar over je kop heen trekt! :mrgreen:

Natuurlijk is die sweater straks wel openbaar, maar op verzoek van heb ik de foto nog even verwijderd. Na de eerste verkoopdag is hij gewoon openbaar! 8)
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Zolang jij die capuchon maar over je kop heen trekt!
Als die van hetzelfde formaat als de mutsen zijn hebben we een probleem :P
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Maar niet elke nieuwnoorder kan op het forum dus kunnen ze de trui ook niet zien.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

sch4-live schreef:Maar niet elke nieuwnoorder kan op het forum dus kunnen ze de trui ook niet zien.
Moeten ze zorgen dat ze wel op het forum kunnen komen...
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nou, naar wat ik begrepen heb vallen ze ruim, dus dat moet lukken!

Ik haal die van mij morgenmiddag op. Spannend hè! :mrgreen:
Maar niet elke nieuwnoorder kan op het forum dus kunnen ze de trui ook niet zien.
Elke Nieuw Noorder kan in principe op het forum komen, daar heeft iedereen een inlog-code voor gekregen. Heb je die niet, dan moet je even een mailtje met je naam en lidnummer sturen naar info@nieuwnoord.org. Maar dat 'excuus' gaat dus niet op.

En dat de sweater exclusief te koop is voor NN-leden, is mede één van de redenen waarom de foto (nog even) is verwijderd.
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Worden al die spullen ook nog een keer verkocht voor het vak van NN? dan kan je ook meteen zien welke maat je moet enz:P
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

sf-NN schreef:Worden al die spullen ook nog een keer verkocht voor het vak van NN? dan kan je ook meteen zien welke maat je moet enz:P
Dat valt allemaal te lezen op de NN site, bovendien vraag ik me al een tijdje af wat voor nut het heeft om dit soort mededelingen die geplaatst zijn op de NN site en op het NN forum, hier ook nog een keer te plaatsen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Relaxte sweaters! Jeroen en ik waren de eerste die er één in bezit hadden! :mrgreen:

De eersten zullen morgen zeker te bezichtigen zijn in Enschede! :stan:
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Jaja, prima truitje hoor! 8)
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Heb hem inmiddels ook. Ziet er prima uit en zit ook nog eens goed.
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Nieuw Noord krijgt prachtige plaats
12 april 2006
Als de vernieuwde Noord-tribune met ingang van het nieuwe voetbal seizoen in gebruik wordt genomen, krijgt de supportersclub Nieuw Noord daarin een mooie plaats. Midden achter het doel, boven in het vak is ruimte voor de Nieuw Noord aanhang. Dat is de uitkomst van het overleg dat het bestuur van Nieuw Noord dinsdagavond had met de directie van sc Heerenveen.

Bron: http://www.sc-heerenveen.nl
sch4life
Bankzitter

Bericht door sch4life »

tevreden?
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

sch4life schreef:tevreden?
het antwoord daarop is 261 keer ja en 15 keer nee!
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Nee hoor, want de ooit eens beloofde optie was niet van toepassing.
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

H-J schreef:Nee hoor, want de ooit eens beloofde optie was niet van toepassing.
En verandert dat de uitslag van de stemming die gisteren bekend werd?
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Nee, maar dat is geen antwoord op de vraag of men tevreden is.
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

H-J schreef:Nee, maar dat is geen antwoord op de vraag of men tevreden is.
Daar heb je helemaal gelijk in. Helaas was die optie die jij ongetwijfeld bedoelt niet haalbaar. Overigens weet ik niet of dat ooit spijker hard is toegezegd hoor, maar ik kan mij voorstellen dat er fans teleurgesteld zullen zijn dat het niet gelukt is onderaan recht achter de goal te komen staan.

Helaas is het soms zo dat je ook eens moet kijken naar wat je WEL hebt en wat je NIET hebt moet loslaten. Ik zou zo zeggen koester wat je wel hebt een mooi gelegen stavak en vergeet dat het niet is gelukt om hem exact op de plaats te krijgen die je wenste.

Ik denk dat het NN bestuur er alles aan heeft gedaan het voor elkaar te krijgen, door omstandigheden die zij niet kunnen veranderen (bijv. de constuctie van het reeds gebouwde deel van het stadion) is dat niet gelukt. Wijselijk heeft het bestuur ervoor gekozen door te gaan met opties die wel konden.

Het resultaat mag er wat mij betreft met de op 1 na beste optie wezen. Hulde daarvoor aan het bestuur van NN en iedereen die zich daarvoor heeft ingespannen.
(dat mag ook wel eens gezegd worden dacht ik zo het blijft ten slotte vrijwilligerswerk!)
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Onderstaand stukje komt uit het Friesch Dagblad. Niet echte reclame behalve het laatste, was het zo (ik was er namelijk niet bij deze keer). Staat sowieso dat de aanhang negatief was deze wedstrijd (en terecht negatief lijkt mij!)

Ronduit schandalig - en nooit eerder vertoond - was echter het feit dat dezelfde fanatieke aanhang voorzitter Riemer van der Velde overstemde toen die na afloop een paar woorden sprak tot de van het betaald voetbal afscheid nemende assistent-scheidsrechter Souisa uit Hoogezand. Van der Velde deed het incident af door te zeggen dat de microfoon niet goed open stond en dat Nieuw Noord daardoor niet in de gaten had dat de voorzitter aan het woord was.
Het is niet des-Van der Velde om zich zo voor schut te laten zetten en daarna het gedrag van de aanhang ook nog eens te vergoeilijken. Het geeft aan hoe de relatie op dit moment tussen beide partijen is. De preses verafschuwt elke vorm van uitwas binnen de voetballerij, maar moet tot zijn grote spijt erkennen dat die ook binnen de poorten van het Abe Lenstrastadion is ingetreden. Van der Velde moet zich daarom dit seizoen vaak - en zeker zondagmiddag - hebben afgevraagd of het wel zo’n verstandige keus was om de meest fanatieke aanhang een eigen vak te gunnen.
Aan de andere kant: Nieuw Noord zorgt wel voor leven in de brouwerij en slaagde er dit seizoen ook een aantal keren in om Heerenveen over het dode punt heen te helpen.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Met alle respect, maar ik heb geen moment het benul gehad dat er afscheid werd genomen van die Souisa...

Of dat aan de microfoon lag of aan NN, geen idee. Maar dat er gefloten werd, was ook niet om die beste man uit Hoogezand of Van der Velde uit te fluiten. Dat was mijn inziens gewoon een blijk van afkeuring jegens de spelersgroep en de net door hun geleverde 'prestatie'.

En uitwassen? Nou, we zullen het maar op het gelovige karakter van het FD gooien... Maar als fluiten al niet meer mag? :?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Tsja, het FD.. Daar is bij ons in de familie vorige maand een grote rel ontstaan.
Het geolvige karakter van die krant wordt teniet gedaan.
De maker van dit stukje was dit seizoen voor het eerst bij een wedstrijd van Heerenveen zeker?...
SCH
Plaats reactie