Nieuw Noord publiek

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

The_Hunter
Invaller

Re: Nieuw Noord publiek

Bericht door The_Hunter »

vakantieman schreef:Ik erger mij aan het feit dat het nieuw noord publiek meer met zichzelf bezig is dan met de rest van het heerenveen publiek!
Op het moment dat een ander deel van het publiek aanzet om onze
club aan te moedigen zij ook best mee mogen doen!!!
Andere delen van het stadiont zetten nooit een lied in :urgs:
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

The_Hunter schreef:
Andere delen van het stadiont zetten nooit een lied in :urgs:
Hoe weet je dat? Ik lees net dat ze op NN niet horen wat er op andere tribunes wordt gezongen.
The_Hunter
Invaller

Bericht door The_Hunter »

Vertel jij mij maar eens wanneer in dit seizoen er een lied is ingezet door een ander deel van het publiek dan het NN vak
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

The_Hunter schreef:Vertel jij mij maar eens wanneer in dit seizoen er een lied is ingezet door een ander deel van het publiek dan het NN vak
Ik heb geen idee, ik kan niet naar de thuiswedstrijden toe.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

The_Hunter schreef: Andere delen van het stadiont zetten nooit een lied in :urgs:
Ik hoor toch best vaak mensen op zuid zitten die wat inzetten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Sjoerd
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

vakantieman schreef:Ik erger mij aan het feit dat het nieuw noord publiek meer met zichzelf bezig is dan met de rest van het heerenveen publiek!
Op het moment dat een ander deel van het publiek aanzet om onze
club aan te moedigen zij ook best mee mogen doen!!!
Goh, die vakantieman maakt heel wat los.
Maar dat had natuurlijk niet nodig geweest wanneer hij zich even had verplaatst in het NN-vak/publiek.
De oorzaak van zijn onvrede ligt in het feit dat wij als NN-vak VEEL te VEEL zingen, dat als gevolg heeft, dat we niet kunnen horen welke liederen de rest van het ALS inzet.
We kunnen beter eens een kwartiertje stil zijn en afwachten wat der dan gebeurd. Kunnen we vast mooi inhaken bij de meezingers van de vakantieman. :cry:
Petter Hansson, rots in de branding.
sch-united
Selectiespeler

Bericht door sch-united »

Kunnen we vast mooi inhaken bij de meezingers van de vakantieman. :cry:
Precies, of inhaken bij een van de teksten die satyricon vanachter zijn radiootje aan de andere kant van de wereld uitkraamt. hup heerenveen, heerenveen zet em op, scheidsrechter u heeft zojuist een vergissing begaan!
Sneeuwbal
Invaller

Bericht door Sneeuwbal »

Misschien zijn er nog suggesties van hun kant in het topic Stadionsongs.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

The_Hunter schreef: Andere delen van het stadiont zetten nooit een lied in :urgs:
O? Ik zit/sta op zuid en daar wordt wel af en toe wel degelijk zelf een lied ingezet!
Meestal wel 'Forza Heerenveen', 'Heerenveen maak die goal' en dergelijke song, maar toch.
Op Nieuw Noord zal dit hoogstwaarschijnlijk niet te horen zijn, maar het wordt dus wel degelijk gedaan!
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Frisian Viking schreef:Foei vuilnisman. Kritiek op het NN-vak. Dat kan absoluut niet hoor.
Kritiek is prima, alleen is het makkelijk te weerleggen.
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

O? Ik zit/sta op zuid en daar wordt wel af en toe wel degelijk zelf een lied ingezet! Meestal wel 'Forza Heerenveen', 'Heerenveen maak die goal' en dergelijke song, maar toch. Op Nieuw Noord zal dit hoogstwaarschijnlijk niet te horen zijn, maar het wordt dus wel degelijk gedaan!
Dit is gewoon het probleem..... Het heeft niks te maken met het niet willen meezingen of een andere deel van publiek niet respecteren. Blijkbaar voelen andere delen van het publiek minderwaardig, als er niet mee wordt gezongen.

Vakantieman, als je volgende keer op zuid inzet. SMS het ff door zingen wij met zijn allen mee! :?

Okee, klaar einde discussie!

Probleem opgelost. Slotje :mrgreen]
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Het Heerenveen imago is in het geding door het NN vak. Er wordt gezongen, de ploeg wordt gesteund, er is gezonde rivaliteit en veel mensen gaan weer met plezier naar het stadion. Ja, het gaat helemaal verkeerd...... Slechte zaak, dat sfeervak.

