Yildirim komt weer wat in vorm lijkt het en als Samaras weer fit is dan moet hij zeker niet vanaf rechts. Hij heeft absoluut geen goede voorzet en hij heeft al vaker aangetoond dat hij geen vleugelspeler is. Dus dat zou een zeer domme wissel zijn.
Maar dit topic gaat over morgen en Utrecht moet te pakken zijn. Hun achterhoede lijkt me niet in staat onze spitsen in bedwang te houden. Vorig jaar maakte Huntelaar er twee tegen ze en dat gaat hij morgen weer doen.
ik hoop dat de wedstrijd meer leeft bij de spelers dan hier op het forum.
Hopelijk kan Huntelaar omgaan met de mega aandacht voor hem van de afgelopen week.
Toch zie ik het wel zitten, we hebben het momentum te pakken volgens mij.
(morgen scoort Kissi zijn eerste!)
Een blik op de ranglijst leert ons dat we gewoon moeten winnen. Met zo'n goed team bijna onderaan staan mag en zal niet lang duren. Maar goed, win je dan klim je ook 6,7 plaatsen.
[quote="ALS 26.000"]Een blik op de ranglijst leert ons dat we gewoon moeten winnen. Met zo'n goed team bijna onderaan staan mag en zal niet lang duren. , >>Dat zal nog steeds moeten blijken of dit team wel zo goed is!
Dit team is gewoon erg goed, alleen verdedigend zouden we 2 betere spelers kunnen hebben, maar met een Kissi en Pranjic op het middenveld, Nilsson, Huntelaar, Samaras, yildirim voor de voorhoede zijn alleen PSV en AZ beter qua selectie en misschien Feyenoord en AJAX, maar dan bij Feyenoord alleen de voorhoede en bij Ajax juist alleen de rest.
Dat wij nog niet meer punten hebben komt omdat Verbeek zoekende was, de laatste 4 wedstrijden; Banik, PSV, NAC en Dinamo hebben bewezen dat wij tot de beste teams in Nederland horen.
Owja, verbazingwekkend hoe weinig aandacht deze wedstrijd krijgt bij de rest van de mensen op dit forum, dit is nu toch echt de eerstvolgende en belangrijkste wedstrijd even hoor!
Frisian schreef:Je kan vandaag na winst een leuke klapper naar boven maken.
Als je wint van Utrecht stijg je gelijk 6 plaatsen van de 14e naar de 8e plaats.
Is ook wel noodzaak, we moeten weer bovenin gaan meedraaien.
Heerenveen zou moeten winnen vandaag, ik heb er alle vertrouwen in. Het middenveld begint wat te draaien (oa dankzij Bosvelt, Kissi) en Huntelaar is weer op dreef. Seip doet niet mee maar dat is te verhelpen (Bakkati en honger naar de bal)
Ik gok en 2-0. Ik zal maar niet zeggen wie er scoren want dat mag niet meer zo te zien
Lucky Heerenveen kunnen we wel stellen.
De beginfase was voor Utrecht. Op het moment dat ik op de openingstreffer aan onze kant zat te wachten viel hij aan de nadere kant. Zij speelden achterin sterk en Heerenveen kon amper voorin de bal kwijt. Op het laatst alles of niets en dat heeft geholpen (bedankt Grandel).
Van Egmond was behoorlijk slecht trouwens. Geel voor een schouderduw van Yildirim, hoe verzin je het .
Onbegrijpelijke slechte, matte wedstrijd van onze kant. De donderdagavondwedstrijd in Boekarest mag geen excuus zijn. Tweeenhalve dag om te herstellen moet ruim voldoende zijn. Pas het laatste kwartier was er sprake van een offensief, daarvoor leek het nergens op. We mogen blij zijn met een punt. Alleen Bakkati, Hansson, Waterman en Bosvelt krijgen een voldoende, de rest een zware onvoldoende.
