Zoooo ik lees al een tijdje mee, maar na het gebeuren van gisteren heb ik me toch maar ff geregistreerd.
Zelf stond ik in vak 10, vlakbij de Ajax supporters, toen ze nog in NN stonden. Het ging tot de 0-1 wel redelijk goed, tsja als je zo hard gaat juichen in NN dan wek je gewoon ontzettend veel irritatie op. M.i. had deze groep nooit in NN mogen zitten, toen ze weg gingen dacht ik ook gewoon dat ze naar het uitvak gestuurd werden, daar was meer dan ruimte zat. En dat er over en weer wat geroept wordt, kun je op je vingers natellen!!! Beetje ondoordacht van SCH....
Van het rellen zelf heb ik niet zo heel veel mee gekregen. Zag op een gegeven moment een aantal stewards goed in de verdrukking komen en een aantal van het NN vak naar voren stormen om te kijken wat er gebeurde. Gelukkig waren de meesten niet zo dapper om de trap af te stormen... Verder zag ik wat bier naar beneden gaan, maar daar hield het ook wel op.
Enige wat ik daarna mee gekregen heb, zijn de verhalen over hoe ze de Ajax supporters aan gepakt hadden

Nou wees er maar trots op.....
Hier moet wel wat aan gebeuren, zo'n groep kan gewoon niet! Dit is het uitlokken van rellen, wat wrs ook het plan was. Er zaten meer Ajax fans op de tribune, maar dan wel echte fans... Ik krijg zo steeds meer een hekel aan die 020, want dit is zeker niet de schuld van NN geweest. Zal vanmiddag ff kijken hoe mooi de foto's zijn geworden van het opstootje