Waar NN wel tegen op moet treden is tegen de gestoorden die spullen op het veld gooien. Uit het vak met zulke lui. Ze brengen het vak in gevaar.
BBB
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door BBB »

Heerenveen rules schreef:Ze brengen het vak in gevaar.
Hoe kom je daarbij?
Ik ruik corruptie...
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

BBB schreef:
Het valt wel mee als er geen grotere incidenten gebeuren bijv dat het hele NN vak dignen op het veld gooit dan zou hoogstens het NN Vak in gevaar komen. Maar als het enkelingen zijn dan worden die er wel tussen uit gepikt en de rest merkt daar niks van. En laat die vakantie man maar lullen hij zit denk ik in het FeanFan Vak en baalt er van dat er een verkeerde keuze heeft gemaak :upto:

Tip lees al zijn berichten van hem even door search.php?search_author=vakantieman
Anti supporters dus. Hij wil dat iedereen gaat sitten en bek houd. En verder gewoon stil en enorm braaf naar de wedstrijd gaat kijken.

SLotje
Laatst gewijzigd door xander op 14-10-2005 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

op het veld van Omniworld brak een speler zijn been, door het kunstgras word er gezegd. Als daar echt gras lag, en hij brak zijn been, was er niets aan de hand.

Wat ik hier mee wil aangeven is, dat het wel heel makkelijk is om het sfeervak de schuld te geven van bepaalde voorvallen. Want die bestonden al langer, maar nu gebeurt het bij NN, en meteen reacties van, zie je nou wel.. en dingen op het veld gooien kan natuurlijk niet, maar daar kunnen de supporters zelf tegen optreden.

maar ik dacht dat dit topic geopend werd, om aan te geven dat NN nooit inhaakt als andere groepen iets probeert aan te zetten. Dat horen we in vak 10 simpelweg niet omdat het daar niet stil is. Slotje lijkt me daarom nu ook wel op zijn plaats.
mancity
Bankzitter

Bericht door mancity »

Heerenveen rules schreef:Het Heerenveen imago is in het geding door het NN vak. Er wordt gezongen, de ploeg wordt gesteund, er is gezonde rivaliteit en veel mensen gaan weer met plezier naar het stadion. Ja, het gaat helemaal verkeerd...... Slechte zaak, dat sfeervak.

Waar NN wel tegen op moet treden is tegen de gestoorden die spullen op het veld gooien. Uit het vak met zulke lui. Ze brengen het vak in gevaar.
Volgens mij moet jij niet naar voetbal gaan..........

EO jongerendag een ideetje?
Irnsum Fans
Bankzitter

Bericht door Irnsum Fans »

Ik moet eerlijk toegeven ( ja ja zal wel de enige zijn) dat ik ook wel eens een kartonnetje op het veld heb gegooid. weet het, het is niet goed en keur het ook af. was gewoon uit beleving. maar weet dat het niet zo hoort en zal het zeker ook niet meer doen. Maar laten we niet gelijk dingen roepen over het vak kapot maken of er uit met die vent! Vuurwerk afsteken en op het veld gooien, of stoeltjes kapot trappen, tsja dan gaan er maatregelen genomen worden.
Zal het niet meer doen, maar hou aub op met die nutteloze discussies en speculeren wat er allemaal wel niet had kunnen gebeuren.

oja en voor de supporters... Tot morgen in Breda!!!
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

mancity schreef: Volgens mij moet jij niet naar voetbal gaan..........

EO jongerendag een ideetje?
Volgens mij moet jij het woord 'Ironie' maar eens gaan opzoeken in het woordenboek...

Ideetje?
mancity
Bankzitter

Bericht door mancity »

Johnny '86 schreef: Volgens mij moet jij het woord 'Ironie' maar eens gaan opzoeken in het woordenboek...

Ideetje?
OOOOOOOOOOOOOO

Ironisch

Ook goed
superfries1 en 2
Nieuw talent

Bericht door superfries1 en 2 »

Ik ben wel aardig blij met NN, eindelijk wat meer sfeer! :D Mensen moeten niet zeuren dat NN niet goed voor Heerenveen is er is ik heb bijna nog nooit zoveel sfeer mee gemaakt in het Abe Lenstra Stadion dan afgelopen wedstrijden (waarvan ik er heen geweest ben dan) :roll:
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

sch-united schreef:Precies, of inhaken bij een van de teksten die satyricon vanachter zijn radiootje aan de andere kant van de wereld uitkraamt. hup heerenveen, heerenveen zet em op, scheidsrechter u heeft zojuist een vergissing begaan!
Ja hoor, Omrop Fryslan op de radio aan de andere kant van de wereld. Maar goed, het feit dat ik niet in een straal van 20 km binnen Heerenveen woon, maakt van mij blijkbaar een onwetend persoon. Het zij zo.
HV ON TOUR
Invaller

Bericht door HV ON TOUR »

Satyricon schreef:Maar goed, het feit dat ik niet in een straal van 20 km binnen Heerenveen woon, maakt van mij blijkbaar een onwetend persoon. Het zij zo.
Daar lijkt het wel op ja :?

Beetje zielig dat mensen elk kartonnetje aangrijpen om het NN-vak zwart te maken...... laat elkaar lekker met rust. Als er nou elke wedstrijd gevochten wordt of er kwetsende spreekkoren zijn.... oke, maar dat gebeurt niet. Dus gaat men maar zeuren wanneer een paar kartonnetjes (bijna) op het speelveld belanden, een als grappig bedoeld spandoekje wordt getoond, NN zgn niet met andere vakken meezingt, enz.............

Personen die hier na elke wedstrijd weer over beginnen te zeuren hebben m.i. niet echt een boeiend leven!
Frisian Viking
Superster

sch-united schreef: Precies, of inhaken bij een van de teksten die satyricon vanachter zijn radiootje aan de andere kant van de wereld uitkraamt. hup heerenveen, heerenveen zet em op, scheidsrechter u heeft zojuist een vergissing begaan!
Dit zegt wel weer genoeg over jou denk ik.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

TORCIDA schreef: is toch niet meer als logisch, sinds het NN vak er is, is er op het forum een soort kat en muis spel aan de gang tussen voor en tegenstanders van beleving vanuit het NN vak enerzijds, beleving vanuit de rest van het stadion anderszijds en vice versa.
Hierbij valt direct op dat er nogal vaak snel met een generaliserend beschuldigend vingertje wordt gewezen naar NN. Spreekkoren, uitjouwen spelers etc, sfeerbeleving, met zich zelf bezig ga maar door.

-Er is gewoon 1 ding duidelijk en dat is dat de sfeer vele malen beter is in het als dan dat deze ooit is geweest, het lijkt net of dat bepaalde frutraties bij anderen opwekt

Het lijkt wel dat supporters uit andere vakken of weet ik veel waar vandaan (heerlen) zich op een bepaalde manier bejegend voelen, of miskend voelen en herhaaldelijk op slakken zout gaat leggen onder het mom van, toen er nog geen NN vak was waren er geen spreekkoren, werden spelers niet uitgejouwd, werd er niets op het veld gegooid etc. enige discussie kan zijn het spandoek, maar voor de rest gebeuren er geen dingen die al niet eerder gebeurden.
Net andersom is het net zo. Als je niet in het NN-vak staat ben je geen echte supporter en weet ik veel wat allemaal. Nonsens.

Ik twijfel er ook niet aan dat de sfeer in het stadion vele malen beter is, maar er zijn nog altijd wat dingen die niet goed zijn. En zoals iemand eerder al zei in dit topic (weet even niet wie) kun je niet wel zien dat er toch wel een paar mensen tussen zitten die even wat 'radicalere' ideeën hebben. Dat is jammer en is jammer voor het 'Heerenveen-imago'.

Ik wil trouwens ook nog even zeggen dat het in het oude stadion ook behoorlijk kon spoken dus de sfeer beter dan ooit? Wel in het huidige stadion, dat staat buiten kijf.
Het lijkt wel dat supporters uit andere vakken of weet ik veel waar vandaan (heerlen)
Zielig.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

HV ON TOUR schreef: Personen die hier na elke wedstrijd weer over beginnen te zeuren hebben m.i. niet echt een boeiend leven!
En mensen die kartonnetjes op het veld gooien wel wil je zeggen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Misschien niet te geloven, maar ik ben zelfs lid van NN.

Ik heb niks tegen NN, wel tegen de individuen, die nu opeens de stoere gasten gaan uithangen met grappig bedoelde teksten op een laken of het onterecht afgeven op supporters aan de andere kant van het stadion.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Satyricon schreef:Misschien niet te geloven, maar ik ben zelfs lid van NN.
Volgende vergadering voordragen om dit individu te royeren :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Squerrel op 14-10-2005 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
sch-united
Selectiespeler

Bericht door sch-united »

Satyricon, aangezien jij zo opziet tegen de lange reizen die jij moet afleggen om een wedstrijd van de SCH te bezoeken, ben ik zo vrij om je een handje te helpen. Zoals je misschien wel weet speelt onze trots morgenavond om 19:30 een belangrijke wedstrijd in Breda. De site van de NS geeft aan dat Heerlen-Breda te doen is in welgeteld 1 uur en 48 minuten. Als jij om 16:57 vertrekt ben je ruim op tijd (18:45) in Breda. Vervolgens zou je, nadat je onze matadoren 90 minuten lang hebt gesteund, de trein van 21:49 kunnen pakken uit Breda waardoor je om precies 23:38 weer in Heerlen arriveert. Ik hoop dat deze helpende hand jou morgen naar Breda brengt zodat we daar onze discussie kunnen voortzetten.

Oja, ikzelf moet in totaal 3 kwartier langer reizen. Ik ben er, jij ook?
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Frisian Viking schreef:Net andersom is het net zo. Als je niet in het NN-vak staat ben je geen echte supporter en weet ik veel wat allemaal. Nonsens.
Zoals je zelf al zegt, dat is nonsens. Echt vaak wordt het niet gezegd, dus doe dan ook niet net alsof en gebruik het ook niet als argument in deze discussie, die is begonnen uit onwetendheid.
Gesloten