Zeer slechte wedstrijd. het spel van Heerenveen was voorspelbaar. is er ook iemand die een corner goed kan nemen? Yilderim kan ze slecht voorkrijgen en hij komt nog geen pakje boter voorbij. En geef Derveld maar een kans want Drost levert de ballen het liefst weer in bij Waterman Dit was een wedstrijd die je ook vaak ziet in de 6e klasse van het amateur voetbal.
Raider schreef:Zeer slechte wedstrijd. het spel van Heerenveen was voorspelbaar. is er ook iemand die een corner goed kan nemen? Yilderim kan ze slecht voorkrijgen en hij komt nog geen pakje boter voorbij. En geef Derveld maar een kans want Drost levert de ballen het liefst weer in bij Waterman Dit was een wedstrijd die je ook vaak ziet in de 6e klasse van het amateur voetbal.
Niet echt logisch om na een slechte wedstrijd van Yilderim, de speler met de beste trap van Nederland, opzoek te gaan naar een speler die betere corners kan nemen...
Mars schreef:Nee...die Derveld viel goed in... ! Pfff.... :blbl:
De paar lange ballen die hij gaf, kwamen WEL achter de verdediging te liggen. Die van Hansson kwamen totaal niet aan.
Kissi deed (samen met Pranjic) niets anders dan lopen met de bal. Zo krijg je natuurlijk helemaal geen ruimte. Ik had het idee dat ze het via de counter wilden proberen.
Dat Verbeek Nilsson eruithaalde, daar snapte ik helemaal niks van. Die probeerde in ieder geval zijn man nog voorbij te komen. Yildirim kwam niet eens een grassprietje voorbij.
Het was een zeer zeer zeer slechte wedstrijd en hebben dankzij Grandel toch nog een puntje aan dit duel overgehouden.
Nu kunnen ze 5 dagen goed uitrusten en rustig toewerken naar Ajax aanstaande vrijdag. Hopelijk krijgen we daar het ware gezicht van SC Heerenveen te zien.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Als jij niet snapte dat Verbeek Nilsson eruit haalde, dan snap jij er in mijn ogen niks van. Als je een speler probeert te passeren en het lukt vervolgens vrijwel geen enkele keer en je levert vrijwel alle ballen in, dan verdien je een wissel. Zo dus ook Nilsson.
Raider schreef:Zeer slechte wedstrijd. het spel van Heerenveen was voorspelbaar. is er ook iemand die een corner goed kan nemen? Yilderim kan ze slecht voorkrijgen en hij komt nog geen pakje boter voorbij. En geef Derveld maar een kans want Drost levert de ballen het liefst weer in bij Waterman Dit was een wedstrijd die je ook vaak ziet in de 6e klasse van het amateur voetbal.
Hansson, Bakkati en Breuer doen dat ook. Komt omdat het middenveld compleet stil staat. Er is absoluut geen beweging, bij niemand.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Slechte wedstrijd, zal wel door afgelopen donderdag komen, normaal rol je dit Utrecht op want Utrecht stelde ook helemaal niks voor, heeft geen 1 fatsoenlijke kans gehad, goal kwam ook uit de lucht vallen. aan het einde van de rit zullen wij dus ook gewoon ver boven dit Utrecht staan.
Zo slecht spelen en dan nog een verdiend punt halen, dat biedt hoop.
We gaan stunten in Amsterdam als de mannen weer een beetje fit zijn en er zin in hebben.
Flying Tilster schreef:Dat Verbeek Nilsson eruithaalde, daar snapte ik helemaal niks van. Die probeerde in ieder geval zijn man nog voorbij te komen. Yildirim kwam niet eens een grassprietje voorbij.
Die wissel was heel erg logisch. Nilsson kwam in de tweede helft geen lantaarnpaal voor bij en hij speelde echt heel erg slecht na de thee. Yildirim kan met zijn vrije trappen en voorzetten van beslissing zijn. Waarom een mannetje voorbij gaan als het niet nodig is?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest